Multi Platform DOOM Eternal

سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpg doom-1280x720.jpg sJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
بچه ها دیالوگ های تریلر رو گوش دادین؟ اون صدا که نمیدونیم متعلق به چه کسی هست داره doom slayer رو نهیب میده یه جورایی که ادامه نده به پیشرویش.
واقعا صبر کردن براش خیلی سخت شده.
چیزی که مشخصه تقریبا مطمئنم که id یه تو دهنی به تمام فن تئوری های پیرامون نسخه قبل و ارتباطش با عناوین گذشته زده، بازی قطعا هیچ ارتباط داستانی ای با نسخه های گذشته نداره حتی نسخه 64 که خیلیا میگفتن نسخه 2016 قطعا یه direct sequel برای نسخه 64 هست. کما اینکه همون اول هم id گفته بود بازی یه ریبوت کامل هست و ارتباطی نداره به گذشته فرنچایز، فقط رفرنس ها و نوستالژی هایی رو قرار داده داخل بازی که هویت و امضای دووم بوده و هست.
پنل E3 دووم رو هم ببینید...حدود بیست دیقست و اطلاعات جالبی داخلش میگن...ولی بیشتر موارد در مورد گیم‌پلی هست و خیلی داستان رو سعی میکنن مخفی نگه دارن...جالبم اینه که گفتن ما عاشق این گمانه‌زنی‌ها هستیم و داستان بازی هم قرار نیست همه چیز رو رک و پوست کنده بهتون بده و باید خودتون برید دنبالش. دقیقا مثل نسخه قبل <:-P
و دوباره قراره بعد از عرضه نظراتی رو ببینیم که میگن دووم داستان نداره...در صورتی که خودشون دنبالش نرفتن :D
یه چیز دیگه‌ای هم که خیلی صریح گفتن این بود که بازی قرار نیست مثل نسخه‌ی قبل اواخرش محیط‌های تکراری و غیره داشته باشه...برعکس یه سری غافل‌گیری و سوپرایز هم از نظر گیمپلی و هم از داستان و محیط‌ها وجود داره که اواخر بازی باهاش روبه‌رو میشیم.
بهترین آپدیت انجام شده به Eternal به نظر من آهسته کردن فینیشر ها هست. :D نسخه قبلی Doomslayer به حدی سریع دست و پای دشمنارو میکند که نمیشد از این پروسه لذت کامل رو برد. :D الان با اضافه شدن چاقوی دستی اعمال Doomslayer خیلی انسانی تر شده و به نظرم هم از نظر انیمیشنی و هم داستانی و گیم پلی خیلی تغییر خوبیه.
این آهسته شدن Glory Killها رو به احتمال زیاد برای نمایش اینطوری آهسته کردن :D نمایش DOOM 2016 هم همینطور بود ولی وقتی بازی عرضه شد سریعترش کرده بودن که توی گیم‌پلیِ سرعتی بازی وقفه ایجاد نشه.
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
پنل E3 دووم رو هم ببینید...حدود بیست دیقست و اطلاعات جالبی داخلش میگن...ولی بیشتر موارد در مورد گیم‌پلی هست و خیلی داستان رو سعی میکنن مخفی نگه دارن...جالبم اینه که گفتن ما عاشق این گمانه‌زنی‌ها هستیم و داستان بازی هم قرار نیست همه چیز رو رک و پوست کنده بهتون بده و باید خودتون برید دنبالش. دقیقا مثل نسخه قبل <:-P
و دوباره قراره بعد از عرضه نظراتی رو ببینیم که میگن دووم داستان نداره...در صورتی که خودشون دنبالش نرفتن :D
یه چیز دیگه‌ای هم که خیلی صریح گفتن این بود که بازی قرار نیست مثل نسخه‌ی قبل اواخرش محیط‌های تکراری و غیره داشته باشه...برعکس یه سری غافل‌گیری و سوپرایز هم از نظر گیمپلی و هم از داستان و محیط‌ها وجود داره که اواخر بازی باهاش روبه‌رو میشیم.

این آهسته شدن Glory Killها رو به احتمال زیاد برای نمایش اینطوری آهسته کردن :D نمایش DOOM 2016 هم همینطور بود ولی وقتی بازی عرضه شد سریعترش کرده بودن که توی گیم‌پلیِ سرعتی بازی وقفه ایجاد نشه.
راجب داستان، واقعا دووم از نسخه 3 همیشه داستان خوبی داشته برای این سبک، نسخه 2016 اتفاقا داستان هیجان انگیزی داشت که اگر دنبالش میرف کسی خیلی جذاب بود :D. من حس میکنم توی این نسخه heaven و hell هر دوتا دشمن بشر باشن. doom slayer هم بعید میدونم اصلا انسان باشه ، کلا نژاد argent D'nur بعیده ارتباطی با انسان ها داشته باشن، چیزایی که توی تریلر هم میگه یه جورایی منو به این فکر میندازه. خلاصه باید تجربش کنیم ببینیم چه تیپیه، ولی خیلی هیجان انگیزه در کل.
 
  • Like
Reactions: FUTURE

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
HUD بازی توی QC به نظرم بهتر بود، فضای بازی یکم خشنتر و جدی تر شده کلا توی این نسخه، اون رنگ بندی ها توی HUD حالت آرکیدی تری بهش میده. امیدوارم توی تنظیمات بشه اونو به حالت نمایش QC درآورد.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
HUD بازی توی QC به نظرم بهتر بود، فضای بازی یکم خشنتر و جدی تر شده کلا توی این نسخه، اون رنگ بندی ها توی HUD حالت آرکیدی تری بهش میده. امیدوارم توی تنظیمات بشه اونو به حالت نمایش QC درآورد.
Id Talks Doom Eternal Mod Support, Integrating More Traversal, And The Controversial Neon U.I.

One of the more controversial new elements to Doom Eternal is the bright neon user interface, which pops off the screen much more so than the one used in Doom. When I asked Martin about it, he said they are still iterating to get it right, but they felt it was essential to make these elements more visible when you're flying around the arena in the middle of a dozen demons.

"Doom is not trying to be an immersive game; it's not trying to be a cinematic game," Martin says. "It's a video game with the capital V that's dripping with demon blood. Because it's really fast, we're putting a lot of pressure on the player. It's speed chess. You've got to make decisions really fast. If I'm driving around a race car 200 miles an hour, I need all the signage and the game to be big and bold. Otherwise, I'm going to get killed. We want death to be a result of the player making a mistake and not the game screwing them. If stuff is subtle, it's the game screwing me... It's like in this game, I'm in a race car. Dude, if you have something to tell me, tell me loud and tell me fast. That's really why we do everything with the glowing one-ups, the floating question marks, and the huge health packs."

Martin encourages players to experience the game before knocking the U.I. too hard because it is a functional decision, not an aesthetic one.

تغییرش نمیدن دلیلش بحث هنری و زیبا شناسی نیست بحث کارآمدی و خوانایی رنگ های مختلف تو شرایط بتل سریع ـه
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: uriel

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
109765
 

Attachments

  • ezgif-4-bb8023cf3c03.webp
    699.5 KB · مشاهده: 106

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,477
نام
Nightwing
نمایش کامل بازی رو با تاخیر دیدم
فقط میتونم بگم مغزم ترکید:D شوتر دیوونه ایه واقعا
کسی میدونه تو این بازی قدرت های ماوراوطبیعه داریم یا نه؟ یه چیزی تو مایه های rage 2 منظورمه
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
نمایش کامل بازی رو با تاخیر دیدم
فقط میتونم بگم مغزم ترکید:D شوتر دیوونه ایه واقعا
کسی میدونه تو این بازی قدرت های ماوراوطبیعه داریم یا نه؟ یه چیزی تو مایه های rage 2 منظورمه
دیگه ماوراوطبیعه تر از اینکه از وسط میگیریم دهن دشمن رو جر میدیدیم ؟ :D (شوخی) نه نداره :D
 
  • Like
Reactions: Pzt_Kami

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر