20Up Community

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
20Up(Community برای گیمرهای بالا 20 سال)

با سلام خدمت دوستان
این یک Community است تنها برای افرادی که بالا 20 سال سن دارند، هدفa هم فقط برای راحت پیدا کردن گیمران ایرانی هست که سن بالایی دارند و علاقه ای برای بازی کردن با افراد زیر 20 سال را ندارند،دوستانی که در محیط آنلاین فعالیت دارند کاملا با مشکلات و دردسر های بازی کردن با افراد کم سن و سال را درک کرده اند و شاید این کمکی باشه برای بالا بردن کیفیت و لذت بازی با افرادی هم سن و سال خودشان در محیط آنلاین.این Community به شما کمک می کند تا partner خودتون را برای بخش آنلاین بازی ها در افراد با سن بالاتر پیدا کنید.

دوستانی که عضو می شوند می توانند دوستان خودشون را که سنی بالای 20 دارند را نیز معرفی کنند تا Invitation براشون ارسال بشه.

عزیزانی که علاقمند هستند که عضو این Community بشن می توانند PSN ID شان را اینجا اعلام کنند یا در Community با نام "20Up" را سرچ کنند.

نکته - از گیمران محترم کم سن و سال خواهشمند هستم که درخواست عضویت ندهند.

پیدا کردن Community - چون این ویژگی در حالت بتا به سر می بره هنوز گزینه Search براش وجود نداره برای پیدا کردن Community ارسال درخواست عضویت شما باید ابتدا ID فردی را که Community را ساخته را Search کنید و بعد از باز شدن پروفایلش در سمت چپ و پایین صفحه می توانید گزینه Community را مشاهده کنید و روی ان کلیک کنید برای عضویت. برای مثال برای پیدا کردن Community 20Up شما کافی ID-farbod-kain را سرچ کنید و سپس روی گزینه Community رفته و بعد 20Up را انتخاب کنید و بروی Join کلیک کنید.

با سپاس و تشکر از تمام دوستان و گیمران عزیز
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر