3D PC Motion Controller - WAVI Xtion

شرکت PrimeSense با همکاری ASUS اقدام به تولید یک کنترلر حرکتی سه بعدی به نام
WAVI Xtion نموده که می تواند عمق را در سه بعد تشخیص داده و به حرکات بدن پاسخ دهد. شرکت PrimeSense در واقع تامین کننده ی تکنولوژی تشخیص سه بعدیست که در دستگاه Kinect به کار رفته و چندی پیش برای Xbox 360 عرضه شد.

_tp_img_pre_namethumbM_487.jpg


البته در حال حاضر بیشتر بر روی قابلیت هایی از قبیل مشاهده ی محتویات رسانه ای, اتصال به اینترنت و فعالیتهای بدنی در اتاق نشیمن در مورد این دستگاه صحبت شده ولی احتمال استفاده ی بازیسازان برای خلق بازی های خلاقانه نیز دور از انتظار نیست.

Content_63.5.jpg


این دستگاه در کنار تلویزیون یا مانیتور قرار گرفته و با یک اتصال USB به PC متصل میشود و عمق سه بعدی را به همراه رنگ و صدا به آن منتقل میکند.
در ضمن این دستگاه میتواند در هر اتاقی با هر اندازه روشنایی و حتی در تاریکی کامل نیز کار کند!

Content_63.6.jpg


WAVI Xtion قرار است توسط شرکت Asus در نمایشگاه CES به نمایش در آمده و در سه ماهه ی دوم سال جاری میلادی به طور انحصاری برای PC منتشر شود.

مشخصات دستگاه :

منابع :

 
آخرین ویرایش:

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490
MS دو شب زودتر kinect رو عرضه کنه،اینا باید این حرکت انقلابیشون رو بندازن توی سطل اشغاله شرکت:D
 

GOOD DEMON

کاربر سایت
Mar 2, 2008
233
نام
مهدی
500x_wavi_xtion.jpg

PrimeSense, the guys who helped make Microsoft's Kinect, are now teaming with Asus to make the same thing basically...except it's for the PC. Unfortunately, they're calling it the WAVI Xtion.
Asus thinks this will help make PC use in the living room easier, utilizing gestures to control music, movies, games and other UI related matters. The device connects to your PC using a wireless transmitter, and rests above or under your television, much like the Kinect.
In addition to the hardware, Asus also plans to build an entire app ecosystem around the device, and hopes to release the WAVI Xtion in Q2 of this year

ترجمه:
شرکت پرایم سنس،همان افرادی که به ماکروسافت در ساخت کینکت کمک کردن حالا در حال همکاری با اسوس هستند برای ساخت وسیله شبیه و برپایه کینکت. به جز این که برای PC هست. متاسفانه اسمش رو WAVI Xtion گذاشته اند.
اسوس معتقد است به این که این وسیله کمک می کند به استفاده بهتر از PC ها در اتاق پذیرایی خانه ها و بکار گیری از حرکات بدن برای کنترل موسیقی،فیلم ها،بازی ها و دیگر چیز های مرتبط به کاربری رایانه ها.این دستگاه به وسیله یک آداپتور بیسیم به رایانه وصل می شود و می تواند در بالا یا پایین تلویزیون شما قرار گیرد،خیلی شبیه به کینکت.
علاوه بر دستگاه،اسوس همچنین برنامه ریزی کرده است برای ساخت یک سرویس ارائه برنامه برای این دستگاه و امیدوارند تا WAVI Xtion رو در کوارتر دوم امسال عرضه کنند(بعد از ماه مارچ).
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر