85% پروژه Morpheus به پایان رسیده است

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
project_morpheus.jpg



85% پروژه Morpheus به پایان رسیده است، خبری که Shuhei Yoshida در جریان کنفرانس TGS 2014 به روزنامه WSJ گفته است.

در ادامه مصاحبه او اذعان کرده است که قیمت این محصول در زمان عرضه به بازار، قیمتی کاملا معقول بوده چرا که بسیاری از قطعاتش امروزه در صنعت موبایل و Smartphone استفاده می‌شود.
او ادامه می‌دهد:
"با عرضه Morpheus در کنار PS4 ما می‌توانیم درهای جدیدی را در زمینه‌ی تجربه‌های بصری باز کنیم. مانند سفر‌هایی به نقاط مختلف و یا جنبه‌ی تحصیل توسط آن."
اگر چه آقای Yoshida قیمت را معقول خوانده است اما نباید فراموش کند رقیب جدی و سرسخت پروژه او، Oculus rift با قیمتی بین 200 تا 400$ خواهد آمد.

آیا سونی خواهد توانست محصول خود را با قیمتی بهتر و یا کیفیتی بالاتر از رقبای خود عرضه کند؟

منبع
 
درست میگی ولی این پروژه بنظرم خیلی بزرگتر از موو یا کینکت باشه و جذابیتش برای گیمر جماعت خیلی بالاس به نسبت اون دوتا.
دقیقا" برعکس
این پروژه یه پروژه جدید نیست بلکه یه پیشرفت و کپی از ایده قدیمی هست برعکس موو و کینکت
موو و کینکت یه کپی از دوربین قدیمی پلی 2 و کنترل حرکتی ویی بودن که قابلیت بازی حرکتی رو به 2 کنسول اضافه کرد
من اطلاع ندارم که هدف و جایگاهی که برای این دو محصول در نظر داشتن چی بود اما به نظر من موو و کینکت خوب عمل کردن و تونستن یه تجربه گیمینگ نسبتا" خوبی رو بدن (من کینکت رو تجربه نکردم اما خیلی از بازی های موو رو تجربه کردم )
اما این هدست مجازی همون طور که میدونید یه چیزی مثل عینک های خود سونی هستن که چند مدل ازش اومد و یه کپی مثل هدست مجازی شرکت رقیب ( اسم دقیق نمیدونم )
حالا هم خیلی از شرکت ها دارن پا توی این تولید اسن وسیله میذارن از خود سونی بگیر تا سامسونگ و حتی گوگل که یه طرح توی اینترنت گذاشته که با یه مقوا و 2 عدسی میشه دیوایس اندرویدی رو به هدست واقیعت مجازی تبدیل کرد
حالا به نظرتون سونی میتونه موفق باشه توی این کار اگه این وسیله رو صرفا" برای پلی4 قرار بده ؟
تازه این وسیله باید یه تجربه عمیق به بازی بده یعنی مثلا" بازی 2d که بازی میکنی رو روی نمایشگر بزرگ و بایه صدای عالی بهتون بده که علاقه هر گیمری هست که توی یه جای سینما مانند بازی کنه که سکوت و تمرکز داخلش وجود داشته باشه نه اینکه خودش جای نقش قرار بگیره (این برای یه مدت خوبه که شما مثل یه بیننده توی بازی باشه اما اینکه همیشه گی باشه سلیقه گیمر نمیکشه )
مطمئن باشید همیشه گیر به اصل نمایشگر + کنسول پایبند هست نه توی موقعیت کارکتر قرار گرفتن و حرکت کردن و......
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or