APB Hands-On

R.P.G

کاربر سایت
Mar 21, 2009
1,090
نام
Marked One
APB | Hands-On


یک بازی اکشن Open-World و MMO که به شما اجازه می دهد در آن نقش ایفا کنید، چه به صورت یک خلافکار نابغه چه قانون مدار؛ در هر دوی اینها باید تلاش کنید تا نامی در شهر مجازی San Paro که 99 پلیر دیگر نیز وجود دارند برای خود دست و پا کنید، اگر موفق به این کار شوید یک تندیس از چهره ی شما ساخته خواهد شد Social District قرار خواهد گرفت تا دیگران شما را بیشتر بشناسند و تقدیر کنند و در قلب پلیس ها و حتی خلافکار های دیگر ترس بوجود بیاورد. دنیای APB از سه ناحیه ی مهم تشکیل شده: Social، Financial و Waterfront. نواحی Financial و Waterfront مناطق جنگ هستند؛ جایی که در آن ها شما می توانید ماموریت های متفاوت انجام دهید یا شروع به خرابکاری کنید. هر ناحیه سبک گیم پلی متمایز دارد، Financial یک سطح مدرن اکشن را ارائه می دهد و Waterfront بیشتر اکشن در پشت بام ها را ارائه می دهد. قبل از این که شما به هر یک از این مناطق برید باید به Social برید و کاراکتر خود را بسازید که این بخش یکی از جذابترین بخش های APB است و بسیار گسترده هم هست. تنظیمات دیوانه کننده ای وجود دارد، هر چیزی را می توان تغییر سایز داد؛ وزن کاراکتر، خالکوبی ها و... . فـــقـــط یک کاراکتر می توانید بسازید. شما می توانید لباس ها، ماشین ها، یا حتی موزیک هایی که علاقه دارید؛ به طور مثال وقتی با ماشین خود از کنار پلیری عبور کنید او صدای موزیک شما را خواهد شنید و وقتی هم که دور شوید کم کم صدای موزیک شما محو می شود. یک طراح مانند فتوشاپ به شما اجازه ی آن را می دهد تا علامت هایی بسازید، تا آن را بر روی کاراکتر، اتومبیل ها یا اشیاء در سراسر شهر بکشید، که یک هویت خاص و بی همتا به کاراکتر شما یا گروه شما می دهد. هر چیزی که شما می سازید را می توانید در محل خرید و فروش APB قرار دهید تا پلیر های دیگر آن ها را از شما خریداری کنند. به شما اجازه ی این را خواهد داد تا برای خود اسلحه تهیه کنید یا هم وقتی در سطح شهر پرسه می زنید به طور شانسی به این آیتم ها دست پیدا کنید. در ادامه ابزار های کاستومایزی که سازنده طی گفته به ما نشان داد می پردازیم.

926499_20100409_embed005.jpg


کاراکتر شما در بین 100,000 پلیر دیگر در یک سرور زندگی می کند، و پلیر ها در 100 شهر از یک دیگر تفکیک شده اند. وقتی شما به بازی می شوید شما با 99 پلیر دیگر گروه بندی شده هستید و در یک شهر به صورت رندوم قرار گرفته اید. مشهور ماندن برای کاراکتر شما مهم است نه شهری که در آن قرار گرفته اید. بطور مثال وقتی شما به لول 5 ارتقا یافتید هر 100,000 نفر پلیر ها از این بابت آگاه می شوند. شما کلاس کاراکتر خود را فقط یک بار می توانید انتخاب کنید و اگر شما خواستید از Criminal به Enforcer آن را تغییر دهید باید کاراکتر جدید و در یک سرور دیگر بسازید و از اولین لول شروع کنید.

شروع بازی برای اولین بار می تواند سخت باشد، مانند حسی که ما در طی تست بازی داشتیم. به محض این که ما قدم به ناحیه Financial گذاشتیم، ما یک گروه خلافکار را زیر نظر گرفتیم که از میان اسلحه های آتشی که در اطراف خیابان بود عبور می کردند که یک گروه پلیس نیز آن ها را تعقیب می کردند. شما متعهد شده اید که ماموریت ها را انجام دهید و می توانید با دیگر پلیر ها متقابلاً ماموریت ها را انجام دهید. نام دیگر بازیکنان با رنگ خاکستری مشخص شده و نمی توانید برای شوخی به آن ها شلیک کنید. مراحل هم وابسته به نوع کلاس کاراکتر شما متفاوت است. مثلاً یک Criminal ، پرسه زدن در خیابان و آزار و اذیت مردم پول زیادی برای شما نخواهد داشت ولی می تواند لول آشوبگری شما که باعث می شود پلیس ها شما را تعقیب کنند، را افزایش دهد. بالاترین لول آن که پنج هست باعث می شود تا شما را Most Wanted ـه آمریکا بدانند و این به وسیله ی هشدار به تمام Enforcer های داخل شهرتان اطلاع داده می شود. به این منظور یک جایزه ی بزرگ برای دستگیری شما به Enforcer ـی که شما را دستگیر کند داده خواهد شد. این شهرت برای شما باقی می ماند حتی اگر وقتی از بازی خارج شوید ولی باز هم تمام Enforcer های سرور شما را می شناسند. اگر شما نمی خواهید در شهر پرسه بزنید، می توانید ماموریت هایی را از AI-controlled (کاراکترهای سیستم) ـها که در سطح شهر پراکنده هستند دریافت کنید و انجام دهید. می توانید مراحلی را به تنهایی هم انجام دهید اما بیشترین مراحل را باید با یک گروه پشت سر بگذارید. قادر خواهید بود با پلیرهای اتفاقی در شهر جوین شوید یا با لیست دوستان و کلان ها یا هم اگر مایل هستید یک تیم با دوستان صمیمیتان تشکیل دهید. اولین ماموریتی که ما انجام دادیم این بود که از یک خانه ی Criminal دفاع می کردیم. دزدیدن ماشین ها مانند Grand Theft Auto ؛ دنبال ماشین مورد نظر می دوید و در ماشین را باز می کنید و با یک ضربه ناگهانی به راننده ی آن را بیرون می کشید. حالا یک ماشین دارید، شما یا همراهتان راننده شوید و یا از پنجره ی ماشین بیرون بیایید و به Enforcer ها که شما را تعقیب می کنند یا به ماشین هایی که عبور می کنند شلیک کنید. حال با ماشین خود به مقصدمان که یک ساختمان کوچک در مرکز شهر بود می رویم؛ Enforcer ـها سریعاً پدیدار شدند و تیم ما را گلوله باران کردند، افراد ما برای دفاع بهتر از هم جدا شدند و به داخل ساختمان رفتند، کم کم تعدادی از Enforcerـها به مناطق دیگری فراخوانی شدند و فشار روی ما کم شد. اگر شما از یک مقام خوبی در بین Criminalـها یا لول آشوبگری بالایی برخوردار باشید پلیس های زیادی فرستاده خواهند شد تا با شما تصویه حساب کنند. در این شوتر سوم شخص سیستم کاور گیری وجود نخواهد داشت پس ما مجبوریم به نیم خیز شدن یا زانو زدن در پشت اشیاء تا حدی از سلامتی خود محافظت کنیم. سیستم ِ صدمات موضعی در بازی وجود نخواهد داشت و تیر چه به سر شما یا پای شما برخورد کند به یک صورت سلامتی شما کم خواهد شد.

926499_20100409_embed001.jpg


دومین ماموریتی که ما انجام دادیم حمله ی به یک ساختمان بود. ما مجبور شدیم یک ماشین سرقت کنیم و همینطور برانیم تا به ساختمان مورد نظر که به وسیله ی Enforcerـها محافظت می شد برسیم. یکی از ما یک بسته برداشت، ما هم به دنبال او رفتیم تا آن را به قسمتی که در روی نقشه علامتگذاری شده بود برسانیم. یک ماموریت غیر معقولانه ای بود، Enforcerـها د این قسمت بی نظیر عمل کردند، ما اصلاً متوجه نشدیم که ما را تعقیب می کنند. ما وقتی متوجه شدیم شروع کردیم به شلیک کردن به وسیله هایشان، آن ها در اقعا در حین رانندگی مقاومت می کردند و سعی می کردند ما را از راهمان منحرف کنند، غیر از این دیگر پلیس هایی که در جلوی ما بودن شروع کردند به نارنجک انداختن به سمت ما و ما را نابود کردند. زیبایی بازی به این است که راه هایی که برای رسیدن به ماموریت امن نیست و باید کاملاً برنامه ریزی شده عمل کرد و نه مانند ما به دل حریف رفتن و مگ حتمی خود را رقم زدن؛ و این ها بازی را واقعاً شیرین می کند.

Enforcer بودن، اکثر ماموریت های شما همان ماموریت هایی هستند مقابل ماموریت های Criminalـها. به عنوان مثال، به جای این که شما از خانه محافظت کنید باید آن خانه ی را به گلوله ببندید، این خانه همان خانه ای است که Criminal ها از آن محافظت می کردند؛ و اگر در بین Criminalـها شما به از بین بردن یک ساختمان متعهد شده بودید حال باید از آن محافظت کنید. بهرحال حمایت از قانون ممکن است برای بعضی ها جالب بنظر نرسد، اما آن ها قابلیت دستبند زدن به مردم و بعلاوه شلیک کردن به آن ها را دارند. توقیف کردن و دستبند زدن به یک Criminal، ما اول مجبور بودیم یک اسلحه ی مسخره و با دمیج پایین خریداری کنیم. این ها اسلحه هایی بودند که در Joker Ammunition دردسترس بودند. همه اسلحه ها در موقعی که بازی را تازه شروع کرده ایم دردسترس نیستند. بسیاری از آن ها برای کسانی که لول آن ها زیاد شده در دسترس خواهد بود. همچنین اسلحه ها را می توانید از بقیه ی پلیرها هدیه بگیرید یا هم از طریق ترمینال پست. ترمینال پست به شما این اجازه را می دهد که از دیگران، چه دوستان چه تمام پلیرهای شهر پیام هایی را دریافت کنید. اسلحه ای که ما داشتیم یک beanbag بود، که می توانست Criminalـها را به راحتی از پا در آورد البته از فاصله ی نچندان زیاد. اسلحه به ما این اجازه را می داد تا Criminal را برای مدت کوتاهی بروی زمین بدون حرکت بیاندازیم، طی این هنگام شما می توانید به آن ها شلیک کنید و زندگیشان را خاتمه دهید یا هم به آن ها دستبند بزنید و توقیفشان کنید. اگر هیچ کاری نکنید آن ها از این گیج بودن بیرون می آیند و به جنگ برمیگردند. اگر شما سریعاً به پشت سر یک Criminal بروید می توانید به او دستبند بزنید. وقتی آن ها بمیرند یا توقیف شوند 15 ثانیه طول می کشد تا Respawn شوند، البته در یک مکان دیگر. وقتی یک Criminal دست گیر شده باشد دیگر هم کلاس های او می توانند در طی این 15 ثانیه او را نجات دهند و دستبند را باز کنند. پاداش کامل کردن ماموریت ها افزایش Rating شما را در پی دارد. مانند باز شدن آیتم های جدید و اسلحه های جدید.

926499_20100409_embed003.jpg


RealTime Worlds به ما گفت که خصوصیات زیادی تا موقع ریلیز بازی به آن افزوده خواهد شد. از قبیل موتورسیکلت ها و اسنایپر و نواحی اضافی دیگر. آن ها نیز به ما گفتند که داستانی در پی کار های شهردار شهر وجود خواهد داشت و ممکن است دیگر جزئیاتی را آشکار نکنند. APB در June برای پلتفورم PC و ورژن Xbox360 آن در آینده عرضه خواهد شد.

منبع
 

nero1371

کاربر سایت
Nov 2, 2008
1,494
نام
hamid
من هم موفق شدم یه تریلر گیم پلی از بازی ببینم!!!
باید بگم بازی کم جزئیات و کم گرافیک بود!!!
ولی از نظر شخصیت پردازی بسیار قوی بود!!!
 

RezaRazeR

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,432
نام
Reza
من هم موفق شدم یه تریلر گیم پلی از بازی ببینم!!!
باید بگم بازی کم جزئیات و کم گرافیک بود!!!
ولی از نظر شخصیت پردازی بسیار قوی بود!!!

اسمش MMO هست!
در کل باید قید گرافیک رو بزنی(معمولاً)WOW که پرچمدار این سبکِ و میلیون ها معتاد داره گرافیک آنچانانی نداره!
هرچند واسه یه بازی MMO بسیار بسیار بسیار بسیار عالی گرافیکش!شما کاستوم کردن و جزیات و تزیینات ماشین و افراد رو ببینی کفت میپکه!تازه نقاشی و پینتینگ و لوگو سازی محشر!
یه قابلیت هم داره اسمش یادم رفت!آهنگ های مورد علاقت رو آپلود میکنی و در بازی در ماشین یا مدیا پلیرت پخش میکنی و دیگر گیمر ها در سراسر جهان هم میشنون صدای موسیقی رو...مثلا هیچکس میزاری و میری خلاف میکنی:D
کلا من خیلی به بازی امید دارم:love:
 

R.P.G

کاربر سایت
Mar 21, 2009
1,090
نام
Marked One
این بازی کی میاد
آخرای هندزآن گفته شده Jun ولی روزش 29 ام هست. :D

من هم موفق شدم یه تریلر گیم پلی از بازی ببینم!!!
باید بگم بازی کم جزئیات و کم گرافیک بود!!!
ولی از نظر شخصیت پردازی بسیار قوی بود!!!
خدایی واسه یه بازی MMO گرافیکش خیلی خوبه. جزئیات رو من نفهمیدم از چه لحاظی میگی، گرافیکی یا امکانات گیم پلی ؟!:biggrin1: فکر کنم گرافیک رو گفته باشی.

ممنون دستت درد نکنه مطلب بدرد بخوری بود . استفاده کردیم .:biggrin1:
ممنون ، لطف داری.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر