Assassin’s Creed: Revelations به طور رسمی رو نمایی شد.

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
باخره پس از چندین روز از انتشار اولین تیزر نامفهوم بازی جدید شرکت یوبیسافت (Assassin’s Creed: Revelations) این شرکت اولین اطلاعات رسمی را منتشر نمود.

assassins-creed-revelations.jpg


در این شماره بلاخره شاهد پایانی بر سه گانه اتزو خواهیم بود.
ادر این شماره اتزیو برای دستیابی به نکات زندگی الطائر و چگونگی تبدیل شدن وی به یک معلم و استاد بزرگ راهی قسطنطنیه می شود. او به قلب امپراتوری عثمانی ره سپار می شود. در حالی که گروهی از تمپلار ها در مناطقی از شهر قسطنطنیه در حال ایجاد آشوب و قدرتگیری می باشند.

بخش چند نفره در این شماره گسترش یافته و بسیار دقیق تر از نسخه Brotherhood می باشد.

در این بازی هر سه شخصیت قبلی ، الطائر ، دزموند و اتزیو قابل بازی می باشند.

Alexandre Amancio کاگردان بازی در این باره گفت " ساخت این نسخه از بازی برای ما و طرفدارانمان بسایر مهم می باشد ، زیرا بخش مهمی از داستان بازی را پوشش می دهد."

او افزود " ما چیز های زیادی را برای طرفداران این سری در E3 ترتیب دیده ایم و شخصاً نمیتوانم تا آن روز صبر کنم."

بازی Assassin’s Creed: Revelations برای عرضه در ماه نوامبر برای هر سه پلتفرم اصلی در نظر گرفته شده است.

منبع
 
آخرین ویرایش:

Captain America

I am become Death, The Destroyer of Worlds
کاربر سایت
Aug 13, 2010
7,101
نام
Jesus
واقعا عالی شد به نظرم واقعا عالی هست یک بازی بی نظیر از یوبی سافت و احتمالا یک نسخه فراموش نشدنی از سری بازی ها AC
ببینید من اصلا الطائر با اتزیو مقایسه نمیکنم و به نظرم کار درستی هم نیست من یک سری خصوصیات با الطائر حال میکنم یک سری یکم بیشتر با اتزیو و هر کدام از نسلی متفاوت و اصلا قابل قیاص نیستند
ولی بازی کاملا مشخصه که توی 2زمان مختلف هست فکر کنم اول بازی بیشتر با الطائر باشیم و اواخر بازی با اتزیو و احتمالا دزموند دنبال یه چیزی هست که این 2 نسل بی نظیرش را بهش ربط میده به نظرم بازی یک مرحله با الطائر و یک مرحله با اتزیو تقریبا یکی در میون خواهد بود شاید هم چند مرحله پشت سر هم یک شخصیت باشه ولی مقدمه ای خواهد بود برای قسمت آخر بازی که شک ندارم سال آینده یعنی 2012 میاد به آخرالزمان سلام کنید AC III یک شاهکار تمام عیار خواهد بود
 

daniel45

کاربر سایت
Dec 25, 2008
521
نام
دانیال
اتزیو هم دیگه خز شد:d
خیلی پیر شده اتزیو! نمیدونم چرا ولی حس میکنم تو این شماره با حوادث مربوط به مرگ این دو تا کاراکتر بیشتر آشنا شیم و همونطور که از اول ِ زندگی اتزیو، اونو تعقیب کردیم بتونیم مرگش رو هم ببینیم. همطنور الطائر رو.
 
  • Like
Reactions: Geralt Witcher

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
May 12, 2008
4,749
خب، بلاخره بازی تایید شد. بد ندونستم که چیزهایی که از تیزر ها دستگیرم شد رو اینجا مطرح کنم.

اول از همه که بازی از دید 3 تا شخصیت، دزموند، الطائر و اتزیو دنبال میشه که همه این رو فهمیدیم

اتزیو حالا دیگه بعد از گذشتن چیزی حدود 30 سال پیرتر شده. طبق چیزی که توی تیزر ها نشون دادن اتزیو در جنگ های بیزانس و عثمانی ایفای نقش میکنه، اما اینجور که معلومه بازی زمانی اتفاق میوفته که عثمانی ها تقریباً بیزانس رو شکست دادن، دلیل این حرفم اینه که مسجدی که تیزر سوم بهش اشاره شده، مسجد "ایا" هستش؛ این مسجد بوسیله سلطان محمد دوم ملقب به محمد فاتح که هفتمین و بزرگترین پادشاه دولت عثمانی بود ساخته شد. او به کمک مسلمانان و خیانت یونانیان به شهر خود توانست "کنستانتینوپل" را فتح و آن را شهر را با قدمت ۲۰۰۰ هزار سال را با خاک (از نظر فرهنگی-هنری) یکسان کند و مردم کنستانتینوپل سابق را از جمله معلم خود را قتل عام کند و به نوامیس مردم تجاوز کند و اموال همه را غارت کند و به این ترتیب بود که کنستانتینوپل به اسلامبول تبدیل شد. فاتح سلطان خود را مالک تمامی عمارات شاهنشاهی یونان می‌دانست و از همین رو کلیسای ایا صوفیه را به مسجد تبدیل کرد و کاخ بلاچرنه را تصرف نمود.

که تیزر سوم بازی هم اشاره به همین کلیسا داره، زمانی که مسجد شده، پس یکی از شهر های بازی کنستاتینپول (قسطنطنیه یا همون استانبول) هستش، بعد از فتح شدن توسط محمد فاتح. محمد فاتح این شهر رو در ۲۹ مه سال ۱۴۵۳ فتح کرد، و یکی از تاریخ هایی که در تیزر های بازی نشون داده شده 24.06.1459 هست که مصداف حرفم هست.

در مورد صفحه فِستوس باید گفت که یکی از یافته‌های شگرف در باستان‌شناسی است.

400px-PhaistosDiskLarge.jpg


این صفحه در حدود ۱۷۰۰ (پیش از میلاد) در عصر مفرغ پسین در دوران‌های باستان‌شناسی "قوم مینوسی" ساخته شده‌است.
معنا و آماج از ساختش و حتی جای ساختش تاکنون نادانسته و به مانند یک راز به جا مانده است. این شئ در جزیره "کرت" یونان پیدا شده. توی تیزری که این شیء به نمایش دراومد، نشانه هایی از یک کشور عربی، و همچنین الطائر بود؛ پس یحتمل الطائر توی "کرت" یا یک همچین جایی هستش.

و اما در مورد کرت:

کرت مرکز کهنترین تمدن در اروپا-تمدن مینوسی- بوده است. گاه این جزیره را گهواره تمدن اروپا نیز می‌خوانند، همچنین این جزیره کانون تمدن مینوسی کهنترین تمدن اروپا بوده‌است؛ که ممکن صفحه فستوس هم مربوط به اونها باشه.

در زمان رومیان کرت درگیر جنگ‌های مهردادی شد. مارکوس آنتونیوس کرتیکوس در ۷۱ (پیش از میلاد) به این جزیره تاخت ولی ناکام ماند. ولی سرانجام کوئینتوس کسلیوس متلوس سردار رومی پس از سه‌سال و با سه لژیون توانست این جزیره را به روم بپیوندد. از این پس این جزیره بخشی از امپراتوری روم و در آینده امپراتوری بیزانس گردید تا اینکه در ۸۲۴ (میلادی) عربها بر کرت دست‌یازیدند. در ۹۶۰ بیزانسیها کرت را بازپس‌گرفتند. در جنگ‌های صلیبی این جزیره چند بار دست‌به‌دست شد تا اینکه در ۱۶۶۹ عثمانی‌ها بر کرت چیره شدند.

یک تاریخ دیگه هم توی بازی به نمایش در اومد که مربوط میشه به دوران زندگی الطائر، 1165/01/11، که همون دورانی هست که این جزیره هی دست به دست میشده و اثاری از نوشته های عربی و ... هم توش هست که توی یکی از تیزر ها هم بهش اشاره شده.

نکته دیگه همون نماد عقاب دو سر هست که در مرحله اول مربوط به بیزانس ها میشه:

double_headed_eagle_byzantine_empire_coat_of_arms_clip_art_7112.jpg


اما از این نماد میشه چیز دیگه ای رو هم فهمید، این نماد میتونه اوصاف بازی رو نشون بده، ما کنترل دوتا شخصیت، الطائر در یونان و اتزیو در ترکیه رو بدست میگیریم، که اگر به عکس دقت کنیم نشون میده که Piece of Eden دست یکی از اونهاس.

منبع هم ویکیپدیا هست، اومدم تیکه های مربوط رو کپی کردم بعضی جاها هم خودم نوشتم.

نظر شما چیه؟ :D
 
آخرین ویرایش:

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
امیر رضا ممنون بابت این مطلبت. خیلی نکات مربوط به چهار تیزر رو مشخص کردی.بخش الطائر در یونان و اتزیو در قسطنطنیه رو من هم موافقم. توی عکس مجله گیم اینفورمر هم دقت کنید الطائر با دیوار یونان و اتزیو با مسجد ایا صوفیه رو در رو شدن.

داشتن دو شهر در دو تاریخ متفاوت با ساختار هایی کملاً متضاد بسیار میتونه جالب باشه.
 
  • Like
Reactions: Aʍir Rәzʌ

Reza-sony

کاربر سایت
Jan 21, 2007
682
خدا کنه تو این شماره نسخه PC همزمان با کنسول بیاد ، چون واقعا حیفه AC رو روی کنسول بازی کرد و از گرافیک نسخه PC بی بهره موند .
 

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,881
نام
صابر
خدا کنه تو این شماره نسخه PC همزمان با کنسول بیاد ، چون واقعا حیفه AC رو روی کنسول بازی کرد و از گرافیک نسخه PC بی بهره موند .
دقیقا منم از همین موضوع میترسم فعلا که هر 3 نسخه ی قبلی اینطوری بوده که pc با تاخیر بوده :-s
امیدوارم این یکی این کارو نکنه

راستی یه نکته اینطور که در فرم های گیم اسپات گفته شده بازی Assassins creed Revelations قبل از عرضه ی نسخه ی pc بازی ACBH در دست ساخت بوده ;)

این تصویر در فرم یوبی سافت بود مقایسه ای کرده با واقعیت
acrfirst610.jpg
itfaiye-kulesi.jpg
 
آخرین ویرایش:

Biohazard

کاربر سایت
Dec 16, 2008
927
نام
مجتبی
ممنون بابت خبر.
امیدوارم تو این شماره به ابهامات بازی یه کم جواب بدن!
از اینکه تو عثمانی و قسطنطنیه اتفاق میفته هم خیلی خوشم اومد.
 

Ezio da Firenze

کاربر سایت
Jul 2, 2008
1,978
نام
Metti
عکس مجله شاهکاره :x
خیلی ایده خوبی بود از 3 کاراکتر استفاده کردن . دمشون گرم .
چرا اتزیو انقدر پیره ؟! دماغشم خیلی گوشتی و گنده شده :(
البته لباسش حرف نداره
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
بعد از شماره یک، یه سری ابزار و ادواتی به بازی اضافه شد که شخصاً از نصف بیشترشون استفاده نمیکردم در طول بازی حتی عملکردشون رو هم نمیدونم!. وسایلی که به دردبازی باز نخوره بود و نبودش ارزشی نداره.
امیدوارم بهش رسیذگی کنن.
 

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,365
نام
mazyar
بعد از شماره یک، یه سری ابزار و ادواتی به بازی اضافه شد که شخصاً از نصف بیشترشون استفاده نمیکردم در طول بازی حتی عملکردشون رو هم نمیدونم!. وسایلی که به دردبازی باز نخوره بود و نبودش ارزشی نداره.
امیدوارم بهش رسیذگی کنن.
دقیقا!
ولی یه چیزشو خیلی دوست داشتم امیدوارم اینبار کاربردیش کنن! اونم اون تیغه مصموم کننده بود(میزدیش به دشمن میرفت فضا:d) که واقعا پتانسیل بسیار بالایی داره ولی حیف....:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر