15 بازی آینده EA از Frostbite 2 استفاده می‌کنند

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
cdn30z3hqoqigycbqp0.jpg


به تازگی یکی از توسعه‌دهندگان موتور گرافیکی Frostbite آقای Stefan Boberg مطلبی را ارائه داده‌اند، که بدین شرح است:

Frostbite از سال 2004 در DICE درخال ساخت بوده است. این موتور گرافیکی برای کلیه استدیو‌های EA در نظر گرفته شده است. 15 بازی با این موتور ساخته خواهند شد. هر ژانری از این قدرت این موتور بهتره خواهد برد.
3 قاره از این موتور استفاده می‌کنند که استدیو‌های EA‌ در آن مناطق قرار دارد: شانگ‌های چین، اروپا و آمریکای شمالی. 400 کارمند از این موتور در EA برای ساخت بازی استفاده می‌کنند. این موتور گرافیکی بجز اجرا در PC،Xbox 360 و PS3 در پلتفرم‌های دیگر نیز نمایش داده خواهد شد. از این به بعد بازی‌های EA در سبک‌های : اکشن،شوتر اول شخص، مسابقه‌ای، استراتژیک و نقش آفرینی با Frostbite 2 ساخته خواهند شد.
DICE درمورد انتقادات از این موتور گفته است:
Frostbite 2 یک انجین نسل بعد است و باید روی نسل بعد تمرکر شود. PC داران نیز خود را با سیستم‌های 64 بیتی برای بازی‌های ساخته شده توسط Frostbite که با ویندوز‌های 64 بیتی هماهنگ است آماده کنند.

بازی‌های درحال توسعه توسط Frostbite 2:
Army of Two: The Devil's Cartel
Command & Conquer: Generals 2
Need For Speed 2013
نسخه بعدی Mass Effect
Dragon Age 3
Battle field 4

بازی‌هایی که گفته می‌شوند توسط Frostbite 2 در حال توسعه هستند:
بازی معرفی نشده Visceral Games
Plants Vs. Zombies TF2
بازی معرفی نشده BioWare

منبع
 
آخرین ویرایش:

veryhigh

کاربر سایت
Jan 8, 2009
3,988
نام
احمد
چقد پول پرسته این!

خوشم میاد که همه دوستان و بقیه بازیسازان اصلا پول دوست ندارن و در راه رضای خدا و خشنودی مردم کار میکنن !!!

خب چرا بجای استفاده از انجین اختصاصی خودش بره به شرکتهایی مثل اپیک، کرایتک و امثالهم پول لیسانس انجین بده ؟!
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
خوشم میاد که همه دوستان و بقیه بازیسازان اصلا پول دوست ندارن و در راه رضای خدا و خشنودی مردم کار میکنن !!!

خب چرا بجای استفاده از انجین اختصاصی خودش بره به شرکتهایی مثل اپیک، کرایتک و امثالهم پول لیسانس انجین بده ؟!

درسته اما خب من همیشه مشکلم با EA‏ اینه که چرا بیشتر بازیاشو با اف بی میسازه
باو خب شوتر حالا یه چیزی آخه ریسینگ رو واس چی با اون میسازه و یا همین مس افکت !! اینا باید برای هر سبکی یک موتور خاص داشته باشن
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
این انجین هرچی داشته باشه اصلا از فیزیک فوق العاده ای بهره نمیبره.
برای تجربه فیزیک فوق العاده Halo یا U یا Crysis رو بازی کن :D.
فیزیک توی BF3 فاجعه بود!

---------------
این استفاده از موتور داخلی حسابی هزینه های EA رو کاهش میده، هم بحث اینه که دیگه لازم نیست اعضای تیمش رو با این موتور آشنا کنه و همه بلدن، هم اینکه هر نیازی داشته باشه سریع به موتور اضافه میکنه هم هزینه لیسانس کردن هر بازی و . . . رو هم نداره.
حرف خنده داره واقعا تخریب پذیری و فیزیک یکی از ویژگی‌های FB هستند. تا کی می‌خوای از CE و FB ایراد بگیری اله علم. اون از این‌که از موتور AC ایراد گرفتی این هم از اینا خدا به داد UEو IDT برسه.
نمی‌گم هیچ انجینی ایراد نداره ولی ایراد الکی گذاشتن هم حدی داره.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,363
نام
Majid
بابا من موندم انجین Chameleon چه ایرادی داشت واسه NFS که زدن عوضش کردن:| با این حساب هم گند میخوره به فریم دهی و همینطور گیم پلی بازی:|
یا مثلا Mass effect 3 به اون خوبی
انجینش هیچ ایرادی نداشت:D باز میخواد عوضش کنن و مطمئنم گند میزنن به این سری محبوب:|
 

A.Pato7

کاربر سایت
Jul 6, 2011
965
بابا من موندم انجین Chameleon چه ایرادی داشت واسه NFS که زدن عوضش کردن:| با این حساب هم گند میخوره به فریم دهی و همینطور گیم پلی بازی:|
فکر نکنم کرایتریون زیر بار ساخت ریسینگ با فراستبایت2 بره، میتونن موتور خودشون رو آپدیت کنن و آماده کنن برای نسل بعد. مگه اینکه ببینن FB2 واقعا کارایی موتور خودشون رو داره و راحتن باهاش.
ولی اینکه میگن بازی های EA با FB2 ساخته میشه نه اینکه همه شون ساخته میشه!! مثلا فیفا رو که نمیان با فروستبایت بسازن:d بازی هایی که برای نسل بعد باید موتورشون عوض بشه بل فروستبایت ساخته میشه ، مثلا دیگه نمیتونن مس افکت رو با آنریل انجین3 بسازن!! برای نسل بعد باید از یه موتور قوی تر استفاده بشه دیگه...
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
حرف خنده داره واقعا تخریب پذیری و فیزیک یکی از ویژگی‌هی FB هستند. تا کی می‌خوای از CE و FB ایراد بگیری اله علم. اون از این‌که از موتور AC ایراد گرفتی این هم از اینا خدا به داد UEو IDT برسه.
نمی‌گم هیچ انجینی ایراد نداره ولی ایراد الکی گذاشتن هم حدی داره.
واقعا تخریب پذیری ریل تایم تو کمتر بازی دیده شده:d
crisis 4 با فراست بایت چه شود:d
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
حرف خنده داره واقعا تخریب پذیری و فیزیک یکی از ویژگی‌های FB هستند. تا کی می‌خوای از CE و FB ایراد بگیری اله علم. اون از این‌که از موتور AC ایراد گرفتی این هم از اینا خدا به داد UEو IDT برسه.
نمی‌گم هیچ انجینی ایراد نداره ولی ایراد الکی گذاشتن هم حدی داره.
دوست داری تو هر تاپیکی که من میگم این انجین اونقدرم که خوب نیست، بیای یه جمله پبرونی بعد که جواب هم میدم هیچی نداشته باشی بگی؟
یادم نمیاد جائی از CE ایراد گرفته باشم!!! اگر صحبت درباره Crysis 2 هست ربطی به انجین CE نداره . . .
اگر واقعا میتونی با دلیل و مدرک حرف بزنی بیا نویس، نه باد هوا بیای بیان کنی.
دقیقا فیزیک رو شما چی معنی میکنی؟ شلیک به کنار های یه ستون و خورد شدن رو فیزیک یک بازی میدونی هر بازی ای این قابلیت داشت دیگه ته فیزیکه هر بازی ای نداشت نیست؟
شلیک به یه جعبه و تکون نخوردنش، یا تیر زدن به یه بطری شیشه ای و پرتاب شدنش رو هوا اینا حتمن یک سری مسائل فنیه که ربطی به فیزیک نداره!
یه بار با فردین بحث کردیم نزدیک 30 تا عکس از پنج دقیقه اول BF3 نشون دادم برو اونارو ببین میفهمی چرا فیزیک بازی فاجعه است!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر