ماکروسافت برای نوع جدید دیسک درایو 360 قدم برمی‌دارد

The Hoss

کاربر سایت
Apr 7, 2010
1,148
نام
سِد حسین
znvssvzmck8g4axdqcnr.jpg

اخیراً خبری حاکی از انجام تغییراتی بر روی دیسک درایو کنسول اکس‌باکس360 توسط ماکروسافت، منتشر شده است که در این راستا از آزماینده‌های امریکایی دعوت به عمل می‌آورد. از قرار معلوم تنها ساکنین ایالات متحدّه‌ی امریکا قادر به آزمایش این به روز رسانی سیستمی می‌باشند.
امروز اعلانیه‌ای در بلاگ میجر نلسُن منتشر شد که از این قرار است: "ما در حال اجرای برنامه‌ای هستیم که در آن شرکت کنندگان از امریکا می‌توانند به ما کمک کنند تا نوع جدید دیسک اکس‌باکس360 را آماده سازیم. این به روز رسانی بسیار مهمی است که ما را در راه پیشرفت محصولاتمان کمک می‌کند و این پیشرفت مگر با یاری جامعه‌ی بزرگ اکس‌باکس ما میسر نمی‌شود."
البته اطلاعات دقیقی از اینکه ماکروسافت واقعاً چه چیزی می خوهد ارائه دهد وجود ندارد اما برای ساکنین امریکا سایت Connect به منظور پذیرش عضو راه اندازی شده است. متقاضیان می‌بایست نام کاربری سرویس اکس‌باکس لایو خود را ارائه کنند و در پذیرش آزماینده‌ها طبق معمول اولویت با کاربران Gold می‌باشد.
داوطلبین پذیرفته شده نسخه‌ای از بازی Halo: Reach و "جوایز مقدور دیگر" را دریافت می‌کنند. نلسُن می‌گوید: "ما به دنبال هزاران شرکت کننده‌ی متفاوت هستیم پس شانس شما برای قبولی بسیار است."
منبع
 
آخرین ویرایش:

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
بابا این چه وضعشه:|(خدا کنه حد اقل بازی های آرکید رو کپی ها اجراشه:D ربطشم به سیم رابطشه:|
(دیگه ادم مجبور میشه 3 بخره:| بازی اوریج هم که پیدا نمیشه:(()
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر