Xbox Forza Horizon 4

سازنده
Playground Games
تاریخ انتشار
September 2018
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox One
DfW4dzwW4AEVPcd.jpg


خب بالـاخره به آروزیـه دیرینـه امـ رسیدمـ ... :D

! Welcome to beautiful , historic Britain Horizon
دوستان و فورتزا فن هایـه عزیز طبق پیش بینیها شماره جدید هورایزن در کنفرانس E3 مایکروسافت رونمایی شد !
واقعا از هر نظـر فراتر از انتظارات ظاهر شد ... از فصول داینامیک بگیر یا دنیایه مشترک و قابلیت خرید خونـه و گاراژ
خب از کاور کار شروع کنیمـ : بعد از فورتـزا موتوراسپورت شماره پنج و مکلارن P1 باز قرعه دوباره به نامـ
مکلارن افتاد تا با McLaren Senna هوش از سر ببره ! مدل ماشین 2019 هست و به تعداد محدود تولید شده
معرفیش 10 دسامبر سال 2017 بود و رونماییه واقعیش در نمایشگاه اتومبیل ژنـو در سال 2018 !
تولید همـ محدود هست و بیش تر از 500 دستگاه تولید نمیشه ، متاسفانه یک خبر بد واسه اون دسته از دوستان دارمـ که قصد خرید داشتن ... سولد آوت شده :D
همونطور که از اسمش پیداست مکلارن سنا در پاسداشت آیرتون سنـا تولید شده ...
راننده فرمول یک برزیلیـ که سه بار با مکلارن در سال هایـه 1988 و 1990 و 1991 قهرمان مسابقات فرمول یک شد !

Our family is extremely proud of the naming of the new Ultimate Series McLaren Senna
! This is the first project that really connects with Ayrton's racing spirit and performance

برونـو سنا برادرزاده آیرتون سنا !

مکلارن سنا 837 هزاردلـار قیمت داره و تحویلش همـ از سه ماهه سومـ 2018 شروع میشه .

---​
- فورتزا هورایزن 4 با بیش از 450 ماشین عرضه میشه
- با قابلیت Route Creator میتونین مسابقات دلخواه خودتون رو ایجاد کنین
- کاراکترتون رو میتونین کاستومایز کنین ... بیش تـر از 500 آیتمـ واسه این کار در اختیارتون هست
- برای اولین بار در تاریخ این مجموعه تو این شماره شما میتونین ملک و املاک بخرین که همین خرید همـ تاثیر داره تو روند گیمپلیه بازیـ و پرک ها ! بعنوان مثال شما یه کمپانیه تاکسیرانیـ میخرین ، ماموریت هاش رو انجامـ بدین جوایز متفاوت بهتون داده میشه
- کواپ تا شش نفر ساپورت میکنه و سرورهایـه 72 بازیکنه داره !
- اعلامـ شده که طبق رسمـ قدیمـ ، بازی دو تا DLC خواهد داشت
- حیات وحش همـ تو بازی هست و نقشش پررنگ تر از شماره 3 هست !
تا اینجا همین اطلاعات از بازیـ مشخص شده و باید منتظر موند دید که چه سورپرایزهایـه دیگه ای رو میکنن !



فورتـزا هورایزن در روز 2 اکتبر منتشر میشه و از همون روز اول عرضه همـ میاد رو سرویس گیمپَس !
اگه از همین الان پراوردر کنین Formula Drift Car Pack رو بصورت رایگان دریافت میکنین که میتونین همـ تو فورتزا موتوراسپورت هفت استفاده کنین و شماره جدید هورایزن !
دولوکس ادیشن فقط دیجیتالیـه و نسخه فیزیکی نخواهد داشت و شامل کارپس میشه ...
خود کارپس رو بخواین بخرین مجزا 30 $ قیمت داره
التیمیت ادیشن کامل ترین نسخه بازیـه مخصوصا امسال که شامل دو تا DLC همـ میشه که در آینده میاد !
قبلتر از این اکسپنشن ها مجزا فروخته میشدن و قیمت نسخه کاملـه کامل به 130 - 140$ همـ میرسید :D
التیمیت ادیشن کارپک ها رو داره به اضافه VIP Membership و دو تا DLC و دست رسیه زودتـر یعنی از 28 سپتامبر میتونین هورایزن تحربـه کنین !
یک نکته مهمـ : فورتزا هورایزن 4 تمامـا آنلاین نیست !!!

You can play offline if you wish , with Drivatars

رالف فولتن !

دیدن این تصویر همـ به همه پیشنهاد میشه ، از نظر من آرامبخش ترین تصویر دنیاست :D

DfXKhkZWkAA8Iar.jpg
 
آخرین ویرایش:

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,179
نام
عارف واعظ قائمی
دوستان بازم DLC براش میاد یا دیگه تموم شده؟
DLC آفلاین منظورمه
یک سری شایعه هست که احتمال داره یک DLC آفلاین دیگه هم به جز fortune island و lego speed champions بیاد، مخصوصا با توجه به اینکه قرار هست این نسخه برخلاف نسخه های قبلی سه سال ساپورت بشه ولی فعلا در حد شایعه هست.
در هر صورت بازی هر ماه یک آپدیت دریافت میکنه که همیشه شامل ماشین های جدید، از الان به بعد هر ماه 2 showcase remix جدید، گیم مود های جدید میشه. در حال حاضر تایید شده که بازی یک horizon story دیگه هم قرار هست دریافت کنه.
شاید بازی بازم Car pack هایی دریافت بکنه. فعلا همینا ازش معلومه. اگر پایه انلاین بازی کردن هم هستید ID من همینجا رو پروفایلم هست، اد کنید با هم بازی کنیم. من خیلی قسمت نشده تا الان دونفره بازی کنم (به جز با دوست عزیز Mahdi444) اگر بشه player پیدا کرد و دور همی تیم بدیم به نظرم که بازی خیلی حال بده.

بالاخره بعد ده ها گیگ دانلود بالاخره بازی نصب شد و میتونم بگم فوق العادس
توی xbox live اد کنید
مبارکه، به جمع FH4 بازها خوش امدی!
Done (البته Acc کردم)
امروز فصل پاییز از سری 12م فصل های بازی شروع شده، سعی کن اون مراحل اولیه رو زود بری که به این فصل از بازی برسی. (بازی رو که شروع میکنی تابستان هست، بعد از یک سری مسابقه و جمع کردن Reputation لازم میشه پاییز و بعدش هم زمستان و در نهایت بهار) بعد از یک سیکل اولیه، تو هم میری تو سیکل اصلی بازی که الان پاییز هست و میتونه به festival playlist دسترسی داشته باشی. به نظر من هم اگر نسخه ultimate edition رو نداری اول پول جمع کن برای اون خونه 5 میلیونیه که بهت Perk دوبرابر forzathon point میده، برای اینکه بتونی ماشین های مربوط به سیکل های قبل رو که نبودی بگیری یکی از راه ها گرفتنشون از Forzathon shop هست! وگرنه با اما و اگر مجبوری از Auction house بگیری که ماشین های خاص مثل boneshaker که رسما بهترین ماشین کلاس A هست برای آنلاین الان بالای 15 میلیون قیمت داره.
 
آخرین ویرایش:

VahiD VFSDF

PC GAMER
کاربر سایت
Jul 19, 2010
279
نام
VahiD VFSDF

http://uupload.ir/files/y899_photo_2019-08-15_01-26-20.jpg

 
آخرین ویرایش:

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,179
نام
عارف واعظ قائمی

#showoff بیشتر انگاری هدف عکس نشون دادن دم و دستگاه هست تا اینکه خود بازی! چهار تا اسکرین شات هم از تجربه بازی میزاشتین خوب، تاپیک عکس سیستم هم که انجمن داره! شرمنده قصد به احترامی هم ندارم، نظر شخصی!


جدا از بحث عکس بالا بعد از 450 ساعت بازی به نظرم بازی داره کم کم تکراری میشه، نمیدونم چطوری میخواند برای 3 سال بازی رو زنده نگه دارند اینا، تو این 1 سال البته خوب ساپورت کردند ولی باید دقت کرد که تو همین 1 سال بازی دوتا بسته گسترش دهنده گسترده داشته.

با تغییراتی که تو سیستم رنک بازی دادند (به خصوص اضافه کردن مود Free For All) و همین طور اضافه کردن این سیستم پنالتی، خوب بازی تجربه خیلی آنلاین بهتری و پخته تری داره الان، گرچه هنوز سیستم پنالتیش یک سری مشکل های ریز داره (یکی از آزار دهنده ترین چیزا اینه بعضیا سر پیچ ها یک تقه میزنند پشت آدم، خودش سرعتش کم میشه تو مستقیم میری تو دیوار، بعدم سر برخورد با دیوار پنالتی میگیری سرعتت کم میشه کلی عقب میفتی). ولی در کل برای من الان جذاب ترین قسمت بازی همین آنلاینش هست (بازم اگر بدون مشکل همه چی دست به دست هم بده که بشه یک دست بازی کرد). یک چیز خوبی که میشه اضافه کرد این هست ولی که خوب آنلاین بازی فقط محدود به مسابقه های تو مپ اصلی نباشه و از مپ های گسترش دهنده ها هم استفاده بشه (برای همه مردم هم آزاد باشه، چیزی ازشون کم نمیشه که قرار نیست به کل هر بسته گسترش دهنده که مجانی اجازه دسترسی بدن! فقط مپ مسابقه ها قابل دسترس باشه). در کل حیف این همه مسابقه اضافی داشته باشه بازی ولی همش برای تجربه تک نفره. به خصوص که تنوع زیادی به بازی میده.

یک نقد کوتاه هم از بسته لگو بخوام بگم، بر خلاف هایپی که اول کار براش داشتم خیلی هم جالب نبود مخصوص نسبت به بسته Hot wheels بازی قبلی. اول اینکه همش 4 تا ماشین تو این DLC به بازی اضافه شد که مسخره هست، اون همه پیشبینی های مختلف برای ماشین های لگو میشد در نظر گرفت ولی همش محدود شد به 4 تا دونه ماشین که یکیش رسما دوماه بعد از خود DLC به بازی اضافه شد! جالبه خود آپدیت 11 که مجانی بود 8 تا ماشین به بازی اضافه کرد، که 3 تاش برای Story پک Top Gear بوده! (یعنی کل DLC لگو هم اندازه همین یه Story ماشین جدید اضافه کرده اول کار، که خیلی کمه نسبت به 7-8 ماشین، که تو بسته های گسترش دهنده قبلی اضافه میکردند). بعد از مشکل اساسی کمبود ماشین ها، درباره خود مپ بازی میشه گفت تجربه بدی نیست، ولی این مپ به هیچ وجه در سطح مربوط به Hot Wheels نیست. تقریبا همون مپ های قدیمی هست فقط با یک روکش جدید لگو که خیلی فشرده شده. مپ Hot Wheel از اونجایی خیلی جالب بود که بازی رو از حالت مسطح خارج میکرد و بازی خیلی جاها یک حالت عمودی به خودش میگرفت! شاید جذابترین نقطه قوت این مپ هم اضافه شدن یک پیست مسابقه باشه که این اولین باری هست که ما همچین چیزی رو تو سری Forza Horizon میبینیم. در کل مپش هم همچین شاخ نبود، کاش حداقل یک مقدار بزرگ تر از اینی که هست میبود، زیادی کوچیک هست الان! این Brick challenge هاش هم تجربه جالب و مفرحی بودند ولی بازم بازی از upgrade 12 خونه به بعد چیزی جالبی برای انجام دادن این challenge ها به بازی کن نمیده (تا لول 16 دیگه فقط superwheelspin میده). بازم میگم یکی از نقطه هایی که بازی میتونه خودش الان بیاره بالا همین اضافه کردن مسابقه های این بسته ها برای آنلاین هست! واقعا الان بعد از کامل کردن هر بسته دلیل خاصی برای دوباره سر زدن به اون بسته وجود نداره! درکل نسبت به 20 دلاری که میگه این پک ارزش داره محتوا کمتری داره نسبت به مثلا DLC های Hot Wheels یا همین Fortune island. (حالا خوبیش اینه مفت هست برای خریدار های نسخه ultimate)


دیگه اینکه سیستم رنک بازی هم نیاز به تقییرات داره! من الان تو رنک بازی لول 12 طرف های عدد 2210 هستم تو مثلا مد Free For all که این عدد میشه مثلا نفر 2500 اینا leader board بازی، خوب چیزی که هست اینه که الان نفر اول بازی روی لول 4-5 مونده و بازی رسما کسی رو نداره که به رنک grandmaster برسه! بعد مثلا یکی از کار هایی که باید برای گرفتن star card مربوط به activity های آنلاین انجام بدی اینه که باید به لول 10 تو رنک برسی! خوب نباید یه بازی انقدر سخت باشه که از یک کامیونیتی همش نزدیک 1000 نفر بشه به اینجا برسند! که البته گفته شد که دارند روی این مسائله کار میکنند و تو آپدیت بعدی همه یک چند لول بالا میرند (صدای گیمر ها در اومد، میخواند ببرند رو نمودار رنک ها رو مثلا اینکه)

در نهایت هم چند تا نکته جالب، خوب بعد از انجام دادن تمام story های موجود الان معلوم شده که story بعدی که قرار اضافه کنند قرار هست 13 تا مرحله داشته باشه (قبلیا اکثرا 10 تا بوده چندتا هم 7 تایی داشته). دیگه دوستانی که بازی رو اصلی خریدن و به auction house دسترسی دارند حتما پیشنهاد میشه فعالیت های festival playlist این سری رو حداقل تا 50 درصد انجام بدند، این کادیلاک شاسی بلند رو که این سیزن میده الان میشه تا 10 میلیون تو حراجی فروخت!

برای ختم کلام هم چندتا عکس میزارم. (کسی تا حالا دقت کرده بوده Pagani Huayra به جز باله های عقب که بر اساس وضعیت رانندگی تنظیم میشند، باله های جلو هم داره؟ مثلا تو عکس اول من ترمز گرفتم و اونا هم کامل بالا اومدند)

Forza.jpg Forza0.jpg Forza1.jpg



سلام . نسخه کرک شده رو دارم بازی میکنم ولی الان که اجرا کردم تو همون صفحه اول بازی کرش میکنه . چه کنم ؟


فکر کنم یکی از دوستان یکسری توضیحات تو تاپیک مربوط داده باشند، اونجا رو هم چک کنید.
https://forum.bazicenter.com/threads/111534/page-3
 

Mahdi444

کاربر سایت
Jan 10, 2016
653
نام
Ary
#showoff بیشتر انگاری هدف عکس نشون دادن دم و دستگاه هست تا اینکه خود بازی! چهار تا اسکرین شات هم از تجربه بازی میزاشتین خوب، تاپیک عکس سیستم هم که انجمن داره! شرمنده قصد به احترامی هم ندارم، نظر شخصی!


جدا از بحث عکس بالا بعد از 450 ساعت بازی به نظرم بازی داره کم کم تکراری میشه، نمیدونم چطوری میخواند برای 3 سال بازی رو زنده نگه دارند اینا، تو این 1 سال البته خوب ساپورت کردند ولی باید دقت کرد که تو همین 1 سال بازی دوتا بسته گسترش دهنده گسترده داشته.

با تغییراتی که تو سیستم رنک بازی دادند (به خصوص اضافه کردن مود Free For All) و همین طور اضافه کردن این سیستم پنالتی، خوب بازی تجربه خیلی آنلاین بهتری و پخته تری داره الان، گرچه هنوز سیستم پنالتیش یک سری مشکل های ریز داره (یکی از آزار دهنده ترین چیزا اینه بعضیا سر پیچ ها یک تقه میزنند پشت آدم، خودش سرعتش کم میشه تو مستقیم میری تو دیوار، بعدم سر برخورد با دیوار پنالتی میگیری سرعتت کم میشه کلی عقب میفتی). ولی در کل برای من الان جذاب ترین قسمت بازی همین آنلاینش هست (بازم اگر بدون مشکل همه چی دست به دست هم بده که بشه یک دست بازی کرد). یک چیز خوبی که میشه اضافه کرد این هست ولی که خوب آنلاین بازی فقط محدود به مسابقه های تو مپ اصلی نباشه و از مپ های گسترش دهنده ها هم استفاده بشه (برای همه مردم هم آزاد باشه، چیزی ازشون کم نمیشه که قرار نیست به کل هر بسته گسترش دهنده که مجانی اجازه دسترسی بدن! فقط مپ مسابقه ها قابل دسترس باشه). در کل حیف این همه مسابقه اضافی داشته باشه بازی ولی همش برای تجربه تک نفره. به خصوص که تنوع زیادی به بازی میده.

یک نقد کوتاه هم از بسته لگو بخوام بگم، بر خلاف هایپی که اول کار براش داشتم خیلی هم جالب نبود مخصوص نسبت به بسته Hot wheels بازی قبلی. اول اینکه همش 4 تا ماشین تو این DLC به بازی اضافه شد که مسخره هست، اون همه پیشبینی های مختلف برای ماشین های لگو میشد در نظر گرفت ولی همش محدود شد به 4 تا دونه ماشین که یکیش رسما دوماه بعد از خود DLC به بازی اضافه شد! جالبه خود آپدیت 11 که مجانی بود 8 تا ماشین به بازی اضافه کرد، که 3 تاش برای Story پک Top Gear بوده! (یعنی کل DLC لگو هم اندازه همین یه Story ماشین جدید اضافه کرده اول کار، که خیلی کمه نسبت به 7-8 ماشین، که تو بسته های گسترش دهنده قبلی اضافه میکردند). بعد از مشکل اساسی کمبود ماشین ها، درباره خود مپ بازی میشه گفت تجربه بدی نیست، ولی این مپ به هیچ وجه در سطح مربوط به Hot Wheels نیست. تقریبا همون مپ های قدیمی هست فقط با یک روکش جدید لگو که خیلی فشرده شده. مپ Hot Wheel از اونجایی خیلی جالب بود که بازی رو از حالت مسطح خارج میکرد و بازی خیلی جاها یک حالت عمودی به خودش میگرفت! شاید جذابترین نقطه قوت این مپ هم اضافه شدن یک پیست مسابقه باشه که این اولین باری هست که ما همچین چیزی رو تو سری Forza Horizon میبینیم. در کل مپش هم همچین شاخ نبود، کاش حداقل یک مقدار بزرگ تر از اینی که هست میبود، زیادی کوچیک هست الان! این Brick challenge هاش هم تجربه جالب و مفرحی بودند ولی بازم بازی از upgrade 12 خونه به بعد چیزی جالبی برای انجام دادن این challenge ها به بازی کن نمیده (تا لول 16 دیگه فقط superwheelspin میده). بازم میگم یکی از نقطه هایی که بازی میتونه خودش الان بیاره بالا همین اضافه کردن مسابقه های این بسته ها برای آنلاین هست! واقعا الان بعد از کامل کردن هر بسته دلیل خاصی برای دوباره سر زدن به اون بسته وجود نداره! درکل نسبت به 20 دلاری که میگه این پک ارزش داره محتوا کمتری داره نسبت به مثلا DLC های Hot Wheels یا همین Fortune island. (حالا خوبیش اینه مفت هست برای خریدار های نسخه ultimate)


دیگه اینکه سیستم رنک بازی هم نیاز به تقییرات داره! من الان تو رنک بازی لول 12 طرف های عدد 2210 هستم تو مثلا مد Free For all که این عدد میشه مثلا نفر 2500 اینا leader board بازی، خوب چیزی که هست اینه که الان نفر اول بازی روی لول 4-5 مونده و بازی رسما کسی رو نداره که به رنک grandmaster برسه! بعد مثلا یکی از کار هایی که باید برای گرفتن star card مربوط به activity های آنلاین انجام بدی اینه که باید به لول 10 تو رنک برسی! خوب نباید یه بازی انقدر سخت باشه که از یک کامیونیتی همش نزدیک 1000 نفر بشه به اینجا برسند! که البته گفته شد که دارند روی این مسائله کار میکنند و تو آپدیت بعدی همه یک چند لول بالا میرند (صدای گیمر ها در اومد، میخواند ببرند رو نمودار رنک ها رو مثلا اینکه)

در نهایت هم چند تا نکته جالب، خوب بعد از انجام دادن تمام story های موجود الان معلوم شده که story بعدی که قرار اضافه کنند قرار هست 13 تا مرحله داشته باشه (قبلیا اکثرا 10 تا بوده چندتا هم 7 تایی داشته). دیگه دوستانی که بازی رو اصلی خریدن و به auction house دسترسی دارند حتما پیشنهاد میشه فعالیت های festival playlist این سری رو حداقل تا 50 درصد انجام بدند، این کادیلاک شاسی بلند رو که این سیزن میده الان میشه تا 10 میلیون تو حراجی فروخت!

برای ختم کلام هم چندتا عکس میزارم. (کسی تا حالا دقت کرده بوده Pagani Huayra به جز باله های عقب که بر اساس وضعیت رانندگی تنظیم میشند، باله های جلو هم داره؟ مثلا تو عکس اول من ترمز گرفتم و اونا هم کامل بالا اومدند)

View attachment 113400View attachment 113401View attachment 113402






فکر کنم یکی از دوستان یکسری توضیحات تو تاپیک مربوط داده باشند، اونجا رو هم چک کنید.
https://forum.bazicenter.com/threads/111534/page-3
من یکم انتظار داشتم با این همه محتوا بیشتر سرگرمم کنه الان حدود 260 ساعت گیمپلی دارم ولی دیگه زیاد حال نمیده :| البته خب اشاره هم کنم که از هربازی انلاینی که تاحالا انجام دادم بیشتر محتوا داشته معمولا بیشتر از صد ساعت بازی نمیکنم بقیه انلاین ها رو.

Sent from my G3112 using Tapatalk
 

TeTration

TeT
کاربر سایت
Jan 17, 2013
3,664
نام
Moein
به نظرم بیشترین دلیل تکراری شدن بازی به خاطر مپ بازی باشه :/ من نسخه 3 رو نمیدونم چند ساعت ولی خب زیاد بازیش کردم و خسته هم نشدم ولی 4 رو حقیقتا میلی بهش نداشتم بعد از 30-40 ساعت، فقط ماشین میخریدم باهاش تو بزرگراه تخته گاز میرفتم :/ آنلاینشم که واقعیتش اصلا باهاش حال نکردم، من با بوگاتی شیرون بودم طرف با نیسان اسکای لاین بعد اون کل مسیر سرعتش 10 برابر من بود :| نمیدونم چطوری واقعا
به نظر خودم بخش آنلاین crew 2 لذت بخش تر بود با توجه به مپ خیلی خیلی خیلی عظیمش، ولی خب فیزیک و طراحی ماشین های فورزا یه چیز دیگس
 

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,179
نام
عارف واعظ قائمی
به نظرم بیشترین دلیل تکراری شدن بازی به خاطر مپ بازی باشه :/ من نسخه 3 رو نمیدونم چند ساعت ولی خب زیاد بازیش کردم و خسته هم نشدم ولی 4 رو حقیقتا میلی بهش نداشتم بعد از 30-40 ساعت، فقط ماشین میخریدم باهاش تو بزرگراه تخته گاز میرفتم :/ آنلاینشم که واقعیتش اصلا باهاش حال نکردم، من با بوگاتی شیرون بودم طرف با نیسان اسکای لاین بعد اون کل مسیر سرعتش 10 برابر من بود :| نمیدونم چطوری واقعا
به نظر خودم بخش آنلاین crew 2 لذت بخش تر بود با توجه به مپ خیلی خیلی خیلی عظیمش، ولی خب فیزیک و طراحی ماشین های فورزا یه چیز دیگس

فقط که ماشین و سرعت مهم نیست تو آنلاین بازی، مهم تر از اون نوع تیونی هست که انتخاب میکنید تو هر کلاس، که در ضمن مناسب شرایط آب و هوا باشه! باید برای هر سطح مسابقه چند ماشین داشته باشید در کل، مثلا مسابقه های کلاس S2 که حداکثر نمره ماشین میشه 998 باشه در حال حاضر خودش یک ماشین برای برف میخواد یک ماشین برای خشک و ترجیا هم یک ماشین برای هوای بارونی، برای کلا S1 که حداکثر میشه 900 چون مسابقه های cross country هم داریم باید یک ماشین مناسب اون هم اضافه کنید و همین طور یک ماشین هم برای dirt racing. تو کلاس A که میشه حداکثر 800 میشه گفت برای تمامی شرایط به جز مسابقه های cross country بهترین ماشین Hot Wheels Bone shaker هست که سر همین هم الان تو auction house بالای 15میلیون مبادله میشه، تقریبا یکی لازم دارید برای شرایط هوای برفی و همین طور مسابقه های Dirt racing یکی هم برای حالت های دیگه، یک ماشین هم برای cross country. به جز اینا جدیدا مسابقه های cross country و dirt racing هم تو کلاس B به بازی اضافه شده که بهترین ماشین برای اونا در حال حاضر track tor مربوط به top gear هست، اینا بعد از کلی تجربه شخصی حاصل شده. تیون مناسب رو هم پیشنهاد میشه از افراد با تجربه و شناخته شده استفاده کنید. برای ماشین مورد نظر خودتون کلاس مورد نظرتون رو سرچ کنید و تیونی انتخاب کنید که کنترل ماشین راه دست باشه و شتاب خوبی هم نشون بده، تیون کردن فقط به خریدن یک موتور و عوض کردن چرخ هم نیست، خیلی تنظیمات ریز داره برای عوض کردن ضریب دنده ها، باد لاستیک ها نحوه انتقال قدرت به چرخ ها و.... مثلا تو یکی از اعلام آپدیت های خود بازی اعضای playground studio اومدن و توضیح دادند که چطور یک ماشین build drift بسازیم.

به جز مسائل بالا بهتر هست brake assist بازی و traction control هم کلا خاموش کنید، تعویض دنده هم روی دستی بزارید، اگر روی حالت کلاچ دار هم بزارید بهتره مخصوصا برای Drift زدن ولی من هنوز خودم کنترل کلاچ رو زیاد دستم نیومده.

بوگاتی شیرون تو کلاس خودش که میشه S2 اصلا ماشین مالی نیست. درسته شاید سرعت خوبی داشته باشه ولی تو هندلینگ کم میاره. شتاب هم مالی نیست. در کل مثلا یک mclaren senna خیلی با یک تیون مناسب خیلی ماشین سرتری هست! اون nissan هم که میگید فکر کنم که منظور شما GTR LM Forza edition بوده (یک ورژن مخصوص مسابقه همون اسکای لاین) که ماشین بسیار پر شتاب و خوش هندلینگی هست و البته تو تاپ اسپید کم میاره به شیرون، ولی کلا انقدرا تو بازی مپی نیست که فرق اون تاپ اسپید شیرون خودش رو نشون بده، جاش شتاب و هندلینگ خیلی طرف مقابل رو جلو میبره.
 

zaminz

کاربر سایت
Jun 23, 2012
51
نام
امین
سلام
ببخشید یک سوال داشتم
توی قسمت ویو ماشین ها داخل گاراژ ی بار رفتم میشد داخل ماشین رو دید و کاپوت و در ها هم باز میشد اما الان هرچی میرم نمیشه هیچ کاری کرد و فقط دوربین دور ماشین میچرخه!!
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اپدیت یازدهه بازی تاپ گیر رو به هرایزن استوری میاره

View attachment 110535

بعد از مدت ها برگشتم به هرایزن 4 و مسابقه قهرمانی dirt رو انجام دادم واقعا حال داد

در ادامه سراغ تاپ گیر رفتم ! نتیجه شد تراکتور سواری با 2020 کیلومتر سرعت


aliradman_ForzaHorizon4_20190823_19-47-10.png

فیزیک و کمک فنرهای ماشین رو داشتم تو این عکس تست میکردم

aliradman_ForzaHorizon4_20190823_19-50-54.png

aliradman_ForzaHorizon4_20190823_19-48-51 (2).png aliradman_ForzaHorizon4_20190823_19-49-01.png aliradman_ForzaHorizon4_20190823_19-50-12 (1).png
 

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,179
نام
عارف واعظ قائمی
سلام
ببخشید یک سوال داشتم
توی قسمت ویو ماشین ها داخل گاراژ ی بار رفتم میشد داخل ماشین رو دید و کاپوت و در ها هم باز میشد اما الان هرچی میرم نمیشه هیچ کاری کرد و فقط دوربین دور ماشین میچرخه!!

تمام ماشین ها فکر کنم اون قابلیت باز شدن کاپوت رو نداشته باشند، ولی نمای داخل کابین برای تمام ماشین ها بازی تا اونجا که میدونم در دسترس هست. برید سمت درب ماشین میشه در رو باز کرد (باید تو House ها یا Horizon Festival باشید و روی حالت Forza Vista برید). فکر میکنم دکمه X هم همه در ها رو به طور کلی باز میکنه.

بعد از مدت ها برگشتم به هرایزن 4 و مسابقه قهرمانی dirt رو انجام دادم واقعا حال داد

در ادامه سراغ تاپ گیر رفتم ! نتیجه شد تراکتور سواری با 2020 کیلومتر سرعت

فیزیک و کمک فنرهای ماشین رو داشتم تو این عکس تست میکردم

تراکتور یکی از باحال ترین ماشین های بازیه! در حال حاضر هم تو آنلاین بازی، بهترین ماشین برای Cross Country و Dirt کلاس B حساب میشه! اگر پیگیر آنلاینش هستید حتما یک Tune مناسبش پیشنهاد میشه! به خاطر حالت خاص ماشین شتابش خیلی بالا هست نسبت به ماشین های هم کلاسش و تقریبا تو لول های بالای مسابقه های آنلاین الان دیگه مثلا 6-7 نفر هم با همین tractor هستند تو یک Lobby.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,504
نام
محمد
طراحی چلنج های Story و Business به حدی عالی هست که قشنگ این بازی رو یه سر و گردن بالاتر از بقیه ریسینگ ها قرار میده :D از نظر طراحی، هر چلنج تفاوت خاصی با Bucket List های نسخه های قبل نداره ولی از نظر فرم طراحی هر Story، پلی گراند جدا کارش رو خیلی خوب انجام داده و من چند وقته بی خیال مسابقه دادن شدم و فقط دارم چلنج ها رو میرم :D امیدوارم هر چند وقت یک بار هم Story جدید اضافه کنن، مثل همین Top Gear که خیلی جذاب بود. البته بهترین Story که بدون شک LaRacer @ Horizon بود که واقعا من موندم کی همچین ایده خفنی به ذهنش رسیده، دمش گرم انصافا :D
 

moslem_nadi

کاربر سایت
Aug 26, 2019
9
سلام دوستان عزیز.:-h. من این سوال رو توی تاپیکهای دیگه هم میزارم ( مخصوصا تاپیکهای مربوط به اتوموبیل رانی ).. میخوام یه شبیه ساز رانندگی بر پایه ایکس باکس درست کنم.البته این شبیه ساز فقط در حد گاز و ترمز و فرمون نیست( چون ساخت این خیلی سادست ).. میخوام کاملا موقعیت و الگوی حرکتی ماشین رو شبیه سازی کنه... یه جور شبیه سازی سه محوره( تو یوتوب کلی از این سیمولاتوری رانندگی هست.. اما اکثرا بر پایه پی سی هستن )... طراحیشم انجام دادم و مدارشم تقریبا طراحی شده.. حالا سوال من اینه ک ایا راهی هست ک بشه اطلاعات بازی ( مثلا فورزا ) رو به صورت ران تایم یا همزمان از کنسول بدست اورد... مثلا همون دسته ای ک داریم بازی میکنیم ، موقعی ک اتوموبیل برخورد میکننه به در و دیوار میلرزه.. این یه جور دیتا هستش ک همزمان ارسال میشه از ایکس باکس.. میخام بدونم اطلاعات دیگه از قبیل سرعت ، موقعیت محور مرکزی اتوموبیل ، نمره دنده و خیلی چیزای دیگه رومیشه بدست اورد؟... برای پی سی یه نرم افزار هست ک این اطلاعات رو میده و میتونی بر اساس اون اطلاعات شبیه سازتو نتظیم کنی... اما من خداییش پول خرید پی سی ک بتونه فورزا 4 رو روون اجرا کنه ندارم.. اساتید ممنون میشم اگه اطلاعاتی دارید( حتی کم ) اینجا بزارید بلکه بتونیم با کمک هم یه شبیه ساز توپ درست کنیم:):):)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر