Ace Attorney 6 در دست ساخت است

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
برای طرفداران آقای وکیل، این خبر بسیار خوشحال کننده ای می تواند باشد. شماره ششم این بازی برای کنسول دستی 3DS در دست ساخت است و خبر خوشحال کننده تر این است که بلافاصله نسخه غربی و انگلیسی آن نیز تایید شده است!

ace-attorney-6-600x338.jpg
خبر برای اولین بار توسط فامیتسو و سپس از طریق سایت گماتسو منتشر شد و در پایان تویتر رسمی این بازی صحت این اخبار را تایید کرد.

«درست شنیده اید! Ace Attorney 6 در دست ساخت است و امروز در ژاپن معرفی شد. همچنین نسخه غربی نیز در راه است.» - Ace Attorney (@aceattorneygame) September 1, 2015

این بازی در Tokyo Game Show از تاریخ 17 تا 20 سپتامبر قابل انجام خواهد و گزارشات حاکی از آن بوده که با تغییراتی در گیم پلی همراه هست که سرعت آن را تا حدودی افزایش می دهد که خبر خوبی است.

متاسفانه هنوز خبری از نسخه انگلیسی شماره قبلی این سری بازی که در مورد همکاری نیاکان فینکس رایت و شرلوک هولمز برای حل پرونده ها بود، نیست. شماره ای که منتقد کوتاکو آقای Richard Eisenbeis آن را «فوق العاده» خطاب کرده بود.
 

P.O.P

کاربر سایت
May 15, 2008
714
نام
Davood

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
Translations of multiple quotes from the scans are now also available:
– The theme is “courtroom revolution”
– You can turn off hints!
– Development on the game is 30% complete​
What’s the theme and concept of Ace Attorney 6?​
Takeshi Yamazaki, director: “Throughout the series, Phoenix Wright is in a place that lacks enemies. Because of that, we’re paying more attention to the world this time.”
Eshiro Motohide, producer: “It’s tough to develop within the Japanese courtroom, since an exhilarating part of the game is how situations can change from from desperate to complete turnabouts. The theme is ‘courtroom revolution.’ Phoenix Wright changing the system of the court is a major theme.”

 

Parsa13

کاربر سایت
Nov 16, 2011
2,232
من فقط نسخه اول بازی رو تونستم بازیش کنم به شدت سرگرم کننده بود ... حیف فقط برای 3DS میاد نسخه های جدیدش...
آخر هر کیس که حال یارو رو میگیری خیلی هیجانی میشد برام :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر