Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
راستی Bismarck هم تو بازی هست :D الان حال ندارم از کنسول عکس رو بریزم و آپلود کنم ولی تو 3ومین لوکیشن که هستین از پله ها بالا میرید یه میدون کوچیکه اونجا مجسمه Bismarckئه:D
 
  • Like
Reactions: bezad

Skull Knight

کاربر سایت
Jan 15, 2016
278
زیرنویس فارسی انیمه بازی رو یه طوری باشه خودمون برداریم زیرنویس کنیم:D کار خود فنهای فاینال باشه بهتره:D
فقط کسی پایه ست زودتر اعلام کنه:D تیمی و سریع کارو یه سره کنیم. یه تعدادتون رو که میدونم شاید پایه باشید:D
@NoctisSasuke
@Dante Never Cry
@BARDI YA
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
هممم بدم نمیاد :D هم اینکه برا اولین بار یه کار با خاصیت خوب انجام میدم (شکست نفسی میکنم من همه کارام خوبه) هم اینکه انیمش تعداد قسمتاش کمه و مدت زمانشم کمه و سخت نیست

اما تنها مشکل من زمانه باید ببینم وقت میکنم یا نه چون وحشتناک این ترمم سخته تو خود عید امروز تنها روزی بود که استراحت کامل کردم و خودمو با درس خفه نکردم :(
 

Skull Knight

کاربر سایت
Jan 15, 2016
278
البته اینم بگم که من کلا با زیرنویس فارسی مشکل دارم :D چون اون حسی که با انگلیسی داده میشه رو نمیشه با فارسی داد
خودمم کار سرم ریخته که میگم تیمی، اینم خدایی کمه:D
یه قسمت تو سنسی، یه قسمت بردیا سان یه قسمت من یه قسمتم ماکان ترجمه شنیداری ژاپنی میکنه:)) :D
مسئله اینه که ما برنداریم یکی که نمیدونه ff چیه برمیداره میشه مثل زیرنویس نجات کودکان:D
زودتر هماهنگ کنید بدوئم رزروش کنم تو aw :D
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
خودمم کار سرم ریخته که میگم تیمی، اینم خدایی کمه:D
یه قسمت تو سنسی، یه قسمت بردیا سان یه قسمت من یه قسمتم ماکان ترجمه شنیداری ژاپنی میکنه:)) :D
مسئله اینه که ما برنداریم یکی که نمیدونه ff چیه برمیداره میشه مثل زیرنویس نجات کودکان:D
زودتر هماهنگ کنید بدوئم رزروش کنم تو aw :D

قسمت اول رو من ترجمه میکنم اما هیچ شعوری غیر از ترجمه زیر نویس ندارم یعنی نمیدونم ترجمم رو چیکار کنم و فلان وقتی ترجمه کردن برات میفرستم خودت اوکی کنی

البته شنبه میتونم انجام بدم
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
زیرنویس فارسی انیمه بازی رو یه طوری باشه خودمون برداریم زیرنویس کنیم:D کار خود فنهای فاینال باشه بهتره:D
فقط کسی پایه ست زودتر اعلام کنه:D تیمی و سریع کارو یه سره کنیم. یه تعدادتون رو که میدونم شاید پایه باشید:D
@NoctisSasuke
@Dante Never Cry
@BARDI YA

با درود...
خخخخخخ...
قسمت اول OVA رو دیدم...
کیفیتش اونطور که میگفتن خوب نبود ولی خوب...
خخخخ...
حال کردم...
^___^

من بیشتر این نسخه صداگذاری انگلیسی رو عجیبا ترجیه میدم...

من که پایم...
10Min که چیزی نیست...
هرچقدر و هرکدوم رو میخوایید بم بدید...
من رو هوام الان , اولترا بیکارم...
&____&
 

Skull Knight

کاربر سایت
Jan 15, 2016
278
خب aw منتفی شد و یکی رزرو کرده ولی ساب سین و... هستن دنگ و فنگم ندارن دیگه. همون ساب سین آپ میکنیم.
راستی نسخه 720 انیمه رو خواستین برید هاریبل سابز. لینک tusfiles نسخه 720:
TusFiles | Free Cloud Storage
1080p فعلا نداره. پیدا کردید حتما بذارید استفاده کنیم.
,از استکبار دونو کمک بگیرید
اونور منتفی شد، رزرو کردن. جا بحثم نیست من از اول میخواستم یه زیرنویس حاصل کار فنهای FF بدم بیرون کار خودمون رو میکنیم. خودت نمیای مازیار؟
قسمت اول رو من ترجمه میکنم اما هیچ شعوری غیر از ترجمه زیر نویس ندارم یعنی نمیدونم ترجمم رو چیکار کنم و فلان وقتی ترجمه کردن برات میفرستم خودت اوکی کنی

البته شنبه میتونم انجام بدم
باشه تصویب شد...:D ببخشید رزرو شد:D قسمت دو هم خودم برمیدارم فعلا تا اینجا.:D
من ترجمه میکنم اما هماهنگ سازی با خودتون:D چون بلد نیستم:D
هماهنگ سازی و استایل بندی با خودم ماکان:D میخوای قسمت سه رو بردار:D
با درود...
خخخخخخ...
قسمت اول OVA رو دیدم...
کیفیتش اونطور که میگفتن خوب نبود ولی خوب...
خخخخ...
حال کردم...
^___^

من بیشتر این نسخه صداگذاری انگلیسی رو عجیبا ترجیه میدم...

من که پایم...
10Min که چیزی نیست...
هرچقدر و هرکدوم رو میخوایید بم بدید...
من رو هوام الان , اولترا بیکارم...
&____&
قسمت چهار هم برای شما بردیا اگه خواستی.

پ.ن: فکر کنم همه الان با خودشون میگن این کیه همه رو میشناسه و چایی نخورده پسرخاله شده :))
خب از قدیمیام و همه تون رو هم میشناسم:D
 
  • Like
Reactions: bezad and BARDI YA

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
خب aw منتفی شد و یکی رزرو کرده ولی ساب سین و... هستن دنگ و فنگم ندارن دیگه. همون ساب سین آپ میکنیم.
راستی نسخه 720 انیمه رو خواستین برید هاریبل سابز. لینک tusfiles نسخه 720:
TusFiles | Free Cloud Storage
1080p فعلا نداره. پیدا کردید حتما بذارید استفاده کنیم.

اونور منتفی شد، رزرو کردن. جا بحثم نیست من از اول میخواستم یه زیرنویس حاصل کار فنهای FF بدم بیرون کار خودمون رو میکنیم. خودت نمیای مازیار؟

باشه تصویب شد...:D ببخشید رزرو شد:D قسمت دو هم خودم برمیدارم فعلا تا اینجا.:D

هماهنگ سازی و استایل بندی با خودم ماکان:D میخوای قسمت سه رو بردار:D

قسمت چهار هم برای شما بردیا اگه خواستی.

پ.ن: فکر کنم همه الان با خودشون میگن این کیه همه رو میشناسه و چایی نخورده پسرخاله شده :))
  1. خب از قدیمیام و همه تون رو هم میشناسم:D
من خودم دستم خیلی بنده ... بعدشم نمیدونم میدونی یا نه من زیاد میونه خوبی با این شماره ندارم
 
  • Like
Reactions: Skull Knight

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
کسی اون Fuma Shuriken و Shield رو گرفته؟ :D من تازه الان که میخواستم بخوابم پیداشون کردم خیلی باحاله شوریکنه :D اون سپره چقدر بدرد نخوره! از اون شمشیر دستش تو این 1-2 دقیقه ای که بازی کردم استفاده نکرد اصلا

این Phantom Sword ها خیلیییی بهتر شدن هم حرکاتش خیلی بهتر شده و قشنگن هم اینکه دیگه فریم نمیره تو زیر زمین موقع اجراش :D فقط اینکه دیگه مثل قبل اون حرکت پریدن تو هوا و یهو ریختن سر دشمن دیگه نیست؟ همون حرکت کلود گونه تو AC

ولی عاشق اون قسمت از کومبو های Phantom هام که دستشو میگیره جلو و سلاح ها از زاویه های مختلف فرو میرن تو دشمن :D

از طرفی هم خوشم نمیاد که دفاع با مربع باشه :|

فردا ببینم به دشمن Lvl 99 میتونم برسم یا نه :>
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
آقا من الان شروع کردم دمو رو بازی کنم. (روی PS4) به جان بچم گرافیکی که تو تریلر ها میدیدیم این نیست :| خیلی با اونا فاصله داره. افت فریم های شدید و گرافیک معمولی بازی واقعا اذیتم داره میکنه :| رزولوشن بازی هم فکر نکنم 1080 باشه فکر کنم 900 ـه.
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
دمو رو میشه بدیم برامون دانلود کنن بعد با برنامه psx به کنسول انتقال بدیم؟

من امروز همین کارو انجام دادم ولی هر کاری کردم نتونستم به ps4 دوستم انتقال بدم .ریجن جفتمونم یک بود
ولی خوب سر بازی های دیگه مشکلی نداشتم عجیبب بود
دیگه مجبور شد خودش دانلود کنه


خوب من دو بار این دمو رو از اول بازی کردم دو بار هم با اون باس اخر مبارزه کردم بار دوم زدنش سخت تر شده بود دیگه برای بار سوم تست نکردمx_x
افت فریم محدود و گرافیک هم که دانگرید شده
جهت دوربین به نظرم خیلی بهبود پیدا کرده و کمبت بازی رون تر شده
مسخره ترین موردی هم که خیلی رو اعصابه همین مربع هست که برای dodge کردن استفاده میشه
اخه یعنی چی مربع رو میزارن برای dodge کردن :|

البته خودشون اعلام کردن که این فقط یه تچ دمو هست که بیشتر برای نورپردازی و نمایش آب و هوا و فیزیک و کمبت هست
به نظر تو تریلر های اصلی وضعیت گرافیکی بهتر از این دمو بود:D

ضمن اینکه به نقل از Square :

Code:
The purpose of the demo, according to Square Enix, is to give players a look at the finished game's visuals, as well as introduce them to the final combat and magic systems. After completing the demo, players will be able to assign a name to Carbuncle and then use him as a summon in the main game of Final Fantasy XV.

منبع:

Code:
http://www.gamespot.com/articles/final-fantasy-15s-free-demo-drops-today/1100-6436117/

هنوز تا رلیز بازی 7 ماه فرصت هست و امیدوارم تمامی مشکلات بازی تا اون زمان حل بشه
و تبدیل به همون فاینالی بشه که همه منتظرش بودن و هستن :-bd
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m.a.t and bezad

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر