EA: ترجیج بخش داستانی به بتل رویال دلیل فروش ضعیف BFV

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
دیروز گزارش مالی سه ماهه منتهی به سی دسامبر 2018 کمپانی EA منتشر شد که همراه با اعلام فروش کمتر از انتظار بازی Battlefield V بود.

این بازی از زمان عرضه 20 نوامبر تا انتهای سال 2018 به فروش 7.3 میلیون نسخه ای رسید که 1 میلیون واحد کمتر از انتظارات EA بود . در گزارش مالی کمپانی مذکور دلایل افت فروش بازی را اینگونه مطرح کرده اند:

به خواست ایجاد تغییرات باعث شد Battlefield V را در پنچره زمانی سخت تری عرضه کنیم (تاخیر بازی از ماه اکتبر به نوامبر)، همچنین الویت دادن به کمپین تکنفره نسبت به بتل رویال باعث ضربه به فروش بازی شد. ما حدود 7.3 میلیون نسخه فروخته ایم، یک میلیون کمتر از مقدار پیش بینی شده

منبع
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
آره با اون کمپین آبکیش با اون مشکلات قبل و بعد لانچ بازی انتظار داشته خوب بفروشه عجب رویی داره !!! همین قدر هم که فروخته باید کلاهشون رو بندازن‌ هوا :| !!! شاهکار BFII هنوز یادمون نرفته SJW کاری و بی سواد خطاب کردن مشتری ها ، میخوای بخر میخوای نخر سر قضایای قبل و بعد معرفی بازی رو یادمون نرفته ! منفور ترینه هیچ طلب کار ملت هم هست :|
 
آخرین ویرایش:

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
یعنی انقدری که من نگران Anthem هستم ، خود EA نگرانش نیست . اخه چرا همچین دولوپری ناشرش EA باشه و همچین ایده ای دست EA بیفته .
در کل امیدوارم این افت اقتصادی در بخش های مختلف EA ، سنگی بزرگ بر سر EA باشه و بتونه تو Anthem عملکرد عالی داشته باشن .
امیدوار هم هستم به همون فروش ۵-۶ میلیونی که ازش انتظار دارن برسن ، و انگیزه واسه اپدیت های بیشتر برای Anthem داشته باشن . طوری نباشه برای پول دراوردن به در و دیوار بکوبن و مثلا سوییت ایزک کلارک رو بیارن و از بابتش پول درخواست کنند .

در مورد بتل V هم واقعا بخش داستانیش اصلا خوب نبود و برای DICE یه کارگردان عالی برای دیزاین بخش داستانی نیازه
 
  • Like
Reactions: z2s sas and M0RSHED

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
دیروز گزارش مالی سه ماهه منتهی به سی دسامبر 2018 کمپانی EA منتشر شد که همراه با اعلام فروش کمتر از انتظار بازی Battlefield V بود.

این بازی از زمان عرضه 20 نوامبر تا انتهای سال 2018 به فروش 7.3 میلیون نسخه ای رسید که 1 میلیون واحد کمتر از انتظارات EA بود . در گزارش مالی کمپانی مذکور دلایل افت فروش بازی را اینگونه مطرح کرده اند:



منبع


در حدی چرت و پرت گفته که غیرقابل باوره.
بازی درست بسازین مارکتینگشم درست انجام بدید خوب میفروشه.
اما نه، بیاید از محتوا بزنید که بعداً تحت عنوان ساپورت مجانی ارائه بدینشون + گندکاریای مایکروترنس اکشن رو ماست مالی کنید (این مختص بتل نیست) و با اپدیت بازیو آن بالانس کنید (و هزار ایراد دیگه که خودت طراحی مولتیپلیر بتل 5 داره)
بعد بگید که بخاطر ترجیح سینگل پلیر به مولتی اینجوری شد ته خنده ـس. خوبه سینگلپلیر داغونیم داره و انقدر بزرگش میکنن... اگه یه چیز مالی بود چی کار میخواستن بکنن دیگه :)))
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
اندره ویلسون با سیاست های فاجعه بارش در نسل هشتم داره کمپانی EA رو همین طور به سقوط نزدیک و نزدیک تر میکنه ! صنعت گیم بی رحمه و شما امکان داره تو اوج باشی و با چند اشتباه پی در پی یه باره با کله بخوری زمین !

سیاست های افراطی تمام آنلاین حال به هم زن شما و لوت باکس و کنسل کردن ای پی های داستانی و .... بود که باعث و بانی این شده که ارزش سهامتون سقوط کرده و به مشکل برخوردید ! اشکالی نداره همین طور ادامه بدین تا حالتون بیشتر جا بیاد . و نکته این جاست که نمیخوان قبول کنن که مشکل کار از کجاست و قشنگ خودشون رو زدن به کوچه علی چپ !

نکته جالب اینه که خبر رسیده سهام کپکام رشد چشمگیری کرده و این کمپانی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته به میزان ۹۲ درصد رشد داشته . الان چی شد !؟ پس چرا کپکام سهامش رشد چشمگیر داشته و اینا که رو بخش داستانی تمرکز کردن دوباره و از دوباره برگشتن به ریشه های گذشتشون و فیدبک های طرفداران براشون دوباره در ارجعیت قرار گرفته و نوش جونشون و پاداش این تغییر سیاست های درستشون رو هم دارن میبینن .
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
خوب بخش داستانی نسازین کی اهمیت میده ، اصلا فیفا رو هم بتل رویال بسازین، حال آدم رو به هم میزنن ، حالا خوبه یه میلیون کمتر از انتظار فروختن ، وگرنه میومدن داد میزدن لعنت بر بخش داستان ، لعنت بر گیمر ها .
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,712
حرفشون منطقیه. دلیل مخالفت رو نمی فهمم. اون هزینه و وقتی که روی سینگل گذاشتن رو اگر روی مولتی میزاشتن و لوت باکس و هیروی پولساز طراحی میکردن، خب قطعا تو فروش بازی هم تاثیر داشت.
بخش سینگل، داستان قوی میخاد که توی مدیوم جنگ جهانی سخت میشه داستان پیدا کرد که هم خوب باشه و هم کلیشه نباشه.
موزیک خوب لول دیزاین و ai و هزار تا چیز دیگه برای ساخت یک کمپین سینگل خوب نیازه.
ولی خب تجربه نشون داده یه سرور بساز چهل تا پلیر بریز توش. هرکی هم بیشتر پول خرج کنه برنده میشه و کاپِ شت رو بهش میدن!
هم ساختش آسونه و هم در آمدزاست.
اصلنم منظورم استاروارز بتلشت، ببخشید بتلفرانت نیست
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اندره ویلسون با سیاست های فاجعه بارش در نسل هشتم داره کمپانی EA رو همین طور به سقوط نزدیک و نزدیک تر میکنه ! صنعت گیم بی رحمه و شما امکان داره تو اوج باشی و با چند اشتباه پی در پی یه باره با کله بخوری زمین !

سیاست های افراطی تمام آنلاین حال به هم زن شما و لوت باکس و کنسل کردن ای پی های داستانی و .... بود که باعث و بانی این شده که ارزش سهامتون سقوط کرده و به مشکل برخوردید ! اشکالی نداره همین طور ادامه بدین تا حالتون بیشتر جا بیاد . و نکته این جاست که نمیخوان قبول کنن که مشکل کار از کجاست و قشنگ خودشون رو زدن به کوچه علی چپ !

نکته جالب اینه که خبر رسیده سهام کپکام رشد چشمگیری کرده و این کمپانی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته به میزان ۹۲ درصد رشد داشته . الان چی شد !؟ پس چرا کپکام سهامش رشد چشمگیر داشته و اینا که رو بخش داستانی تمرکز کردن دوباره و از دوباره برگشتن به ریشه های گذشتشون و فیدبک های طرفداران براشون دوباره در ارجعیت قرار گرفته و نوش جونشون و پاداش این تغییر سیاست های درستشون رو هم دارن میبینن .

متاسفانه شما بحث رو مثل همیشه مرتبط کردید به مسله بخش داستانی در مقابل بخش مولتی پلیر انلاین، ولی مسله اینکه EA حتی توبازیهای ورزشی ش هم بخش داستانی اورده. تمام نسخه های بتفیلد این نسل همه بخش داستانی داشتند، توجه ای که NFS این نسل روی بخش داستانی داشت هیچکدوم از نسخه های قدیمی نداشتند (به جز MW2004)، تایتان فال به عنوان یک فرانچایز تمام انلاین بخش داستانی بهش اضافه میشه. بازیهایی مثل Mirror Edge و ME:A هم به عنوان فقط سینگل پلیر بودند این نسل، حتی بتلفرانت 2 هم به واسطه گوش دادن به نقد و درخواست فن ها بخش داستانی بهش اضافه شد

مشخصا مشکل EA بود و نبود بخش داستانی نیست. بحث کیفیت نهایی محصول هاست. مشکل اینکه میخواد با تک فرانچایزها چند نوع مخاطب رو جذب کنه و AAA های خلق کرده که به چند هدف به صورت ناقص رسیدند (نمونه بارز اخیرش BFV که اصل مشکلاتش در همون بخش مولتی پلیر هست)

کمپانی EA چه در ساخت بازیهای مولتی پلیر و چه داستانی دیگه یک کمپانی خلاق نیست. افرادی مثل کیسی هادسن اونجا قدرتی برای مانور ندارند. همین که میگن باید بتل رویال اضافه میکردیم (به عنوان دنباله روی بازیهای موفق بازار) نشون میده EA چه در بخش سینگل و چه مولتی عقب افتاده
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
صد در صد که نه ولی یه بخشی از حرفاش درسته همیشه کالافها بخش سینگلشون از بتل فیلدها قوی‌تر بوده و هست وقتی رقیب میاد این بخشو برمی‌داره خب شما هم راحت میتونید اون بخش رو بیخیال ب‌شید و ب هسته اصلی بازی بپردازید قطعا بالای 90درصد گیم های غیر ایرانی بازیو بخاطر بخش انلاینش می‌خرن و اصلا بخش سینگل رو بازی نمیکنن که بخواد براشون مهم باشه
 
  • Like
Reactions: z2s sas

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
متاسفانه شما بحث رو مثل همیشه مرتبط کردید به مسله بخش داستانی در مقابل بخش مولتی پلیر انلاین، ولی مسله اینکه EA حتی توبازیهای ورزشی ش هم بخش داستانی اورده. تمام نسخه های بتفیلد این نسل همه بخش داستانی داشتند، توجه ای که NFS این نسل روی بخش داستانی داشت هیچکدوم از نسخه های قدیمی نداشتند (به جز MW2004)، تایتان فال به عنوان یک فرانچایز تمام انلاین بخش داستانی بهش اضافه میشه. بازیهایی مثل Mirror Edge و ME:A هم به عنوان فقط سینگل پلیر بودند این نسل، حتی بتلفرانت 2 هم به واسطه گوش دادن به نقد و درخواست فن ها بخش داستانی بهش اضافه شد

مشخصا مشکل EA بود و نبود بخش داستانی نیست. بحث کیفیت نهایی محصول هاست. مشکل اینکه میخواد با تک فرانچایزها چند نوع مخاطب رو جذب کنه و AAA های خلق کرده که به چند هدف به صورت ناقص رسیدند (نمونه بارز اخیرش BFV که اصل مشکلاتش در همون بخش مولتی پلیر هست)

کمپانی EA چه در ساخت بازیهای مولتی پلیر و چه داستانی دیگه یک کمپانی خلاق نیست. افرادی مثل کیسی هادسن اونجا قدرتی برای مانور ندارند. همین که میگن باید بتل رویال اضافه میکردیم (به عنوان دنباله روی بازیهای موفق بازار) نشون میده EA چه در بخش سینگل و چه مولتی عقب افتاده
استاد همیشه با اسنایپر منتظرن یه خبر اینجوری ببینن بعد دوساعت انشا در مورد پیروزی سونی و کپکام بخاطر صرفا اهمیت به آفلاین بنویسن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر