Multi Platform Apex Legends

سازنده
Respawn Entertainment
تاریخ انتشار
February 2019
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___media.contentapi.ea.com_content_dam_apex-legends_images_2019_01_apex-featured-image-16...jpg

سازنده:Respawn Entertainment
ناشر:EA
تاریخ انتشار:2/4/2019
سبک : Battle royale

Apex Legends عنوانی F2P در سبک Battle Royale و تیمی از سری Titanfall است که توسط Respawn Entertainment سازندگان سابق Call of Duty ساخته شده و بر روی پلتفرم های PS4.Xbox one.PC عرضه شده است . بازی دارای شخصیت (Legend) های مختلف است که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند .
 
آخرین ویرایش:

Amiralirs

کاربر سایت
Feb 7, 2019
10
داداش چند بار بگم تحریم نیستیم الکی یه جوی درست کردید همرو هم گمراه کردید من 5 روزه بدون مشکل دارم کانکت میشم اگه تحریمیم پس چجوری من کانکت میشم لابد واسه من سرور اختصاصی زدن؟
هر چی هست هم ممکنه اشکال از داخل باشه هم از سرورای بازی هیچ تحریمی نیستیم الان بتای انتمو خیلی راحت همه بازی کردن از یه پابلیشر دوتا تصمیم متفاوت بعیده.

چه شکلی بازی میکنی تو چه سروری
 

Bpn

کاربر سایت
Feb 10, 2019
8
من واقعا دیگه نمیدونم داستان چیه یه سری میگن فیلتره یه سری میگن مشکل از سرورایه EA هست.

خودEA هم مشخص نمیکنه داستان چیه اگه فیلتریم بگه پاکش کنیم بره آگه نیستم پس این گه بازیا چیه

آگه اینو فیلتر کرده پس چرا من هروز Battlefield v میزنم واقعا دیگه نمیدونم
 

SHAYAN1999

کاربر سایت
Sep 19, 2014
1,343
اون جوابیه که EA داده چیز جدیدی نیست همونی بوده که تو فروم EA هم گفته بودن حالا چ میخواد گیمفا باشه یا ی کاربر معمولی توی فروم EA
ی سری هم برای خود psn از این شایعه ها درست شده بود همین چند ماه پیش بود فک کنم که گفتن شما تحریمید و فلان !
یعنی غیر از این جوابی ندارن بدن برای مورد به خصوص ما دارن اشتباه میگن :D وگرنه همونطور هم که گفتید کشور های دیگه هم مشکل دارن
به قول بقیه پس چرا بقیه بازی های EA اینطور نیست ؟!!
مشکل از سرورها ست ایشا ا... حل میشه ... :D
 

sajjad2002

کاربر سایت
Feb 10, 2019
16

امتیازات بازی :
GamesRadar 10/10


یک بازی بتل رویال بی‌نقص که می‌توانست به سادگی به عنوان یک بازی پولی به فروش برسد. با این حال، این بازی به یکی از بهترین بازی‌های رایگان تاریخ تبدیل شده است.

Gamerant

بازی Apex Legends، ساخته‌ی جدید استودیوی ریسپاون، به طور حتم یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال موجود در بازار است. اگرچه بازی بی‌نقص نیست ولی ظرفیت بسیار زیادی برای پیشرفت دارد.

Game Informer 9.3/10

بازی Apex Legends با Titanfall تفاوت دارد ولی این به این معنی نیست که این عنوان به اندازه‌ی کافی خوب نیست و یا ظرفیت رسیدن به اوج را ندارد. من ساعت‌های زیادی را در جدیدترین ساخته‌ی استودیوی ریسپاون صرف کرده‌ام و به هیچ وجه برنامه‌ای برای کنار گذاشتن آن ندارم. ترکیب توانایی‌های ویژه‌ی هر شخصیت، ویژگی‌های بازی تیمی و گیم‌پلی فوق‌العاده‌ی آن، این عنوان مستقل را به بازی بتل رویال مورد علاقه‌ی من تبدیل کرده است.

GameSpot 9/10

بازی Apex Legends به صورت هوشمندانه‌ای بخش‌های رقابتی یک بازی تیراندازی و بهترین بخش بازی‌های بتل رویال یعنی حالت تیمی را با هم ترکیب و هم‌زمان مشکلات این سبک را نیز رفع کرده است. تمرکز ویژه‌ی استودیوی ریسپاون برروی ویژگی‌های تیمی، این بازی را به یکی از بهترین عناوین این سبک تبدیل کرده است. این بازی به دیگران نشان می‌دهد که سبک بتل رویال در آینده باید به چه سمتی حرکت کند.

Gameblog 9/10

بازی Apex Legends نسخه‌ی جدید Titanfall که منتظرش بودیم نیست ولی موفق شد با گیم‌پلی خلاقانه‌ی خود همه‌ی ما را شگفت‌زده کند. این بازی در کنار الهام گرفتن از سبک بتل رویال المان‌هایی از سبک‌های تیراندازی و MOBA را نیز در خود جای داده است.

Jeuxvideo.com 8.5/10

هر چه بگویم بازی Apex Legends ما را غافل‌گیر کرده است، باز هم کم گفته‌ایم. رایگان، زیبا و رنگارنگ؛ این بازی بتل رویال ایده‌های فوق‌العاده‌ی بسیاری دارد که آن را از رقبا جدا می‌کند.

GameZone 8.5/10

استودیوی ریسپاون با بازی Apex Legends با موفقیت هرچه تمام‌تر وارد سبک بتل رویال شده است. آن‌ها در کنار یادگرفتن از عناوین قبل از خود، از پایه‌های مستحکمی که در اختیار داشته‌اند نیز به خوبی استفاده کرده‌اند. این استودیوی با بهتر کردن فرمول موجود به جای طراحی دوباره‌ی آن، به همه نشان داده است که در کار خود استاد است.

meta.png
 

anthem4vever

کاربر سایت
Jan 25, 2019
2
دوستان لینک خبر تحریم شدن ایران توسط EA :
الکترونیک آرتز آی‌پی ایران را به کلی بن کرده است
آقا جو ندید، اگر بن بود میگفت بن هست دیگه
بعلاوه من همون اول که اومد دانلود کردم با یکی دو بار تلاش (بدون vpn و ...) راحت رفتم تو آموزش ولی چون کلا از بتل رویال خوشم نمیاد بازی رو پاک کردم (البته خواستم یکم آنلاین بازی کنم که ارور داد ولی در مجموع آموزشش رو خیلی راحت بازی کردم)
 
  • Like
Reactions: MO021

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر