مایکروسافت به استودیوهای خود اجازۀ ساخت بازی برای سایر پلتفرم‌ها را می‌دهد

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
Screenshot_2019_06_11_at_07.20.29-300x208.png

شرکت مایکروسافت به‌تازگی تمرکز ویژه‌ای بر روی خرید استودیوهای گوناکون کرده است تا بتواند کیفیت ناکافی در بخش بازی‌های خود را جبران کند. فیل اسپنسر، مدیرعامل ایکس باکس در مصاحبۀ اخیر خود به این موضوع اشاره کرده بود که خروجی بازی‌های کنسول ایکس باکس وان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و آنها در تلاش‌اند تا با خرید استودیوهای بیشتر و حمایت از سازندگان، در کنار سرویس Xbox Game Pass شرایط را برای تجربۀ بازیبازان بهتر کنند. عناوینی که قرار است در سال‌های پیش‌رو برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شوند به طور قابل توجهی قوی‌تر از سال‌های گذشته شده‌اند ، اما سوال اصلی این است که این عناوین چه نوع بازده‌ای را در سال‌های آینده به دنبال خواهند داشت.
به‌تازگی بازی Cuphead که...

Continue reading...
 
آخرین ویرایش:

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
باز تحلیل های من دراوردی و آبکی شروع شد؟! از زمان اومدن نادلا حداقل سیاست ها در بخس xbox تغییر کرده و بیشتر میخدان به سمت گسترش برن رو پلتفرم های دیگه اما بازی های نه چندان مهم و کوچک تر بازی های بزرگسون رو هم که رو گیم پس و.. میاد هیچوقت سونی نمیاد بازی های انحصاریش رو ویندوز و.. بده پس دست ما رو بگیر بی معنیه
باز تحلیل آبکیه کامنتای بقیه شروع شد! درستش اینه بنظرم

کسی هم نگفته که سونی میاد بازیهاشو روی ویندوز منتشر میکنه...
جدیدا فیل اسپنسر گفته قصد وارد شدن به جنگ کنسول‌هارو نداره... چیزی که از ابتدا توش بوده و حالا به این فکر رسیده که واردش نشه!
مایکرو در کنار سیاست های جدیدش مسلما این هدفو هم در سر داره که با همکاری با رقبا شرایطشو بهتر کنه...
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: mohsenebrahimi

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,569
جالبه من هر چی پست میزارم سریع پاک میشه. ولی خیلی از پست های دیگه لحن تندتر از من هنوز وجود داره. اصلا هم قصد و غرضی در کار نیست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر