Anthem



Developer: BioWare
Publisher: Electronic Arts
Engine: Frostbite
Platforms: X1 PS4 PC
Genre: Action-RPG
Release Date: February 22, 2018

در E3 امسال از IP جدید BioWare که پیش از این با نام Project Dylan شناخته می شد، پرده برداری شد. بازیکنان به عنوان Freelancer در دنیایی مشترک با سایر بازیکنان به مبارزه و اکتشاف خواهند پرداخت. کلاس ها در این عنوان بر اساس لباسی هایی (که با نام Javelin شناخته مبشود.) طبقه بندی میشود. هر جاولین دارای قابلیت های منحصر به فرد می باشد و بازیکنان قادر به تعویض جاولین در هز زمانی از بازی خواهند بود. در هنگام لانچ بازی شامل 4 کلاس زیر می باشد.

Ranger

کلاس پیش فرض بازی بوده و دارای پارامتر های مناسبی در ضمینه ی کامبت، تحرک و دفاع می باشد.


Colossus

نسبت به کلاس های دیگر کند تر بوده اما در عوض دارای دفاع بسیار خوب بوده و شعاع حرکات عالی دارد.


Storm


این کلاس معادل معادل کلاس های دارای جادو در بازی های مشابه می باشد. دارای توانایی های مختلف المانی می باشد.


Interceptor


دفاع و قدرت پایین تر این کلاس به واسطه ی سرعت بالا و چابکی جبران می شود.


جاولین ها دارای قابلیت شخصی سازی بسیار عمیق بوده و تمام المان های آن ها از قبیل رنگ، توانایی ها و ... قابل تغییر می باشد.

 
آخرین ویرایش:
این gear challange های جاولین ها دهن منو سرویس کرده!
باید ۱۲ تا چلنج برم تا کامل بشه برا تروفیش.۱۰ تا رو رفتم و ۴_۵ساعته کلی چلنج میرم و کامل هم میشه ولی همون ۱۰ از ۱۲ مونده!!
خیلی عجیبه که بایوور یه عمر آر پی جی ساخته با لوت عالی ولی حالا سر این بازیش نقطه قوت همیشگیش شده نقطه ضعفش!
احتمالا باگ میزنه نشون نمیده، برای منم بعضی چلنج های gear ها اینطوری میشه ولی میرم تو fort درست میشه
 
  • Like
Reactions: victor hogo
حالا مشخص شد چرا اینقدر بازی ناقصه
How BioWare's Anthem Went Wrong
عملا ساخت بازی تو ۱۸ ماه آخر شروع شد و تا قبل از اون همش دچار تغییرات می شده، حتی اسم بازی یک هفته قبل از رونمایی تو E3 2017 از Beyond به Anthem تغییر کرده (انگار حتی به خاطر همین تغییر مجبور شدن Anthem of creation رو به بازی اضافه کنن، چیزی که پایه داستان بازی رو شکل داده)
 
ترجمه پست بالایی از کانال گیمرز پردیس:

پس از هفت سال در دست توسعه بودن بازی Anthem و عرضه ناموفق این اثر، درباره این زمان از ساخت بازی شفاف سازی انجام شده است. انتشار این بازی كه با كمبود محتوای شدید، مكانیزم و فیزیك نچندان دلچسب و مشكلات فنی فراوان همراه بود توانست خود را به نمره میانگین ٥٥ راضی كند. هفت سال زمان زیادی برای توسعه یك بازی می باشد و باید بررسی كرد تا چه اندازه فرصت تولید، بر كیفیت اثر نهایی موثر است؟!
آقای جیسون شرایر بخش هایی از پشت صحنه تولید این بازی را شفاف كرده است. وی در طی مصاحبه با ١٩ كارمند فعلی و سابق استودیو بایوور توانسته است نمونه ای از تصمیمات و اشتباهات الكترونیك آرتس را عمومی كند.

اكثریت زمان هفت سال تولید این بازی در مرحله پیش-تولید قرار داشته است! در ابتدا قرار بوده كه این بازی یك اثر نقش آفرینی در ژانر بقا باشد كه در دنیایی عظیم و موجوداتی بزرگ محاصره شده و دركنار این موارد از تغییرات اقلیمی جان سالم بدر ببرید. متاسفانه بایوور نتوانسته جهت گیری مناسبی به تمامی اعضا دهد و یكی از این دلایل موتور فراست بایت می باشد كه برای ساخت یك نقش آفرینی جهان باز اصلا مناسب نیست.
در وصف ایرادات این موتور صحبت زیادی شده است. یكی از مهندسان بایوور گفته است وقتی می خواستند یك مشكل در موتور را گزارش دهند باید با تیم مركزی توسعه دهند موتور صحبت می كردند كه صف بلندی از افراد و استودیو هارا در جلو خود می دیدند و باید برای رسیدن به جواب و گرفتن بخشی از زمان تیم فراست بایت مبارزه می كردند و معمولا بایوور در این مسیر شكست می خورد.
در حقیقت شما دقیقا به اندازه مقدار پولی كه قرار است برای الكترونیك آرتس فراهم كنید، حمایت می شوید! و در این مسیر بازی های نقش آفرینی كمتر از بتلفیلد ها، استاروارز و فیفا درآمد دارند. از همین رو بسیاری از برنامه های فنی به دلیل عدم حمایت، حذف می شدند.

در اوایل سال ٢٠١٧ بایوور بالاخره یك دمو از این بازی را به پاتریك سادرلند، مدیرعامل شركت الكترونیك آرتس نمایش داد كه بنظر ایشان قابل قبول نبوده! از همین رو بایوور تصمیم به ساخت یك دمو دیگر تنها در چند هفته گرفت. در این دمو خصوصیاتی وجود داشت كه قبلا از بازی حذف شده بودند؛ مانند سیستم پرواز. دمو جدید توانست قبول شود و بایوور سریعا آن را به عنوان نمایش مراسم E3 انتخاب كرد كه به گفته اعضا، بخش بزرگی از آن تقلبی و ساختگی بوده است.

«بعد از مراسم E3 بود كه ما تازه فهمیدیم قرار است چه بازی ای را بسازیم و همچنان مسخره بود چون سوالات بسیاری در ذهن داشتیم. دمو نمایش داده شده یك ویدئو ساختگی بود و هیچ عمقی نداشته است. بسیاری از اعضا نمی دانستند با وجود تكنولوژی و ابزار محدود چطور قرار است این نمایش را در بازی اجرا كنند. نمی دانستند سیستم پرواز را تا چه حد باید كار كنند و از وسعت دنیای بازی خبر نداشتند.»
در حقیقت حتی نام Anthem نیز تا چند هفته قبل از مراسم E3 قطعی نبود و بایوور تصمیم داشت آن را Beyond بنامد. بعد از نمایش در مراسم بود كه اعضای استودیو توانستند مسیر توسعه بازی را پیدا كنند. جالب است بدانید تا اوایل سال ٢٠١٨ تنها یك مرحله از كل بازی ساخته شده بود درحالی كه اولین تاریخ انتشار بازی برای تعطیلات سال ٢٠١٧-٢٠١٨ درنظر گرفته شده بود!!! یكی از سازندگان اعلام كرده بیشترین بخش از تولید این اثر در نه ماه اخر شكل گرفته است و بسیاری از ویژگی های كلیدی در هفته آخر اضافه شدند.
در این آشفته بازار تصور تنش ها و گاها توهین و تحقیر بین شعب مختلف بایوور بسیار سخت است اما حقیقت دارد. بسیاری از اعضا اصلی و ارشد این استودیو در طی دوران قبل از جهت گیری اصلی بایوور را ترك كرده اند.
 
دوستان مراحل استرانگ هولد که میرم همش ماموریت تکراری میاره برام چرا؟ کامل هم میبرم مراحل رو ولی انگاری تکرار میشه
کلا سه تا استرانگ هولده که باید همش اونا رو تکرار کنی :D
بعدها احتمالا استرانگ هولدای جدیدی اضافه بشه
 
  • Like
Reactions: .PinkFloyd.
براچی باید تکرار کنیم واقعا دم سازندش گرم:-q من تا حالا 3 بار تکرار کردم ... تکرر گرفتم:D
حالا اینکه آنتم ایراد داره و endgame درست و درمونی هنوز نداره به کنار ولی بازیهای تو این سبک همین هستن دیگه، تکرار میکنی برای loot
 
  • Like
Reactions: victor hogo
بازی دیگه اصلا هیجانی برای لوت نداره مدام که میندازه بیرون لگ ایتم تکراری بازی کم کم با وجود divisionداره محو میشه
با تموم ضعفها و کاستی ها هنوز بنظرم بازی جذابه و پتانسیل پیشرفت رو داره. هر چند که در حال حاضر دیویژن خیلی بهتره از تمامی جهات
 
دوستان دیروز بعد آپدیت 1.0.8 دیگه به سرورها متصل نمیشد من گفتم ای داد اینم رفت تو تحریم ولی بعد یه نیمساعتی که کنسول روشن بود من رو تی وی بودم رفتم دیدم وارد شده ! تو این فاصله من دی ان اس های رو تغییر دادم نمیدونم مال اون بوده باز شده یا دلیل دیگه داشته به نظر شما اینم میره تو بن؟ چون من خبرهای خارجی رو چک میکردم نوشته بود کلا EA تحریم کرده محصولاتش رو برای ایرانی ها
 
این بازی خیلی پتانسیل داره فقط با اینکه مپ اصلی فضای سبز که بیشتر شبیه زمینه!!!! خیلی بزرگه ولی کاش یه سری فضاهای دیگه هم مثلا برفی یا سنگلاخی میذاشتن که از این یکنواختی در بیاد البته خیلی خوبه داخل غارها ولی بازم کمه مثال تنوع محیط تو بازی گاد آف وار واقعا فوق العاده بود
 
خب مقداری بیشتر از بازی رو رفتم و بهتر میتونم نظرم رو در مورد بازی بگم
راستش من از بازی به شدت دارم لذت میبرم و لحظه به لحظه ی بازی برام شیرینه! اما نباید غافل شد از ایرادات و کمبود های بازی!
از لحاظ مشکلات فنی و باگ ها و ایرادات عجیب و غریب بایوور رو دست یوبی سافت بلند شده! بازی خیلی باگ داره! یه بار میری تو بازی کله ی جاولین نیست! یه بار میخوای هم تیمیت رو ریوایو کنی دکمه ی ریوایو نمیاد و کار نمیکنه . بازی کرش میکنه و هر از گاهی از بازی پرت میشی بیرون و کلی ایرادات فنی که میشه سوهان روح!
بازی پتانسیل بالایی داره و امیدوارم سازنده ها قدرش رو بدونند و با به روز رسانی های پر تعداد بازی رو بهتر و بهتر بکنن!
باید:
لوت بازی بهتر بشه!
اسلحه ها از لحاظ ظاهری متنوع تر بشن و بشه کاستومایزشون کرد!
تنوع آرمور بییشتر بشه و در پاور هم تاثیرگذار باشه!
استرانگ هولدش از لحاظ تعداد ناامید کنندست و باید بیشتر و بیشتر بشه!
اون ایرادات فنی بالایی که گفتم حل بشه!
در دراز مدت این محیط سرسبز وزیبا تکراری میشه و باید مناطق جدیدی به بازی اضافه بشه!
خیلی از موارد بالا با الهام گیری از دستینی حل شدنیه!
من رو ps4 بازی میکنم اگه کسی بازی رو داره اد کنه: alininja1370
پاورم 300
من هرروز دارم میرم این بازی رو موافقم با شما آی دی من هم
mojahed46
اگه دوست داشتین بریم با هم بیشتر ساعت 8 شب به بعد هستم
 
  • Like
Reactions: victor hogo

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or