2 طراح The Last Guardian استدیو Team ICO را ترک کردند

Mr. Worldwide

کاربر سایت
2 طراح The Last Guardian استدیو Friend & Foe را تاسیس کردند

38401799433400324971.jpg


2 طراخ کاراکتر بازی The Last Guardian در Team ICO این استدیو را به مقصد استدیویی مستقل که خود تاسیس کردند به نام Friend & Foe Games ترک کردند.
Rui Guerreiro و Rasmus Deguchi که از سال 2007 در Team ICO تا 2014 کار می کردند این استدیو را ترک کردند و استدیو جدیدی بنیان نهادند.

اعضا این استدیو شامل طراحان سابق بازی های Killzone 1,2, Bionic Commando, Ghost Recon Advanced Warfighter 2,Bionic Commando Rearmed, Terminator Salvation, Syndicateو BF3 هستند.

اولین بازی استدیو Friend & Foe به نام Vane است و دومین بازی این استدیو نیز Dangerous Men نام دارد. Vane یک بازی جهان باز ماجراجویی ادونچر است که کودکی خود را در یک سرزمین عجیب با قدرت های عیجب می یابد. این بازی فعلا برای PC تایید شده است و ممکن است برای دیگر پلتفرمها نیز در آینده عرضه شود.
Dangerous Men من هم در سبک ارکید اکشن است که از یک فیلم پلیسی مربوط به سال 1980 الهام گرفته شده است.

طبق سنت Team ICO این 2 بازی نیز تاریخ انتشار مشخصی ندارند و به گفته سازنده وقتی کارشان با بازی تمام شود تاریخ عرضه نیز مشخص خواهد شد.

منبع
 
آخرین ویرایش:
ویرایش:

اصلا ترک کردنی صورت نگرفته این دو از اعضای پیشین Team ICO بودن که تجربه ای هم در ساخت بازی لست گاردین داشتن. که با 4 نفر دیگه که اونا هم تجربه های مشابه مثالا تو BF3 , Killzone داشتن رفتن یه استودیو جدید رو تاسیس کردن. اینم در مورد خودشون هست. تو سورس خبر حرفی از ترک کردن این دو از Team ICO بیان نشده!
Vane هم خیلی وقته معرفی شده و خبرش هم تو سایت گزاشتن.

Our work experience as individuals span some notable AAA stuff, including The Last Guardian, Battlefield 3, Bionic Commando & Killzone to name a few. As many before us, however, we grew tired of working for big companies and chose instead to bet it all on pooling our talents and set out on the great indie adventure we always wanted. We're now at a point where we're ready to start showing our projects to the world. We really hope you enjoy the ride and see what we get up to!
 
آخرین ویرایش:
نمی دونم چرا زوم کردن توی استدیوهای سونی و هر کسی میره یا میاد خبرش میکنن! :-/ (البته توی BC فقط هرکی میره پوشش میدن!! اونم سه تا سه تا!!! :|)
هیچ تلنتی تا ابد توی یک استدیو نمی مونه هرچه قدر هم میخواد اون استدیو بزرگ باشه و هیچوقت هم جاشون خالی نمیمونه
همین Team ICO سر هر بازیش کلی آدم از توش رفتن و یا اومدن
این لینک رو ببینین:
Team Ico - Team Ico Wiki
یک سری افراد بودن که فقط روی ICO کار کردن و رفتن ..یک سری هم بودن که اصلا روی ICO و SOTC کار نکرده بودن و حالا روی TLG کار میکنن
 
ویرایش:

اصلا ترک کردنی صورت نگرفته این دو از اعضای پیشین Team ICO بودن که تجربه ای هم در ساخت بازی لست گاردین داشتن. که با 4 نفر دیگه که اونا هم تجربه های مشابه مثالا تو BF3 , Killzone داشتن رفتن یه استودیو جدید رو تاسیس کردن. اینم در مورد خودشون هست. تو سورس خبر حرفی از ترک کردن این دو از Team ICO بیان نشده!
Vane هم خیلی وقته معرفی شده و خبرش هم تو سایت گزاشتن.
چرا قضیه رو میپیچونی؟ :|
خیلی سادس، دو نفر از اعضای Team ICO این استدیو رو ترک کردند و الان دارند تو یه استدیو جدید رو یه بازی جدید کار می کنند.
در مورد بازی هم شک دارم که وجود خارجی داشته باشه! ساخت بازی از 2007 شروع شده و الان اواسط 2014 هستیم! استدیویی مثل ناتی داگ تو این سالها یه سه گانه موفق + یه IP جدید عرضه کرده و الان هم رو نسخه چهارم آنچارتد کار میکنه اما از این بازی اگر اشتباه نکنم بعد از 2011 دیگه هیچ خبری نیست!
شخصا حدس میزنم ساخت بازی چند بار از سر گرفته شده باشه و الان هم مثل بازی سانتا کنسل شده! هر چند که اگر هم نشده باشه دیگه امیدی به چنین بازی ای نیست!
 
چرا قضیه رو میپیچونی؟ :|
خیلی سادس، دو نفر از اعضای Team ICO این استدیو رو ترک کردند و الان دارند تو یه استدیو جدید رو یه بازی جدید کار می کنند.
در مورد بازی هم شک دارم که وجود خارجی داشته باشه! ساخت بازی از 2007 شروع شده و الان اواسط 2014 هستیم! استدیویی مثل ناتی داگ تو این سالها یه سه گانه موفق + یه IP جدید عرضه کرده و الان هم رو نسخه چهارم آنچارتد کار میکنه اما از این بازی اگر اشتباه نکنم بعد از 2011 دیگه هیچ خبری نیست!
شخصا حدس میزنم ساخت بازی چند بار از سر گرفته شده باشه و الان هم مثل بازی سانتا کنسل شده! هر چند که اگر هم نشده باشه دیگه امیدی به چنین بازی ای نیست!

داستان میگی چرا؟! اینا خیلی وقته که دیگه تو استودیو تیم آیکو نیستن. دیروز لفت ندادن امروز برن Friend & Foe تاسیس کنن. ترک کردن در خبر موجود نیست و دقیق نوشته کارمندان پیشین. در ضمن این استودیو تازه تاسیس هستش و همین سال 2014 درست شده توقع داری تو این چند ماه چی بدن خدمتتون؟! . شما هم شک به دلت راه نده، و خواهشان یه استودیو مستقل رو با یه شرکتی فرست پارتی مثل ناوتی داگ با اون همه سرمایه و کارمند قیاس نکن.

Friend & Foe is an independent game developer founded in 2014 by five devilishly handsome artists & unlettered programmers
 
داستان میگی چرا؟! اینا خیلی وقته که دیگه تو استودیو تیم آیکو نیستن. دیروز لفت ندادن امروز برن Friend & Foe تاسیس کنن. ترک کردن در خبر موجود نیست و دقیق نوشته کارمندان پیشین. در ضمن این استودیو تازه تاسیس هستش و همین سال 2014 درست شده توقع داری تو این چند ماه چی بدن خدمتتون؟! . شما هم شک به دلت راه نده، و خواهشان یه استودیو مستقل رو با یه شرکتی فرست پارتی مثل ناوتی داگ با اون همه سرمایه و کارمند قیاس نکن.
آرام باش . اول پست بنده رو به دقت مطالعه بفرمایید بعد نقل قول بگیرید.
شما گفتی که اصلا ترک کردنی صورت نگرفته، خیلی واضحه که وقتی اینا یه زمانی عضو Team ICO بودند و الان نیستند یعنی این استدیو رو ترک کردند پس ترک کردن در کاره.
در مورد قسمت دوم جمله بنده هم اول اینکه خارج از بحث گفتم و اصلا منظورم با شما نبود و دوم اینکه من به Friend & Foe چکار دارم؟ منظورم Team ICO هست که 7 ساله داره رو لست گاردین کار میکنه.
 
چرا قضیه رو میپیچونی؟ :|
خیلی سادس، دو نفر از اعضای Team ICO این استدیو رو ترک کردند و الان دارند تو یه استدیو جدید رو یه بازی جدید کار می کنند.
در مورد بازی هم شک دارم که وجود خارجی داشته باشه! ساخت بازی از 2007 شروع شده و الان اواسط 2014 هستیم! استدیویی مثل ناتی داگ تو این سالها یه سه گانه موفق + یه IP جدید عرضه کرده و الان هم رو نسخه چهارم آنچارتد کار میکنه اما از این بازی اگر اشتباه نکنم بعد از 2011 دیگه هیچ خبری نیست!
شخصا حدس میزنم ساخت بازی چند بار از سر گرفته شده باشه و الان هم مثل بازی سانتا کنسل شده! هر چند که اگر هم نشده باشه دیگه امیدی به چنین بازی ای نیست!
بله، قضیه خیلی ساده تر از این حرفاست ! :d به عبارتی دیگر، این دو نفر اصلا در حدی نبودن که بخوان رفتن ـشون در روند ساخت The Last Guardian تداخلی ایجاد کنه و چه بسا تاثیری داشته باشه ! :d فقط دو تا کارمند بودن که کارشون طراحی و برنامه نویسی هست ـش و خُب طبیعتا هم برای چنین افرادی خیلی راحت جایگزین میشه پیدا کرد ! شما طوری داری میگی که انگار اینها حُکم جواهر رو داخل تیم ایکو داشتن که باید به عرضتون برسونم اصلا اینطور نبوده !
بعدشم تیم ایکو رو با استودیوی ناتی داگ که نباید مقایسه کرد ! تیم ایکو همینطور که از اسم ـش هم مشخصه، خیلی خیلی که باشن، 40 الی 50 نفر میتونن باشن ! ولی ناتی داگ با خروجی هایی که عناوین ـشون داره، از اونجایی که طیف وسیعی (فن بیس) رو شامل میشه، طبیعتا تعداد بیشتری رو خواهد داشت و همچنین بهای بیشتری بهش داده میشه تا دیگر استودیو ها ! به قول Kenji Kaido تهیه کننده بازی ICO، همه چیز از نگاه یه ناشر فقط به خروجی محصول و فروش و منفعت مرتبط با اون خلاصه میشه ! نه بیشتر نه کمتر ! :d چیزی هم که این وسط مشخصه اینه که ساخته های تیم ایکو، Fan-Base ـشون به مراتب از دیگر عناوین و استودیوهای 1st Party سونی کمتره و خواهد بود، همین !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or