10 بازی FPS سال 2017

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
این لیستی از بازی های FPS که سال 2017 ارائه می شوند می باشد. تعدادی از بازی ها کاملا شناخته شده و تعدادی به احتمال زیاد برای شما کمتر شناخته شده اند. در نظر داشته باشید که عرضه این بازی ها در 2017 در مواردی کاملا تایید نشده و امکان عقب افتادن این بازی ها وجود دارد.

Battalion 1944
049106.jpg

ساخته شده توسط تعدادی از بازیسازان با تجربه این صنعت، این بازی در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد. این بازی سعی دارد احساس لذت بخش بازی های کلاسیک این سبک مانند Call of Duty و Medal of Honor را بازگرداند. بعد از یک Kickstarter موفق، سازنده ها سخت مشغول کار هستند تا بتوانند امکان مبارزه در مکان های واقعی دنیا را به بازیکنان بدهند. همچنین تمرکز بر روی خود بازی و توانایی بازیکنان است، نه Grind برای بالابردن Level.

Prey
prey-2017-screen-3.jpg

اطلاعات زیادی در مورد این بازی در دست نیست، ولی داستان کلی بازی در مورد تاریخ متفاوت آمریکا است که در آن کندی کشته نشده و با قدرت برای سفر به فضا سرمایه گذاری کرده. بازی در ایستگاه فضایی Talos اتفاق می افتد که در زمان کندی ساخته شده و در سال 2032 کاملا موفق و پابرجاست.

Destiny 2
فکر نکنم نیاز به معرفی داشت باشد! ادامه ای بر یکی از موفق ترین بازی های نسل قبل با طرفداران پر و پا قرص. اطلاعات چندانی از این بازی در دسترس نیست.

Insurgency: Sandstorm
50620_1_insurgency-sandstorm-announced-pc-consoles-rebuilt-ue4.jpg

بازسازی بازی که در سال 2014 برای PC ارائه شد و این بار برای کنسول ها هم در نظر گرفته شده است. تعداد زیادی ماموریت coop برای بازی درنظر گرفته شده. این بازی بر خلاف همتایانش در این سبک، بسیار واقع گرا است.

Strafe
strafe-wants-to-be-the-best-goddamn-shooting-game-of-1996-246-1457009287.jpg

این بازی تلاش دارد تا تقلیدی باشد از FPS های دهه نود ( Doom و Quake). در این بازی شما یک بازیافت کننده هستید که به نقطه دوری از فضا برای ماموریتی فرستاده می شود. هنگام رسیدن به مقصد که سفینه فضایی به نام icarus است متوجه می شوید که همه چیز برو روی سفینه به هم ریخته است. بازی شامل مراحل random generated، تعداد زیادی تفنگ و secret های فراوانی است. همه از اجزای اصلی FPS های کلاسیک.

Quake Champions
hqdefault.jpg

بعد از سالها، Id Software می خواهد بازی Quake را به بازار برگرداند. این بازی که در 2016 معرفی شد تلاش دارد تا این بار با الهام گرفتن از Hero Shooters که اخیرا با عرضه Overwatch به اوج رسیده، تکانی اساسی به نام Quake دهد. با اینکه در حال حاضر بازی فقط برای PC اعلام شده، سازنده ها عرضه بازی بر روی کنسول ها را رد نکرده اند.

Space Hulk: Deathwing
Space-Hulk-6.jpg

بازی در سال 2016 برای PC و 2017 برای کنسول ها ارائه خواهد شد. این بازی در دنیای Warhammer 40K قرار دارد. در این بازی شما کنترل یک Space Marine را بر عهده دارید که برای مبارزه به Space Hulk می روید. Space Hulk ها از باقیمانده سفینه هایی تشکیل شده اند که در طی سال ها حین Warp کردن از بین رفته اند و با یکدیگر درآمیخته شده اند.

Get Even
maxresdefault.jpg

اطلاعات زیادی از این بازی در دست نیست به جز اینکه الهام از Silent Hill و Matrix گرفته است. پس منتظر داستان عمیق و پیچیده این بازی باشید. شما کنترل کسی را به عهده دارید که بازرس خصوصی برای شخصیت های قدرتمند و حتی دولت می باشد، ولی در آخرین ماموریت دنیای خود را تغییر کرده می بیند. سازنده بازی از تکنولوژی جدیدی استفاده کرده که به آنها اجازه می دهد اماکن های واقعی را به صورت سه بعدی scan کرده و در بازی بازسازی کنند.

P.A.M.E.L.A.
PAMELA_Oasis_Benches.0.jpg

بازی در ابر شهری به نام Eden قرار دارد. این شهر به اوج تکامل رسیده ولی هزینه این پیشرفت برای شهروندان بسیار سنگین بوده است. بازیکنان از خواب مصنوعی بیدار می شوند و می بینند که یک ویروس در شهر پخش شده و سبب شده که شهروندان رفتاری عجیب و احیانا تهاجمی داشته باشند. بازی open world می باشد و بازیکنان باید در حین گشت و گذار کم کم داستان بازی را کشف کنند ، منابع جمع کنند و به چرخه شب و روز بازی عادت کنند.

Top Upcoming First-Person Shooters For 2017
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
ایده های بتزدا برای تغییر تاریخ خیلی جالبه:D، توی بازی wolfenstein TNO هم تاریخ رو عوض کرده بودن و حالا اینکارو دارن با prey انجام میدن، خوشم میاد از این دیدگاهشون:D.
prey درسته اطلاعاتش محدوده ولی ستینگ واقعا عالی ای داره برای من. تلفیقی از چندتا بازی به نظر میاد و استودیویی مثل Arkane هم پشتشه که کاملا تضمین میکنه کیفیتشو. شدیدا منتظرشم.
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,561
نام
حسین
والبته شاخه شاخ ها که هر سال جایزه بهترین fpsرو میبره call of duty:))
--------
تنوع خوبی دارن ساله خوبیه برا fps باز ها امیدوارم این battlion مثل cod های قدیمی در بیاد
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,137
نام
طائل
ایده های بتزدا برای تغییر تاریخ خیلی جالبه:D، توی بازی wolfenstein TNO هم تاریخ رو عوض کرده بودن و حالا اینکارو دارن با prey انجام میدن، خوشم میاد از این دیدگاهشون:D.
prey درسته اطلاعاتش محدوده ولی ستینگ واقعا عالی ای داره برای من. تلفیقی از چندتا بازی به نظر میاد و استودیویی مثل Arkane هم پشتشه که کاملا تضمین میکنه کیفیتشو. شدیدا منتظرشم.

در کل FPS‌های بتسدا اکثراً در مقابله با یک نیروی اهریمنیه و هیچوقت وارد مقوله جنگ انسان با انسان(و طبیعتاً عادی شدن و طبیعی جلوه دادن زشت‌ترین چیزها،جنگ برای مخاطب،مث کال آو دیوتی و بتلفیلد) نمیشه،و این به نظرم اتفاقی نیست و برام خیلی قابل احترامه :D
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
در کل FPS‌های بتسدا اکثراً در مقابله با یک نیروی اهریمنیه و هیچوقت وارد مقوله جنگ انسان با انسان(و طبیعتاً عادی شدن و طبیعی جلوه دادن زشت‌ترین چیزها،جنگ برای مخاطب،مث کال آو دیوتی و بتلفیلد) نمیشه،و این به نظرم اتفاقی نیست و برام خیلی قابل احترامه :D
همینطور هست.اگر امتحان نکردی پیشنهاد می‌کنم فالوت رو حتما بازی کنی‌، بازی دقیقا سعی‌ می‌کنه نشون بده که هیچ چیز خوبی تو جنگ وجود نداره، با هر هدفی‌ که باشه. یک سری از داستان‌های جانبیش می‌تونن تا چند دقیقه آدم رو از لحاظ فکری فلج کنن.:D. بازی‌های موفق دیگه مثل مترو هم از این خصوصیات فالوت خیلی‌ وام گرفتن.
Prey هم فکر کنم همین رویه داستان چند لایه رو ادامه بده با توجه به چیزی که نشون دادن، در حال حاضر مورد انتظار‌ترین FPS/RPG برا من هست.:D
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
در کل FPS‌های بتسدا اکثراً در مقابله با یک نیروی اهریمنیه و هیچوقت وارد مقوله جنگ انسان با انسان(و طبیعتاً عادی شدن و طبیعی جلوه دادن زشت‌ترین چیزها،شک برای مخاطب،مث کال آو دیوتی و بتلفیلد) نمیشه،و این به نظرم اتفاقی نیست و برام خیلی قابل احترامه :D
اصلا نه تنها fps هاش، بلکه تقریبا تمام عناوینشون همین دورنما رو دارن، کاملا درست گفتین.
استودیوهای زیرمجموعش هم کاملا دیدگاه مشترکی باهاش دارن. مثلا id از قدیم داستان تمام بازیهاش نبرد بین خیر و شر بوده، نیروی شر هم اکثرا انسان نبوده توی بازی هاشون، یا شیاطین و demon ها بودن یا موجودات بیگانه مثل strogg ها و اگر قرار بوده از انسان به عنوان نیروی شر استفاده کنن به سراغ شخصیت ها و حوادث تاریک تاریخ مثل نازی ها و هیتلر رفتن(wolfenstein). حتی rage هم اون clan و شاخه authority که جبهه شر بازی به حساب میومد عقاید و تفکرات نازیسم داشت که میشد حتی از روی پرچمشون که شباهت غیر قابل انکاری با پرچم آلمان نازی داشت میشد این رو فهمید.
بقیه استودیوهاشم همینطور. Arkane با dishonored داستان خیانت و قدرت طلبی رو خیلی به درستی به تصویر کشید و اون روح چرک و کثیف این عمل رو نشون داد.
عناوین خود بتزدا هم که همونطور که کاوه بیان کرد خیلی زیر پوستی و در لفافه همین هدف رو دنبال میکنن مثل همین fallout.
در کل نگرششون برای من هم ارزشمنده، توی عناوینشون پلیدی واقعا زشت و بد هست طوری که با تمام وجود حسش میکنی .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر