Multi Platform Assassin’s Creed: Syndicate

  • Thread starter Thread starter END_BOY
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
news_assassin_s_creed_syndicate_announced-16534.jpg

اطلاعات بازی لیک شده و توسط یوبی تایید شده که در حال ساخت هست :d
این شماره از بازی در لندن قرن 19 دوره‌ی ویکتوریا اتفاق خواهد افتاد
بازی چند ساله توسط استدیو Quebec با رمز Victory در حال ساخت و توسعه هست

ترجمه متن خبری که IGN قرار داده و جواب یوبی سافت به این اقدام با تشکر از Bahram B

Assassin's Creed جدید لیک شد، این بار در لندن!

هنوز یک ماه نشده که آخرین عنوان از سری Assassin's Creed با عنوان Assassin's Creed: Unity برای PC و کنسول های Xbox One و PS4 عرضه شده است و حال دقایقی قبل خبری در سایت های معتبر خبری منتشر شد که از ساخته شدن عنوان بعدی در این سری حکایت دارد.
با توجه به اطلاعات منتشر شده (لیک شده) Assassin's Creed Victory نام جدید ترین عنوان از این سری خواهد بود که در لندن (قرن 19 میلادی) جریان دارد و در پاییز سال 2015 برای PC و کنسول های نسل هشتمی منتشر خواهد شد.
بر خلاف شماره های قبلی که اکثرشان توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته بودند، این بار نوبت به استودیو Ubisoft Quebec رسیده است تا شماره جدید Assassin's Creed را توسعه دهد.
در گزارش سایت Kotaku آمده است که آن ها موفق شده‌اند 7 دقیقه از گیم پلی این Assassin's Creed جدید را مشاهده کنند. هدف اصلی این ویدیو 7 دقیقه ای "نمایش گیم پلی بازی" بوده است. این تریلر به صورت کامل با موتور بازی Assassin's Creed پردازش شده و یک تریلر pre-rendered نبوده است.
در این ویدیو، یک Assassin (شخصیت بازی) از برجی بالا می رود تا بتواند یک نما از منطقه ای که در آن قرار دارد را بدست آورد، بعد از آن از بالای برج فرود می آید.

او ماموریت خود که کشتن یک نفر است را می‌پذیرد و وارد یک کالسکه در حال حرکت می‌شود تا زودتر به منطقه ای که هدف او در آنجا قرار دارد برسد. اما در این لحظه کالسکه مورد حمله قرار می‌گیرد و نبرد در بالای کالسکه در حال حرکت ادامه پیدا می کند.

کالسکه در حال حرکت به سمت ایستگاه قطار است و در همین لحظه Assassin به روی زمین می پرد و با استفاده از قلاب جدیدی که بازی اضافه شده است در قسمتی از ایستگاه تاب می خورد و خود را به هدف مورد نظر می‌رساند و او را از پا در می‌آورد.

شرکت Ubisoft دقایقی قبل نسبت به منتشر شدن این خبر، ابراز تاسف کرد و در متنی به سایت IGN گفت: "این همیشه مایه تاسف است، که مواردی از این دست که برای انتشار در فضای عمومی در نظر گرفته نشده، به بیرون درز پیدا کند. و این در حالی است که ما همیشه از عناوین آینده خود استقبال می‌کنیم ولی در حال حاظر برای طرفداران خود و تیم سازنده بازی نا امید هستیم به این دلیل که این طراحی های مفهومی در فضای عمومی منتشر شده‌است. استودیو Quebec در چند سال گذشته، مشغول توسعه عنوان خاصی بوده است و ما بسیار هیجان زده‌ایم تا این عنوان را در زمان مشخص و مناسب معرفی کنیم. در حال حاضر، اولویت اصلی ما بهبود تجربه بازی و بر طرف کردن مشکلات Assassin's Creed Unity است."


 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman
پایان بازی

این باس فایت آخرش و مبارزه با Starrick خیلی یه جووری بود ، منو یاد بازی های کارتونی که برای بچه ها درست میکنن انداخت :دی

در مورد The Darkest Hour

عالی بود ، به شدت دووسش داشتم ، ملاقات با وینستون چرچیل و اون زپلین ها بر فراز لندن و از همه بهتر بانو Lydia Frye , واقعا لذتبخش بود
 
من هی می گم بازی بهینه تر نیست 1 عده می گن بذار بازی بیاد بعد قضاوت کن بفرمایید اینم سند دیگه بدتر از این نداشتیم.


نه دوست عزیز، تو این بنچمارک حتما PCSS Shadows رو الترا هست ، این مورد رو بیارید پایین و کمی هم با تنظیمات کار کنید راحت 60 فریم با 970 بدست میاد ... و پرت هم خیلی بهتر از یونیتی هست !


i7 2600k
8gb ram
gtx 970

runs at a pretty solid 60fps at 1080p with everything except shadows on max. pcss shadows tank the framerate and they barely add anything.

It's not really a fair test to completely max out settings and then say it runs like shit. Unity ran like shit no matter what you did, but running PCSS + everything on ultra on a 970 isn't really realistic hardware wise. If it was getting that kind of frames on a 980ti I could understand but even "good" ports like GTA drop a lot of frames if you push every setting to the max.


Haha at the comments bitching about a 970 not being able "max out" the game out at 1080p and 60FPS with PCSS, MSAA and TXAA on while blaming the game/Ubisoft for their ridiculous expectations.


EQ: Very High
TQ: High
SQ: High
AO: HBAO+
AA: FXAA

i5 2500k@4.5GHz.
EVGA GTX 970 SSC @ 1417MHz
RAM 16GB@1866MHz.
Installed on my Samsung 850 EVO 500GB SSD.

60fps 1080p


980Ti
i7 3770K
16GB RAM

I turned down environment quality to very high, SSAO to HBAO+, and AA to FXAA. Locked 60 at 1440p.

اینم نظر چند تا کاربر ....اینقدر یوبی رو نکوبین عه :D ...بازی خیلی بهتر از یونیتی هست.... البته ایده آل نیست ولی بازم یوبی داره بهتر میشه .... فقط باید با تنظیمات ور برید ....C'mon you're a PC Gamer !
 
فکر کنم از این بدتر هم دیده بودیم. (بتمن). هیچکس منکر افت فریم نیست ولی خداییش بهتر از Unity هست.

کجا بهتره بابا م نمی دونم شما با چه سیستمی unity بازی کردین اما با 670 که داشتم 30 فریم ثابت با 970 هم زیر 55 اصلا فریم نداشتم(البته با 970 اپدیت ها نصب شده بود دیگه)

واقعا از یونیتی خیلی بهتر هست، حتی در فریم های پایین مثل 40 و 50 هم بسیار رووانتر از Unity اجرا میشه و مشکل وقفه و لگ و Micro Stutter رو مثل اون نداره، مشخصه که بهینه شده اما نه در حد ایده آل

حقیقتا مشکل لگ نداشتم مگر در قسمت فیلم ها که با اپدیت خیلی بهتر شد(کلا خوب شد.). با 980ti همین الان unity محال ممکن هست حتی با aa زیر 60 فریم حتی 1 لحظه بیاد این تا 45 فریم زده افت پیدا کرده اصلا چطوری می گید بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهترم نه تازه نه خیلی بهتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
کجا بهتره بابا م نمی دونم شما با چه سیستمی unity بازی کردین اما با 670 که داشتم 30 فریم ثابت با 970 هم زیر 55 اصلا فریم نداشتم(البته با 970 اپدیت ها نصب شده بود دیگه)
unity براش پنچ تا پچ اومده که الان درست شده. ولی روز اول واقعا بد بود. تعداد مردم کم شد، خیلی چیزاش تغییر کرد. شما روز اول ریلیز unity عمرا 60 فریم ثابت میگرفتی. در ضمن من با همون سیستمی که Unity رو اجرا کردم این رو هم اجرا میکنم. پس مطمئنم که این بهتره.
 
unity براش پنچ تا پچ اومده که الان درست شده. ولی روز اول واقعا بد بود. تعداد مردم کم شد، خیلی چیزاش تغییر کرد. شما روز اول ریلیز unity عمرا 60 فریم ثابت میگرفتی. در ضمن من با همون سیستمی که Unity رو اجرا کردم این رو هم اجرا میکنم. پس مطمئنم که این بهتره.

بیا این مدرک با بالا مقایسه کن منم روز اولش بازیش کردم این بنچمارک روز اول unity



گذشته از اینا unity جا برای بهینه شدن با اپدیت ها گذاشته بود چرا انجین تازه کار بود این دیگه فکر نکنم خیلی هم بهبودی درش اصل بشه من راضیم با اپدیت ها در حد unity بشه حداقل 60 فریم ثابت بده
 
منم کمی بازی کردم شاید زود باشه اما چیزی که خیلی در ابتدای بازی جذبم کرد گیم پلی بسیار منطقی تر شده ی بازی بود به نظر میاد با بازی به مراتب بهتر از unity طرف هستیم مکانیسم اکشن و مبارزات بازی خیلی بهتر شده(بیشتر منطقی شده) ابتدای بازی که کاملا حالت خطی داره بازی ای کاش کل بازی حالت خطی داشت خسته شدیم از بس بازی ow بازی کردیم هی باید نصف شهر را بدویم. 1 چیز جالبم دیگه هم قسمت اصلی بازی بالا رفتن از ساختمان اینا هست که خیلی دقیق تر دیگه الکی سقوط نمی کنید بمیرید.

اما گرافیک بازی به نظرم در کل نسبت به قبل افت کرده اما خوب از 1 جهاتیم پیشرفت کرده بدترین افتش برای چهره ها با دشمن ها هست اما از لحاظ سایه اینا پیشرفت کرده. فریم دهی بازی اما بدترین چیزی هست که حتی از چیزی که در بنچمارک گذاشتم هم بدتره کلا خیلی بد فریم می ده اما با pcss اگر disable کنید فریم خیلی بهتر می شه دیگه زیر 60 نمیاد. اما hbao+ عین گذشته تاثیر خاصی در فریم نداره بهتره که سر جاش باشه. خلاصه بدترین بازی تا این لحظه از لحاظ فریم دهی همین بازی هست اما خوشبختانه تنظیمات گسترده بازی تاثیر زیادی در بهتر کردن فریم داره کسایی که سیستم های ضعیف ترم دارن می تونن راحت بازی کنن.

اما مهم بازی گیم پلیش هست که ظاهرا پیشرفت داشته نمرات بازی هم نشان دهنده ی همین هستن.
 
سلام
میخواستم بدونم از نظر گرافیکی این بازی از Unity سنگین تر هست یا خیر؟
مرسی

موتور گرافیکی و تکنیکهای استفاده شده دقیقا مثل Unity هستش اما کم کردن و کاهش کیفیت جزئیات و یه سری پارامترها مثل ( طراحی چهره کارکترهای فرعی ، بارون ، تکسچر محیط ، جمعیت و ... ) و یه کمی هم بهینه سازی شاید :d باعث شده نسبت به Unity سبک تر بشه
 
سلام
میخواستم بدونم از نظر گرافیکی این بازی از Unity سنگین تر هست یا خیر؟
مرسی

داداش این سنگین تره ، ادم غلط بکنه اینجا یه مقدار تنظیماتو زیادی بزاره بالا.
یوبیسافت هم گفته بود درس گرفته از یونیتی دیگه :| ، زیادی سبک بود )x ، دیده مردم هم که میخرن ;;) ، گفته مقدار تو این نسخه کمک سخت افزار فروشا هم بکنه تا بیشتر گرافیک و ... بفروشن :p
فرض کن این بازی بین 50 تا 80 درصد رو 1080 از سی پی یو 4790k کار میکشه ، حالا گرافیک بماند.

موتور گرافیکی و تکنیکهای استفاده شده دقیقا مثل Unity هستش اما کم کردن و کاهش کیفیت جزئیات و یه سری پارامترها مثل ( طراحی چهره کارکترهای فرعی ، بارون ، تکسچر محیط ، جمعیت و ... ) و یه کمی هم بهینه سازی شاید :d باعث شده نسبت به Unity سبک تر بشه

:|
 
داداش این سنگین تره ، ادم غلط بکنه اینجا یه مقدار تنظیماتو زیادی بزاره بالا.
یوبیسافت هم گفته بود درس گرفته از یونیتی دیگه :| ، زیادی سبک بود )x ، دیده مردم هم که میخرن ;;) ، گفته مقدار تو این نسخه کمک سخت افزار فروشا هم بکنه تا بیشتر گرافیک و ... بفروشن :p
فرض کن این بازی بین 50 تا 80 درصد رو 1080 از سی پی یو 4790k کار میکشه ، حالا گرافیک بماند.



:|
پس معلومه شما روز اول یونیتی رو بازی نکرده بودی;;)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or