PES 2019

به نام خدا




مانند هر سال کونامی در ماه May نسخه جدید سری Pro Evolution Soccer را معرفی کرد که هم باعث تحسینهای طرفداران و هم مورد انتقاد اونها قرار گرفت

از جمله مواردی که تحسین شدند میشود به بازگشت آب و هوای برفی، بازی در هنگام غروب خورشید، سیستم خستگی تاثیر گذار بازیکن ها، فیزیک جدید تور دروازه و توپ و بدن بازیکن ها و استفاده از موتور نورپردازی بسیار پیشرفته استودیوی ژاپنی Silicon به نام Enlighten که علاوه بر روشنایی های طبیعی و مصنوعی به ایجاد سایه های هر چه طبیعی تر کمک میکند اشاره کرد

در پی مراسم E3 2018 تربلر کامل PES 2019 منتشر شد که در ادامه میتونید اون رو ببینید:




ویژگی های جدید(در تصاویر بخونید)


AUTHENTIC LEAGUES

6et1_fdzb_new_feature_0.jpg


توجه: تمامی لیگهایی که امسال لایسنس هستند از جمله لیگهای سال گذشته به طور کامل به همراه جام رسمی مسابقات و همچنین ادبردها و اسکوربردهای رسمی و توپ مربوط به هر کدوم در دسترس قرار گرفتند


لیگ 1 فرانسه + لیگ 2




لیگ Eredivisie هلند




لیگ NOS پرتغال




لیگ Ladbrokes Premiership اسکاتلند




لیگ برتر روسیه (انحصاری)




سوپر لیگ آرژانتین




لیگ Campeonato Brasileiro برزیل




لیگ Spor Toto Süper Lig ترکیه




لیگ حرفه ای Jupiler بلژیک




لیگ Campeonato Nacional Scotiabank شیلی




سوپر لیگ Raiffeisen سوئیس




سوپر لیگ دانمارک


انحصاری












انحصاری


انحصاری


انحصاری


انحصاری


انحصاری


انحصاری



NEW MYCLUB



توجه: لجدهای بیشتر پس از عرضه با انتشار DLC یا همون دیتاپک معرفی خواهند شد
ronaldinho_en.jpg roberto_carlos_en.jpg d_beckham_01_en.jpg d_beckham_02_en.jpg o_kahn_en.jpg
s_gerrard_en.jpg p_nedved_en.jpg p_maldini_en.jpg m_owen_en.jpg l_figo_en.jpg
d_maradona_en.jpg cafu_en.jpg a_del_piero_en.jpg johan_cruijff_en.jpg p_vieira_en.jpg
s_mcmanaman_en.jpg romario_en.jpg r_fowler_en.jpg m_salas_en.jpg l_matthaus_en.jpg
bebeto_en.jpg gullit_en.jpg ian_rush_en.jpg i_zamorano_en.jpg r_fowler_en.jpg
k_dalglish_en.jpg k_keegan_en.jpg

MAGIC MOMENTS




THE BEAUTIFUL GAME




ML REAL SEASON



Team Role and personality

ویژگی های شخصیت هر بازیکن را میتوانید نگاه کنید و هر شخصیت و هویت هر بازیکن را می توان براساس یکی از چهار ویژگی موجود توسعه داد و نقش بازیکنان تیم بر اساس شخصیت های آنها شکل میگیرد. و سه شخصیت گرایی جدید در تیم به عنوان Young Star، Bad Boy و Astro به بخش Team Role اضافه شده است .

90641



Flow of transfer negotiations


جریان کلی مذاکرات تغییر کرده است به طوری که شرط و شروط از ابتدا تعیین شده است .

90639



More accurate and realistic player development

رشد بازیکنان دقیق تر و اقع گرایانه تر خواهد بود و تمامی 11 مهارت جدید که در PES 2019 اضافه شده است در این بخش هم مورد استفاده خواهد بود و و مهارت های دروازه بان به آموزش اصلی و مهم تبدیل شده است و همین طور کارکرد درجه تمرکز بر روی هر بازیکن وجود خواهد داشت و کاربران میتوانند بر اساس استراتژی تیمی خود بازیکنان خود را پیشرفت و توسعه بدهند !

90640



Addition of News Feed

حواشی خبری دنیای فوتبال به منوی Master League اضافه خواهد شد که فیلم هایی مانند کنفرانس مطبوعاتی مربی جدید که قرار داد جدید را امضا خواهد کرد، برنده مسابقاتی شوید و عنوان و مقام های شخصی و لحظاتی را که برجسته ترین و مهم ترین نقاط قوت و لحظات باشگاه شما میباشد را مدیریت می کند و به نمایش می گذارد.

90642


محتوای نسخه های گوناگون بازی:

توجه داشته باشید که بخش Bonus of Digital Pre-Order محتوای پیش خرید نسخه های دیجیتالی هست و اینکه تمهای بازی تنها در نسخه PS4 در دسترس است

Standard Edition.jpg David Beckham Edition.jpg Legend Edition.jpg

تاریخ انتشار:
28 آگوست (6 شهریور) در آمریکا
29 آگوست (7 شهریور) در اروپا

30 آگوست (8 شهریور) عرضه جهانی

پلتفرمها: PS4 - PC -XBOX ONE (پشتیبانی کونامی از نسل هفتم به پایان رسیده)



*با انتشار اطلاعات جدید و تریلر پست اول به روز میشود
*آپشن فایل ها و تصاویر به پست دوم اضافه میشوند
 
آخرین ویرایش:
آخر سر چهره بوفون رو آپدیت کردن .

نکته : فیس ساخته شده دستی هستش و تیم سازنده تو بخش چهره سازی واقعا کارشون حرف نداره . ساپورتشون هم در این بخش عالی هستش و تو این موارد به تیم سازنده کم ترین ایراد رو میشه گرفت .

View attachment 100962
View attachment 100963

خدایی کونامی دستی میسازه ea هم مثلا اسکن میکنه

50940489_150849465907695_7724851145233991126_n.jpg


8->8->8->8->
 
آخرین ویرایش:
خداکنه هرکاری کونامی میکنه حداقل هوش مصنوعی رودرست کنه به خاطرهمین هوش مصنوعی رفتم سراغ فیفاامروزبرای تنوع پیس19باcpuزدم اصلا افتضاح محضه حداقل فیفا خدایی نمیگم همه چی تمومه ولی ازنظرهوش مصنوعی به نظرم ازپیس جلوتره وتااینودرست نکنن گیم پلی پیس ناقصه وبازهم درجا میزنه وگرافیک هم نمیتونه کمکی کنه بهش

اتفاقا من برعکس شما به خاطر هوش مصنوعی ضعیف فیفا کوچ کردم به pes جدا از هوش مصنوعی پلیرآی دی اصلا معنی نداره تو فیفا شما میتونی با هر بازی کنی از هر دفاع و هافبک دفاعی رد بشی

درمورد هوش مصنوعی هردو مشکل دارن ولی آن کجا و این کجا!

کاملا با نظر شما مخالفم اونم با دلیل و مدرک
تو این چندسال اخیر که فیفا باز بودم چیزی به اسم هوش مصنوعی و فیزیک و گیم پلی ندیدم . یعنی تا قبل اینکه pes بازی کنم درک م از گیم پلی و هوش مصنوعی و فیزیک در حد فیفا بود فکر میکردم یعنی همین. رفتم سمت Pes دیدم چقدر درک م مشکل داشت



هر دو در یک سری نقاط ضعف دارن ولی نقاط ضعف فیفا قشنگ گند میزنه به گیم پلی و بازی پلیر . نقاط ضعف pes نقاطیه که خارج از زمینه
 
آخرین ویرایش:
اپدیت جدید تغییراتی هم در گیم پلی ایجاد میکنه؟

دیتاپک تغییری تو گیم پلی ایجاد نمیکنه دیتاپک شامل افزوده شدن استادیوم های جدید فیس های جدید بوت های جدید تروفی های جدید و.... میشه


تغییرات گیم پلی با پچ اضافه میشه که اونم در مواقع خاص اگر نیاز بود که فعلا نیاز نیست
 
  • Like
Reactions: Siamak61
کی میگه هندیکپ توفیفا فقط هست امروزتومسترلیگ36تاشوت زدم گل نشداخرسر1-0بازیروباختم اگه میدونستم اینطوری میشه فیلم بازیرومیگرفتم اعصابم خوردشد نمیدونم شوت ارور تومستر بالاست یابایداسمشوهندیکپ گذاشت
 
Data Pack 4.0 available now

▼Legend players


Capture58258215826.PNG Capture662362.PNG

pes2019_dp4_nakata.jpg pes2019_dp4_park_cg.jpg
pes2019_acm_legends.jpg
pes2019_arsenal_cg.jpg

▼Two new stadiums added

DyywyAPX0AAZBqr.jpg
Dyy89F9WoAAvezx.jpg Dyy89F8X0AEusvO.jpg pes2019_dp4_celtic_park_day.jpg

▼New boots and ball added


▼Player face updates
Over 80 player faces updated from around the world

▼New player portraits photos added
Several new player portraits can be seen when setting formations and checking player stats during matches with the new update



 
آخرین ویرایش:
واقعا چه جوری یه سازنده میتونه انقدر احمق باشه که استادیوم هایی انقدر با کیفیت بسازه ولی به خاطر ضعف در پرزنتیشن ها و کارگردانی تصاویر در کات سن ها این نما های زیبا استادیوم های ساخته شده به خصوص استادیوم های تیم های پارتنر که یه چیز عجیب و غریبی با کیفیت ساخته میشن به راحتی هدر بره ؟؟! :-??چنین حماقتی فقط و فقط از دست تیم سازنده PES بر میاد و خلاص !!! :ziped::Crying1:

Dy5NklwVYAAZd6i.jpg Dy5Pd5SUYAABOOZ.jpg Dy5P8x-UYAE2Mpr.jpg Dy5NMZWV4AEp5X6.jpg
 

گفتگو با Konami : نور پردازی در PES


Capture5815151.PNG

روشنایی در بازی ها یکی از موضوعات و چالش هاییست که به طور مداوم در طول نسل ها در حال تکامل است. امسال ، ما توجه زیادی به نور پردازی Real Time داشتیم
و این یکی از داغ ترین موضوعات در میز روی بحث ما میباشد با توجه به ارتباط تکنولوژی نور پردازی ، ما با افراد ماهر و شگفت انگیز از تیم گرافیک PES کونامی بحث و گفتگو کردیم که چگونه نورپردازی در یکی از محبوب ترین سری بازی های فوتبال Pro Evolution Soccer تولید می شود.

image7-5-1024x5764.jpg

نورپردازی در بازی های ورزشی


نور در بازی ها معمولا یک ابزار برای ایجاد جان دادن به بازیست . چراغ های کم نور مناسب برای راهروهای شبح وار و فضا های خفه ، چراغ های قرمز مناسب محیط های جهنمی و آتشین ، و فضاهای روشن به نظر می رسد اغلب شاد و زنده هستند. با این وجود بازی های ورزشی کمی متفاوت است. در بازی هایی مانند PES، نورپردازی عمدتا برای دستیابی به واقع گرایی تلاش میشود و این ورزش محبوب را در شکوه و عظمت کامل خود نشان می دهد. هدف اصلی این است که تصاویر را تا حد ممکن نزدیک به تصویر تلویزیونی در بیاوریم.

نور پردازی و روشنایی واقع گرایانه در یک سناریو و زمینه تطبیق با زمان واقعی و همین طور با افزایش تقاضا برای محتوای بیشتر می تواند گاهی اوقات دشوار باشد.

image9-4.jpg image8-4.jpg image11-5.jpg

صحبت های تیم گرافیک PES : "هنگامی که ما بر روی real-time graphics کار می کنیم یکی از تمرکز اصلی ما پیدا کردن تعادل مناسب بین کیفیت و کارایی است. اما گاهی اوقات ما، برنامه نویسان گرافیکی هنگام توسعه بازی می توانیم در مورد بهره وری، تکرار، سازگاری و غیره فراموش کنیم . به همین دلیل ما یادآوری می کنیم که مهم است درک کنیم که توسعه دهندکان نیاز دارند و تکنولوژی را برای آنها توسعه می دهیم ، نه فقط برای نیازهای ما برنامه نویسان گرافیکی .

با هر توسعه، نه تنها PES، درگیری بین تکنولوژی و هنر همچنان یکی از بزرگترین مشکلات برای توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری است. پیدا کردن تکنولوژی کامل برای کمک به ایجاد نور پردازی خوب در یک بازی ورزشی به صورت Real Time بسیار دشوار و چالش برانگیز است، به ویژه از آنجایی که از این دسته الزامات تکنولوژیی چالش برانگیزی که وجود دارد.

صحبت های تیم طراحی گرافیکی PES :

در پایان روز، ما همچنین باید بر روی بهینه سازی تأکید کنیم. در چند سال گذشته، ما موتور خود را برای به حداکثر رساندن عملکرد و کارایی برای نیازهای خاص خود تغییر دادیم، در حالی که ما کد منبع گرافیکی خود را برای بهبود انعطاف پذیری و کاهش اشکالات بالقوه ساده سازی کردیم. ما هم اکنون با استفاده از رزولوشن پویا و پیشرفته امپریال فضایی زمانی برای تمام سیستم عامل هایمان استفاده می کنیم. این مهمترین تلاش بهینه سازی بود اما ما دست از کار نکشیدیم و آن را متوقف نکردیم ، خط لوله گرافیکی ما به صورت دوره ای در جستجو برای تنگناها و فرصت های بهینه سازی مورد بررسی قرار می گیرد. وقتی چیزی عجیب و غریب پیدا می کنیم، آن را به موقع تجزیه و تحلیل می کنیم و در صورت امکان اقدامات را به سرعت انجام می دهیم.

نور پردازی در PES


صحبت های تیم طراحی گرافیکی PES :

از جنبه فنی اگر بخواهیم نگاهی بیندازیم ، سیستم نورپردازی PES چیز خاصی نیست. این شامل یک خط لوله رندر متناوب و یک مدل سایه دار مبتنی بر فیزیک است. ما به جای آن تمرکز می کنیم تا امکان ایجاد هرچه بیشتر دارایی ها و امکانات با کیفیت بالاتر را در مدت زمان کوتاهی فراهم کنیم. ما تکرار را سرعت بخشیدیم و طراحان این فرصت را به دست میاورند که زمان بیشتری را صرف انجام کاری که دوست دارند انجام دهند .​

سیستم نور پردازی در نسخه 2018 :Arrowd:


image10-5.jpg

سیستم نور پردازی در نسخه 2019 :Arrowd:


image2-5.jpg

با هر انتشار بازی جدید توسعه دهندگان مواجه با مشکلات جدید هستند . با آخرین نسخه PES، نیازهای اصلی تیم سازنده این بود:​


  • 60FPS بدون پایین آمدن فرم ریت در بازی
  • پشتیبانی رندر در 4K / HDR بر روی تمامی سیستم عاملهای قدرتمند
  • زمان های مختلف روز و تغییرات آب و هوا را پشتیبانی می کند
  • تصویر بازی باید تا حد ممکن نزدیک به تصاویر مرجع استادیوم واقعی باشد.
برای رسیدن به دو هدف آخر، توسعه دهندگان مجبور بودند راه حلی برای تکرار سریعتر پیدا کنند. آنها مجبور بودند خط تولید تولید محتوا را سریعتر بسازند تا طراحان بازی کنترل و انعطاف بیشتری داشته باشند بدون این که چالش های فنی مانع این کار شوند .

"تا زمان نسخه PES2018، موتو نور پردازی ما نیز PS3 و Xbox 360 را هدف قرار می داد، در واقع نورپردازی واقع بینانه کامل نبود، و در هنگام کار با نورپردازی جهانی ( global illumination) خروجی کار نتایج ایده آلی اصلا نداشت و برای ما راضی کننده نبود .

image1-5.jpg

از آنجایی که خط لوله سیستم نور پردازی ما برای طراحی موثر در PS3 و Xbox 360 طراحی شده است، نتایج به دست آوردن سطح کیفی رضایت بخش و بدون نیاز به برخی از تدوین بهینه نیست. به عنوان یک نتیجه و عملکرد ، تیم کوچکی از ما از طراحان در بخش گرافیک در قسمت نور پردازی مجبور شد تنظیمات دستی را برای هر صحنه و شرایط آب و هوایی انجام دهد. ساعت کاری ما افزایش یافت و برنامه ما به شدت تنگ و سنگین شد.

در گذشته، ما از سایر راه حل های نور پردازی جهانی (global illumination ) مانند رنگ های پخته شده استفاده می کردیم، اما ما مجبور بودیم به طرز طولانی مدت و زمان بری این کار را انجام دهیم . حتی تغییرات کوچکی در محتوای ما هزینه های زیادی را در میان سایر مشکلات پدیدار می کرد

اگرچه در بازی ورزشی مثل PES بیشتر صحنه ها خارج از خانه و اتاق و محیط های بسته است، سقف ورزشگاه سایه های غالب را تولید می کند. در این سایه ها، تعادل روشنایی، درجه بندی سایه ها و کنتراست دقیق بسیار مهم است. صرف نظر از راه حل که ما سعی کرده ایم، طراحان گرافیکی مجبور بودند نورهای اضافی را برای بهبود نور در این مناطق به آنها اضافه کنند و به آنها کار بیشتری انجام دهند و زمان بیهوده از دست میرفت .

بسیاری از رویکردها و راه حل ها و به نوعی مسیر انتخاب توسعه می توانند برای مدل سازی GI مورد استفاده قرار گیرند و همه آنها در تئوری نتایج تقریبا درستی تولید می کنند. ما معتقدیم که کلید اصلی ماجرا این نیست که راه حل برنامه نویسان گرافیکی را به بهترین شکل انتخاب کنیم، بلکه انتخاب جریان کاری است که به هنرمندان و طراحان ما اجازه می دهد که به راحتی و در زمان مناسب کار کنند و کار را تمام کنند و همین طور تصاویری را که در نظر گرفته شده اند، ایجاد کنند.

image4-4.jpg image3-5.jpg image6-5.jpg


صحبت های تیم طراحی گرافیکی PES :
پس از این که بسیار فکر کردیم ، ما تصمیم گرفتیم خط لوله نورپردازی جهانی ( global illumination ) را با یک راه حل پویا جایگزین کنیم که در بازار موجود بود. این زمانی بود که ما شروع به تفکر و بازبینی درباره نور پردازی در بازی بیشتر فکر کردیم​

Enlighten یک راه حل به طور گسترده ای برای GI در زمان واقعی با قیمت پایین و با کیفیت بالا است. اگر بازی RiME را تجربه کرده باشید شما دیده اید که این سیستم نور پردازی پیشرفته آن چه که می تواند به چه خوبی انجام دهد.

از همه مهمتر، Enlighten تکرار سریع و یک گردش کار ساده ارائه می دهد. به روز رسانی نور پردازی و روشنایی به صورت real-time به معنی بازخورد فوری در تغییر نور است. تکرار بیشتر در زمان کم، هنرمندان روشنایی را قادر می سازد که بهترین کار خود را انجام دهند. در حالی که بسیاری از راه حل های real-time GI استفاده سنگین از GPU، Enlighten نیاز به زمان صفر درجه GPU حتی در رزولوشن صفحه نمایش بالا دارد . به این معناست که برنامه نویسان گرافیکی می توانند از زمان ذخیره سازی GPU برای بهبود کیفیت تصویر و پاسخگویی استفاده کنند.

Enlighten روشهای متعدد نور را شبیه سازی می کند تا نور واقع گرایانه را حتی در مناطق محصور سایه ایجاد کند. این همه تاثیری بر نرخ فریم بازی ندارد زیرا شبیه سازی به عنوان یک کار پس زمینه اجرا می شود.

"Enlighten با استفاده از فرمول ریاضی به نام Harmonics کروی و یک ساختار داده ای octree به منظور کارآمد داده های نورپردازی در حجم زیادی از فضا را رمزگذاری می کند. در موتور، Enlighten به ما داده های نور را به شکل یک بافت مجازی 3D به ارمغان می آورد. برای استفاده از این بافت ساده و ارزان برای استفاده از GI پخش شده در هنگام رندر کردن صورت میگرد

صحبت های تیم طراحی گرافیکی PES :

پیش از این، برای توزیع داده های انتشار داده شده GI در سراسر فضا، طراحان باید با دقت نظر بسیاری از حجم GI را جای گذاری میکردند . در عوض، از وقتی که از سیستم نور پردازی جدید Enlighten استفاده شد این سیستم نور پردازی پیشرفته به طور خودکار تعیین می کند که کجا قرار است داده های GI منتشر شده و به ما دقت بیشتری را تنها در جایی که مورد نیاز برای طراحان است انتخاب میکند و نشان میدهد و این موضوع به خودی خود باعث میشود طراحان برای بهینه سازی زمان زیادی از حافظه را ذخیره کنند که باعث میشود فضای بسیار زیادی از قدرت سخت افزار برای انجام کار های دیگر باز و در اختیار تیم سازنده گرافیکی باشد​

مزایای راه حل استفاده از سیستم نور پردازی جدید

در چند سال گذشته، ما به چندین استادیوم رفتیم تا مقدار زیادی از اطلاعات مرجع، از جمله منابع هوایی از طریق هلیکوپترها را تهیه کنیم. تمام این اطلاعات ما را قادر می سازد تا تقریبا تمام دوربین های بازی ما را با همتایان واقعی مقایسه کنیم.​

image5-4.jpg

همچنین در زمینه های دیگری از خط لوله گرافیکی پیشرفت های فنی وجود داشت که سیستم روشنایی ما را کاملا تکمیل کرد. به عنوان مثال، ما چگالی اطلاعات بافت را به طرز قابل توجهی افزایش داده ایم که سبب کاهش آثار روشنایی شده است (مانند آلیاژ ها و فلزات در بازی ) و این موضوع ثبات زمانی را بهبود می بخشد، فقط چند چیز را نام گذاری می کنیم. و البته ما قصد داریم تا موتور خود را بهبود ببخشیم تا واقعیت نورپردازی ما را بیشتر کند.

سرانجام، طراحان llumination ما چندین بار تکرار شده بودند تا بتوانند نور را به دلخواهشان تنظیم کنند. تولید روشنایی و نور پردازی یک تلاش گروهی عظیم است و هر کس بهترین کار را به خود اختصاص داده است و میتواند بر روی آن بهترین کار و تلاش رو انجام دهد . برای PES 2019 ما با استفاده از Enlighten تولید نور با کیفیت طراحان ماهر را استخدام کرده ایم . از طراحی نور پردازی اضافی دستی و دیگر عوارض آزار دهنده و غیر ضروری خلاص شدیم. حتی مواردی مانند قرار گرفتن در معرض دوربین نیز بسیار راحت تر نسبت به قبل کنترل میشوند.

صحبت پایانی تیم گرافیک PES :

طراحان ما همیشه می خواستند که چراغ های ورزشگاه را با GI غروب خورشید در شب های تابستان ترکیب کنند. در حال حاضر، با سیستم نور پردازی جدید طراحان گرافیکی در نهایت قادر به انجام کار تولید نور چشم نواز شده اند. این نوع چیزها به نظر بسیار جذاب است و انگیزه و تلاش ما را برای ادامه دادن به محدودیت های که در گذشته داشتیم و امروزه دیگر نداریم بسیار تحریک می کنند.
 
آخرین ویرایش:
خب خبر رسمی اومده که همون طور که بازی فیفا در بلژیک بخش پرداخت های درون برنامه ایش ممنوع شده قوانین جدید کمیسیون بازی ها در بلژیک این بلا رو سر کونامی هم آورده و البته امیدوارم پرداخت های درون برنامه ای روزی در تمامی بازی ها از بین بره و تمامی کشور ها علیه این اپیدمی زشت که صنعت گیم رو دچار مشکلات فراوانی کرده قوانین سفت و سختی بگیرن و پرداخت های درون برنامه ای ممنوع بشه .

رسما قمار خونه راه انداختن و من کاری به ماهیت اصلی قمار من ندارم و قمار برای خودش در کشور های مختلف قوانین مربوط به خودش رو داره و سایت ها و مجوز های مخصوص به خودش رو میخواد . ( ولی وقتی وارد بازی ها بشه اونم به صورت پولی و خنده دار و واقعا فاجعه باره ! بازی داشتیم برای باز کردن سیو بیشتر باید پول پرداخت میکردیم !!! :lol: ) ولی بازی های کامپیوتری به خاطر نبود قوانین قضایی سفت و سخت به همین خاطر بسیاری از کمپانی ها دارن از این موضوع سواستفاده میکنن و واقعا قانون در هر جایی نباشه ( قانون درست ) آدمیزاد هم ازش به راحتی سواستفاده میکنه و ...

Avertissement important pour les joueurs en Belgique | PRO EVOLUTION SOCCER 2019

Capture515151.PNG
 
آخرین ویرایش:
سلام دوستان. وقتتون بخیر.

من آپشن فایل ریختم، میخوام بدون وصل شدن به اینترنت، دو نفره تمامی پچ و آپدیت ها بیاد. راهی هست ؟ اگر میشه کامل توضیح بدید چون من خیلی از تنظیمات ps4 سر در نمیارم :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or