Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
دوستان عزیز بنده به دنبال نسخه 1 و 2 این بازی برای PC هستم
میخواستم بدونم کسی از دوستان هست که داشته باشه و تو خوزستان هم باشه ؟ یا اگه تو خوزستان هم نباشه واسم رایت بکنه و بفرسته؟
من الان چندین روزه هر چی بازار اهواز رو زیرو کردم پیداش نکردم به هرکی میگیم یه جور بهم نیگا میکنه اینگاری گفتم از اون فیلم ها میخوام!!!! چه وضعشه اخه ؟ این همه بازی از این قدیمی تر هست ولی این یکی رو نمیتونم پیدا کنم
اگه کسی از دوستان بتونه بهم کمک کنه سپاسگذارشم خدایی :)

دوست عزیز بهترین کار ممکن دانلود کردنشون هست که اکثر سایتا هم گذاشتن.
 

metal2006

کاربر سایت
Oct 8, 2009
319
نام
هادی
بدون شک خرید این بازی به صورت اورجینال ادای احترام به سازندگان این بازی میتونه باشه. واقعا کلمه عالی برای این بازی کم هست .
 

EDRIS.FIGHTER

کاربر سایت
Nov 22, 2013
218
نام
ادریس
نه اقا دانلود رو اصلا بیخیال !!!
دو بار پارسال همین کارو کردم هر دو بار فقط اینترنت و وقتم رو حروم کردم اخر سر هم فایل ها مشکل داشتنl-)
من مطمئنم اینجا چند نفر هستن که نسخه 1 و 2 این بازی دارن و فقط باید پیداشون کرد :d
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
خیلی گولاخ بود این تریلر :D
خیلی هم خوشم اومد که همراه با تصویر قشنگ ویژگی های بازی رو توضیح میداد و مشخصه بازی به شدت پرمحتواست و دست کم 40-50 ساعتی مهمون خونه هامونه :D
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,945
نام
حسین
creens from latest build:
image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2015/04/LMnd7w-150x150.jpg
LMnd7w-150x150.jpg
[/URL] image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2015/04/xAgD6r-150x150.jpg
xAgD6r-150x150.jpg
[/URL] image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2015/04/2AxjpN-150x150.jpg
2AxjpN-150x150.jpg
[/URL]

image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2015/04/3kYjOz-150x150.jpg
3kYjOz-150x150.jpg
[/URL] image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2015/04/8c4J8Q-150x150.jpg
8c4J8Q-150x150.jpg
[/URL] image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2015/04/9148ql-150x150.jpg
9148ql-150x150.jpg
[/URL]

image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2015/04/DyVdk4-150x150.jpg
DyVdk4-150x150.jpg
[/URL]


Old build from 2013:
image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/03/The-Witcher-3-Wild-Hunt-3-150x150.jpg
The-Witcher-3-Wild-Hunt-3-150x150.jpg
[/URL] image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/03/The-Witcher-3-Wild-Hunt-4-150x150.jpg
The-Witcher-3-Wild-Hunt-4-150x150.jpg
[/URL] image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/03/The-Witcher-3-Wild-Hunt-5-150x150.jpg
The-Witcher-3-Wild-Hunt-5-150x150.jpg
[/URL]

image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/03/The-Witcher-3-Wild-Hunt-6-150x150.jpg
The-Witcher-3-Wild-Hunt-6-150x150.jpg
[/URL] image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/03/The-Witcher-3-Wild-Hunt-7-150x150.jpg
The-Witcher-3-Wild-Hunt-7-150x150.jpg
[/URL] image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/03/The-Witcher-3-Wild-Hunt-8-150x150.jpg
The-Witcher-3-Wild-Hunt-8-150x150.jpg
[/URL]

image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/03/The-Witcher-3-Wild-Hunt-9-150x150.jpg
The-Witcher-3-Wild-Hunt-9-150x150.jpg
[/URL] image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/03/The-Witcher-3-Wild-Hunt-10-150x150.jpg
The-Witcher-3-Wild-Hunt-10-150x150.jpg
[/URL] image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/03/The-Witcher-3-Wild-Hunt-11-150x150.jpg
The-Witcher-3-Wild-Hunt-11-150x150.jpg
[/URL]

image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/03/The-Witcher-3-Wild-Hunt-12-150x150.jpg
The-Witcher-3-Wild-Hunt-12-150x150.jpg
[/URL] image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/04/The-Witcher-3-Wild-Hunt-1-150x150.jpg
The-Witcher-3-Wild-Hunt-1-150x150.jpg
[/URL] image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/04/The-Witcher-3-Wild-Hunt-2-150x150.jpg
The-Witcher-3-Wild-Hunt-2-150x150.jpg
[/URL]

image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/04/The-Witcher-3-Wild-Hunt-3-150x150.jpg
The-Witcher-3-Wild-Hunt-3-150x150.jpg
[/URL] image: [url]http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/06/witcher-3_directX11-150x150.jpg
witcher-3_directX11-150x150.jpg
[/URL]


Read more at The Witcher 3***8217;s Graphics Have Possibly Undergone A Shift From Realistic To A More Vibrant Look GamingBolt.com: Video Game News, Reviews, Previews and Blog
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
تریلر فوق العاده بود ، اما یه اتفاق عجیبی که افتاده بود و من ازش عکس انداختم این بود که؛
من بعد از دیدن یه تریلر 15 یا 30 دقیقه ای که چد وقت پیش عرضه شد تو
این پست گفته بودم که چرا این قدر تکسچر ها و باگ ها زیاده ، حتی یه اسکرین شات از تکسچر فوق العاده ضعیف صخره گرفته بودم اما،
توی این تریلر دقیقا توی همون لوکیشن که قراره یه دراگون بیاد بالا ، توی چند ثانیه که اون فضا رو نشون میده ، تکسچر ها و بافت درختان اون لوکیشن فوق العاده شده و هیچ مشکلی توش دیده نمیشه.
2 تا نکته باقی میمونه :
1- چون اون تریلر In Game بود و بخشی از گیم پلی بود و این تریلر مقداری تبلیغاتی بود (درحالیکه باز هم In Game بود) ، ممکنه سازنده ها یه مقدار روی تریلر مانور دادند و تریلر رو دستکاری کردند و اون لوکیشن در بازی بهبود پیدا نکرده! که این واقعا تاسف آوره!
2- سازندگان اون ضعف ها رو پیدا کردند و سریعا بافت ها و تکسچر ها رو طراحی و جایگزین کردند که این عالیه!

این عکس از تریلر قدیمیه (همچین هم قدیمی نیست ، 2 هفته پیشه فکر کنم)



اینم از این تریلر :


 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
تریلر فوق العاده بود ، اما یه اتفاق عجیبی که افتاده بود و من ازش عکس انداختم این بود که؛
من بعد از دیدن یه تریلر 15 یا 30 دقیقه ای که چد وقت پیش عرضه شد تو
این پست گفته بودم که چرا این قدر تکسچر ها و باگ ها زیاده ، حتی یه اسکرین شات از تکسچر فوق العاده ضعیف صخره گرفته بودم اما،
توی این تریلر دقیقا توی همون لوکیشن که قراره یه دراگون بیاد بالا ، توی چند ثانیه که اون فضا رو نشون میده ، تکسچر ها و بافت درختان اون لوکیشن فوق العاده شده و هیچ مشکلی توش دیده نمیشه.
2 تا نکته باقی میمونه :
1- چون اون تریلر In Game بود و بخشی از گیم پلی بود و این تریلر مقداری تبلیغاتی بود (درحالیکه باز هم In Game بود) ، ممکنه سازنده ها یه مقدار روی تریلر مانور دادند و تریلر رو دستکاری کردند و اون لوکیشن در بازی بهبود پیدا نکرده! که این واقعا تاسف آوره!
2- سازندگان اون ضعف ها رو پیدا کردند و سریعا بافت ها و تکسچر ها رو طراحی و جایگزین کردند که این عالیه!

این عکس از تریلر قدیمیه (همچین هم قدیمی نیست ، 2 هفته پیشه فکر کنم)



اینم از این تریلر :


کلا سعی میکردم زیاد درگیر بحث های گرافیک و .... نشم ولی توی عکس دومی کیفیت پوشش گیاهی فوق العاده پیشرفت داشته :|
احتمالی که خودم میدم عکس اول برای بیلد های قدیمی و نسخه کنسولی باشه،عکس دوم نسخه pc با تنظیمات گرافیکی ultra :| :d

+

من از اون تیکش که میگه منطقه رو خالی کنید از خطر مردم میان ساکن میشن خیلی خوشم اومد..
yahoo_4.gif

اینجاش باحال تر بود:
is it 1358 yet?
-No
Then Fu ck off :|
 
آخرین ویرایش:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
تریلر فوق العاده بود ، اما یه اتفاق عجیبی که افتاده بود و من ازش عکس انداختم این بود که؛
من بعد از دیدن یه تریلر 15 یا 30 دقیقه ای که چد وقت پیش عرضه شد تو
این پست گفته بودم که چرا این قدر تکسچر ها و باگ ها زیاده ، حتی یه اسکرین شات از تکسچر فوق العاده ضعیف صخره گرفته بودم اما،
توی این تریلر دقیقا توی همون لوکیشن که قراره یه دراگون بیاد بالا ، توی چند ثانیه که اون فضا رو نشون میده ، تکسچر ها و بافت درختان اون لوکیشن فوق العاده شده و هیچ مشکلی توش دیده نمیشه.
2 تا نکته باقی میمونه :
1- چون اون تریلر In Game بود و بخشی از گیم پلی بود و این تریلر مقداری تبلیغاتی بود (درحالیکه باز هم In Game بود) ، ممکنه سازنده ها یه مقدار روی تریلر مانور دادند و تریلر رو دستکاری کردند و اون لوکیشن در بازی بهبود پیدا نکرده! که این واقعا تاسف آوره!
2- سازندگان اون ضعف ها رو پیدا کردند و سریعا بافت ها و تکسچر ها رو طراحی و جایگزین کردند که این عالیه!

این عکس از تریلر قدیمیه (همچین هم قدیمی نیست ، 2 هفته پیشه فکر کنم)



اینم از این تریلر :



این چیزی که شما گذاشتی به اندازه Low تا Ultra تفاوت داره.فکر نکنم مربوط به پیشرفت بازی توی این مدت باشه.دوتا حالت داره.یا توی تریلر قدیمی باگی چیزی اتفاق افتاده که باعث شده بافت ها لود نشن، یا اولی مال کنسوله دومی برای PC.هرچند اگه در این حد تفاوت داشته باشه نسخه کنسول و PC، فاجعه است

البته باز الان نگاه کردم توی اولی Draw Distance هم در حد صفره
 
آخرین ویرایش:

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
کلا سعی میکردم زیاد درگیر بحث های گرافیک و .... نشم ولی توی عکس دومی کیفیت پوشش گیاهی فوق العاده پیشرفت داشته :|
احتمالی که خودم میدم عکس اول برای بیلد های قدیمی و نسخه کنسولی باشه،عکس دوم نسخه pc با تنظیمات گرافیکی ultra :| :d

+



اینجاش باحال تر بود:
is it 1358 yet?
-No
Then Fu ck off :|

این چیزی که شما گذاشتی به اندازه Low تا Ultra تفاوت داره.فکر نکنم مربوط به پیشرفت بازی توی این مدت باشه.دوتا حالت داره.یا توی تریلر قدیمی باگی چیزی اتفاق افتاده که باعث شده بافت ها لود نشن، یا اولی مال کنسوله دومی برای PC.هرچند اگه در این حد تفاوت داشته باشه نسخه کنسول و PC فاجعه است

البته باز الان نگاه کردم توی اولی Draw Distance هم در حد صفره

دقیقا ، اما باید متذکر بشم که عکس اول از تریلر 60 فریم PC گرفته شده ، تنظیمات هم قادتا باید روی بالاترین حد باشه!!!
من یه مقدار بد بین شدم (اما دلم نمیخواد به این بازی با این وسعت با دید منفی نگاه کنم)
امیدوارم توی بیلد نهایی و نسخه ای که عرضه میشه ما شاهد صحنه اول نباشیم...
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
توی نوشته های که سایت ها از بازی داشتن گفته بودن که تنظیمات بالا روی پوشش گیاهی خیلی تاثیر می زاره! شاید این هم به همون دلیل بوده باشه! کلا عکس دوم که عکس جدید هست احتمال بیشتری داره که توی نسخه نهایی باشه!

تنظیمات Ultra تحول بسیار بزرگی در گیاهان و مدل شخصیتها ایجاد خواهد کرد. هرچند صحنه هایی هستند که در آنها تفاوت بین High و Ultra کمتر احساس میشود.
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا

دقیقا ، اما باید متذکر بشم که عکس اول
از تریلر 60 فریم PC گرفته شده ، تنظیمات هم قادتا باید روی بالاترین حد باشه!!!
من یه مقدار بد بین شدم (اما دلم نمیخواد به این بازی با این وسعت با دید منفی نگاه کنم)
امیدوارم توی بیلد نهایی و نسخه ای که عرضه میشه ما شاهد صحنه اول نباشیم...

در مورد اون قسمت که سیاه کردم، من ندیدم که جایی اعلام شده باشه تریلر PAX East 2015 رو PC اجرا میشده، میشه یه منبع معتبر که چنین چیزی رو تایید کرده باشه قرار بدید؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر