Xbox 3 CrackDown




امروز در کنفرانس مطبوعاتی E3 مایکروسافت در لس آنجلس، این شرکت رسما شماره جدید CrackDown را برای کنسول Xbox One معرفی کرد.
Phil Spencer مدیر بخش Xbox بعد از معرفی بازی گفت، بازی توسط استودیو مناسبی در حال ساخت است. البته استودیو سازنده بازی معلوم نشده با این حال هدایت این تیم را Dave Jones بر عهده دارد. از جمله کار های قبلی او می توان به شماره اول CrackDown و همکاری در ساخت دو شماره اول GTA اشاره کرد.
CrackDown جدید دارای بخش CO-OP و مولتی پلیر آنلاین خواهد بود و بازی به استایل اولیه خود باز خواهد گشت.
......................................


بعد از گذشت یک ماه از معرفی بازی Creative Director بازی CrackDown، آقای Ken Lobb در مصاحبه ای با مجله معتبر Official Xbox Magazine، اطلاعات جدیدی درباره بازی منتشر کرده است. Lobb گفت، مایکروسافت برنامه های زیادی برای بخش CO-OP بازی دارد. به جای ساخت بخش Single Player و CO-OP به صورت مجزا این بار مایکروسافت قصد دارد کمی از سنت گذشته فاصله گرفته و این دو بخش را با هم ادغام کند. همچنین بازیکنان می توانند در طول بازی CrackDown بخش های مختلف این بازی را انتخاب کنند، به جای این که در منو های بازی دنبال بخش های مختلف بگردنند و صبر کنند برای Lobby ها و Load های بازی.

شماره اول CrackDown برای اولین‌بار در E3 2006 معرفی شد. بازی Open World که توسط Dave Jones خالق عنوان محبوب GTA در حال توسعه بود. شماره اول بازی در سال 2007 عرضه شد و موفق به دریافت نقد های مثبت و فروش بسیار خوبی شد. همین امر مایکروسافت را مجاب به ساخت شماره دوم بازی کرد. اما بر خلاف شماره اول، این بار Dave Jones و تیمش در ساخت بازی نقشی نداشتند و استودیو Ruffian Games شماره دوم بازی را توسعه داد. اما CrackDown 2 هیچ وقت نتوانست موفقیت شماره اول را تکرار کند و با تغییراتی که استودیو Ruffian Games در آن ایجاد کرده‌بود، تبدیل به یک عنوان متوسط شد. همین امر مایکروسافت را ترغیب کرد تا باری دیگر به سراغ خالق این سری برود و ساخت جدید ترین شماره بازی CrackDown را به Dave Jones بسپارد. به گفته سازندگان بازی، CrackDown جدید ادامه‌ای برای شماره اول سری است و به همین دلیل عنوان بازی CrackDown انتخاب شده و خبری از عدد "سه" در عنوان بازی نیست. بر طبق شایعات منتشر شده و نمایشی که از نخسه اولیه بازی در کنفرانس Microsoft Build Developer منتشر شد به نظر می‌رسد این بار شاهد یک انقلاب در سبک بازی های Open World خواهیم بود. در نمایش های منتشر شده قدرت تخریب‌پذیری فوق‌العاده کامل بازی به نمایش در آمد. به لطف قدرت نسل هشتم کنسول‌ها و تکنولوژی Cloud سازندگان بازی موفق شده بودند، در فریمی ثابت محیطی کاملا تخریب پذیر را خلق کنند. این تخریب‌پذیری با یک فیزیک دقیق همراه شده و نوید یک عنوان قدرتمند در زمینه تکنیکی را می‌دهد. تخریب پذیری بازی را می توان این گونه توصیف کرد، عنوان Red Faction Guerrilla را تصور کنید. حال محیط شهری با کلی ساختمان و اشیا را جایگزین محیط ماه کنید تا به CrackDown برسید. از دیگر اطلاعاتی که منتشر شده، ادغام بخش Co-Op و تک نفره بازی است. این بار مایکروسافت قصد دارد کمی از سنت گذشته فاصله گرفته و این دو بخش را با هم ادغام کند. علاوه بر این همانند Forza Horizon 2 دیگر خبری از گزینه های مختلف در منوی بازی برای بخش چند نفره نیست و بازیکنان به راحتی قادر خواهند بود در طول بازی وارد این بخش شوند. حال باید منتظر ماند و دید این بار Dave Jones چه خواهد کرد. آیا او خواهد توانست عنوان موفق دیگری همانند GTA را خلق کند یا این عنوان هم همانند شماره دوم به یک بازی متوسط تبدیل خواهد شد.
منبع: بازی سنتر

خبر:

CrackDown 3 با استفاده Cloud از قدرتی بالغ بر 20 کنسول Xbox One بهره می‌برد
چرا CrackDown 3 به قدرت 20 کنسول Xbox One نیاز دارد؟

آپدیت:
در همایش Gamescom سال 2015 تایید شد، عنوان Crackdown به Crackdown 3 تغییر نام پیدا کرده است. علاوه بر این سازندگان بازی با نمایش تریلری از بازی، تایید کردند که این عنوان از تخریب پذیری 100% در بخش چند نفره با استفاده از قدرت کلاود بهره می برد.
 
Last edited by a moderator:

Captain America

I am become Death, The Destroyer of Worlds
کاربر سایت
Aug 13, 2010
7,101
نام
Jesus
یکی از نکات لیست اخیر مایکروسافت برای بازی های 2016 CrackDown 3 بود :D

اسپنسر دیشب در جواب یکی از فن ها که پرسیده بود بخش مالتی پلیر بازی بصورت جداگونه از بخش کمپین در تابستان 2016 انتشار می شود یا خیر جواب داده که منتظر اطلاعات بیشتری در ارتباط با این موضوع باشید:

 

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
3mm2ekzo35uma7up2dx2.jpg



امروز در کنفرانس مطبوعاتی E3 مایکروسافت در لس آنجلس، این شرکت رسما شماره جدید CrackDown را برای کنسول Xbox One معرفی کرد.
Phil Spencer مدیر بخش Xbox بعد از معرفی بازی گفت، بازی توسط استودیو مناسبی در حال ساخت است. البته استودیو سازنده بازی معلوم نشده با این حال هدایت این تیم را Dave Jones بر عهده دارد. از جمله کار های قبلی او می توان به شماره اول CrackDown و همکاری در ساخت دو شماره اول GTA اشاره کرد.
CrackDown جدید دارای بخش CO-OP و مولتی پلیر آنلاین خواهد بود و بازی به استایل اولیه خود باز خواهد گشت.
......................................

بعد از گذشت یک ماه از معرفی بازی Creative Director بازی CrackDown، آقای Ken Lobb در مصاحبه ای با مجله معتبر Official Xbox Magazine، اطلاعات جدیدی درباره بازی منتشر کرده است. Lobb گفت، مایکروسافت برنامه های زیادی برای بخش CO-OP بازی دارد. به جای ساخت بخش Single Player و CO-OP به صورت مجزا این بار مایکروسافت قصد دارد کمی از سنت گذشته فاصله گرفته و این دو بخش را با هم ادغام کند. همچنین بازیکنان می توانند در طول بازی CrackDown بخش های مختلف این بازی را انتخاب کنند، به جای این که در منو های بازی دنبال بخش های مختلف بگردنند و صبر کنند برای Lobby ها و Load های بازی.

شماره اول CrackDown برای اولین‌بار در E3 2006 معرفی شد. بازی Open World که توسط Dave Jones خالق عنوان محبوب GTA در حال توسعه بود. شماره اول بازی در سال 2007 عرضه شد و موفق به دریافت نقد های مثبت و فروش بسیار خوبی شد. همین امر مایکروسافت را مجاب به ساخت شماره دوم بازی کرد. اما بر خلاف شماره اول، این بار Dave Jones و تیمش در ساخت بازی نقشی نداشتند و استودیو Ruffian Games شماره دوم بازی را توسعه داد. اما CrackDown 2 هیچ وقت نتوانست موفقیت شماره اول را تکرار کند و با تغییراتی که استودیو Ruffian Games در آن ایجاد کرده‌بود، تبدیل به یک عنوان متوسط شد. همین امر مایکروسافت را ترغیب کرد تا باری دیگر به سراغ خالق این سری برود و ساخت جدید ترین شماره بازی CrackDown را به Dave Jones بسپارد. به گفته سازندگان بازی، CrackDown جدید ادامه‌ای برای شماره اول سری است و به همین دلیل عنوان بازی CrackDown انتخاب شده و خبری از عدد "سه" در عنوان بازی نیست. بر طبق شایعات منتشر شده و نمایشی که از نخسه اولیه بازی در کنفرانس Microsoft Build Developer منتشر شد به نظر می‌رسد این بار شاهد یک انقلاب در سبک بازی های Open World خواهیم بود. در نمایش های منتشر شده قدرت تخریب‌پذیری فوق‌العاده کامل بازی به نمایش در آمد. به لطف قدرت نسل هشتم کنسول‌ها و تکنولوژی Cloud سازندگان بازی موفق شده بودند، در فریمی ثابت محیطی کاملا تخریب پذیر را خلق کنند. این تخریب‌پذیری با یک فیزیک دقیق همراه شده و نوید یک عنوان قدرتمند در زمینه تکنیکی را می‌دهد. تخریب پذیری بازی را می توان این گونه توصیف کرد، عنوان Red Faction Guerrilla را تصور کنید. حال محیط شهری با کلی ساختمان و اشیا را جایگزین محیط ماه کنید تا به CrackDown برسید. از دیگر اطلاعاتی که منتشر شده، ادغام بخش Co-Op و تک نفره بازی است. این بار مایکروسافت قصد دارد کمی از سنت گذشته فاصله گرفته و این دو بخش را با هم ادغام کند. علاوه بر این همانند Forza Horizon 2 دیگر خبری از گزینه های مختلف در منوی بازی برای بخش چند نفره نیست و بازیکنان به راحتی قادر خواهند بود در طول بازی وارد این بخش شوند. حال باید منتظر ماند و دید این بار Dave Jones چه خواهد کرد. آیا او خواهد توانست عنوان موفق دیگری همانند GTA را خلق کند یا این عنوان هم همانند شماره دوم به یک بازی متوسط تبدیل خواهد شد.
بیشتر...

منبع: بازی سنتر

خبر:
CrackDown 3 با استفاده Cloud از قدرتی بالغ بر 20 کنسول Xbox One بهره می‌برد
چرا CrackDown 3 به قدرت 20 کنسول Xbox One نیاز دارد؟

آپدیت:
در همایش Gamescom سال 2015 تایید شد، عنوان Crackdown به Crackdown 3 تغییر نام پیدا کرده است. علاوه بر این سازندگان بازی با نمایش تریلری از بازی، تایید کردند که این عنوان از تخریب پذیری 100% در بخش چند نفره با استفاده از قدرت کلاود بهره می برد.
 

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
گفته شده Terry Crews ( بازیگری که داخل تریلر کنفرانس هم بود ) در بازی حضور داره و همچنین شخصیتش قابل بازیه !

Crackdown 3's new trailer definitely included Terry Crews, but it wasn't entirely clear if he would be in the game. Thankfully, he officially is, and he will be a playable character in some form.

Speaking to IGN, design director Garett Wilson said, "He's a playable character. I think I'm OK to tell you that. I probably shouldn't say any more. He definitely is a playable character, and he's a character in the narrative, so he's in the opening cutscene and things like that."

It's unclear whether Crews' character, Commander Jaxon will be playable in the campaign (he did not appear to be pickable in the E3 campaign hands-on), or would be playable in the game's multiplayer modes. Wilson did confirm that both the actor's voice and likeness would be used.

Wilson also explained the unusual way Crews got involved in the project:
"That was crazy. We got this call from marketing, and they were like, 'Terry Crews wants to be in the game.' We were like, 'that'd work. That'd absolutely work.' He's a real-life Agent."​


http://www.ign.com/articles/2017/06...ole-clarified?abthid=594190c55c90389c54000012
 

Spartan AR

کاربر سایت
Jun 10, 2013
401
نام
علی
اصلا انتظار نداشتم بازي همچين نمايش مضخرفي تو كنفرانس داشته باشه
نه از تخريب پذيري بازي چيزي نشون دادن نه مثل ادم از گيمپلي بازي چيزي نشون دادن
ايكاش اصلا كنسل ميشد بازي
اون پردازش ابري هم فكر كنم يا چرند و چولا بوده
يا تصميم گرفتن استفاده نكنن ازش تو بازي
رسما هيچي از بازي نشون ندادن
تنها نكته مثبت بازي تري كرو هست
خاك بر سرشون كنن


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
دموش دیدم انقدرم بد به نطر نمیاد طراحی سل شید و محیطیش خوبه کاملا فقط نیازه مراحل متنوع و خط داستانی خوبی برای افلاین داشته باشه خیلی نظرم منفی بود متعادل شد
 
  • Like
Reactions: sadegh93

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر