Army of Two: The Devil's Cartel | Xbox 360

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
armyoftwoGI.jpg



حدودا چند ماه پیش شرکت EA بازی جدید خودش با نام Army of Two: The Devil’s Cartel، سومین قسمت از سری Army Of Two که توسط Visceral Games ساخته شده بود را معرفی کرد.


اخبار مربوط به بازی:

عنوان CO-OP جدید Army Of Two در خیابان های مرگبار مکزیک توسط Alpha و Bravo صورت می گیرد که خودشان را در بین معامله مواد مخدر برای نابودی فساد و فریب در این کشور، پیدا می کنند.

Julian Beak، تهیه کننده اجرایی شرکت Visceral Games می گوید: "ما می خواستیم که فرانچایز Army Of Two را برای یک نسل جدید از گیمر های اکشن باز، تازه کنیم و هم زمان، به مفهوم و معنای اصلی آن چه که در دو نسخه قبلی از بازی در ذهن طرفداران بود، پای بند باشیم.

با یک گیم پلی Co-op بی مانند و غنی و مد Tag-Team فوق العاده، گیمرها باید برای پیش روی در شهری که تحت سلطه یکی از خطرناک ترین قاچاقچیان مواد مخدر مکزیک است، با یک دیگر از نظر تاکتیکی و استراتژیکی همکاری کنند."

بازی شامل بخش آنلاین و حالا Split-Screen دو نفره خواهد بود و شامل آپگریدهای پیشرفته و سیستم Customize می باشد که به گیمر این اجازه را می دهد تا شخصیت های Alpha و Bravo را Customize نمایید.

بازی Army of Two: The Devil’s Cartel مارچ 2013 بر روی کنسول های XBOX360 و PS3 عرضه خواهد شد و خبری هم از نسخه PC فعلا نیست.

یکی از چیزهایی که در مورد بازی " Army of Two: The Devil's Cartel " جالب و قابل توجه است ، استفاده این بازی از موتور پرقدرت و جدید DICE به نام Frostbite 2.0 است . Visceral Montreal تاکید کرده که DICE's موتور اصلی بازی " میدان جنگ 3 " رو که مخصوص بازی های شوتر و سوم شخص ساخته شده بود رو به پیشنهاد EA ، در کل شرکت مورد استفاده قرار خواهد داد . همچنین با تازیگی ویدئویی از بازی " Army of Two: The Devil's Cartel " با موتور Frostbite 2.0 ، منتشر شده که نشان از قدرت بالای این موتور در تخریب ، جلوه های بصری فوق العاده و ... است .

Visceral Games امروز اعلام کرد که بازی Army of Two: The Devil’s Cartel دارای بخش Multiplayer رقابتی نخواهد بود.
هنگامی که سایت خبری VG247 از طراح ارشد شرکت Visceral آقای Julien Lamoureux در مورد بخش Multiplayer بازی پرسید، وی در پاسخ گفت: "در بازی Multiplayer رقابتی نخواهیم داشت. وقتی به کارهایی که انجام داده بودیم (بازی های قبلی سری Army Of Two) نگاه کردیم، دیدیم که بازی بیشتر به یک co-op برای بخش داستانی نیاز دارد. در ضمن نمی‌خواستیم که قضیه ای که بین انتخاب بخش های Multiplayer و Co-Op به وجود آمده بود ادامه یابد پس یکی را انتخاب کردیم؛ هر وقت بخواهید یک پروژه را شروع کنید ایده های زیادی به ذهنتان می‌رسد که تصمیم این که از کدام یک از آن ها استفاده کنید با شماست. این اتفاق برای ما نیز رخ داد و ما کیفیت بالاتر بخش داستانی را به بخش آنلاین ترجیح دادیم."


تصاویری از بازی :







BoxShot های رسمی بازی:

 

hesam373

کاربر سایت
Oct 19, 2011
298
نام
حسام
نسخه ۲ش که خیلی‌ باحال بود.فقط تنها مشکلی‌ که داشت این بود که خودش سيو میکرد،که اینش خیلی‌ رو اعصاب بود ولی‌ با دوستم تمومش کردیم،خیلی‌ حال داد.منتظر ۳ش هستم
 

METRO_2034

کاربر سایت
Oct 29, 2010
2,826
دمو رو بازی کنید ببینیم چطوره :D

بیشترین چیزی که انتظار دارم از این نسخه اینه که به جای 5 تا مرحله که هر کدوم 1 ساعته و خسته کننده میشه مراحل کوتاه تر بشه و بیشتر تعدادش
 

The New Dante

کاربر سایت
Jan 15, 2013
55
سلام

صبح دموی رو دانلود کردم ، همون موقع هم یکمی بازی کردم

توی دمو 5 تا اسلحه هستش که می تونید شخصی سازی کنید و رنگشو عوض کنید ، از اول هم یه مقدار پول واسه خریدن وسایل و تجهیزات دارید (حدود 1000 دلار) وقتی هم یه اسلحه رو شخصی سازی نی کنید می تونید با زدن دکمه Y اسلحه رو تست کنید ، یه چیزی مثل GR : FS

تخریب پذیری بازی خیلی خوبه ولی انیمیشن هاش خیلی خیلی بدکار شده.افکت های انفجارش هم بد نیست ، یکمی هم افت فریم داره مخصوصا توی صحنه های شلوغ

یه قسمتی هم هست که می تونید ماسک شخصیت اصلی رو شخصی سازی کنید که توی دمو غیرفعاله و فقط یه تیزر از این قابلیت وجود داره

مبارزات تن به تن هم خوبه ولی مثل آنچارتد بعد از مدتی تکراری می شه

کاور گیری هم خیلی شبیه Geow هست

دمو یه مرحله بیشتر نیست و 15 دقیقه بیشتر طول نمی کشه

قابلیت coop آفلاین و آنلاین هم وجود داره


من که زیاد از بازی خوشم نیومد ، فقط کاشکی بازی اصلی اینطوری نباشه
 

HACKBOTER

کاربر سایت
Jul 3, 2008
1,073
نام
M o h A M a d
خیلی جالبه که برای ps3 بازی لیک شده ولی هنوز خبری از نسخه xbox نیست که البته چون اول در امریکای شمالی منتشر میشه اول نسخه NTSC میاد که بدرد ما ایرانیها نمیخوره.
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
منم دمو رو بازی کردم بازیه خوبیه مخصوصا به خاطر کواپ و انفجارهای زیاد.گرافیک هم با اینکه فراست بایت بود ازش انتظاری نداشتم ولی واقعا خوب بود.
 
آخرین ویرایش:

abtinhitodie

کاربر سایت
Feb 11, 2011
923
یعنی دقیقا انگار BF رو داری third person بازی میکنی اصلا رو انیمشن ها کار نشده چه خودی چه دشمن، نماهای دوربین بچه گانست، کنترل کارکتر خیلی خشک از آب دراومده، گرافیک خوبه اما عالی نیست، بدجوری screen tearing داره و افت فریم هم که سر جهازی فراست بایت هست رو کنسول، اما بافتها، DD و نور پردازی خوب کار شده. شباهت ها به bf زیاد از حد، انگار اون بخش co-op bf رو گرفتن بسطش دادند. از hud بگیر که خود bf ، و برخی تکسچر های تکراری که بین ۲ تا بازی هست.
بهترین نکته راجع به این بازی اینه که باعث میشه بازی مثل جاجمنت که اون همه انگ تکراری بودن بهش زده میشه، بیش از بیش بدرخشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر