Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

Ghasede_Del

کاربر سایت
Jul 7, 2008
585
نام
Amir Ali
دوستان من با لول 20 وارد چپتر 3 شدم و قسمت اول نقشه رو اومدم ازش بیرون
چقدر تفاوت گرافیکی هست بین اینور نقشه با اول نقشه که توشیم جیگرم حال اومد هم سر سیز تره هم کلی نمای زیبا داشت خیلی خوبه
دوستان این دانجنهای بازی با ماموریتهای فرعی و اصلی بهمون داده میشه یا الکی باید نقشه رو بگردیمتا بتونیم ورودی پیدا کنیم؟
در مورد جنگیدن با هیولاهای بازی که خیلی بزرگ هستن مثل اون عقابه اول بازی یا .... هم سوال داشتم اونها هم باید بگردیم پیداشون کنیم یا خط داستانی و ماموریتهای فرعی بهمون میگه کجان؟
یه توضیحی بدین ممنون میشم

عجیبه دوستان خیلی راحت از کنار سوالهای ادم میگذرن و به بحثهای جانبی میپردازن ماشا الله اکثرتون هم تموم کردین بازی رو خوب یه کم وقت بذارین سوالهای که در مورد بازی میشه و به خیلیها کمک میکنه هم جواب بدین نه اینکه 2 صفحه بگذره انگار نه انگار منتظر جواب عزیزان دل انگیز هستم
 

bahramffx

دو حلقه
کاربر سایت
Nov 11, 2006
540
نام
bahram
عجیبه دوستان خیلی راحت از کنار سوالهای ادم میگذرن و به بحثهای جانبی میپردازن ماشا الله اکثرتون هم تموم کردین بازی رو خوب یه کم وقت بذارین سوالهای که در مورد بازی میشه و به خیلیها کمک میکنه هم جواب بدین نه اینکه 2 صفحه بگذره انگار نه انگار منتظر جواب عزیزان دل انگیز هستم
من تازه بازی رو تموم کردم و فعلا هم نوشتن یه نقد مختصر و گفتن نظر نیست .
در مورد سوالاتت هم دانجن ها و هم هیولا ها . هر دو هم بخش داستانی دارن هم بخش خودت بگرد پیدا کن . یعنی بعضی هیولا ها رو فقط تو بخش داستانی میبینی . و بعضی ها رو مثل همان پرنده باید پیدا کنی .
گرافیک بازی هم تا اخر بازی هی بهتر تر میشه . به نظر من بهتره اول بازی رو تموم کنی بعد بیفتی دنبال دانجنها . و اسلحه هی مخفی و ... چون وقتی لولت خیلی بالا میشه تو مراحل داستانی اون چالش و هیجان بازی کمتر میشه . من حتی باس پایانی رو هم بدون استفاده از یک پویینت چپ و چولش کردم و اصلا حال نداد
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
چپر 13 مسخره و مزخرف ترین چیزی هست که تا الان تو عمرم بازی کردم! چقد بد بود واقعا. کلا از آلتیشیا به بعد بازی ترکید!:| این چیه ساختن؟ داستان هم که دیگه از این مبهم و مزخرف تر نمیشه!!

پ.ن: موقع مبارزه با جونورهای بزرگ، کسی میفهمه داره چیکار میکنه یا من فقط سر در نمیارم دارم چیکار میکنم؟
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
چپر 13 مسخره و مزخرف ترین چیزی هست که تا الان تو عمرم بازی کردم! چقد بد بود واقعا. کلا از آلتیشیا به بعد بازی ترکید!:| این چیه ساختن؟ داستان هم که دیگه از این مبهم و مزخرف تر نمیشه!!

پ.ن: موقع مبارزه با جونورهای بزرگ، کسی میفهمه داره چیکار میکنه یا من فقط سر در نمیارم دارم چیکار میکنم؟
اون چپتر واسه من عذاب بود8-| حالا به نظرم باز باس فایت آخرش خوب بود
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
اون چپتر واسه من عذاب بود8-| حالا به نظرم باز باس فایت آخرش خوب بود

یعنی انقدر این چپتر بده که تو گوگل میخوای سرچ کنی اول از همه 13 رو میاره! برای همه سوال شده که این کثافت چیه اینا ساختن.

این اگنیس که کور میشه کپی اون یارو کوره تو هپی تری فرندز راه میره!:D
 
  • Like
Reactions: soheil_63

DeadPooLX

کاربر سایت
Jul 28, 2016
466
این همون Veruse ـه که از چندین سال پیش در حال ساخت بود ؟!
این مبارزاتش با سری های قبلی فرق داره درسته ؟ شبیه به DMC شده یا هنوزم RPG ـه؟
 

Ghasede_Del

کاربر سایت
Jul 7, 2008
585
نام
Amir Ali
من تازه بازی رو تموم کردم و فعلا هم نوشتن یه نقد مختصر و گفتن نظر نیست .
در مورد سوالاتت هم دانجن ها و هم هیولا ها . هر دو هم بخش داستانی دارن هم بخش خودت بگرد پیدا کن . یعنی بعضی هیولا ها رو فقط تو بخش داستانی میبینی . و بعضی ها رو مثل همان پرنده باید پیدا کنی .
گرافیک بازی هم تا اخر بازی هی بهتر تر میشه . به نظر من بهتره اول بازی رو تموم کنی بعد بیفتی دنبال دانجنها . و اسلحه هی مخفی و ... چون وقتی لولت خیلی بالا میشه تو مراحل داستانی اون چالش و هیجان بازی کمتر میشه . من حتی باس پایانی رو هم بدون استفاده از یک پویینت چپ و چولش کردم و اصلا حال نداد

ممنونم از توضیحت
من نه این بازی رو اکثر بازیهای جهان باز رو همیشه نگاه میکنم که ماموریت اصلی لولی که میخواد چنده و همون حول و حوش لول میرم ماموریت اصلی رو انجام میدم
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
A Final Fantasy for Fans and First-Timers

این Fans احتمالا منظور فن های XIII بوده وگرنه عمده کسایی که با نسخه هایی مثل VII و X عمر گذروندن بعید بدونم این عنوان رو Final Fantasy بدونن

نیمه اول XV از XIII خیلی بهتره و سعیش این بوده که شبیه FF های کلاسیک باشه. یعنی WM داره، شهر هست، مسافرخونه هست، بری بخوابی و.... و کلا تا نیمه اول بازی خیلی بد نیست. اما نیمه دومش به مراتب از XIII هم مزخرف تره و واقعا موندم چطور تونستن همچین گندی رو به بازی بزنن!! XIII داستانش بد بود اما حداقل عین آدم روایت میشد و میفهمدی چی به چیه اما XV آشغال ترین چیزی هست که میشد بسازن. گل سرسبدم چپتر 13 هست که دیروز بازی کردم. یهو بازی میره تو فاز RE! خجالت نکشیدن یه راهرو طراحی کردن، ان بار کپی پیستش کردن کنار هم شده مرحله! اون رباته رو هم که اصلا در موردش صحبت نکنیم. اصلا شما کدوم بازی اکشنی رو دیدی که مراحل آخر همه قابلیت هات رو بگیره تغییر ژانر بده؟

ضمن اینکه کامبت بازی هم به نظر من فاجعه مطلقه. اول اینکه مبارزات به شدت آشفته و شلخته هستن، فقط زمانی که لولت میره بالا و به راحتی نمیمیری و در عوض راحت تر میکشی این خر تو خری کمتر به چشم میاد، وگرنه اوایل بازی کاملا عذاب آوره. سیستم سامون و مجیک که کلا نابود شدن رفته. آیتم ها از دم بدرد نخورن. فقط یه سری که برای HP و ایناس بدرد میخوره. گیم پلی XIII رو من خیلی بیشتر از این دوست داشتم. حداقل سر و ته داشت و میفهمیدی داری چیکار میکنی.

حیف از Versus که این تاباتا بیشعور گند زد بهش!
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
نیمه اول XV از XIII خیلی بهتره و سعیش این بوده که شبیه FF های کلاسیک باشه. یعنی WM داره، شهر هست، مسافرخونه هست، بری بخوابی و.... و کلا تا نیمه اول بازی خیلی بد نیست. اما نیمه دومش به مراتب از XIII هم مزخرف تره و واقعا موندم چطور تونستن همچین گندی رو به بازی بزنن!! XIII داستانش بد بود اما حداقل عین آدم روایت میشد و میفهمدی چی به چیه اما XV آشغال ترین چیزی هست که میشد بسازن. گل سرسبدم چپتر 13 هست که دیروز بازی کردم. یهو بازی میره تو فاز RE! خجالت نکشیدن یه راهرو طراحی کردن، ان بار کپی پیستش کردن کنار هم شده مرحله! اون رباته رو هم که اصلا در موردش صحبت نکنیم. اصلا شما کدوم بازی اکشنی رو دیدی که مراحل آخر همه قابلیت هات رو بگیره تغییر ژانر بده؟

ضمن اینکه کامبت بازی هم به نظر من فاجعه مطلقه. اول اینکه مبارزات به شدت آشفته و شلخته هستن، فقط زمانی که لولت میره بالا و به راحتی نمیمیری و در عوض راحت تر میکشی این خر تو خری کمتر به چشم میاد، وگرنه اوایل بازی کاملا عذاب آوره. سیستم سامون و مجیک که کلا نابود شدن رفته. آیتم ها از دم بدرد نخورن. فقط یه سری که برای HP و ایناس بدرد میخوره. گیم پلی XIII رو من خیلی بیشتر از این دوست داشتم. حداقل سر و ته داشت و میفهمیدی داری چیکار میکنی.

حیف از Versus که این تاباتا بیشعور گند زد بهش!

با کلیه مواردی که گفتی موافقم :D مخصوصا کامبت بازی اوایل واقعا ازار دهندست مخصوصا زمانی که میخوای از تلپورت استفاده کنی B-(
تو زدن باس های بزرگ که هیچی نمیفهمی x_x تو شلوغی جنگل و اینا هم که اصلا معلوم نیست کی به کیه :D
نحوه لول اپ بازی رو که اصلا قبول ندارم :| Grinding تو این بازی معنی نداره نمیتونی راحت 4 تا جونور بکشی experience بگیری
تو مپ تنوع موجودات کمه اون قسمت هایی هم که هستن اصلا به درد لول اپ نمیخورن
این نحوه خوردن انواع غذاها که خیلی از stats رو بالا میبره به نظرم ایده خوبی نبود عملا تجربه فارم کردم و گرفته
یعنی من موندم اینا تو این 10 سال چه غلطی میکردن :-?:D
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
@END_BOY @Cloud Strife

یه ذره شور و شوقیم که این اواخر داشتم دیگه شما دوتا عملا محو اش کردید :( همون اول هم نباید این اواخر امید میبستم و تو همون فاز ناامیدی خودم سر میکردم و این تاپیک هم نمیومدم :(
این اواخر یکم بخاطر تریلر ها و اطلاعات هایپ شده بودم ولی از همون اولم مشخص بود بازی اون چیزی نیست که باید باشه.

حیف شد، اون Versus میتونست بعد سالها FF رو دوباره تبدیل به یه سری بازی Ace بکنه. XIII فیتیله و مهمات رو اماده کرد، XV هم اتیش زد به همه چیز :D نمورا خودت یه کاری بکن :D
 
  • Like
Reactions: Cloud Strife

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
@END_BOY @Cloud Strife

یه ذره شور و شوقیم که این اواخر داشتم دیگه شما دوتا عملا محو اش کردید :( همون اول هم نباید این اواخر امید میبستم و تو همون فاز ناامیدی خودم سر میکردم و این تاپیک هم نمیومدم :(
این اواخر یکم بخاطر تریلر ها و اطلاعات هایپ شده بودم ولی از همون اولم مشخص بود بازی اون چیزی نیست که باید باشه.

حیف شد، اون Versus میتونست بعد سالها FF رو دوباره تبدیل به یه سری بازی Ace بکنه. XIII فیتیله و مهمات رو اماده کرد، XV هم اتیش زد به همه چیز :D نمورا خودت یه کاری بکن :D

واقعا میزاری لذت بردنت از چیزی رو دیگران برات تصمیم بگیرن؟ :D

اینا کسایی هستن که بخوان گیر بدن به هرچی گیر میدن و کسی اگه بازی نکرده باشه فکر میکنه حق با ایناست :D

کسایی هستن که اگه از 99 درصد بازی خوششون بیاد و تعریف هم بکنن به خاطر اون 1 درصد که بهش میرسن گند میزنن به همه اون 99درصد و تازه ازش بد هم میگن :D
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
خیلیا فکر نمیکنن دلیل اینکه فلان قابلیت تو بازی هست چیه؟ فقط دنبال چیزی هستن که عین سلیقه خودشون باشه

یعنی " من اینجوری میخوام بازی باید عین همین باشه وگرنه آشغاله"

بدون لحظه ای فکر :D
 
  • Like
Reactions: S0lid Snake

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
واقعا میزاری لذت بردنت از چیزی رو دیگران برات تصمیم بگیرن؟ :D

اینا کسایی هستن که بخوان گیر بدن به هرچی گیر میدن و کسی اگه بازی نکرده باشه فکر میکنه حق با ایناست :D

کسایی هستن که اگه از 99 درصد بازی خوششون بیاد و تعریف هم بکنن به خاطر اون 1 درصد که بهش میرسن گند میزنن به همه اون 99درصد و تازه ازش بد هم میگن :D
نه، من لذت بردن یا نبردن کسی اصلا برام ملاک نیست :D اختلاف عقیده ها هم به اندازه کافی زیاد هست بین هر نفر :D اینو خودمم گفتم که تا تجربه نکنم نظر کسی رو ملاک قرار نمیدم :D ولی خب داشتن شور و شوق و هایپ یه چیز احساسیه کاریشم نمیشه بکنی :D

ولی خب یاسر و ماکان فارغ از اون نظر شخصی یا سلیقشون دارن به چیز مهمی اشاره میکنن! همین شلم شوربا بودن مبارزات و اون چپتر های خطی دیگه فارغ از سلیقست بنظرم :D هرچند من بخاطر پایان بازی و اینکه ببینم چجوری روایت شده اصلا درمورد داستان نظر کسی رو ملاک قرار نمیدم و خودم باید بازی کنم :D

اندینگ بازی های تاباتا رو قبلا دوست داشتم باید ببینم اینم چیکار کرده :D
 

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
با احترام به نظر بقیه ولی کمبت بازی بسیار هم عالیه. یه مقدار شاید دوربین بعضی اوقات مشکل ساز بشه ولی خود کمبت خیلی خوبه. مخصوصا عوض کردن سلاح وسط کمبو نتایج عالی داره. مثلا با Long sword کمبو رو شروع می کنی بعد با polearm یه سری کمبو Airborne میزنی در نهایت یه charge attack با great sword کمبو رو تموم می کنی. واقعا لذت بخشه. از انیمیشن ها گرفته تا وزن هر سلاح که خیلی خوب حس می شه. من RPG دیگه یادم نمیاد همچین کمبت سیستم روون ، فلشی و لذت بخشی داشته باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر