درود ب همه
اولين اطلاعات ازبازي {Prince of Persia { Next Gen فاش شده است كه نكات فوق العاده جالبي درون بازي هست از جمله تاريخ ايران و نماد هاي دين باستاني ايران يعني زرتشت
- دنياي كثيف و قاسد نياز به يك التهام دهنده دارد
- داستان بازي بشتر شبيه 1001 شب هست همچنين داراي تم فانتزي زياد .زيمنه بازي كمتر به صورت واقعي و Real هست د رعوض جادوگري هاي و Magic ها قابل قبول تر هستند . بازي بشتر خيالي هست
- بازيكن بايد light-wells را ازاد و رها سازه به قصد كمك به دنياي كثيف . بازي شديدا ياد اور SOTC و Okami هست
- تغييرات در دنياي بازي به صورت Real-Time هست . برگشتن درختان به دنيا دوباره در زماني كه دنيا ترميم ميشود و زماني كه بازيكن ميتواند هنوز حركت كند . به جاي cutscene اسمان به رنگ واقعي خود برميگردد و براي اينكه بازيكنان يك احاساس قوي رو در كنترل و موفقيت بككنند
- ديگر در بازي از چيز هايي مثل برگرداندن زمان و SOT و از اين چيز ها وجود ندارد
- همچنين اونها { Ubisoft Montreal } در حال ساختن نسخه دوم Assassin's Creed نيستند بلكه در حال ساختن نسخه جديد Prince of Persia هستند
- قبول كردن استيل هنري براي مديران مشكل بود اما انها هيچ وقت اين موضوع رو رد نكردند و حتي در پايان اون رو هم دوست داشتند
- اما داستان بازي درباره اهروامزدا و اهريمن هست دو خدا كه يكي بد هست و ديگري خوب و يك مبارزه معنوي و الهي بين اين دو درگفته است . اهرومزدا اهريمن را اسير در يك جبعه در اعماق دور دست صحرا و جايي بسيار دور دست كويري كرد بود بعد ازمدتي امدن دزدي دردسر ساز { همان پرنس خودمان } اهريمن هر طور كه شده خودش رو ازاد ميكند . با اين كار پرنس بايد اشتباه خودش جبران كنه . و اين ن چيزي كه اونها ترجيح دادند داستان بيشتر شبيه 1001 شب باشد مثل fable
- محيط هاي بازتر و اورگانيك تر در طول بازي { تا حدودي شبيه به Zelda }
- بازيكن و Boss ها از پيش زمينه خود در هنگام مبارزه استفاده ميكنند { در يكي ازعكس ها نشان داده ميشه كه دشمن در حال هل دادن پرنس هست به سمت ديوار براي به دام انداختن وي و يا انداخت وي به هوا
- بازي به صورت كاملا باز هست { بزرگ هست اما نه اونقدر كه بشه كاري انجام داد} . يكي از امتيازات بازي اينه كه بيشتر شبيه Assassin's Creed هست و بسيار بزرگ و فراتر از يك بازي Open -World { و به هر جايي كه خواستيد برويد } . اما بازيكنان گم مي شوند و بازيكان بي مقصد سرگردان و گمراه ميشوند . اما در عوض در حال حاضر بيشترين هدف بر روي درست كردن راه ها ميباشد اما بازي دراري راه ها بازيك زياد و چند گانه ميشود { به راحتي ميتوانيد به يك map خاص برويد و برگرديد همچنني بسيار بازتر از Prince of Persia قبلي ميباشد }
- ه The demo map به روزنامه نگاران نشان داده شده بود در مدت ها پيش كه بيسيار اشغال بود از لحاظ design-wise علتشم به خاطر شباهت زياد به Assassin's Creed بود اما درحال حاضر design-wise فانتزي تر شده است
- دنياي بازي متصل شده به به مسرهاي مختلف . شما ميتونيد از يكي از اونها به ديگري بريد هر طور كه خواستيد { اين يعني كه بازي كمتر باز هست اما non-linear . تو ميتوني جاده ها و راه ها رو ببيني اما نميتوني از A بري B بعد براي C . دشمنايي كه در مكان ها اخر با انها مواجه ميشويد ممكن است كه خيلي مشكل تر باشند مثلا اگر درپايان به يك منطقه برويد ممكن است خيلي سخت باشد ولي اگر درابتدا به اين منطقه ميرفتيد ممكن بود خيلي ساده تر باشد حتي باس هاي بازي هم به اين صورت ميباشند
- پرنس ميتونه به هردويواري اويزان شود و براي اين كار ادستكش هاش استفاده ميكنه . اين بازي بيشتر عمودي تا افقي
- پرنس دراي حركات واقعي بيشتري هست
- باس ها و محمد اخر هاي بازي :biggrin1: بيشتر از MGS الهام گرفته اند . اونها اندك هستند اما هر كدام براي خود داستاني دارند و براي هر كدام از ان ها دليلي وجود دارد
- اونها خيلي تعجب ميكردند اگه ميخواستند فقط دشمنان بيشتر كنند و سعي مي كردند شبيه God of War باشند و يا اينكه به صورت كلي تفاوت ايجاد كنند . انها دشمانا كم و محدود ميخواستند در عوض combat style جديد رو هم ميطلبيدند . مبارزه ها به صورت دوئل ميباشند . . هميچني بازي بيشتر به صورت سينمايي هست
- در حال حاضر 140 نفر بر روي بازي كار ميكنند كه بيشتر هم ميشوند افرادي از پروژه هاي مختلف !
ممنون و متشكر از كيوان و کسرا
منبع
موفق باشيد