16 بازی بزرگ که دوست داریم در سال 2013 بیشتر در موردشان بدانیم.

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
2013-logo1.jpg






سلام.
مطمئنن بازیهایی هستند که دوست داریم در سال 2013 خبری از آنها شود.
در این خبر مورد انتظارترین بازی های سال 2013 که دوست داریم بیشتر در مورد آنها بدانیم خواهیم دید:


16. Prince of Persia Reboot

Prince-of-Persia-Zero.jpg


اولین شایعه ساخت بازی از سال گذشته به بیرون درز کرد. تصاویری به بیرون درز کرد که با آرم طلایی رنگ Ubisoft همراه بود که شبیه به عنوان یکی از PoP های قبلی بود با این جمله: "Judgement is coming".
آن تصویر به نظر میرسید که در یکی از مناطق خاورمیانه باشد و به همین دلیل شایعه سخت PoP جدید یقوت بیش از پیش قوت گرفت. این اتفاق درست قبل از E3 سال 2012 بود. پس از ان در این تصویر مردی را نشان میداد که شبیه به ساکنین یکی از مناطق خاورمیانه بود.



15. Just Cause 3


just-cause-2.jpg


استودیوی Avalanche سازنده بازی Just Cause 2 هیچ رازی در مورد عنوان جاه طلبانه ی Open World نسل بعد خود ندارد. در ماه سپتامبر رئیس استودیو آقای Christofer Sundberg عنوان کرد: "ما در حال تبدیل شدن به بهترین استویدی بازی سازی هستیم و این هدف نهایی ما است. این سبک (یعنی Open World) سبکی بسیار رقابتی است و ما با Rockstar در حال رقابت هستیم. چیزی که ما می توانیم به این ژانر القا دهیم تنوع است که کمتر توسعه دهنده ای قادر به چنین کاری است."
Sundberg حتی اعلام کرد که Just Cause 3 کاملا مناسب نسل بعد کنسول هاست و آنچه ما تاکنون می خواسته ایم همین است. Square Enix ناشر بازی به دنبال تایید حرفهای Avalanche در مورد عنوان Open World نسل بعد خود گفت: “ground breaking”


14. Project Zwei

zwei-2.jpg


در ماه May اسطوره بزرگ شینجی میکامی تاکید کرد که استودیوی جدیدش Tango Gameworks اولین IP خود را در سال 2013 از طریق Bethesda رونمایی می کند. این بازی یک عنوان ترسناک Survival Horror است که ظاهرا میکامی قصد دارد این ژانر را مجددا با این بازی به نام خود ثبت کند. مردی که Residnet Evil 4 را ساخت. هر چند میکامی در یک برهه زمانی خاص در سکوت کامل در حال ساخت بازی بوده است،و همچنین چند کانسپت آرت از بازی در ماه آوریل منتشر شد.



13. Watch Dogs

watchdogs.jpg


آنچه را که من می دانم شما هم می دانید. Ubisoft در E3 سال 2012 نمایش از این بازی داشت که هر کسی می گفت این نمایش بر روی چه پلتفرمی است. اما بدون شک Xbox360 و PS3 نبوده است.
ظاهرا به نظر میرسید این عنوان یکی از Launch Titleــهای کنسول Xbox 720 باشد که Yves Guillemot از شرکت Ubisoft تایید کرد بازی در سال 2013 منتشر خواهد شد.


12. Rainbow Six Patriots

20110603rainbowsix.jpg


Rainbow Six Patriots چه زمانی منتشر خواهد شد؟ Ubisoft در نوامبر 2011 تایید کرد که بازی در سال 2013 برای PC/PS3 و Xbox360 منتشر خواهد شد.
این بازی که یک پروژه بزرگ برای Ubisoft می باشد و Ubi تاکید کرد که از نوامبر 2011 بیش از 200 نفر برروی این پروژه کار کی کردند. در تریلری از بازی که در VGA 2011 پخش شد، مشخص شد که تاجری ثروتمند توسط تروریست ها ربوده شد. همه چیز تا مارس 2012 آرام پیش می رفت که برخی از اعضای کلیدی ساخت بازی ار پروژه دست کشیدند. Ubi با این اتفاق برای بازی ترس عجیبی داشت اما به مصبوعات اطمینان داد که بازی در سال 2013 عرضه خواهد شد.


11. Metal Gear Solid: Ground Zeroes

metal_gear_solid_ground_zeroes_snake.jpg


اگر شما از خوانندگان پرو پا قرص ای نسایت هستید (VG247). مطمئنن می دانید که من برای عنوان Ground Zeros کاملا آرام هستم.
در تریلری که در VGA 2012 با عنوان The Phantom Pain پخش شد به نظر میرسید که با بازی Metal Gear Solid ارتباطی داشته باشد.
به هر حال کوجیما برای سال 2013 عنوان بزرگی را خواهد داشت و به نظر میرسد Ground Zeroes می تواند حاصل این رخداد باشد.


10. Thief 4

thief-4-2.jpg


شایعه ها نشان می دادند که ساخت بازی Thief 4 به آرامی در حال جریان است. Eidos Montrea سازنده بازی Deus Ex: Human Revolution اعلام کرد که در حال توسعه این بازی است. مجله OXM در ماه آگوست اعلام کرد که این بازی برای PS4 و Xbox 720 در حال ساخت است.


9. Destiny

20120528destiny.jpg



IP جدید استودیوی Bungie در ماه می سال 2013 رونمایی خواهد شد. استودیوی بانجی خاطر نشان کرد که ما هنوز برای نمایش عنوان جدیدکان آمادگی نداریم هر چند سخت مشغول آماده سازری آن هستیم. ما نمی توانیم صبر کنیم تا شما آن را ببینید.
برخی از اسناد مطمئن نشان می دهند که بانی با اکتیویژن توافق کرده است که این عنوان ابتدا به صورت زمانی در انحصار Xbox 360 یا Xbox 720 باشد و سپس بر روی PS3 و PC عرضه شود.
همچینی این اسناد نشان می دهند که این بازی به 4 دلیل در حال گسترش است و تحت اسم رمز Comet خواهد بود.



8. Respawn Entertainment’s New IP

respawnlogo051712.jpg


اولین بازی وست و زامپلا در استودیوی تازه تاسیسشان یعنی Respawn Entertainment که مشخص شده است در سال 2014 منتشر خواهد شد، با توجه به دعوای قانونیشان با اکتیویژن.
Michael Pachter تحلیل گر سرشناس پیش بینی کرد ای نبازی در سال 2014 عرضه خواهد شد. اگر این اتفاق محقق شود احتمالا بازی در E3 2013 dh یا VGA 2013 رونمایی خواهد شد.


7. Call of Duty: Modern Warfare 4

20121217_call_of_duty_modern_warfare_2.jpg



یک سال دیگر و یک Call of Duty دیگر. گمانه زنی ساخت Modern Warfare 4 از سال 2012 اغاز خواهد شد وقتی سازنده بازی Sledgehammer Games اعلام کرد در حال ساخت نسخه جدید از Call of Duty برای PS3 و xbox 360 است.



6. Fortnite

fortnite-071912.jpg


در VGA 2011 شرکت Epic با پخش تریلری بازی Fortnite را رونمایی کرد.
عنوان شده که این بازی بیشتر بر روی جمع اوری منابع تمرکز دارد تا بازیکن با دشمان شیطانی خود مقابله کند. ابن بازی با موتور Unrea lEngine 4 در حال ساخت است. بازی Frontite به صورت انحصاری برای PC عرضه میشود.
علاوه بر این بازی دیگری با استفاده از موتور UE 4 توسط استودیوی Zombie خالق بازی Blacklight در حال ساخت است.


5. Super Smash Bros. Wii U

Smash-Bros.jpg


نسخه ی دیگری از بازی Super Smash Bros. در E3 سال 2011 معرفی شد. به نظر میرسید که همه چیز مانند قبل است. به تازی Masahiro Sakurai سازنده بازی ذکر کرد که ما مدت زمان زیادی برای ساخت این بازی صبر کرده ایم و اگر عادل باشیم این بازی هم مانند دیگر نسخه های Smash Bros. است چیزی که نینتندو برای حضور قدرتمند WiiU بدان نیازمند است.



4. The Legend of Zelda Wii U

Zelda-Wii-U.jpg



این بازی یکی از عناوینی است که برای سال 2014 برنامه ریزی شده است، اما به نظر میرسد در E3 سال امسال رونمایی شود.
در ماه سپتامبر سال گذشته از طرف یک منبع در گزارش نسبتا طولانی گفته شده بود که قرار بود این بازی در سه ماه سوم سال 2013 عرضه خواهد شد اما جاه طلبی های نینتندو باعث شد تا عرضه این بازی تا 2014 به تاخیر بیفتد.



3. Mafia 3

mafia-3.jpg



جزئیات کمی از این بازی در آگوست 2012 اعلام شد که مافیا 3 در حال ساخت می باشد و در حال حاضر 2K Czech مضغول ساخت بازی برای Xbox 720 و PS4 است. منابع نزدیکی می گویند که این بازی در سال 2013 منتشر خواهد شد. در حال که 2K اظهار کرد استودیوس سازنده بازی در خفا در ماه نوامبر برای یک نوان نسل بعد کارمند استخدام کرده است.


2. Legacy of Kain: Soul Reaver

soulreaver.jpg


منبعی به VG 247 اعلام کرد که Crystal Dynamics مشغول ساخت یک ریبوت از فرنچایز Legacy of Kain برای نسل بعد کنسول ها است.
هیچ گونه اعلام رسمی در این مورد هنوز صورت نگرفته است.



1. Half-Life 3

half_life_3_source_2_source_engine_2.jpg



آره. شاید هم نه. منبعی ناشناخته اعلام کرد Half-Life 3 یک عنوان Open World است و در سال 2013 هم عرضه خواهد شد. پس از Dota 2 احتمالا گام بعدی Valve عنوان Half-Life 3 خواهد بود، هر چند ممکن است این اتفاق نیفتد.


----------------------

متن کامل خبر در منبع.

منبع
 
آخرین ویرایش:

Seventy One

اگه فردارو گرفتن از تو نترس امشب درازه ...
کاربر سایت
Dec 14, 2010
887
نام
Ali
از همه شاخ تر به نظرم میتونه Watch dogs و Mafia 3 باشه ... جز انتظار کاری نمیشه کرد !
 

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
امیدوارم اون رتبه 16 پرنس نباشه.. پرنس سیاه؟ :| مگه اینکه جنوبی باشه :d البته عکس بیشتر به مصر میخوره تا پارس
به شخصه پرنس نسخه 3 یا 2 رو دوس داشتم. 4 که اصلا پرنس حساب نمی شد. 5 هم که افتضاح بود!! افتضاح.. منظورم خودشه نه بازی
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
دلم برای Prince of Persia خیلی تنگ شده:( با اینکه این نسخه های آخر خیلی چنگی به دلم نمیزدن اما واقعا بدجور دلم می خواد و امیدوارم که آخر نسلی یدونه معرفی کنن برای دل طرفداراش و فقط بهتر از Forgotten Sand باشه!
 

flesh & blood

کاربر سایت
Sep 27, 2012
321
نام
amir
به نظر من watch dogs ماله همین نسله . آخه اون موقع که به نمایش در اومد چطوری روی پلتفرمی غیر از ps3 و xbox 360 به نمایش در میومده ؟o:-) یعنی یوبی یه ایکس باکس 720 جلو جلو از ماکروسافت گرفته ؟
 

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,176
نام
Matthew
وای از الان میرم برای بررسی بازی استاد بزرگ شینجی می کامی نمی دونستم ایشون روی چه پروشه ای دارند کار می کنند

100% طالبش هستم

MAFIA III

Watch Dogs

MGS : GZ به شرط PC :d اگه تایید شه

POP جدید

Thief 4 : اصلا دزد رو بازی نکردم ولی ..... خیلی دوست دارم بازی کنم
 

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
امیدوارم شینجی میکامی با Project Zwei نسل هفتم رو برای طرفداران سبک Survival Horror به یاد ماندنی کنه. جای DOOM 4 هم تو این لیست خالیه.
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
Prince of Persia Reboot
Project Zwei
Metal Gear Solid: Ground Zeroes
Respawn Entertainment’s New IP
Call of Duty: Modern Warfare 4
Half-Life 3
برا من که فقط همین 6 تا اهمیت داره و دیگر هیچ :D اونایی که قرمز کردم هم از همه بیشتر...

پ.ن: من به شخصه Forgotten Sands رو به POP 2008 ترجیح میدم. هیچکدوم یه پرنس درست حسابی نبودن ولی باز FS حال و هواش بیشتر به پرنس میخورد تا اون نسخه ی آبرنگی.
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
پ.ن: من به شخصه Forgotten Sands رو به POP 2008 ترجیح میدم. هیچکدوم یه پرنس درست حسابی نبودن ولی باز FS حال و هواش بیشتر به پرنس میخورد تا اون نسخه ی آبرنگی.
آره حال و هوای FS خیلی نزدیکتر به سه گانه بازی بودش و کلا همه چی فرق میکرد بین این دو نسخه که گفتی اما امیدوارم فقط ریبوت اینا به صورت خیلی وخیم تو کارشون نباشه چون واقعا من از بچگی با این نسخه خاطره دارم و یادمه اون موقع که علائدین و When the viking attack رو تو DOS یا ویندوز 3.1(اگه اشتباه نکنم) بازی می کردیم Prince of Persia هم بودش!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر