APB | PC

2vvkvi1.jpg

نام بازي : APB
شركت سازنده :‌ Realtime Worlds
شركت پخش كننده : Webzen
ژانر : Action
تاريخ عرضه : TBA 2009

اسكرين شات ها : اينجا
تريلر : اينجا


APB بازي است ساخته شده توسط David Jones ( سازنده سري بازي هاي GTA ). تمركز اصلي بازي بخش Multiplayer است ، كه از روي نقاط مهم جهان ساخته شده است. همچنين بازي داراي محيطي بسيار زنده مي باشد. بازي در رابطه ي جنگ دو گروه: Squads كه مي خواهند قانون بر همه جا حكم فرما باشد و Gangs كه مي خواهند هر طوري كه شده قوانين را بشكنند ، ‌مي باشد. بازيكن مي تواند از ميان دو گروه يكي را انتخاب كند - Gangs ،‌ كه دنيايشان طراحي هاي خياباني ، ماشين هاي اسپورت و پول در آوردن از هر راهي كه مي شود ؛ Squads كه با همكاري گروهي و براي افتخار مي خواهند Gang ها را نابود كنند. - APB به بازيكن اجازه طراحي شخصيت ، ماشين ، اسلحه ، موسيقي ، محيط بازي و ... را مي دهد.

موفق باشيد...:love:
امير حسين
 

Hosein M

کاربر سایت
Mar 31, 2009
1,231
خوب تاپیک رو از انباری اوردیم بیرون:biggrin1:
اینم از اطلاعات جدید بازی:
بازی‌های آن‌لاین شکل جدی‌تری به‌خود می‌گیرند
وقتی GTA آن‌لاین می‌شود




apb%20pich.jpg

ماجرای ساختن بازی (APB (All Points Bulletin از سال 2005 شروع شد، زمانی‌که دیوید جونز (خالق بازی GTA و
Crackdown) قصد کرد یک بازی چندنفره‌ی بزرگ آن‌لاین به‌همان بزرگی و گستردگی GTA بسازد. اما تکمیل این پروژه بارها و بارها به تعویق افتاد و هر دفعه برای به تعویق انداختن آن، شرکت Realtime Worlds بهانه‌ای متفاوت داشت.
بهانه‌هایی مثل آماده شدن بازی Crackdown برای آمدن به بازار در سال 2007، ساخته شدن هم‌زمان نسخه‌ی کنسولی بازی و چیزهایی از این قبیل عرضه شدن بازی را حداقل تا همین امسال به تعویق انداخته و هنوز هم به‌طور صد‌در‌صد معلوم نیست که امسال هم چشم‌مان به جمال این بازی روشن شود. با این حال ما سعی می‌کنیم اطلاعاتی را در اختیارتان بگذاریم که تا حدود زیادی با حال ‌و ‌هوای این بازی آشنا شوید و دست‌تان بیاید که ماجرا از چه قرار است.

APB


cover-apb.jpg

سبک
: اکشن-چندنفره آن‌لاین

پلتفرم
: Xbox 360، PC

تاريخ انتشار
: 2009

سازنده
: Realtime Worlds

عرضه کننده
: EA Games


داستان‌های نانوشته
داستانی در این بازی وجود ندارد و اصلا قرار هم نیست وجود داشته باشد (البته تا حالا تصمیم بر این بوده که وجود نداشته باشد اما هر لحظه ممکن است نظر جونز عوض شود و داستانی هم به بازی اضافه شود) اما وجود داشتن یا نداشتن آن زیاد ضروری به‌نظر نمی‌رسد چراکه در این بازی سناریو‌نویس خود شما هستید و این شمایید که با کارها و تصمیم‌هایی که می‌گیرید داستان بازی را رقم می‌زنید. اگر بخواهیم روشن‌تر و واضح‌تر این مسئله را توضیح بدهیم باید بگوییم که در بازی دو گروه کاملا متضاد هم وجود دارد که شما می‌توانید به هر کدام از آن‌ها بپیوندید. تصمیمات شما در هر گروهی که باشید می‌تواند ماجرای جدیدی را رقم بزند و این یعنی داستان‌نویسی هم‌زمان (Real Time) شاید لازم به گفتن هم نباشد که ماهیت این دو گروه چیست و هر کدام دست به چه کارهایی می‌زنند. در یک‌طرف ماجرا ما با گروه آشوب‌گران و بهتر بگوییم با جنایت‌کارها طرف هستیم که وظیفه اصلی‌شان بهم ریختن شهر است. اگر شما عضو این گروه شدید باید خودتان را آماده کنید تا به انواع جرم‌ها و جنایت‌ها دست بزنید، شاید پیش پا افتاده‌ترین عمل این گروه زدن یکی از بانک‌های شهر باشد!
اما سکه‌ی این ماجرا روی دومی هم دارد که همان گروه بچه مثبت‌ها و مقرراتی است. کار اصلی این گروه برقراری امنیت در شهر و ایجاد محیطی آرام برای شهروندان است. شما با عضویت در این گروه مستقیما رو در روی گروه مقابل قرار می‌گیرید که مطمئنا باید جلوی خرابکاری‌ها را گرفته و آن‌ها را سرجای‌شان بنشانید.
با این‌ حال فرقی نمی‌کند در کدام گروه و به چه عنوانی قرار می‌گیرید، این مهم است که با هر گروهی که هستید باید کنترل کامل شهر را در اختیار بگیرید و این اتفاق در صورتی می‌افتد که گروه مقابل را به‌خاک سیاه بنشانید و نگذارید که جلوی شما قد علم کنند.
در بازی تعداد زیادی بازیکن‌ (تعداد آن روز به روز در حال افزایش است اما هنوز عددی رسمی منتشر نشده) می‌توانند وارد این جنگ شهری شوند و دست به ماجراجویی‌های گوناگون بزنند. شما در طول بازی می‌توانید با انجام دادن ماموریت‌های مختلف پول به‌دست بیاورید و با آن ماشین‌های بهتر و سلاح‌های قوی‌تری بخرید (در بازی بیش از 30 اسلحه و ماشین وجود دارد). علاوه بر این با همان پول می‌توانید ظاهر شخصیت‌تان را به دل‌خواه تغییر داده و به قول معروف خوش‌تیپ‌ترش کنید.
 

semejpc

کاربر سایت
Dec 26, 2008
1,605
نام
سهیل
منم منتظر می‌مونم

ولی بازم که من چیزی سر نیاوردم
راستی پادشاه بادها!! اگر نسخه‌ی بتا را دان کردی
بیا تعریف کن
 

R.P.G

کاربر سایت
Mar 21, 2009
1,090
نام
Marked One
دوستان کسی نمیدونه آنلاین بازی کردنش چه جوریه ؟ بازم باید به فکر نسخه اورجینال باشیم ؟ :confused:
خیلی از تریپ پلیراش خوشم اومده. گنگستا :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر