Multi Platform Battlefield V

سازنده
Dice
تاریخ انتشار
September 2018
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
https___forum.bazicenter.com_attachments_1613156725250-png.194973_.jpg

سازنده: EA DICE
ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: Frostbite
پلتفرم ها: PlayStation 4، Xbox One و رایانه های شخصی
تاریخ انتشار: 20 نوامبر 2018 (29 آبان 1397)
سبک: شوتر اول شخص
مودهای بازی: Grand Operations, Combined Arms, Conquest, Battle Royal و ...
همچنین چند بخش داستانی با داستان های کوتاه

پس از انتشار یک تیزر تریلر، در مراسم رسمی در نظر گرفته شده نسخه پنجم از سری بازی های Battlefield به طور رسمی معرفی شد. در مراسم Gamescom 2018 نیز تریلری از گیم پلی بازی به نمایش در آمد:



اطلاعات بازی:
1-این نسخه در جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت و به جای تمرکز داستان روی وقایع مشهور این جنگ بزرگ، DICE سعی می کند بر روی داستان های گوشه و کنار این مبارزه تمرکز کند تا این وقایع کمتر گفته شده را بهتر به نمایش بگذارد.
یکی از داستان های نمایش داده شده درباره زنی بود که سعی داشت خانواده خود را در جریان حوادث نجات دهد. (در بازی سربازان زن حضور خواهند داشت) .
2- این نسخه از بازی هیچ گونه Premium Pass نخواهد داشت و تمامی محتوای اضافه رایگان خواهند بود.
3- نسخه پنجم شامل یک مود کوآپ به نام Combined Arms می شود. در این مود شما در یک گروه 4 نفره قرار خواهید گرفت. بازی به شما ماموریت هایی می دهد که مجبور هستید برای انجام آن ها به طور مخفیفانه همراه با دوستان خود به خطوط دشمن حمله ور شوید. ماموریت های شما متنوع خواهند بود و بسته به میزان پاداشی که درخواست می کنید ماموریت های سخت تر و دشوار تری به شما و دوستانتان داده می شود.
4- مود بتل رویال برای طرفداران آن قرار داده شده اما مشخص نیست در هنگام عرضه در دسترس است یا به طور جداگانه منتشر می شود. یک مود دیگر به نام Grand Operations برای طرفداران در نظر گرفته شده است. این مود شامل نقشه های وسیع و سیستم "باقی ماندن تا نفر آخر" می شود. هر راند این مود 4 روز (زمان درون بازی) طول می کشد و شما منابع محدودی دارید و باید برای دریافت منابع تلاش کنید تا زنده بمانید!
این مود 64 بازیکن دارد. هر روز به شما ماموریت های جدیدی داده می شود.
5- بازی برای دارندگان نسخه Deluxe و مشترکان EA Access زودتر در دسترس قرار می گیرد.
6- بازیکنان با پیش خرید بازی می توانند به محتویات اضافه برای شخصی سازی شخصیت ها و دسترسی سریع به پنج اسلحه در هنگام عرضه دسترسی داشته باشند.
7- در زمان انتشار شما به آفریقا، فرانسه و هلند دسترسی خواهید داشت.
8- برای Healing نیاز است نزدیک بازیکن افتاده بروید و طی یک انیمیشن فرایند انجام می شود. بازیکن ضربه دیده و افتاده می تواند از شما درخواست کمک کند.
9- گان پلی بازی به طور کامل عوض شده است.
10- می توانید نارنجک های که پرتاب شده اند را برگردانید یا در هوا منفجر کنید.
11- برخلاف نسخه قبل، دیگر سربازان ویژه (مثل سربازی که با اسلحه خود آتش پرتاب میکرد و زره غیر قابل نفوذ داشت) در نسخه پنجم حضور نخواهند داشت.
12- بازی قابلیت ساخت و ساز دوباره ساختمان های تخریب شده را خواهد داشت. دیگر پس از چند دقیقه بازی با یک محیط خراب شده در طرف نخواهید بود و هر لحظه امکان بازسازی توسط دیگر بازیکنان وجود خواهد داشت.
13- شما در حین بازی حس حضور در یک جنگ واقعی را خواهید داشت. هر اتفاقی بر روی شما تاثیر گذار خواهد بود. انفجار ها باعث پرت شدن شما می شوند و موارد این چنینی در بازی مشاهده خواهد شد.
مثلا اگر یک نارجنک را به درون اتاقی پرتاب کنید ممکن است وسایل درون اتاق به همراه جنازه افراد به بیرون پرتاب شوند!
14- بر روی Squad ها تمرکز زیادی شده است. اگر بمیرید، می توانید عملکرد دیگر یارانتان را به صورت سوم شخص مشاهده کنید.
15- قابلیت شخصی سازی به طور وسیعی در این نسخه کار شده است. شما قادر خواهید بود شخصیت و وسایل خود را در جزئی ترین موارد هم شخصی سازی کنید.
16- در این نسخه همانند نسخه قبل 4 کلاس وجود دارد. هر کلاس حالت نقش محور دارد و در هر کلاس انتخاب نقش با شماست.
با تشکر از کاربر CriRo7 برای جمع آوری اطلاعات تکمیلی:
1- سلامتی شما به طور خودکار پر نمی شود و باید بانداژ ببندید. همچین نوار سلامتی به صورت طبقه طبقه قرار داده شده است و با هر بار بانداژ یک طبقه پر می شود.
2- مهمات را باید خودتان از روی زمین بردارید و خود به خود دریافت نمی شود.
3- ریوایو کردن یارانتان در هر اسکوادی امکان پذیر خواهد بود.
4- در هنگام پرش نیز می توان تیراندازی کرد.
5- از پشت دیوار می توان با توجه به قدرت اسلحه دشمنان را مورد هدف قرار داد.
6- می توان به صورت خوابیده یا پشت خیز تیراندازی کرد.
7- می توان وسایل تیراندازی به وسیله نقلیه اضافه کرد تا یار شما بتواند از آن استفاده کند.
8- محیط تاثیرپذیری فیزیکی دارد و به عنوان مثال علف ها له می شوند!
9- تخریب‌پذیری ساختمان ها بستگی به نوع و قدرت ضربه دارد و هر ضربه ای به یک شکل تخریب نمی کند!
10- برای اسکواد لیدر جایزه در نظر گرفته شده است. اگر آخرین نفر اسکواد باشید به شما اطلاع داده می شود.
11- برای ریوایو کردن باید محیط اطراف خود را هم در نظر بگیرید. در شلوغی نمی‌توان به راحتی ریوایو کرد و باید سعی کنید نارنجک دودزا پرتاب کنید تا راحت تر اینکار را انجام دهید یا اینکه دوست خود را بکشید و بعدا ریوایو کنید.
تصاویر:
3390406-bfv_revealscreenshot_01.jpg

3390396-bfv_revealscreenshot_02.jpg

3390398-bfv_revealscreenshot_05.jpg
3390399-bfv_revealscreenshot_06.jpg

3390400-bfv_revealscreenshot_07.jpg

3390401-bfv_revealscreenshot_08.jpg
3390402-bfv_revealscreenshot_09.jpg

3390403-bfv_revealscreenshot_10.jpg

3390404-bfv_revealscreenshot_11.jpg

3390405-bfv_revealscreenshot_12.jpg

3390397-bfv_revealscreenshot_04.jpg
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
تو اون دوران مهر و ابان همین بتل و رد ددو بگیریم تا اخر نسل نیازی به بازی دیگه ای نداریم!:D
جالبه برام که یه عده واکنش منفی نشون دادن!چی میخواین دیگه از یه شوتر انلاین اطلاعات بازی وحشتناک خفنه!اگه EA سر نبود پرمیوم مسخره بازی درنیاره رسما عرضه شوتر دیگه تو اون بازه زمانی در مقابل بتل 5 یه شوخی میشه!
این مد GO هم فک کنم بدجور بزنه تو گوش بتل رویالی که اینقدر کد داره بهش مینازه!طبق اطلاعاتی که دادن قشنگ تجربه جنگ واقعیه مخصوصا اون یکی دو روز اخر که ریسپان اینا نداره که البته امیدوارم کمپرا تر نزنن تو این مد!مجبور کنه به نقاط مختلف بازیکنا حرکت کنن که بساط کمپرا جمع بشه!
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,419
دقیقا، البته در مورد بتل 1 من این حسو ندارم مخصوصا با موسیقی هاش و بخش کمپینش همیشه اون حس حماسی و غمگین جنگ رو القا کرده بهم ولی این با این تریلری که نشون دادن اصلا همچین حس و حالی نداشت و زیادی فانتزی بود
من منتظر یه چیزی تو مایه های Band of Brothers بودم:|

خب بالاخره وان هم آنچنان واقع گرا نبود ، مثلا كارايى اسلحه ها از واقعيتشون خيلى بهتر بود كه بازى باحال تر بشه يا يكى از وار استوريا يادمه طرف هواپيما ورداشته بود جورى ذوق ميكرد انگار ميخواست بره تفريح ... ولى تو اين اتمسفر رو هم شاد تر كردن ، كه البته من خوشم مياد :D
هرچى باشه بازى آنلاين محور هست و قراره خوش بگذره اگه مث مدال آف آنر هاى قديم كمپين محور بود اين ايراد وارد بود ، ولى كلا سليقه شخصيم اينه برا آنلاين هرچى رنگارنگ تر بهتر :D بخاطر همينم حس بهترى نسبت ب اينيكى دارم ...

مطلب ديگه اينكه مثلا GTA Online همه موداش مجانى بصورت آپديت ميومد ، ولى بازم راكستار پول خدايى به جيب ميزد از طريق خريد درون بازى ، حالا برا اينم شايد اينكارو كنن كه خيلى بهتره ، ينى كسى مجبور نيست پول بده فقط برا اسكين و يا لول آپ كردن سريع تر باشه ...
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Imaginative

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
تو اون دوران مهر و ابان همین بتل و رد ددو بگیریم تا اخر نسل نیازی به بازی دیگه ای نداریم!:D
جالبه برام که یه عده واکنش منفی نشون دادن!چی میخواین دیگه از یه شوتر انلاین اطلاعات بازی وحشتناک خفنه!اگه EA سر نبود پرمیوم مسخره بازی درنیاره رسما عرضه شوتر دیگه تو اون بازه زمانی در مقابل بتل 5 یه شوخی میشه!
این مد GO هم فک کنم بدجور بزنه تو گوش بتل رویالی که اینقدر کد داره بهش مینازه!طبق اطلاعاتی که دادن قشنگ تجربه جنگ واقعیه مخصوصا اون یکی دو روز اخر که ریسپان اینا نداره که البته امیدوارم کمپرا تر نزنن تو این مد!مجبور کنه به نقاط مختلف بازیکنا حرکت کنن که بساط کمپرا جمع بشه!
كمپر جماعت تا قيام ال مهدي وجود دارن ! بهشون فكر نكن ! ولي در مجموع اين مد GO مي تونه اين نسخه رو به بهترين سري تبديل كنه . براي من كه به شخصه نسخه قبل به خاطر همين operation بهترين نسخه سري بود . مگه داريم واقعي تر و شبيه ساز تر از اين جنگ واقعي تو دنياي گيم ؟ دقيقا وارد جنگ جهاني اول مي شدي با لوكيشن تاريخي و واقعي !
 
  • Like
Reactions: MOHSEN 007

sam.fisher

کاربر سایت
May 29, 2006
878
نام
نويد
به نظر منم محیط یکم زیادی رنگارنگ بود ولی خب ما داریم در مورد یه بازی که قسمت مهمش آنلاین هست و پر از مپ های مختلف حرف میزنیم حالا شاید فقط این یه مپ بازی اینطور بوده مثل BF1 که اون هم هم مپ های تاریک داشت هم چند تا مپ مثل این رنگی پس نمیشه به این زودی قضاوت کرد
و البته به نظرم اگه حالت گزافیکی بازی رو مثل نسخه قبل میکردن به خاطر فاصله زمانی کمشون بیش از حد شبیه هم میشدن و شاید بازی میشد شبیه یه dlc جدید از BF1. به نظر راهی جز این کار نداشتن
 
  • Like
Reactions: Imaginative

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,419
برا یه بازی آنلاین محور نه رنگارنگ بودن ایراده نه کاراکتر زن ، اینایی که گیر میدن کاراکتر زن واقع گرا نیست میشه دقیقا برشمرن چیه این بازی واقعگراست ؟ :) دیالوگ Hello Old Friend وسط جنگ ؟! :)
بنظرم حتی خوبم هست تنوعش بیشتر میشه ...

ولی ازین که بگذریم بعد از مرگ MoH تو 2007 جای خالی کمپین FPS واقعگرا توی جنگ جهانی حس میشه واقعا ... واقعا یه دونه هم نداشتیم اگه اشتباه نکنم ...
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,357
نام
مــاکــان
دوستان بزارید از گیممون لذت ببریم، چرا لذت بازی با نسبت دادن شبیه ساز جنگ و... از ماها میگیرید؟
اگه COD یک شوتر فول سوپر آرکید فان هست، بتلفیلد هم نیمه سوپر آرکید فان هست.
این القاب ها به هیچ کجای این بازیها نمیچسبه.
===============
Thomspon عزیز و PPSh-41 بعد از ربع قرن دارند برمیگردن به بتلفیلد.
wp_3.jpg Mémorial_uniforme_soviétique_WWII-480x640.jpeg
جالبه این EA خودش online Pass راه میندازه بعد برش میداره، بطرز فجیعی پرمیوم پس را میندازه بعد برش میداره، امسال هم خرید درون برنامه ای راه انداخت و جمعش کرد.
همیشه یک راه برا دور زدن پیدا میکنن این کمپانیها.
بنظر خودم بهترین مدل همینی هست که تا حالا چندین سال هست که تو LOL/Dota جواب داده و سود سرشاری نصیب سازنده میکنه.
اونم خرید اسکین و چیزهای زینتی و... هست، که با این خبر به احتمال قوی همچین مدلی برای بازی تائید شده.
نمیدونم چرا هی این شرکتها میخوان لقمه رو دور سرشون بچرخونن، البته برا ما که فرقی نمیکنه،مثل یک بچه خوب میشینیم لول آپ میشیم از بازی لذت میبریم، همینکه این سری با تغییراتی که تو نت کد میدن بازی به کاممون زهر نکنن، من یکی دعاشون میکنم.
 
آخرین ویرایش:

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,580
نام
حسین
دقیقا کجای تریلر فان بود؟یه عده متوجه نشدن ولی دلیل این تیکه ها که مینداختن بازیکنا حضور زیاد زن ها و تیپ قیافه های مختلف فان بودن نبود بلکه نشون دادن اسکواد پلی و قابلیت کاستمایز بالای بازی بود قرن چندمه به حضوره زنا گیر میدید خداییش:D شما برو مرد بگیر دسته خودته
بازی کاملا جدیه خیالتون راحت موزیکا فوق العاده غمگین و زیبا و حماسی خواهند بود
اگه این فانه که بد کمپانی که اینقدر سنگشو به سینه میزنید خوده کمدیه:D
این رنگا هم تو بعضی مپا اینطوره مشکلی هم نیست نسخه های قبلم اینچنین مپایی بود
 
آخرین ویرایش:

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,419
خب تو این ویدیو (حسن شکن رو فعال کنید ) تمام ویژگی های جدید بازی رو نشون میده :
سیستم سلامت بعنوان مثال عوض شده ، نوار سلامت بصورت مرحله ای هست مثلا اگه 20 درصد باشید فقط تا 25 درصد اتوماتیک ریجنریت میشه و برای سلامت کامل باید Health Pack و ... استفاده کنید
ریوایو کردن دیگه فقط با زدن یه آمپول نیست و وارد یه انیمشن میشید که صورت و لباس اون طرفتون رو کامل از نزدیک میبینید ( بعضیا احتمالا خودشونو هی میکشن تا پولی که برا اسکینا دادن به رخ بکشن :D )، برای جلوگیری از آسیب پذیری هنگام ریوایو باید برنامه ریزی کنید ، مثلا زدن Smoke و بعد ریوایو ، یا اینکه جسد همتیمی تون رو بکشید پشت یه دیوار و بعد ریوایوش کنید ...
سایر تغییرات رو توی ویدیو میتونید ببینید ...
 

Deadmau5

Joel Thomas Zimmerman
کاربر سایت
Mar 12, 2014
1,360
Black ops میاد bf v هم میاد اینا میان و میرن
سرور و سالارشون ۴ آبان میاد :))) نه تنها امسال که تا چن سال هنوز با rdr2 رقابت خواهند کرد :))
Bo6 و bf 8 هم بیان بازم با هدف رقابت با rdr2 ن
بتل و کالاف دقیقا چه شباهتی به رد دد دارن ؟
 

blackrider9026

کاربر سایت
Apr 21, 2014
220
نام
SAMAN
تو این وضعیت دلاری عرض کردم که rdr واجب تر از ایناس
تریلرای بتلفیلد همیشه قشنگن اما بازی اصلی همیشه برا من اینجوری بوده:
میری تو مپ راه میری، یه صدای "دوپ دوپ" میاد که دو تا تیره که واسه قلق گیری اسنایپر محترم داره میزنه، سومی تو مغزته و دوباره respawn


این که شما نمیتونی بتل بازی کنی یه بحثه و اینکه بازی میکوبی یه بحث دیگه
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
من اصلا از نمایش بازی خوشم نیومد. شایدم این بازی برای من ساخته نشده و طرفدارهاش حال میکنن اما بای د وی من نمیتونم هیچ نکته خاص و واقعا جدیدی رو تو ایشون ببینم. تکرار مکرراته همش، فقط این پروداکشن هست که هر شماره داره خفن تر میشه.

اینکه بتل رویال نداره هم باز فکر میکنم به ضررش تموم بشه. در مجموع از نظر من بتل 5 به نسبت رقیبش BO4 (که به دلیل نداشتن سینگل حتی نگاهش هم نمیکنم، البته شاید سر بتل رویال وسوسه شدم بازی کنم:D) نمرات بهتری میگیره اما تو فروش BO4 منفجر میکنه.
 
  • Like
Reactions: saphire

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
چیزی که اطلاعات میگه اینکه گیمپلی بازی خیلی حرفه ای و حساب شده تر هست ولی چیزی که تریلر نشون میداد همه چیز شلوغ و پلوغ و رامبو وارطور شده

نبود بتل رویال هم به نظرم فاجعه است
 
  • Like
Reactions: Cloud Strife

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,299
نام
مهدی
من اصلا از نمایش بازی خوشم نیومد. شایدم این بازی برای من ساخته نشده و طرفدارهاش حال میکنن اما بای د وی من نمیتونم هیچ نکته خاص و واقعا جدیدی رو تو ایشون ببینم. تکرار مکرراته همش، فقط این پروداکشن هست که هر شماره داره خفن تر میشه.

اینکه بتل رویال نداره هم باز فکر میکنم به ضررش تموم بشه. در مجموع از نظر من بتل 5 به نسبت رقیبش BO4 (که به دلیل نداشتن سینگل حتی نگاهش هم نمیکنم، البته شاید سر بتل رویال وسوسه شدم بازی کنم:D) نمرات بهتری میگیره اما تو فروش BO4 منفجر میکنه.
از نمایش خوشت نیومد چون اطلاعات بسیار گسترده و هایپ برانگیزی که از بازی منتشر کردن رو یا توی تریلر نذاشتن یا اون هایی رو هم که گذاشتن به صورت یکی دو ثانیه ای اونم از پیش ظبط شده بود نه حین یه جنگ بین ممبرها.
بزار ۱۶ روز دیگه این استریم پلیرهای E3 بیاد اونوقت از نمایشم خوشت میاد :D مگر اینکه این تغییرات واقعا نامحسوس باشن و تاثیر جزءی بزارن که اونوقت ثابت شه قالب بتلفیلد V هم همون بتل قبلی ها هست که بعید بدونم.
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,097
نام
پوریا
mz_bvv.jpg

Title: Battlefield V
Developer: EA DICE
Publisher: Electronic Arts
Engine: Frostbite
Genre: FPS
Mods: Single player, Co-op , Multiplayer
Release Date: 19-Oct-2018 (For Deluxe version 16 Oct)
Platforms: PC - PS4 - XBOX ONE
War Stories: بخش سینگل پلیر بازی مانند battlefield 1 طراحی شده. چندین داستان گفته نشده از جنگ جهانی دوم که تاثیر های مهمی روی جنگ جهانی دوم داشت. یکی از این شخصیت ها زن جوانی است که جزء جبهه ی مقاومت نروژ خواهد بود و با نازی های آلمان مبارزه میکند. شایعه شده که یکی از این داستان ها هم در مورد یک سرباز آلمانی هست.

f3t0_4-6.jpg

Grand Operations: مدل بزرگتری از مود Operation که توی B1 دیدیم. بخش مولتی پلیر خواهد بود که 4 روز و توی چندین مپ اتفاق میفته. هر گروه با توجه به اینکه جنگ روز قبل رو بردن یا باختن، تبعات خوب یا بدی روی منابع و ماموریت هاشون خواهند داشت. توی هر روز هم ممکنه که یکی از ماد ها مثل Conquest Assault یا Breakthrough رو بازی کنید. اگه تونستید زنده بمونید و به روز 4 برسید، سرباز ها به شدت خسته میشن و منابع و مهمات هم کاهش پیدا میکنه.

Fortifications و تخریب پذیری : فیزیک و انیمیشن در Battlefield V نقش پر رنگ تری دارد. ساختمان ها قابلیت تخریب دارن و در طول مبارزه هم تغییر میکنن. در مقابل با قابلیت جدید Fortifications مواجه هستیم. مانند B1 که همه ی سربازان ماسک داشتن، در BV همه یک Tool box دارند که با اون میتونید کاور خودتون یا خون های تخریب شده رو ترمیم و مستحکم کنید. حتی میتونید توی کاوری که هستید یه چاله بکنید تا بهتر بتویند از خودتون محافظت کنید یا کاوری که الان در اختیار دارید رو ازتقا بدین. کلاس Support قابلیت و توانایی های بیشتری در این زمینه دارد.

Combined Arms: ماد جدید برای بخش Coop چهار نفره است. شما با 3 نفر دیگر از دوستاتون مراحلی رو در پشت خط دشمن انجام میدین. توی مراحل خبری از پشتیبانی نیست و باید خودتون منابع لازم رو تهیه کنید. نوع حضور شما در این مراحل به صورت پیاده و چتر بازی هست.

fysb_6-3.jpg

انیمیشن کاراکتر: انیمیشن و حرکت کاراکتر هم تغییرات قابل توجهی داشته.. شما میتونید خودتون به عقب یا جلو و چپ و راست پرت کنید. در حالت خوابیده و عقب رفتن هم میتونید شلیک کنید. این قابلیت باعث کند شدن شلیک کردن شما هم نمیشه. میتویند سربازهای زخمی رو هم به منطقه امنی بکشید. میتونید نارنجک رو توی هوا منفجر کنید. اگر در نزدیکی شما نارنجی یا بمبی منفجر بشه، در انیمیشن جدید به اطراف پرت میشید.

Company: توی این قابلیت جدید شما توانایی تغییرات ظاهری بر روی خودتون، وسایل نقلیه و اسلحه و تجهیزاتتون دارید. از جمله این تغغیرات میشه به تغییرات ظاهر هر کلاس بازی (که بهش Archetypes گفته میشه)، تغییر loadouts ، اسلحه و تجهیزاتشون، تغییر توی چهره کاراکتر و لباستون اشاره کرد. ظاهرا یه نسخه ی خیلی پیشرفته تری از چیزی که توی B1 میبینیم که ظاهر یا همون cosmetics بخش زیادی از اون رو تشکیل میده. حتی گفته شده که در حین بازی هم میتونید این تغییرات رو اعمال کنید ولی هنوز گفته نشده که چطور و کجا.

arqs_battlefieldv_company_1.jpg


t3m7_battlefieldv_company_3.jpg


Premuim Pass، Lootbox: خبری از هیچکدوم از اینها نیست و تمامی DLC و آپدیت های بازی مجانی هستند. هیچگونه Pay 2 win هم توی بازی وجود نخواد داشت و فقط با بازی کردن و پول درون بازی که کسب میکنید میتونید کاراکتر و تجهیزات خودتون رو ارتقا یا تغییرات ظاهری بدین. یکی از دلایل مهمی که برای حذف Premium Pass عنوان شده این بود که پلیر ها رو از هم جدا میکرد و لذت بازی کردن رو از پلیر ها میگرفت. البته پول واقعی برای بازی هست و شما میتونید دقیقا همون آیتمی که میخواد از استور بازی خرید کنید یا با بازی کردن به دست بیارید ولی به این معنی نیست که بتونید با پول واقعی اسلحه ی خاصی رو زودتر آنلاک کنید یا بهش تجهیزات بیشتری بدین.

Tides of War: محتوای کامل جدیدی هست که تم جنگ جهانی دوم رو داره و مطابق به اتفاق های جنگ جهانی و پیشرفت یا پسرفت متفقین و متحدین هستند. رویداد ها و مراحل هم ممکنه به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه باشه.

x8x_battlefieldv_5.jpg

اطلاعات تکمیلی:
  • نسخه ی PC با کمک Nvidia ساخته خواهد شد.
  • سلامت شما تغییر کرده و به صورت چند خط در اومده و خود به خود و با گذر زمان خوب نخواهد شد و باید از کمک های اولیه برای پر کردن خط های خالی استفاده کنید ولی اگر هر خطی از بین نرفته باشه و فقط کم شده باشه،بعد از مدتی خوب خواهد شد. در این مورد کلاس Medic توانایی های بیشتری زمینه دارد.
تفاوت نسخه های بازی:

 
آخرین ویرایش:

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,097
نام
پوریا
اول اینکه واقعا تعجب کردم که توی بخش PC تاپیک نداره. نمیدونم چرا. شایدم داره ولی من پیداش نکردم که در اون صورت پاکش کنید. دوم اینکه واقعا از بازی خوشم اومده و فکر میکنم که نسبت به Battlefield 1 پیشرفت کرده باشه. مخصوصا توی بخش انیمیشن. نبود Season pass هم به نظرم حرکت کاملا درستیه به شرطی که محتوایی که براش عرضه میکنن، ارزش داشته باشه. متاسفانه توی فضای مجازی جو خوبی علیه اش نیست. یکیش به دلیل وجود کاراکتر زن و اون یکی تم WWII هست. بازی کلی ترول شده و بهش لقب Feminist رو دادن. برای من که اصلا قابل توجیه نیست. در کل از نمایش اش خوشم اومد. پست اول هم به زودی تکمیل میکنم.

Oh No, There Are Women In Battlefield V
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر