Activision: تلفن های هوشمند عرصه را بر 3DS و Vita تنگ کرده اند

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
3ds-vita.jpg

Activision: تلفن های هوشمند عرصه را بر 3DS و Vita تنگ کرده اند

آقای Greg Canessa نایب رییس بخش بازی های موبایل Activision معتقد است که رشد تلفن های هوشمند و تبلت ها یک بازار رقابتی را در بین دستگاه های بازی قابل حمل به وجود آورده است.
وی در صحبت هایش با iGamer عنوان کرد که در نهایت این بازار است که مشخص می کند تبلت ها و اسمارت فون ها هستند که باقی می مانند یا کنسول هایی مثل 3DS و Vita.
وی افزود: " شکی نیست که فضا، فضایی کاملا رقابتی است. ( کنسول های دستی ) رقابت تنگاتنگی دارند، با آنچه که اکنون به روی تبلت ها و تلفن های هوشمند شکل گرفته است و حقیقتش را بخواهید هردویشان نیز نقاط مشترک فراوانی با هم دارند. "
و در ادامه گفت: "این یک بازار رقابتی است و در شاخه های مختلفی این رقابت در جریان است. چه از نظر گیم پلی، چه از نظر قیمت و نقطه نظر تجاری این رقابت وجود دارد . به عنوان مثال شما با 40 دلار می توانید بر روی کنسول های دستی عناوینی را تهیه کنید و با اینکه انجام این بازی ها به مهارت آنچنانی نیاز ندارد تجربیاتی خارق العاده را به شما ارئه می دهند. اما با این حال شما می توانید شبیه همین عناوین را بر روی تبلت ها تنها با 7 دلار تجربه کنید. "
Canessa در ادامه گفت که با این که اسمارت فون ها و تبلت ها رشد چشمگیری در عرصه بازی ها داشته اند، ولی آنها توجه ویژه ای به هردو کمپانی سونی و نینتندو دارند و با ساخت بازی های جدید به حمایت از هردوی این پلتفرم ها ادامه خواهند داد.
وی در پایان گفت: " با تمام این تفاصیر، در نهایت این بازار است که به ما می گوید کدام یک از این محصولات به بقایشان ادامه خواهند داد. "


منبع

 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
پست های یک سال قبل من رو ببینید همون موقع هم این رو گفته بودم...

تعداد وسایل قابل حمل توی دست مردم الان زیاد شده (گوشی موبایل - دوربین دیجیتال - GPS - تبلت - MP3 Player - E-Book Reader و...)، و واقعا مدیریت کردن همه اینها و این که هی تند و تند باتری شون رو شارژ کنی و مراقب باشی گم نشن یا ضربه نخوردند یا دزدیده نشن و ... سخت شده. الان برای اکثر مردم این تمایل به وجود اومده که یه وسیله قابل حمل داشته باشند که همه کارها رو (حالا با کیفیت یک درجه پایین تر) انجام بده، و بهترین کاندید هم همون گوشی موبایله. یه خورده ای تولید کنسول دستی توی همچین بازاری ریسک داره...

پ.ن: الان طبق معمول تاپیک مورد حمله فن های PS قرار می گیره!
PS%20Fan.gif
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,247
نام
امیر حسین
Canessa در ادامه گفت که با این که اسمارت فون ها و تبلت ها رشد چشمگیری در عرصه بازی ها داشته اند، ولی آنها توجه ویژه ای به هردو کمپانی سونی و نینتندو دارند و با ساخت بازی های جدید به حمایت از هردوی این پلتفرم ها ادامه خواهند داد.
اگر میخواید از این CODهایی که برای ویتا ساختید،بازم بسازید،زحمت نکشید نیازی به حمایت نیست :|
 

samiradin

کاربر سایت
Jan 26, 2012
1,990
نام
sami
بازی کردن نید فور اسپید با ویتا کجا بازی کردن با تبلت و اسمارت فون ها کجا
راه حلش درست کردن یک گوشی مثل xperia play هستش.با این سرعتی که اسمارت فونا دارن پیش میرن مطمئن باش تا چند ساله دیگه جای کنسولای خونگی رو هم میگیرن چه برسه به کنسولای دستی
نکته دیگه ای که هست بازیای اسمارت فونا خیلی ارزونتره نسبت به بازیای کنسول ویتا
 

Optimus Prime

کاربر سایت
Sep 18, 2011
1,245
نام
ALEX
من خودم فن سونیم. منتها به جرات اینو میگم.
ویتا به سختی قد راست خواهد کرد. تازه اونم اگه بتونه. البته به عنوان کنسول دستی .
 

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
به نظر من اگر بحث سر گرافیک باشه که الان مثلا آیپد نسل چهارم (که شاید حدود 2 برابر از ویتا قویتر باشه) یا ویتا باید پرفروشترین وسیله بازی در صورتی که به نظرم اینطور نیست تقریبا

و 3DS پرفروشترین کنسول بازی نسل فعلی تا به الان هست .

به نظرم موبایلها و تبلت ها میتونند تاثیر گذار باشند ولی نه خیلی خیلی (البته شاید این قضیه برای ویتا فرق داشته باشه)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر