Armored Warfare [ پست اول خوانده شود ]

درود به همه دوستان
در این تاپیک قصد دارم بازی Armored Warfare را معرفی کنم.
و همچنین دوستان عزیز گیمر و علاقه مند به این سبک بازی می توانند در این تاپیک به تبادل نظر بپردازند.

qrr_armoredwarfare_logomaster.jpg


وبسایت رسمی این بازی:

Armored Warfare - Official

ویکیپدیا Armored Warfare:

Armored Warfare Wiki

آدرس تیم اسپیک رسمی این بازی (بدون نیاز به پسورد و رایگان):

ts.armoredwarfare.eu
جهت دانلود این بازی به لینک زیر مراجعه کنید: (بهتر است سرور EU که همان اروپا است رو برای بازی انتخاب نمایند چون بیشتر پلیرهای این بازی در سرور EU بازی میکنند )

Download Client


==================================================
جوایز فعال حاضر در بازی:


==================================================

توضیحات آخرین آپدیت در بازی:


بعد از دانلود کلاینک این بازی شما می توانید نوع کیفیت بازی که HD و SD می باشد رو انتخاب و شروع به دانلود نمایید (تقریباحجم کیفیت HD 20 gb و SD 10 gb)

نکته
: دوستان توجه کنند که اگر شما کیفیت SD رو دانلود کردید و قصد تبدیل به کیفیت HD داشتید حتما از بازی بکاپ گرفته و یا زمانی رو برای دانلود HD اتنخاب نمایید که هیچ آپدیتی در آن زمان منتشر نمی شود وگرنه هر چقدر که دانلود کردید پاک و از اول شروع به دانلود HD می کند.

در ابتدا توضیح مختصری درباره ی این بازی:

این بازی در سبک همان world of tanks میباشد با این تفاوت که در این بازی تانکها مدرن و امروزی هستند و همچنین این بازی مانند World of Tanks کاملا رایگان است.
و کسانی که علاقه دارن در بازی زود پیشرفت کنند می توانند گلد خریداری یا تانک پریمیوم تهیه کنند.

--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--
تصاویر این بازی:

تنظیمات گرافیکی:






















--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--

تریلر های این بازی:

*به دلیل اینکه سایت آپارات کیفیت ویدپو رو کاهش میدهد که من در جای دیگه برای دوستان آپلود کردم که لینک هر تریلر در زیر آن قرار دارد*

جهت دیدن تریلر ها به صورت آنلاین می توانند به کانال ما در آپارات مراجعه کنند:

آپارت

تریلر اول مربوط به معرفی بازی و گیم پلی و همچنین کلاس تانکها و آپگرید تانکها و Base می باشد:

[video=aparat;T5nIV][/video]

دانلود تریلر بالا به صورت جداگانه و با کیفیت 1080p

==================================================

تریلر دوم مربوط به تانکهای Tier 9 و همچنین گیم پلی این بازی:

دانلود تریلر گیم پلی Tier 9 با کیفیت 1080p

==================================================

** دوست خوبم Pattoneer (مهدی) ویدئو زیبایی از تانک ذولفقار ایران آماده کرده که من برای بقیه دوستان در اینجا قرار دادم، جهت مشاهده و دانلود به یکی از دو لینک زیر مراجعه نمایید **
ذولفقار
یا
نمایش آنلاین در آپارات


--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--

جهت آموزش و توضیحات بیشتر به پست دوم مراجعه نمایید

دوستان تازه وارد به این بازی می توانند نام کابری خود را در این تاپیک نوشته تا بقیه پلیرهای ایرانی این بازی شما رو add کنند و همچنین می توانین سوالات خود را در این تاپیک مطرح نمایید.

این پست در آینده ویرایش و تکمیل تر خواهد شد....
 
آخرین ویرایش:
دوست عزیز، اولا چیزی که من گفتم منبعش رو هم دادم، میتونید برید بخونید. نویسنده مقاله منبعش رو ذکر کرده که اگر لطف کنید و زحمت بکشید بخونید متوجه میشید "تبلیغاتی" نیست. در ضمن توی منبعی که من دادم مرکاوا های نابود شده 38 تا گفته شده، در حالی که در برخی سایت های دیگه این رقم رو 46 گفتن.

دوما مرکاوا مارک 2 در سال 1983 وارد خط تولید شده و تفاوتش با مرکاوا مارک 1 که سال 1979 وارد خط تولید شده یکسری بهبود های جزئی هست و اونطور که شما فکر میکنی "معادله عوض کن" نیستن، این تغییرات مثل بهبود سامانه کنترل آتش، بهبود خمپاره 60 م.م، افزایش ظرفیت مخزن سوخت، افزایش زره سقف برجک برای امنیت بیشتر در مقابل حملات هوایی و...

من خیلی راحت دارم حرفمو میزنم نمیدونم چرا جبهه میگیری؟ تهش قرار نیست چیز خاصی اتفاق بیفته

اولا که مرکاوا چهارتا ورژن داره ، ورژن اخر سال 2004 ساخته شده و تا سال 2012 دو هزارتا زش ساخته شده و بازم قراره سیصد تا دیگه بسازن
دوما اینکه فقط خمپاره و اینا بهش اضافه نشده و مهمترین جیزی که بهش اضافه شده سیستم تروفی هست، این که میگی واسه حدود سی سال پیشه ، ایرانم تانکاشو اپدیت کرده چه برسه به اسراییل
سوما که مقالرو دیدم و مرکاوا سرچ کردم ، یه پاراگراف بود که نوشته بود 38 تا مرکاوا زده شده، هیچ اسمی از مرکاوا یک یا دو نبرده بود، که همون حرفم سر جاشه که درصد زیادیش مرکاوای یک هست، در مورد تبلیغ هم منظورم این بود دو طرف تبلیغات میکنن ، چه ربطی به این منبع داشت؟
مقاله موشکای توفان رو موشکای هدایت شونده روسی معرفی کرده بود که همین نشون میده مقاله کلی و دور از اطلاعات دقیق میدون جنگه... کلا توی کشور ما منبع های غیر رسمی و یا نا معتبر جدی تر گرفته میشن و احساسی هم مردم برخورد میکنن، کلی میگم منظورم شما نیستی

Cities hit included Haifa, Hadera, Nazareth, Tiberias, Nahariya, Safed, Afula, Kiryat Shmona, Beit She'an, Karmiel, and Maalot, and dozens of Kibbutzim, Moshavim, and Druze and Arab villages, as well as the northern West Bank. Hezbollah also engaged in guerrilla warfare with the IDF, attacking from well-fortified positions. These attacks by small, well-armed units caused serious problems for the IDF, especially through the use hundreds of sophisticated Russian-made anti-tank guided missiles (ATGMs). Hezbollah destroyed 38 Israeli Merkava main battle tanks and damaged 82. Fifteen tanks were destroyed by anti-tank mines. Hezbollah caused an additional 65 casualties using ATGMs to collapse buildings onto Israeli troops sheltering inside.


اخرم اینکه زره مرکاوای دو و اخرین ورژن، زره دو لایه با جداره ضد هسته ای هست و جنسش طوریه که موشک ها سر میخورن، وقتی ایران با موشک طوفان زدش هم معادلاتو تغییر داد، هم باعث شد به عنوان قوی ترین موشک ضد تانک شناخته بشه، البته نه به صورت رسمی

حرفات تا حدودی میشه گفت درسته ولی کشورایی که اطلاعات منتشر کردن مثل اسرائیل آخرش ضربشو خوردن
و اینکه بعضی کشورا مثل آمریکا یه سری تانک آبرامز به کشورای دیگه میفروشه ولی اون تانک اصلی خودش با قابلیتای کلیدی رو دست اونا نمیده که باز آمریکا با همین کارش خیلی ضرر کرده ولی کشور خود ما یا روسیه کار درستی رو کردن که هیچ اطلاعاتی از تانکای مدرن الانشون منتشر نکردن فقط به جز کالیبر گان و قدرت موتور و نهایت تعداد خدمه که این خودش خیلی کمک میکنه به قدرت اون تانک مثل T14 armata یا T90MS یا ذوالفقار 3 ایران که این تانک ذوالفقار تا اونجایی که من فهمیدن از نکات قوت تانکای مختلف گرفتن و یه تانک خیلی قوی درست کردن.
کشورای آلمان و انگلیس هم این رویه مخفی نگه داشتن رو دارن
کلا آمریکا و اسرائیل این وسط با فروش تانکا و منتشر کردن اطلاعات تانک اشتباه بزرگی کردن

امریکا بیشتر به متحداش سلاح میفروشه و از اون جاییکه تقریبا متحداشو میشناسه، معمولا سلاح های ضعیف تر نمیفروشه و قدرت سلاح ا در حد سلاح اصلی ساخت امریکا یا حتی بیشتر هستش ، در بعضی موارد هم مخصوص منطقه کشور سفارش دهده، مثلا اف 16 های اماراتی خیلی از اف 16 های امریکا و باقی کشورا سر تر هستن، همین مورد توی تانکای چیفتن سفارش ایران از انگلیس هم بود، اما روس ها کاملا بر عکس ،بخاطر دورویی خودشون، به کشور دیگه ای هم اعتماد ندارن و همیشه سلاح هایی که میفروشن از نمونه اصلی قویتره، در کل الان لو رفتن اینجور اطلاعات به نظر من اسون تر شده
 
آخرین ویرایش:
من خیلی راحت دارم حرفمو میزنم نمیدونم چرا جبهه میگیری؟ تهش قرار نیست چیز خاصی اتفاق بیفته


اولا هیچ جبهه گیری درکار نیست، احساس کردم دارم یک بحث تخصصی میکنم که متاسفانه میبینم چیزی به اسم بحث تخصصی اینجا وجود نداره.
شما توی پست قبلیت گفتی مرکاوا 1 و 2 خیلی باهم فرق دارن و "معادله بهم زدن" و فلان و بهمان که کاملا اشتباه بود، من هم اطلاعات درست اونها رو برات گفتم، حالا اومدی میگی مرکاوا 4...

و الان هم باز یکسری اطلاعات نادرست و غلط رو سر هم کردید و توقع دارید اشتباهتون تصحیح نشه:

اخرم اینکه زره مرکاوای دو و اخرین ورژن، زره دو لایه با جداره ضد هسته ای هست و جنسش طوریه که موشک ها سر میخورن

مرکاوا مارک 2 از زره لایه ای نداره، بلکه زره RHA بدنش رو تشکیل میده و مرکاوا مارک 4 هست که از زره کمپوزیت شامل لایه های آلیاژ استیل-سرامیک-نیکل استفاده میکنه.
همچنین، موشک های ATGM دارای کلاهک شیمیایی هستن، به این معنی که سر خردنی در کار نیست، این نوع کلاهک ها حتی اگر توان نفوذ در زره رو نداشته باشن در برخورد با سطح زره منفجر میشن. بحث سر خردن گلوله برمی گرده به گلوله های انرژی جنبشی نه گلوله های انرژی شیمیایی.

الاایحال از طرز نوشتن پستتون مشخصه که بحث تخصصی و حرفه ای با شما هیچ فایده ای نداره و به جایی نمیرسه چرا که اطلاعاتتون از تانک ها و جنگاوری زرهی به شدت سطحی هست. بنده هم نمیخوام این تاپیک رو منحرف کنم و به حاشیه بکشم پس دیگه ادامه نخواهم داد.

خوش باشید.
 
امریکا بیشتر به متحداش سلاح میفروشه و از اون جاییکه تقریبا متحداشو میشناسه، معمولا سلاح های ضعیف تر نمیفروشه و قدرت سلاح ا در حد سلاح اصلی ساخت امریکا یا حتی بیشتر هستش ، در بعضی موارد هم مخصوص منطقه کشور سفارش دهده، مثلا اف 16 های اماراتی خیلی از اف 16 های امریکا و باقی کشورا سر تر هستن، همین مورد توی تانکای چیفتن سفارش ایران از انگلیس هم بود، اما روس ها کاملا بر عکس ،بخاطر دورویی خودشون، به کشور دیگه ای هم اعتماد ندارن و همیشه سلاح هایی که میفروشن از نمونه اصلی قویتره، در کل الان لو رفتن اینجور اطلاعات به نظر من اسون تر شده

اگه قرار باشه یه کشوری بیاد یه سلاحی رو بسازه و به کشوری دیگه دقیقا همون مدل رو بفروشه که دیگه خریدار نیاز به خرید دوباره اون نداره و تکنولوژیشو داره و با تغییرات دیگه همونو میشازه
در ضمن به مخفی نگه داشتن اطلاعات نظامی نمیگن دورویی دوست عزیز چون تنها دلیلی که درگیری جنگی بین کشورای قدرتمند نمیوفته اینه که از قدرت نظامی خبر ندارن وگرنه تا الان 100 بار آمریکا و رویسه جنگ میکردن
و اینکه قدرت زرهی روسی ها الان تو دنیا در حال حاضر حرف اولو میزنه
شما گفتی اطلاعات آسون تر شده بدست آوردنش، میشه برفرض اطلاعات زره تانک T90 MS یا T14 armata یا challenger 2 یا oplot با leopard revolation یا leclerc یا k2 black panter یا همین ذوالفقار 3 ایرانو بگی؟؟؟؟ خب معلومه که کاملا مشخص نیست به جز کالیبر و قدرت موتور (یا شایدم شما ضخامت زرهشو میدونی !!!! )


لطفا درمورد بازی فقط صحبت کنیم چون تاپیک درمورد بازیه
 
آپدیت پست دوم

پست دوم قسمت آموزش نقاط ضعف تانکها بروزرسانی گردید ! :)

به دلیل تغییر در نقاط ضعف بعضی تانک ها برخی تصاویر با تصاویر قبلی جایگزین شد ..
همچنین چند تصویر جدید نیز از تانکهای MBT سطح پایین تر نیز قرار داده شدند ..
-----------------
با تشکر
 
برخی از اخبار بازی:

تمام این خبرها شامل سرور اروپا و آمریکا می باشد.
اضافه شدن سیستم Visual Camouflage به تانکها در مینی آپدیت 0.12.1758 :

b93_03.jpg


fpd_desert.jpg


8hbz_ui.jpg


vl4r_woodland.jpg


تخفیف های ماه January:


از 6 January تا 12 January همه ی تانک های کلاس Tank Destroyer که شامل تانک های پریمیوم و معمولی، 30% تخفیف خوردند.


Retrofitsهای بازی به ترتیب زیر تخفیف میخورند:از 13 January تا 18 January تمام Retrofitsهای لول 1 تا 30% تخفیف
از 20 January تا 25 January تمام Retrofitsهای لول 2 تا 30% تخفیف
از 27 January تا 1 February تمام Retrofitsهای لول 3 تا 30% تخفیف
این تخفیف ها از 13 January ساعت 00:01CET در سرور اروپا آغاز می شود (به وقت تهران 22:31)
 
دوستان با این سیستم میشه نسخه HD رو نصب کرد؟
RAM:8 GB DDR3
VGA:GT-610-SL-2GD3
CPU:Intel Haswell Pentium G3240

با سلام
در ضمینه نصب هیچ مشکلی برای نسخه HD یا SD نیست و شما میتوانید هر کدام را انتخاب و دانلود کنید ..
اما در اجرا، نسخه HD بازی بخصوص در رزولیشن Full HD نیازمند کارت قوی می باشد تا نرخ فریم مناسبی به شما بدهد .
با توجه به سیستم شما
به نظر بنده شما بهتر است نسخه SD را دانلود کنید
زیرا هنوز بازی به طور کامل بهینه نشده است و گاهی حتی با سیستم های قوی نیز در برخی مپ ها یا مناطق افت فریم رخ میدهد (البته موقتی)
 
آمار پیروزی تانکها در آپدیت 0.12

با سلام

Armored Warfare روزهای خوبی را سپری میکند و تا کنون تغییراتی که در بازی انجام شده است بسیار مثبت و موثر بوده است ..
در آپدیت 0.12 تغییراتی در تانکها بخصوص TD ها ایجاد شدند که از دیدگاه برخی منصفانه یا حتی بی دلیل خوانده شدند ..
اما سازندگان این بازی بیکار ننشسته اند و تمام تغییرات اعمال شده و تاثیرات آنها را بررسی میکنند ..
آنها بوسیله آمار های بدست آمده از هر تانک در هر سه سرور (اروپا - آمریکا - روسیه) و همچنین نظرات پلیرها در فروم و تاثیرات هر تانک در نبردها و پیروزی، اقدام به باف یا نرف کردن تانک بخصوصی یا دیگر تغییرات در بازی میشوند ..
احترام به نظرات پلیرها و بهبود هر چه بهتر بازی در جهت تجربه ای لذت بخش شعار همیشگی سازندگان بوده است ..
در همین راستا سازندگان بمانند گذشته در سایت اصلی بازی اقدام به اشتراک گذاری اماری کرده اند که نتایج بدست آمده منجر به تغییرات برخی تانکها در آپدیت بعدی می شود !
این آمار فقط از بخش بررسی نتایج بازی ها و تانکها گرفته شده است !
در ادامه میخواهم قسمت هایی از این آمار را برای شما عزیزان قرار دهم ..

قسمت PVP

در آپدیت 0.12 Tank Destroyer ها با تغییرات بسیاری روبرو شدند
قابلیت فعال سازی اسکیل اسنایپ و پنالتی کمتر پس از شلیک در قابلیت پنهان سازی کمک شایانی به این تانکها کرد و نتایج بدست آمده راضی کننده بودند ..
در سرور اروپا پیروزی کلی این تانکها 50.63 % و در سرور آمریکا 49.74% گزارش شده است

  • AMX-10P PAC90: 51,72% (51,65)
  • AMX-10P PAC90 Merc: 53,82% (54,20)
  • B1 Centauro: 48,84% (48,76)
  • B1 Centauro 120: 51,15% (53,15)
  • Dragoon 300-90: 48,98% (49,06)
  • ERC 90-F4: 5,1,16% (51,89)
  • LAV-150-90: 53,34% (52,26)
  • LAV-150-90 Merc: 53,24% (51,40)
  • LAV-300: 47,97% (48,15)
  • LAV-600: 47,24% (46,12)
  • M1128 Stryker: 48,56% (47,64)
  • Taifun: 49,26% (48,85)
  • Zhalo-S: 53,80% (53,05)
  • Zhalo-S Merc: 53,75% (53,49)
همانطور که مشاهده کردید تنها از دیدگاه پیروزی بعضی از این تانکها هنوز پایینتر از توانایی دیگر تانکها هستند و در آپدیت بعدی (0.12.1758) باف خواهند شد ..
بخصوص تانک LAV-600 که حتی در دیگر امارها نیز از لحاظ استت عقب مانده و نیازمند باف می باشد ..
در مورد تانکها پرمیوم نیز AW اعلام کرده است آمار پیروزی بالاتر تنها بدلیل تعداد پلیرهایی است که با این تانکها بازی می کنند و تقریبا از دیگر پلیر ها با تجربه تر می باشند ..

  • Akatsiya: 48,59% (48,85)
  • AMX-10P: 48,51% (47,92)
  • B1 Draco: 47,32% (46,02)
  • Begleitpanzer 57: 49,41% (49,05)
  • BMD-1: 50,88% (51,17)
  • BMD-2: 48,85% (49,43)
  • BMD-4: 48,74% (49,05)
  • BMP-1: 50,34% (49,38)
  • BMP-1P: 49,31% (49,70)
  • BMP-2: 48,99% (48,77)
  • BMP-3: 47,95% (48,09)
  • BMP-3M: 47,62% (48,19)
  • BMPT Ramka-99: 49,69% (46,82)
  • BMPT-72: 47,15% (42,12)
  • BMPT Terminator: 53,82% (52,93)
  • C1 Ariete: 50,26% (51,82)
  • Challenger 1: 50,57% (51,07)
  • Challenger 2: 50,00% (49,45)
  • CRAB: 49,67% (44,39)
  • Expeditionary Tank: 50,12% (50,56)
  • Scorpion: 49,46% (49,46)
  • FV433 Abbot: 50,41% (50,35)
  • Swingfire: 48,15% (47,57)
  • Warrior: 49,32% (49,71)
  • Fox: 50,19% (49,65)
  • Chieftain Mk.5: 49,43% (49,47)
  • Gvosdika: 48,76% (48,74)
  • LAV-150: 48,83% (48,31)
  • Leopard 1: 47,76% (48,63)
  • Leopard 1A5: 47,62% (47,05)
  • Leopard 2: 48,45% (49,26)
  • Leopard 2A5: 50,87% (50,93)
  • Leopard 2A6: 48,76% (48,64)
  • Leopard 2AV: 49,49% (49,04)
  • Leopard 2AV ICE: 52,65% (53,45)
  • M1 Abrams: 49,83% (48,52)
  • M1A1 Abrams: 52,23% (50,80)
  • M1A2 Abrams: 51,70% (50,53)
  • M2 Bradley: 48,64% (47,59)
  • M8 Thunderbolt: 49,67% (45,86)
  • M41 Walker Bulldog: 48,99% (49,20)
  • M48 Patton: 48,69% (48,83)
  • M60 Patton: 50,74% (49,73)
  • M60A2 Starship: 50,19% (49,51)
  • M60A3 Patton: 50,89% (49,54)
  • M60A3 ICE: 56,46% (55,67)
  • M109: 50,48% (50,63)
  • M109A6 Paladin: 50,04% (48,63)
  • M113: 49,29% (50,27)
  • M551 Sheridan: 49,56% (49,41)
  • MBT-70: 50,77% (50,31)
  • MBT-70 Merc: 51,41% (51,19)
  • Object 155: 52,89% (52,41)
  • Object 430: 52,77% (53,70)
  • Object 430 ICE: 51,91% (49,60)
  • OF-40: 47,69% (46,99)
  • OF-40 ICE: 51,99% (54,50)
  • Palmaria: 50,27% (50,32)
  • PT-76: 49,37% (48,09)
  • PzH 2000: 50,40% (49,92)
  • RDF-LT: 48,33% (48,95)
  • Stingray 1: 48,73% (47,09)
  • Stingray 2: 50,85% (50,23)
  • T-54: 50,71% (50,90)
  • T-62: 49,34% (49,76)
  • T-62 Veteran: 51,80% (50,89)
  • T-64: 49,71% (49,98)
  • T-72 Ural: 47,91% (48,56)
  • T-72 Ural ICE: 53,06% (53,15)
  • T-72A: 47,35% (46,34)
  • T-80: 48,54% (48,09)
  • T-90: 48,80% (49,35)
  • T-90MS: 51,73% (53,32)
  • T92 Light Tank: 54,02% (48,39)
  • Type 59 Legend: 50,01% (50,09)
  • VBL: 49,73% (49,47)
  • Vickers VFM 5: 51,57% (52,28)
  • Vickers VFM 5 Merc: 52,20% (52,54)
  • Wiesel 1: 51,12% (50,14)
  • XM1: 49,33% (47,52)
  • XM8: 50,64% (52,25)
  • XM800T: 48,36% (49,49)

AW اعلام کرده است که برخی تانکها در این لیست با توجه به نرخ پیروزی و دیگر آمارهای بدست آمده از آنها در آپدیت بعدی (0.12.1758) باف یا نرف میشوند ..
نکته جالب توجه اینکه طبق این آمار بدست آمده از آپدیت 0.12 برخی از تانکها که در آپدیت قبلی ضعیف عمل کرده بودند و در 0.12 باف شدند آمار پیروزی بهتری بدست آوردند که این نشانه تاثیر پذیری بیشتر این تانکها در بتل ها داشت .. مانند Ariete یا Warrior

  • B1 Draco: 47,32% (46,02)
  • BMPT-72: 47,15% (42,12)
  • Challenger 2: 50,00% (49,45)
  • CRAB: 49,67% (44,39)
  • Leopard 2A6: 48,76% (48,64)
  • M1A2 Abrams: 51,70% (50,53)
  • M8 Thunderbolt: 49,67% (45,86)
  • T-90MS: 51,73% (53,32)
طبق این آمارها و دیگر آمارها تانکهایی مانند B1 Draco یا BMPT - 72 یا M8 ضعیف می باشند که باف خواهند شد ..


قسمت PVE

در آپدیت 0.12 تغییرات بسیار در این مد بازی انجام شد که نتایج بسیار امیدوار کننده اعلام شدند ...
بخصوص در قسمت پیروزی که تغییرات باعث تغییر چشمگیری بخصوص در جالت سخت بازی شد ..
آمار پیروزی PVE در سرور اروپا


  • Easy difficulty: 97,22%
  • Medium difficulty: 87,16%
  • Hard difficulty: 75,38%

همانطور که مشاهده میکنید در قسمت سخت بازی افت پیروزی را شاهد هستیم که این خود نشان دهنده پیشرفت هوش مصنوعی AI ها و همچنین سختی بازی می باشد ..
آماری که در گذشته از در جه سخت بازی بدست آمده بود چیزی نزدیک به 95 % بود !

  • Akatsiya: 64,25%
  • B1 Centauro: 68,24%
  • B1 Centauro 120: 78,56%
  • B1 Draco: 89,64%
  • Begleitpanzer 57: 63,18%
  • BMD-2: 60,74%
  • BMD-4: 72,30%
  • BMP-2: 63,70%
  • BMP-3: 65,21%
  • BMP-3M: 73,21%
  • BMPT Ramka-99: 85,55%
  • BMPT-72: 88,44%
  • BMPT Terminator: 74,37%
  • C1 Ariete: 88,38%
  • Challenger 1: 83,63%
  • Challenger 2: 92,87%
  • CRAB: 86,11%
  • Expeditionary Tank: 66,68%
  • ERC 90-F4: 66,29%
  • Warrior: 84,70%
  • Fox: 59,08%
  • Chieftain: 70,24%
  • LAV-600: 75,59%
  • Leopard 1A5: 63,20%
  • Leopard 2: 76,53%
  • Leopard 2A5: 88,10%
  • Leopard 2A6: 89,67%
  • Leopard 2AV: 71,77%
  • Leopard 2AV ICE: 71,29%
  • M1 Abrams: 79,52%
  • M1A1 Abrams: 89,37%
  • M1A2 Abrams: 92,65%
  • M2 Bradley: 67,66%
  • M8 Thunderbolt: 89,61%
  • M60A3: 69,63%
  • M60A3 ICE: 73,45%
  • M109A6 Paladin: 84,81%
  • M1128 Stryker: 86,53%
  • MBT-70: 66,78%
  • MBT-70 Merc: 66,64%
  • Palmaria: 64,89%
  • PzH 2000: 83,19%
  • RDF-LT: 64,80%
  • Stingray 1: 68,84%
  • Stingray 2: 77,25%
  • T-72A: 69,02%
  • T-72 Ural: 66,17%
  • T-72 Ural ICE: 71,61%
  • T-80: 78,49%
  • T-90: 88,04%
  • T-90MS: 91,88%
  • Taifun: 64,68%
  • VBL: 63,65%
  • Vickers VFM 5: 69,88%
  • Vickers VFM 5 Merc: 68,84%
  • Wiesel 1: 70,78%
  • XM1: 74,62%
  • XM8: 87,15%

طبق این آمار و دیگر آمار ها تاکهای MBT بهترین گزینه در PVE هستند ..
بخصوص تانکهای Challenger 2 و M1A2 و T-90MS که بهترین ها هستند ..
نتایج بدست آمده در ارتی ها نشان دهنده ریلود بسیار پایین آنها و توانایی بیش از حد انها بخصوص در PVE می باشد که در درست بررسی هستند تا به بهترین نحو تغییر گردند ..
همچنین این قسمت در دست بررسی کلی می باشد تا به بهترین نحو بهینه گردد ..

تمامی آمار ها (مانند همین پیروزی ها) جمع شده و منجر به تغییرات بازی خواهند شد ..
آپدیت جدید بازی بزودی از راه خواهد رسید و به همراه خود تغییرات بسیاری مانند اضافه شدن رنگ تانکها و همچنین نرف و باف ها (مثل نرف آرمور عقب تانکهایی مانند T90 برای بهتر پن شدنشان توسط تانکهای اسپاتر) یا تغییرات مپ ها و .. را به ارمغان می آورد ..
------------------------------
با تشکر
 
دوستان یه مشکل که جدیدا واسم پیش اومده اینه که اواخر لودینگ بازی وقتی میخواد بره تو بتل گیر میکنه و دیگه هیچ اتفاقی نمیوفته.
میخواستم ببینم کسی چنین مشکلی داشته؟
 
دوستان یه مشکل که جدیدا واسم پیش اومده اینه که اواخر لودینگ بازی وقتی میخواد بره تو بتل گیر میکنه و دیگه هیچ اتفاقی نمیوفته.
میخواستم ببینم کسی چنین مشکلی داشته؟


سلام ..
خیر برای بنده چنین مشکلی پیش نیامده ..
شما تنظیمات بازیتو تغییر بده ببین درست میشه؟
یا میتونی به مسیر زیر بری و محتویات پوشه ArmoredWarfare پاک کنی ..

توجه :
حتما قبل از هر گونه تغییری، از محتویات پوشه مورد نظر کپی یا پشتیبان تهیه کنید تا در صورت مشکل بتوانید به حالت اولیه برگردید ..

محلی که مسیرشو در پایین قرار میدم مخصوص فایلهای موقت و سیو تنظیمات گرافیکی بازی و یا اسکرین شات ها می باشد ..
به درایوی که ویندوز در آن نصب شده است بروید (قسمت (username) نام کاربری ویندوزتان می باشد)

Users\(username)\Saved Games\ArmoredWarfare

محتویات داخل پوشه ArmoredWarfare را پاک کنید ..

پس از آن بازی را دوباره اجرا کنید ..
دوباره تمام فایلها و پوشه ها در مسیر مذکور ایجاد میشوند و تمام تنظیمات بازی (مانند گرافیکی - صدا - منو ها و .. ) به حالت پیش فرض اولیه بر میگردند ..
 
سلام ..
خیر برای بنده چنین مشکلی پیش نیامده ..
شما تنظیمات بازیتو تغییر بده ببین درست میشه؟
یا میتونی به مسیر زیر بری و محتویات پوشه ArmoredWarfare پاک کنی ..

توجه :
حتما قبل از هر گونه تغییری، از محتویات پوشه مورد نظر کپی یا پشتیبان تهیه کنید تا در صورت مشکل بتوانید به حالت اولیه برگردید ..

محلی که مسیرشو در پایین قرار میدم مخصوص فایلهای موقت و سیو تنظیمات گرافیکی بازی و یا اسکرین شات ها می باشد ..
به درایوی که ویندوز در آن نصب شده است بروید (قسمت (username) نام کاربری ویندوزتان می باشد)

Users\(username)\Saved Games\ArmoredWarfare

محتویات داخل پوشه ArmoredWarfare را پاک کنید ..

پس از آن بازی را دوباره اجرا کنید ..
دوباره تمام فایلها و پوشه ها در مسیر مذکور ایجاد میشوند و تمام تنظیمات بازی (مانند گرافیکی - صدا - منو ها و .. ) به حالت پیش فرض اولیه بر میگردند ..
آخه یک بار یه بتل زدم اینسری رفت تو بازی و بتل رو هم تا آخرش بودم ولی باز دوباره که میخواستم برم تو بتل همون اواخر گیر کرد
 
آخه یک بار یه بتل زدم اینسری رفت تو بازی و بتل رو هم تا آخرش بودم ولی باز دوباره که میخواستم برم تو بتل همون اواخر گیر کرد
عجیبه ..
نمی دونم مشکل از چیه والا .. فقط تو این بازی اینطوریه؟
یه تیکت به پشتیبانیشون بزن .. ازت یکسری لاگ فایل میخوان بهشون بدی مشکلتو بهت میگن ..
 
دیگر تغییرات پیش رو در آپدیت بعدی

با سلام

آپدیت بعد قرار است تغییرات و بهبودی های زیادی را به همراه داشته باشد، تغییراتی که به بهتر شدن هر چه بیشتر بازی منجر خواهند شد.
اما شاید تغییراتی که در ادامه ذکر خواهم کرد بیش از هر گونه تغییری مهم و تاثیر پذیر باشند...
تمام این تغییرات بعد از صحبت های بسیار سازندگان بازی در فروم و تیم اسپیک و همچنین بررسی های بسیار تصمیم به اجرا در آمده اند که در نوع خود جالب توجه است.

نمونه تغییرات مهم آپدیت 0.12.1758


بخش Retrofit ها و Commander Skills :

برخی از اسکیل ها و بهبود بخشی ها تاثیر بسیار زیادی بر روی تانک گذاشته که بالانس آن را بر هم زده و آن را OP می کند !
بطور مثال در تانک AMX-10P PAC90 Merc این تغییرات باعث بهبود ریلود تایم و دقت و زمان هدف گیری تانک میشوند که ریلود می تواند تا 2.8 ثانیه یا حتی کمتر کاهش پیدا کند!
این تانک با این نرخ شلیک و دمیج متوسط 320 میتواند کاملا مرگبار باشد به همین منظور این تغییرات بهبود بسزایی در روند بازی خواهند داشت .. (هر چند برای من این تغییرات بد میشه :(


  • اثر بخشی Air Conditioner برای تمام خدمه ها و اسکیل های آن به رقم 2% نزول خواهد کرد ..
  • تاثیر اسکیل یا قابلیت "Leadership" در کماندر ها برای تمام خدمه نیز به 4% نزول خواهد کرد ..
  • تاثیر اسکیل های پیش فعال "Fire When Ready" و "Fire at Will" کماندر ها بر روی ریلود تانک ها به 6% کاهش پیدا خواهد کرد ..
  • تاثیر اسکیل ها فعال شونده "Strength in Numbers", "Giant Killer", "Fired Up", "Fire at Will", "Brawler", "Determination" و "Watch It Burn" کماندر ها همگی نصف شده و بین 6-10% خواهند بود .. (این قابلیت ها بر روی ریلود تانک تاثیر میگذارند)
  • تاثیر اسکیل فعال شونده "Feed the Flames" کماندر بر روی سرعت لود تانک ها به 20% کاهش پیدا میکند ..
  • تاثیر اسکیل "Rapid Fire" خدمه لودر تانک به 2.5% کاهش پیدا میکند ..
  • اثر بخشی Protein Bars و Energy Drinks"" بر روی خدمه از این پس جدا گانه خواهد بود و با یکدیگر ترکیب نمیشوند


دیگر بخش های بازی که در آپدیت بعدی یا در آینده اضافه خواهند شد :



  • پنالتی از دست دادن دید کامل (قابلیت اسپات کردن) برای پلیر های AFK در بتل (بطور مثال اگر تانکتان 3 دقیقه بی حرکت باشد یا به بازی کانکت نشوید و .. ) و اخطار بن شدن و کمترین XP ممکن به پلیر هایی که اقدام به خودکشی در همان ابتدا در PVP میکنند .
همچنین برای پلیر های خیلی ضعیف بازی (ترول پلیر ها) نیز اقداماتی در نظر گرفته خواهد شد ..

  • بهبودی در صف انتظار طولانی Match Making 2.0 که گاهی بوجود می آید .. (البته در ساعات نرمال بازی)

  • Server-Side Aiming Reticle یا نشانگر هدف سرور (بدردر پینگ بالا ها میخوره که بدونند الان تو سرور هدف کجاست) به بازی اضافه خواهد شد ..

  • تغییرات گرافیکی و صدا بازی مانند بهوبدی انفجار ها و برخورد ها و .. بعد از بالانس کردن مناسب بازی انجام خواهد پذیرفت و در حال حاظر در اولویت نمی باشد ..

  • در آپدیت بعدی رنگ تانکها نیز اضافه خواهد شد اما در حال حاظر تانکهایی که پوسته رنگ شده پیش فرض دارند (مثل ICE - MERC) بدون تغییر باقی خواهند ماند که در آینده آنها نیز قابل تغییر خواهند بود ..
  • Trophy system بزودی معرفی خواهد شد و به بازی افزوده میشود ..

  • تغییرات گاراژ بازی در دست بررسی است اما در حال حاضر پس از معرفی سیستم Trophy (غنائم) اسلاتی به گاراژ اضافه میشود تا جوایز در آن قرار بگیرند ..
  • دوربین دید در شب در مپ های شب در حال بررسی است و پس از تست با صلاحدید به بازی اضافه خواهد شد .. (هر چند که طبق تست های انجام شده در حال حاضر باعث سردرگمی و اشتباهات دید میشود !)
  • اضافه شدن صدا و اخطار برای بازی در هنگام اسپات شدن تانک توسط دشمن ..
  • اضافه شدن سیستم Armor Decay (خرابی زره) به بازی که منجر به Over Damage خوردن تانک در آن قسمت خواهد شد، بطور مثال در Composite Armor ها هنگامی که چندین برخورد در یک محل انجام شد منجر به خرابی آن قسمت و تاثیر پذیری بیشتر گلوله ها خواهد شد ..
  • اضافه کردن Platoon Statistics به پنجره Player’s Statistic بازی ..
  • برطرف سازی مشکلات تانک T-80
  • و دیگر تغییرات که برخی از آنها در پست های قبلی توسط سهراب عزیز و خودم برای شما عزیزان قرار داده شد ..

بدون شک این تغییرات باعث تجربه ی لذت بخش تر در بازی میشود.
بطور مثال حتما همه شما مانند من از دست پلیر هایی که خودکشی میکنند ...
اسکات یکبار مصرف اول بازی میکنند ...
تانک خود را رها کرده و انگشت در بینی خود میکنند و ..
خسته شده اید !

سازندگان صدای فریاد من و شما را شنیده اند و پاسخ میدهند ;;)
--------------------
با تشکر
 
آخرین ویرایش:
آپدیت 012.1776

با سلام.

پس از مدتها انتظار بلاخره آپدیت 0.12.1776 (این مینی آپدیت است و آپدیت اصلی 0.13 خواهد بود) منتشر شد ..
تغییراتی بسیاری مانند اضافه شدن رنگ استتار به تانکها در این آپدیت به بازی اضافه شدند که در ادامه آنها را ذکر میکنم


Visual Camouflage System

همانطور که از تیتر پیدا است این قابلیت برای رنگ کردن تانکها و اضافه کردن توانایی 3% استتار بیشتر به تانک ها می باشد.
شما پس از آزاد کردن رنگ استتار مورد نظرتان میتوانید با گلد یا پول معمولی بر روی تانکهای دلخاهتان قرار دهی .. همچنین بستگی به نوع مپ ها بازی برای شما 3 دسته رنگ استتار در نظر گرفته است.


Gameplay Mechanisms

در این بخش تغییراتی که مربوط به گیم پلی می باشند را قرار میدهم

Retrofit ها و Commander Skills :

  • اثر بخشی Air Conditioner برای تمام خدمه ها و اسکیل های آن به رقم 2% نزول خواهد کرد ..
  • تاثیر اسکیل یا قابلیت "Leadership" در کماندر ها برای تمام خدمه نیز به 4% نزول خواهد کرد ..
  • تاثیر اسکیل های پیش فعال "Fire When Ready" و "Fire at Will" کماندر ها بر روی ریلود تانک ها به 6% کاهش پیدا خواهد کرد ..
  • تاثیر اسکیل ها فعال شونده "Strength in Numbers", "Giant Killer", "Fired Up", "Fire at Will", "Brawler", "Determination" و "Watch It Burn" کماندر ها همگی نصف شده و بین 6-10% خواهند بود .. (این قابلیت ها بر روی ریلود تانک تاثیر میگذارند)
  • تاثیر اسکیل فعال شونده "Feed the Flames" کماندر بر روی سرعت لود تانک ها به 20% کاهش پیدا میکند ..
  • تاثیر اسکیل "Rapid Fire" خدمه لودر تانک به 2.5% کاهش پیدا میکند ..
  • اثر بخشی Protein Bars و Energy Drinks"" بر روی خدمه از این پس جدا گانه خواهد بود و با یکدیگر ترکیب نمیشوند

دیگر تغییرات

در این تغییرات که عمدتا برای کم کردن بعضی ویژگی های گرافیکی بوده است ما شاهد بهبود پردازش و فریم دهی بازی هستیم ..
توجه داشته باشیم که سازندگان در حال حاضر بفکر بالانس کردن هر چه بهتر بازی هستند و تمرکز خود را د ای مقوله قرار داده اند .. در آینده بهوبد گرافیک بازی و همینطور پردازش بازی در گرافیک بیشتر و بهتر را شاهد خواهیم بود ..


  • دیده سایه ها در فاصله زیاد کاهش پیدا کرده است تا به روند پردازش و فریم دهی بهتر بازی کمک کند
  • دید پوشش گیاهی فاصله دور در سه حالت بالای بازی قدری کاهش پیدا کرده است تا پردازش و فریم دهی بهبود پیدا کند
  • اگر با پلیری که در لیست Ignore شما است وارد پلاتون شوید آن شخص از لیست شما خارج میشود
  • و ..

تغییرات مربوط به تانکها

در لیست زیر که به صورت اسپویل و زبان اصلی قرار میدهم (بدلیل قابل فهم بودن تغییرات و نوشته ها) ما شاهد تغییرات زیادی در برخی تانکها و باف ها و نرف ها هستیم
Akatsiya



  • Salvo reload time decreased from 20 seconds to 18 seconds
  • Targeting Time reduced from 7 seconds to 6.5 seconds
BMPT-72



  • Hit Points increased from 1760 to 2000
  • ATGM salvo reload decreased from 24 seconds to 20 seconds
  • AP round penetration increased from 177 to 201
  • Accuracy bloom rate from movement decreased from 0.25 to 0.2
  • Accuracy bloom rate from hull traverse decreased from 0.75 to 0.6
B1 DRACO



  • Clip size increased from 8 to 12
  • Ammo capacity increased from 160 to 240
  • Stock AP round penetration increased from 293 to 331
  • Upgraded AP round penetration increased from 308 to 348
LAV-600



  • Targeting Time decreased from 3.4 seconds to 3.0 seconds
  • Peak accuracy improved from 0.122 to 0.099
  • Maximum reticule size improved from 1.47 to 1.191
  • Reload time decreased from 6.4 seconds to 5.82 seconds
Leopard 2A6



  • Hit Points increased from 2635 to 2770
  • ATGM reload time decreased from 20 seconds to 10.53 seconds
  • Targeting Time decreased from 3.5 seconds to 3.1 seconds
  • Accuracy bloom from movement decreased from 0.35 to 0.25
  • Accuracy bloom from hull traverse decreased from 1.5 to 1
  • Accuracy bloom from turret traverse decreased from 0.19 to 0.15
M2 Bradley



  • Stock AP damage increased from 41 to 45
  • Upgraded AP damage increased from 46 to 48
  • Second AP upgraded damage increased from 48 to 51
  • Stock HE damage increased from 31 to 33
  • Upgraded HE damage increased from 34 to 37
  • Stock ATGM damage increased from 371 to 420
  • Upgraded ATGM damage increased from 389 to 441
  • ATGM salvo reload time decreased from 24 seconds to 18 seconds
  • Stock ATGM penetration increased from 668 to 702
  • Upgraded ATGM penetration increased from 699 to 734
M48 Patton



  • Upgraded cannon stock AP damage increased from 194 to 213
  • Upgraded cannon stock AP penetration increased from 165 to 174
  • Upgraded cannon first AP upgrade damage increased from 199 to 219
  • Upgraded cannon first AP upgrade penetration increased from 169 to 178
  • Upgraded cannon second AP upgrade damage increased from 208 to 229
  • Upgraded cannon second AP upgrade penetration increased from 177 to 186
  • Upgraded cannon HE damage increased from 146 to 164
  • Upgraded cannon stock HEAT damage increased from 230 to 248
  • Upgraded cannon upgraded HEAT damage increased from 235 to 254


T-Series Vehicles


T-64

  • Hit Points increased from 1220 to 1310
  • Base vision range increased from 320 to 330
T-64A

  • Hit Points increased from 1405 to 1510
  • Base vision range increased from 320 to 330
T-72

  • Hit Points increased from 1415 to 1555
  • Base vision range increased from 320 to 330
T-72A

  • Hit Points increased from 1510 to 1705
  • Base vision range increased from 320 to 330
  • Reload time for standard shells decreased from 9.52 seconds to 9.09 seconds
  • ATGM reload time decreased from 16.67 seconds to 13.33 seconds
T-80

  • Hit Points increased from 1875 to 1995
  • Reload time for standard shells decreased from 8.7 seconds to 8.4 seconds
  • Reload time for ATGMs decreased from 12.9 seconds to 12.12 seconds
T-90

  • Hit Points increased from 2195 to 2290
  • ATGM reload time decreased from 11.76 seconds to 11.11 seconds
T-90MS

  • Fixed an issue where the thickness of the T-90MS lower front plate had been reverted to pre-0.12 values. The lower-frontal plate should now be properly penetrable by similarly tiered vehicles with enough penetration
Zhalo-S MERC

  • Fixed an issue where the MERC edition of the Zhalo-S would not become highlighted when targeted

تغییرات بخش PVE یا Player versus Environment

بیشتر تغییرات در جهت بهبودی پردازش و باگ مپ های این بخش بوده است ..
در ادامه تغییرات هر مپ را برای شما عزیزان قرار میدهم

Cavalry

  • رطرف کردن مشکلی که باعث میشد AI نتواند وارد محیط مپ شده یا پشت شی ای گیر کند تا با پلیر درگیر شود
  • رطرف کردن مشکلی که باعث میشد AI گاهی در کنار پلیر ظاهر شود
  • برطرف کردن مشکلی که گاهی اوقات باعث مردود شدن ماموریت میشد در حالی که ماموریت انجام شده بود
  • برطرف کردن مشکلی که گاهی پس از اینکه پلیر ها تمام AI ها را از بین می بردند اعلام شکست میشد
  • برطرف کردن مشکل مربوط به صدای کپ کردن
  • برطرف کردن مشکل سقوط هواپیما ها بدون صدا
Red Opossum

  • بهتر کردن فریم دهی و پردازش در این مپ
Ricochet

  • اضافه کردن صداهای پمپ هایی که قبل بدون صدا بودند !
Sapphire

  • بهتر کردن نورپردازی مپ تا دشمن ها بهتر دیده شوند
  • برطرف کردن مشکل تصویری که بعد از منفجر کردن ماموریت های ثانویه انجام میشد (ایجاد مربع های سفید که نمایانگر دود بودند !)
Snakebite

  • برطرف کردن مشکلی که باعث میشد ویدیو پیروزی بعد از پیروزی در مپ نشان داده نشود

دیگر مشکلات بازی

  • برطرف کردن مشکلی که باعث میشد تانکهایی که دارای دو لودر هستند از قابلیت هایی که اسکیل خدمه - کماندر - Retrofit ها و .. به لودر ها میدادند به صورت دو برابر استفاده کنند !
در حال حاضر هر لود نصف قابلیت ها را دریافت خواهد کرد و اگر هر لودر ست متفاوتی از اسکیل ها داشته باشد قابلیت کلی برای اسکیلی که فقط در یک لودر است نصف تانک هایی که دارای یک لودر هستند خواهد بود

  • برطرف کردن مشکلی که برای پلیر های جدید پس از فشردن کلید F1 بوجود می آمد و نمی توانستند وارد ماموریت تمرینی اول بازی شوند
  • برطرف کردن مشکلی که سبب میشد اگر دمیج به خودی در بتل زده شود در آخر بازی پول بیشتری گیرتان آید !!!
  • برطرف کردن مشکلی که باعث میشد اگر پلیر در طول شمارش معکوس شروع بازی از بازی قطع شد (بطور مثال اینترنتش مشکل پیدا کند) نتواند از صلاح ثانویه تانک خود بهره ببرد
  • حذف کردن قابلیت برخورد به گان در تانکهای منفجر شده تا دیگر پلیر تانکش در زیر گان گیر نکند
  • برطرف کردن مشکلی که باعث میشد اگر دو پلیر در جهت مخالف یکدیگر (دشمن) خاصیت و استت تانکشان دقیقا مانند هم بود (مثلا ریلود تایم - کماندر - اسکیل و .. ) و اگر یکی از تانکها تانکی با استت پرمیوم (Ice سری ) و رنگ بود تانک دیگر نیز رنگش عوض شده و به آن شکل در آید (ترانسفورمر بوده لامصب!)
  • برطرف کردن مشکلی که باعث میشد پلیرهای جدید پس از انجام اولین PVE و بطور متوالی در PVE های بعدی همچنان جایزه اولین PVE را دریافت کنند
  • برطرف کردن مشکلی که بعد از فشردن کلید های ALT + ENTER بوجود می آمد و باعث میشد ایتم های UI (مانند دمیج های زده شد و .. ) در صفحه جابه جا شوند
  • برطرف کردن مشکل تغییر سایز صفحه خودبخودی بازی
  • برطرف کردن باگ دیداری مربوط به اسکیل کماندر ها و اکس پی گیری آنها
  • برطرف کردن مشکلی که اگر صاحب Custom match پلیری را بن میکرد دیگر نمیتوانست آن را Invite کند
  • برطرف کردن مشکلی که برای صاحب Custom match بوجود می آمد که اگر پلیری را بن میکرد دیگر نمیتوانست وارد بتل شده و پیامی مربوط به بن شدن خودش دریافت میکرد !
  • برطرف کردن مشکل UI مربوط به دو تانکهای دو لودر
  • و دیگر تغییرات ..

-------------------------------------
با تشکر
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or