25 نفر از اعضای Valve اخراج شدند / تغییرات بزرگ در Valve

ξα6ηερ

کاربر سایت
Aug 24, 2011
145
valvelogo.jpg


Valve یکی از کمپانی هایی هست که همیشه به داشتن نرخ بالایی در زمینه حفظ کارمند ها و اعضای خود شناخته می شود. در طول فعالیت این شرکت به ندرت خبر هایی پیرامون اخراج کارمندان شنیده می شد اما به این معنی نیست که هیچ وقت قرار نیست تغییرات بزرگی در Valve صورت بگیرد. تنها با گذشت چند روز از صحبت های Gabe Newell که به شجاعت و جسارت بیشتر در خصوص اخراج کارمندهای خود اشاره کرده بود ، خبر هایی از تغییرات بزرگ در Valve به گوش می رسد .
گزارش وب سایت Gamasutra نشان می دهد که Gabe Newell درباره این موضوع کاملا جدی است. این وب سایت گزارش داده است که حدود 25 نفر از اعضای Valve از سمت خود برکنار شده اند ( که رقم قابل توجهی برای یه کمپانی با 350 تا 400 کارمند محسوب می شود) که بیشتر آن ها به تیم های سخت افزار و اندروید مربوط می شدند. شاید مهم ترین اتفاق در این تغییرات اخراج Jeri Ellsworth بود که روز گذشته در توئیت ـی تایید کرد که Valve را ترک کرده است. (او احتمالا جزء اولین افراد تیم سخت افزار که سال پیش به Valve پیوسته اند بوده است)
پس از این توئیت غیر منتظره وب سایت ValveTime به این موضوع پی برد که Ed Owen عضو دیگری از تیم HW این کمپانی را در فبریه 2013 ترک کرده است .
سپس مشخص شد که تعداد دیگری از اعضای Valve نامشان از لیست رسمی Valve حذف شده که با توجه به این لینک نام 9 نفر از اعضای با سابقه Valve اوایل ماه فبریه، از لیست حذف شده و احتمالا کمپانی را ترک کرده اند (Bay Raitt در پستی در FB رفتن خود از Valve را تایید کرد) که البته مشخص نیست این لیست به اخراج این 25 نفر ارتباط داشته باشد.


(Moby Francke (art director on Team Fortress 2, character designer on Half-Life 2
(Bay Raitt (lead developer on the Source Filmmaker and animator on a number of Valve games
(Realm Lovejoy (one of Portal’s original creators and creator of the Companion Cube
(Marc Nagel (long-time Quality Assurance/playtesting lead
(Tom Leonard (lead developer on Left 4 Dead 2, long-time programmer, and an instrumental figure in the development of the Half-Life 2 series
(Keith Huggins (animator on Team Fortress 2
(Elan Ruskin (engine programmer on a number of Valve’s games
(Matthew Russell (animator on a number of Valve’s games, and the TF2 “Meet the Team” series
(Jason Holtman ( director of business development​
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
نکنه زلزله اومده توی valve ؟:( آخه دلیل اخراجشون چی بوده؟
اخراج 25 نفر برای کمپانی ای که 300 400 تا کارمند داره حالا اگه نگیم زیاد ولی کم هم نیست. اگه برای بالا بردن کیفیت و جایگزین کردن افراد بهتر باشه که خیلی خوبه، ولی اگه برای مسائل مالی (که البته برای کمپانی ای با این همه در آمد بعیده) باشه نگران کنندست.
این Bay Raitt که کارش خیلی درست بوده روی کلی از عناوین valve کار کرده، خیلی حیف شد اگه رفته باشه.
 
آخرین ویرایش:

ξα6ηερ

کاربر سایت
Aug 24, 2011
145
پاسخ GabeN درباره تغییرات اخیر:
"We don't usually talk about personnel matters for a number of reasons. There seems to be an unusual amount of speculation about some recent changes here, so I thought I'd take the unusual step of addressing them. No, we aren't canceling any projects. No, we aren't changing any priorities or projects we've been discussing. No, this isn't about Steam or Linux or hardware or [insert game name here]. We're not going to discuss why anyone in particular is or isn't working here."
Valve's Gabe Newell on reported layoffs: 'We aren't canceling any projects'
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828

.:Joel:.

کاربر سایت
Jul 17, 2012
603
نام
دانيال
الان بهترين موقس كه استديو هاي كوچكتر إز اين پسمانده هاي اخراجي اين سازنده بزرگ دنياي گيم طنعم كنن واين ها رو به استخدام در بيارن.....
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
اگه همه اين ٢٥ نفر يهويي و تو يه بازه اخراج نشده باشن طبيعي هست جايگزينيشون تو شركت......همونطور كه مثلا ويكتور آنتونو تو هاف لايف ٢ و آهنگسازش هم مدتها قبل ولو رو ترك كردند.......


ولي اعضاي تيم سخت افزاريشون به نظر ميرسه اكثرشون به تازگي رفتن از كمپاني كه نشون ميده تو اين قسمت خبري هست:d.....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر