The Outer Worlds

miydxn768erdx221.png

Title: The Outer Worlds
Developer: Obsidian Entertainment
Publisher: Private Division
Platforms: Xbox One, PlayStation 4, PC
Release Date: 2019
Engine: Unreal Engine 4


بررسی بازی The Outer Worlds


شما بعد زمان طولانیی از خواب مصنوعیی که بعد از گمشدن سفینتون در هنگام سفر به منظومه Halcyon یکی از دورترین منظومه های به زمین که تقریبا انتهای کهکشان قرار داره بیدار میشید و خودتون رو بین خطراتی که که هر لحظه شما رو تهدید میکنه پیدا میکنید . هر چقدر در این سرزمین گشت وگذار میکنید هر مکان جدیدی که پیدا میکنید و هر چقدر به گروه ها و فکشن های مختلفی برخورد میکنید همه و همه به دنبال قدرت پیدا کردن در این جهان نا شناخته هستن و این شما هستین که تصمیم میگیرید که این داستان چگونه ادامه پیدا کنه . در بین تمام بازی و برنامه های کمپانی های مختلف این شما هست که غیر قابل پیش بینی عمل میکنید

لوکیش های بازی

  • یک منظومه به نام Halcyon
  • این منظومه شامل دو سیاره اصلی چند ماه و سیارک و چند ایستگاه فضایی قابل گشتن هستش
  • یکی از سیاره ها terraformed هستش اون یکی نه
  • سیاره terraformed به این معنی که زندگی انسانی قابل حیات هستش
  • اون یکی سیاره محل حیات موجودات خطرناک و غیر انسانی
  • سفینه شما مثل خونه شما هستش یک چیزی مثل سفینه Normandy در بازی Mass Effet
  • برا سفر به یک سری از مکان های خاص نیاز به Passkeys هستش
  • بازی شامل چندین و چند محیط کوچیک ولی با جزئیات بالا میشه که همه قابل گشت و گذارن
  • یک سری نقاط در بازی وجود دارن که ممکنه بعدا بنا به دلایی دیگه نشه بهشون دسترسی داشت
شخصیت ها
  • ADA -هوش مصنوعی سفینتون
  • Ellie - شخصیت همراه
  • Felix - شخصیت همراه
  • Berke - Just the fucking tarmac guard
  • Anton Crane - Scientist
  • Cassandra O'Malley - Outlaw
  • Porter - Mad kid
سیستم شخصیت همراه

  • یک Inventory بیشتر بین خودتون و همراهانتون وجود نداره
  • نمیتونید باهاشون Romance داشته باشید
  • فقط دوتا همراه میتونید دنبال خودتون ببرید
  • هر همراه سه نوع قابلیت خاص داره
  • هر همراه perk tree مخصوص به خودش رو داره
  • هر موقع که شما لول آپ میشید همراهتون هم لول آپ میشه
  • شما میتونید از بین قابلیت ها مختلف موقع لول اپ شدن همراهاتون انتخاب کنید
  • هر همراه قابلیت ویژه داره
  • اگه همراهتون رو با تصمیمات که میگیرید زیاد عصبانی کنید شما رو ترک میکنه و به سفینه باز میگرده
سیستم Flaw
  • وقتی با یک نوع دشمن خاص به دفعات زیاد مبارزه کنید یک شکاف (Flaw) به شما پیشنهاد میشه
  • شکاف منفی میتونه بر روی شما تاثیر بزاره
  • شما میتونید شکاف رو بپذیرید یا اینکه ردش کنید
  • اگه شکاف مورد نظر رو قبول کنید بازی عوضش به شما یک پرک پوینت میده
  • اگه قبولش نکنید هیچ اتفاقی نمیوفته
  • به صورت موقت فعال میشن
  • روی درجه ی سختی نرمال فقط سه تا میتونید فعال کنید روی درجه های سختی بالاتر 5 تا
  • مثال هایی از Flaw رو میشه به Robophobia (ترس از رباط ها) ترس از ارتفاع ترس از تاریکی و اتش و غیره نام برد
Tactical Time Dilation
  • یک سیستم شبیه به سیستم VATS سری بازی Fallout خواهد بود
  • زمان رو برا شما اهسته میکنه و اجازه میده اطلاعات مربوط به دشمنان مثل میزان سلامتی , فکشن , نوع دشمن و لول آرمور ـشون رو ببینید
  • بر خلاف VATS نشونه گیری کاملا دستی هستش
  • کاملا با استفاده از پرک و قابلیت های جدید قابل ارتقاع هستش
اسلحه ها
  • 4 نوع اسلحه توی بازی وجود داره Bullet weapons, Energy weapons, Melee, Science weapons
  • 3 نوع مهمات برای Bullet weapon ها وجود داره سبک متوسط سنگین
  • Science weapon ها قدرت ویژه دارن مثل اسحله کوچیک کننده
  • هیچ کدوم از دشمن ها ی مسلحی که میکشیم از سیستم RNG پیروی نمیکنن ! همه یک جورایی دستی تنظیم شدن (RNG=تولید کننده تصادفی که برای Loot کردن و میزان قدرت دشمن و غیره در بازی ها استفاده میشم)
  • اسلحه ها ماد پذیرن (میشه روشون چیز ها مختلف سوار کرد)
  • میشه مثلا قابلیت اتشین کردن اسحله و غیره بهشون اضافه کرد
  • دمیج که اسلحه ها وارد میکنن بستگی به دمیج خود اسلحه و وضعیت اسکیل های شما داره
  • دایره (منو) انتخاب اسلحه توی بازی وجود داره که هنگام انتخاب اسلحه زمان اهسته میشه (مثل خیلی از بازیای دیگه)
 
Last edited by a moderator:

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
تا اینجا دوتا بوردر لندز داریم. یکی که خوب Rage 2 هست که لامصب من تریلرهاشو از هر زاویه ای نگاه می کنیم یاد بوردرلندز میوفتم! وحشتناک تاثیر گرفته و اینکه خصوصا شوتینگش هیچ شباهتی به قسمت قبلی نداره خیلی سبک شده دقیقا مثل بوردرلندز. البته کسایی که بوردرلندز رو بازی کرده باشن می دونن که سلاح ها کلاس بندی دارن و همه سلاح ها کاغذی نیستن.
گزینه بعد همین The Outer Worlds هست! اینو که لامصب من هر جور نگاه می کنم حتی حال و هوای دنیاش و حتی سبک گرافیکیش هم به بوردرلندز رفته!

ابته هر کدوم بازی ها ویژگی های خودشونو دارن و در عین حال از بازی های دیگه ای هم به شکل واضح تاثیر گرفتن، مثلا Rage 2 که روح جاس کاز رو داره یا The Outer Worlds که فالوت و نو منز اسکای رو هم میشه توش پیدا کرد.
علاوه بر همه اینها ظاهرا قراره خود بوردرلندز 3 هم برای سال مالی 2020 آماده بشه! این یعنی تا حدودا یه سال دیگه ممکنه این سه تا تجربه عرضه بشن!

من که با بوردرلندز همیشه حال کردم و استقبال می کنم.
 
آخرین ویرایش:

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
Will The Outer Worlds Live Up To Fan Expectations?

تو مصاحبه جدید سازندگان بازی میگن زیاد در مورد بازی و وسعتش خیال پردازی نکنید بازی اون صورت که خیلیا براش هایپ شدن نیست و اسکیل بازی در مقابل بازیای بتزدا خیلی کوچیک ترـه دم دست ترین مثالی که میشه اورد دو نسخه ی اخیر Deus Ex ـه وسعت بازی کم و بیش در اون حد ـه و احتملا در بهترین حالتش نهایت 15 الی 20 ساعت گیم پلی داشته باشه
تو همون مصاحبه گفتن سایز بازی اندازه Knights of the Old Republic 2 هست. یعنی حدودا 20 الی 40 ساعت گیمپلی داره. برا یه نقش آفرینی تو این سایز خیلی خوبه.
از اول هم با توجه به وجود چند تا مپ کوچیک معلوم بود که فوکوس بازی بیشتر مقیاس کوچیکتر با جزئیات بیشتر هست تا رقیب مستقیم برا بازی های جهان باز.
 

bushwhacker

کاربر سایت
Oct 30, 2018
19
به نظرم تو حال و هوا یه فرقی داره با فال اوت. فال اوت یه جوریه که انگاز زمان رو تو دهه 50 فریز میکنه ولی این بازی فرقش اینه که از خود دهه 50 الهام نمیگیره بلکه از مدیای اون دوران و بیشتر از فیلمای سای فای دهه 50 الهام میگیره.یه حس بی مووی طوری داره.چند سال پیش سازنده زینو کلش یه بازی ساخته بود که اونم به یه شکل دیگه یه همچین منبع الهامی داشت.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
tow_shrinkgun_s1heet.jpg

shrink03.jpg shrink02.jpg shrink01.jpg

101427


The Wildest Weapons In The Outer Worlds
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
The Story Behind The Outer Worlds’ Amazing Art

لودینگ های بازی بسته به کاری که توی دنیای بازی انجام میدیم تغییر پیدا میکنن :

loading3.jpg loading2.jpg loading1.jpg

چند نمونه از لباس و آرمور فکشن/همراه های مختلف :

uniformiconoclasts.jpg uniformauntie.jpg uniformspacer.jpg

یـ سری پوستر از فیلم های ساختگی دنیای بازی :

poster01.jpg poster02.jpg

آرت ورک زیبا از فضای وسترن و فضایی بازی :

dieselpunkdeadwood.jpg
 

'!|SNAKE|!'

کاربر سایت
Sep 4, 2011
725
نام
Soroush
توی یوتیوب یکبار دیگه تریلر لانچ رو میدیدم که متوجه شدم تریلر لانچ بازی حدود ۹ میلیون بازدید داشته ! و بازم دیدم که تو کامنتا کاربرا گفتن از تریلر رونمایی Tes6 هم بیشتر بازدید داشته در عرض دو ماه .

1l3x_img_20190225_181924_730.jpg
 
  • Like
Reactions: LiviNG D3AD

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
توی یوتیوب یکبار دیگه تریلر لانچ رو میدیدم که متوجه شدم تریلر لانچ بازی حدود ۹ میلیون بازدید داشته ! و بازم دیدم که تو کامنتا کاربرا گفتن از تریلر رونمایی Tes6 هم بیشتر بازدید داشته در عرض دو ماه .

1l3x_img_20190225_181924_730.jpg
تیزر TES6 چون فقط صرفا یـ لوگوی خالی بود و چیز خاصی هم نداشت به طبع ملت یک باز دیدنش و تمام ولی این تریلر رو چون خیلیم خوش ساخت و فان هم بود مطمعنا چند بار تو چند بازه مختلف دیدنش وگرنه هایپ TE6 بیشتر از یـ NEW IP هستش با این حال همین که به چنین عددی رسیده خودش نشون میده ملت چقدر مشتاقش هستن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر