نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
اصلا با عقل جور در نمیاد ONE X رها بشه کنسولی که فرای نسل های سنتی هست و همین الانش هم بازی های کاملا جدید 2018 و 2019 رو داره Native 4k اجرا میکنه
شاید توی CPU کم بیاره در نسل بعد ولی پردازنده گرافیکیش عمرا کم بیاره
الان بازی هاش همه 4K میشن و همه قدرتش معطوف به رزولوشن میشه ولی اگه سازنده بیاد 1080/30 براش بسازه قدرت GPU کنسول رو میتونه صرف گرافیک کنه تا گرافیک بازی هاش خیلی از نسل بعدی کم نیاره 30 فریم هم جوابه براش
درک نمیکنم چرا باید کنسولی با این قدرت کنار گذاشته بشه
دقیقا نظر منم همینه
امیدوارم اتفاقی که برای اکس باکس اورجینال افتاد برای اکس نیوفته
اگه ماکرو ساپورت خوبو و قوی از اکس باکس اورجینال میکرد خیلی خوب جا داشت به لحاظ سخت افزاری جای کار بسیار داشت
یادمه 360 زمان معرفی اقلب 720 تو سال 2005 معرفی میشدن که حتی hdmi هم نداشت و ی اکس باکس شارژ شده بود اما متاسفانه با ساپورت ضعیف و مدیریت ضعیف دیده نشد و نفروخت
اما حالا اکس چی میشه تکلیفش؟
بچه سر راهی از زن صیغه ایه ک به همین سادگی کنار گذاشته میشه؟؟
یا نه ی نخبه اس که ی نسل جلو تر پا پیش گذاشت و با 12 گیگ رم و 8 گیگ گرافیک همون لاکهارت 300 دلاری که شایعه شده بوده؟؟؟؟!
امیدوارم ماکروسافت این کنسول شاهکارو میانه راه فراموش نکنه چون واقعا پتانسیل و بیس نسل بعدی شدن رو داره
که اگه کنسول لاکهارت همین کنسول با فرکانس cpu کمی بالاتر که مشکل فریم ریت کاملا حل بشه و از طرفی صرفه اقتصادی خوبی داشته باش که بشه همون کنسول 300 دلاری 4k native و آناکوندایی هم وجود داشته باش که خیلی آپشن های قوی تر و صد البته با جهش های خیلی بهتر و گرونتر رو داشته باشه
که در این صورت تو مملکت گل و بلبل خودمون که قیمت فضایی کنسول های نسل بعدی نا مشخص و تا حدودی گرون بودنش تضمین شدس کنسولی نسل بعدی ارزونی مثل اکس خیلی خوب میتونه نسل بعد رو به دستمون برسونه و با هزینه کمتر نسل بعد رو تجربه کنیم
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
انشالله استاد سم موجبات مسرت و شادکامی مارو تو E3 امسال فراهم کنه ...
راجع به خرید انجین بگم قطعا دور از انتظار نیست چون خرید های قبلی مایکروسافت اعم از HavokX و زامارین و گیت هاب فقط و فقط برای گسترش توسعه دهنده های تحت حمایت و تامین خودش بوده ... ولی یه نکته ای هست؟ اگه این موتور که شایعه شده یونیتی باشه احتمالا برای اوپن سورس یا توسعه دهنده شخص ثالث هست ولی اگه کرای انجین باشه به احتمال فراوان برای استودیو های ذاخلی هست ( اگه مصاحبه های قبلی اعضای ترن 10 و 343i رو خونده باشیداعلام کرده بودند که از انجین قدیمی که دست و بالشون رو ببنده متنفر هستند ) بخاطر همین هم کرای انجین ممکنه کنسل شده باشه ( این قطعا به معنی ضعیف بودن کرای انجین نیست ولی دلیلی برای بد بودنش هست)
این ویدئو گویا است که یونیتی هم خروجی خوبی میده اگه رو پلتفرم خوبی بازی هاش عرضه بشه و فریم ورک مناسبی هم براش ساخته بشه ...البته که هنوز کار داره تا به آنریل برسه
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
میدونم یکم تکراری شده ولی امیدوارم هم روز کنفرانس و نمایش Ori اعلام بشه همین امشب برای دانلود دردسترس هست. واقعا صبر بیشتر برای این بازی خیلی سخته و تقریبا 3 4 ماه پیش تایید شد بازی تو مرحله پولیش کاریه.
این E3 بیاد و بازی عرضه نشه یعنی سه سال نمایش داشته و فیل اسپنسر هنوز میگه میخوایم بازیهامون رو نزدیک به زمان عرضه معرفی کنیم :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
این ویدئو گویا است که یونیتی هم خروجی خوبی میده اگه رو پلتفرم خوبی بازی هاش عرضه بشه و فریم ورک مناسبی هم براش ساخته بشه ...البته که هنوز کار داره تا به آنریل برسه
از این بهترش رو حالا نه سه چهار سال پیش از همین موتور ساختن کلا این تک دمو ها فقط واسه تبلیغ هستن موتور Unity تا به الان یـ پروژه AAA هم باهاش ساخته نشده بیشتر مصرف فقط واسه AA های کوچیک , ایندی , دو بعدی و بازی های موبایلی ـه در کل به هیچ وجه انعطاف پذیری UE4 رو نداره
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
یه کاربری توی ResetEra ادعا میکرد که مایکروسافت برای اجرای امسال تغییراتی رو ایجاد کرده که باعث شده لیک و افشاگری نداشته باشیم؛ برخلاف سال پیش که 40 روز مونده به کنفرانس میدونستیم سه تا گیرز و هیلو جدید قراره معرفی بشه.
روال سال های قبل اینطوری بود که مایکرو لیست و اسکجل رو به پرفورمرها میداد و همه میدونستند کِی و چقدر زمان قراره وقت برای اجرا داشته باشند و چه بازی هایی قبل و بعدشون حضور دارند اما امسال مایکروسافت مدت زمان رو فقط به استودیوها اعلام کرده.

در مورد استودیوها هم، چون به Klobrille تا حدی اطمینان دارم، فکر کنم این سه تا رو ببینیم:
IO Interactive
Blueprint Games
Relic (میدونم زیرمجموعه سگاست)
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
یه کاربری توی ResetEra ادعا میکرد که مایکروسافت برای اجرای امسال تغییراتی رو ایجاد کرده که باعث شده لیک و افشاگری نداشته باشیم؛ برخلاف سال پیش که 40 روز مونده به کنفرانس میدونستیم سه تا گیرز و هیلو جدید قراره معرفی بشه.
روال سال های قبل اینطوری بود که مایکرو لیست و اسکجل رو به پرفورمرها میداد و همه میدونستند کِی و چقدر زمان قراره وقت برای اجرا داشته باشند و چه بازی هایی قبل و بعدشون حضور دارند اما امسال مایکروسافت مدت زمان رو فقط به استودیوها اعلام کرده.

در مورد استودیوها هم، چون به Klobrille تا حدی اطمینان دارم، فکر کنم این سه تا رو ببینیم:
IO Interactive
Blueprint Games
Relic (میدونم زیرمجموعه سگاست)
ioi حضورش بعید نیست ولی اینکه بخوایم انتظار هیتمن ازشون داشته باشیم خیلی دور از ذهن میدونم. شخصا امیدوارم که زیر مجموعه ی xgs برن و با یه ip جدید تو e3 نمایش داشته باشن.
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
از این بهترش رو حالا نه سه چهار سال پیش از همین موتور ساختن کلا این تک دمو ها فقط واسه تبلیغ هستن موتور Unity تا به الان یـ پروژه AAA هم باهاش ساخته نشده بیشتر مصرف فقط واسه AA های کوچیک , ایندی , دو بعدی و بازی های موبایلی ـه در کل به هیچ وجه انعطاف پذیری UE4 رو نداره

انعطاف موتور بالاست و خیلی از اشتراکات رو داره با آنریل. اینها تازه از سال 2010 انجین رو برای دسکتاپ و کنسول سعی کردن عرضه کنن و 2012 هم چیزی مثل DX11 رو بهش اضافه کردن. انجین جوانی هست (روی کنسول و دسکتاپ) و قاعدتا بازار آنریل رو نداشته که بخواد جدی گرفته بشه ولی الزاما این روند همیشه این شکلی باقی نمیمونه. تا امروز بازیساز بزرگی برای ساخت بازی AAA از این انجین استفاده نکرده که این هم در صورتی که خریداری بشه توسط مایکروسافت استودیوهای ایکس باکس میتونن کمک فوق‌العاده زیادی بهش بکنن.

اپیک هم اگر خودش گیرز و آنریل و ... رو نمیساخت این جایگاهی رو نداشت که الان بدست آورده.
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
انعطاف موتور بالاست و خیلی از اشتراکات رو داره با آنریل. اینها تازه از سال 2010 انجین رو برای دسکتاپ و کنسول سعی کردن عرضه کنن و 2012 هم چیزی مثل DX11 رو بهش اضافه کردن. انجین جوانی هست (روی کنسول و دسکتاپ) و قاعدتا بازار آنریل رو نداشته که بخواد جدی گرفته بشه ولی الزاما این روند همیشه این شکلی باقی نمیمونه. تا امروز بازیساز بزرگی برای ساخت بازی AAA از این انجین استفاده نکرده که این هم در صورتی که خریداری بشه توسط مایکروسافت استودیوهای ایکس باکس میتونن کمک فوق‌العاده زیادی بهش بکنن.

اپیک هم اگر خودش گیرز و آنریل و ... رو نمیساخت این جایگاهی رو نداشت که الان بدست آورده.
والا من دقیق نمیدونم ولی شنیدم که موتور اصلا از نظر ساختاری توان پردازش های سنگین رو نداره مخصوصا OW واسه همین هیشکی تو سطح AAA یا حتی AA های سه بعدی سراغش نمیره وگرنه چه دلیلی داره همه سمت UE غش کنن ؟ یونیتی الان کامیونیتی قوی هم داره و خوبم هم ساپورت میشه ولی خوب بالاخره یـ چیزیش هست که حتی یـ عنوان دهن پر کن تا حالا باهاش ساخته نشده !
 
  • Like
Reactions: Cj_sa and X B I T B

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
والا من دقیق نمیدونم ولی شنیدم که موتور اصلا از نظر ساختاری توان پردازش های سنگین رو نداره مخصوصا OW واسه همین هیشکی تو سطح AAA یا حتی AA های سه بعدی سراغش نمیره وگرنه چه دلیلی داره همه سمت UE غش کنن ؟ یونیتی الان کامیونیتی قوی هم داره و خوبم هم ساپورت میشه ولی خوب بالاخره یـ چیزیش هست که حتی یـ عنوان دهن پر کن تا حالا باهاش ساخته نشده !

تا جایی که من فهمیدم عمده مشکل یونیتی در پرفورمنس این بوده که مدام بین #C و ++C سوییچ میکرده که خودش باعث میشده بازی ها پرفورمنس لازم رو نداشته باشن. شاید برای همین میگفتن توان پردازشهای سنگین رو نداره. ولی طی چند سال گذشته تغییراتی تو انجین دادن که واقعا اثراتی مثبتی به همراه داشتن یا میتونن به همراه داشته باشن. جدیدا که یکسری فیچرهایی بهش اضافه شده که انگار حتی تو آنریل هم نیست مشابهشون.

منتهی مساله مهم اینه که آنریل خیلی خیلی بیشتر از یونیتی در بازار کنسول و دسکتاپ حضور داشته و به پختگی و مارکت شیر بالایی هم رسیده در اثر این حضور طولانی مدت و بهبودهایی که طی این چند سال از بازیسازهای مختلف دریافت کرده جایگاهش مستحکم‌تر هم شده. همینکه بازیسازهای بیشتری در مدت زمان بیشتری از این انجین استفاده کردن خودش کلی کمک کرده بهش.

برای مثال UE4 تو نسل هشتم اولین بازی AAA و بزرگی که واقعا ازش استفاده کرد گیرز 4 بود. یا مثلا تکنیک GI فیبل توسط لاینهد به UE4 اضافه شد و کلی بهبودهای دیگه که توسط بازیسازهای دیگه به اشتراک گذاشته شد تو آنریل. و الا اپیک نمیتونست به خودی خود انقدر در موفقیت انجین نقش داشته باشه.

یونیتی مدت زمان کمی هست که اومده سمت کنسول و دسکتاپ و بازیساز بزرگی هم پشت انجین نیست که هم چیزهای جدیدی بهش اضافه کنه و هم روند انجام کارهای فعلیش رو بهبود بدن. ولی چیزی که من تا الان دیدم انجین در یک نقطه خیلی خوبی قرار گرفته و با یک مقدار پشتیبانی بیشتر (مالی و فنی) میتونه خیلی سریع (در عرض 2-3 سال) به جایگاه مطلوبی برسه.
 

payot

کاربر سایت
Mar 10, 2010
346
احتمالا PS Now از زیرساخت Microsoft Azure استفاده خواهد کرد.
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
MS-Exec-NadellaSony-CEO-Kenichiro-Yoshida-013-low-res-1024x683.jpg


Sony and Microsoft to explore strategic partnership
Companies to collaborate on new cloud-based solutions for gaming experiences and AI solutions
:-":-"
===================
سونی و ماکرو در برای گوگل بر میخیزن :D

با نینتندو هم وارد مذاکره بشن جالب میشه. مایکروسافت و سونی و نینتندو با هم همکاری کنن سر استریم بازیها و سایر تکنولوژی‌ها :D
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
یه کاربری توی ResetEra ادعا میکرد که مایکروسافت برای اجرای امسال تغییراتی رو ایجاد کرده که باعث شده لیک و افشاگری نداشته باشیم؛ برخلاف سال پیش که 40 روز مونده به کنفرانس میدونستیم سه تا گیرز و هیلو جدید قراره معرفی بشه.
روال سال های قبل اینطوری بود که مایکرو لیست و اسکجل رو به پرفورمرها میداد و همه میدونستند کِی و چقدر زمان قراره وقت برای اجرا داشته باشند و چه بازی هایی قبل و بعدشون حضور دارند اما امسال مایکروسافت مدت زمان رو فقط به استودیوها اعلام کرده.

در مورد استودیوها هم، چون به Klobrille تا حدی اطمینان دارم، فکر کنم این سه تا رو ببینیم:
IO Interactive
Blueprint Games
Relic (میدونم زیرمجموعه سگاست)

سلام بلوپرینت یا بلوپوینت؟

درباره بلوپرینت من چیزی ندیدم تو اینترنت (سوابق کاری)
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
از این بهترش رو حالا نه سه چهار سال پیش از همین موتور ساختن کلا این تک دمو ها فقط واسه تبلیغ هستن موتور Unity تا به الان یـ پروژه AAA هم باهاش ساخته نشده بیشتر مصرف فقط واسه AA های کوچیک , ایندی , دو بعدی و بازی های موبایلی ـه در کل به هیچ وجه انعطاف پذیری UE4 رو نداره
البته حرف از انعطاف پذیری شد ... روزی که اولین بار آنریل رو نصبش کردم یادمه سیستمم رو تا حد منفجرشدن پیش برد ... البته یونیتی هم که نصب کردم از بس ساده بود یکم به روح به نظر میرسید ... اگه بخوام انتخاب کنم آنریل رو ترجیح میدم ولی برای مایکروسافت یونیتی عالیه ، چون ساده ترین ابزار بازی سازی و دم دست ترینش ، همین الآنش هم با پکیچ های Game Dev ویژوال استودیو میشه نصبش کرد
 
  • Like
Reactions: X B I T B

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
یه کاربری توی ResetEra ادعا میکرد که مایکروسافت برای اجرای امسال تغییراتی رو ایجاد کرده که باعث شده لیک و افشاگری نداشته باشیم؛ برخلاف سال پیش که 40 روز مونده به کنفرانس میدونستیم سه تا گیرز و هیلو جدید قراره معرفی بشه.
روال سال های قبل اینطوری بود که مایکرو لیست و اسکجل رو به پرفورمرها میداد و همه میدونستند کِی و چقدر زمان قراره وقت برای اجرا داشته باشند و چه بازی هایی قبل و بعدشون حضور دارند اما امسال مایکروسافت مدت زمان رو فقط به استودیوها اعلام کرده.

در مورد استودیوها هم، چون به Klobrille تا حدی اطمینان دارم، فکر کنم این سه تا رو ببینیم:
IO Interactive
Blueprint Games
Relic (میدونم زیرمجموعه سگاست)

این شایعه های استدیو را خیلی جدی نگیرید. همون پارسال هم ماکروسافت 6 استدیویی که خرید فقط Playground و Obsidian نسبتا بزرگ بودن (بالای 100 نفر). الان بیاد دوتا استدیوی بالای 200 نفر خرید کنه؟ اونم یکیش را از یک ناشر ؟

رلیک الان یک تیمش داره AOE4 را میسازه و اون یکی تیم هم COH3. یک تیم سوم هم تازه ایجاد کردن. همین چند روز پیش هم خریده شدن 2Point Studio توسط سگا را بهشون تبریک گفتن توی توویتر. خلاصه خیلی بعیده رلیک را ماکروسافت بخره. کلا توی تاپیک ResetEra یک سری ویش لیست را هر ازگاهی تبدیل به شایعه میکنن بعد دوباره برمیگرده به خود ERA.

من فکر میکنم نهایتا دوتا استدیو دیگه ماکروسافت اضافه خواهد کرد. که یکیش استدیو کوچیک خواهد بود و اون یکی یک استدیو بزرگ قابل خرید در بحران (مثل همین IO) و بعدش کلا پرونده استدیو خریدن ماکرو بسته میشه. کلا هم زیاد دیگه منطقی نیست چون به لحاظ تعداد دیگه ماکرو به حد کافی استدیو داره.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر