Multi Platform 007 First Light

007-first-light-bk36x.jpg
نام عنوان: 007First Light
سازنده: IO Interactive
ناشر: IO Interactive
تاریخ عرضه: 2026
پلتفرم: پلتفرمای نسل 9, Switch 2 و PC
پس از سالها انتظار, جناب Bond آماده است که بار دیگر به دنیای بازی های ویدیویی بازگشته تا ماجراجویی جدید را برای طرفدارانش به ارمغان آورد.
پروژه 007 که حالا با نام 007First Light شناخته می شود توسط IO Interactive خالقین سری Hitman معرفی شده و در آینده ای نامعلوم منتشر خواهد شد.
این بازی داستان ریشه های شخصیت جیمز باند و عنوان 007 را روایت خواهد کرد.
1.از انجین سری هیتمن یعنی Glacier engine استفاده خواهد کرد.

2.داستان بازی کاملا اورجیناله و درباره ریشه های جیمز باند و دریافت عنوان 00 هست.
در طول داستان, باند با شخصیت های آشنا همچوت ام, کیو و مانی پنی رو به رو خواهد شد, و خمچنین شخصیت های جدید همچون استاد باند گرین وی, ایزولای مرموز و شخصیت های منفی جدید.

3.بازی در سبک اکشن سوم شخص هست و برخلاف سری هیتمن تمرکز برروی داستان و شخصیت پردازی دارد و خطی تر است.
البته پلیر همچنان میتواند ماموریت ها را با آزادی عمل پیش ببرد, با مخفی کاری, حمله یا حتی بلوف زدن برای نگهبان ها.

4.استفاده از اتومبیل های نمادین سری تایید شده.

5.به گفته مدیر استودیو جیمز باند این بازی دیجیتالی هست و براساس هیچ بازیگری نیست.

6.بازی از نظر شباهت به فیلم ها, به دنیل کریگ نزدیک تر خواهد بود تا راجر مور.

7.بازی در سال 2026 برای پلتفرم های نسل 9, pc و سوییچ 2 عرضه خواهد شد.
میتوانید با ثبت نام در وبسایت بازی آیتم های ویژه موقع لانچ بازی دریافت کنید.
 
آخرین ویرایش:
درسته پرفکت دارک کنسل شد ولی جیمزیاند به نظرم به نظرم بتونه به خوبی جاش رو پرکنه B-)
خوشبختانه خیلی شبیه جیمزباند قدیمیاست 8-> ،گجتها برگشتن

خیلی وقت بود تخریب پذیری به این جذابی تو اکشن ادونچر سوم شخص ندیده بودم

بازیگراهم مناسبند
1756926251937.jpg


به غیر از افت فریم که احتمالا در نسخه نهایی حل میشه
هوش مصنوعی و گرافیک فنی قدیمی نقاط منفی هست که دیدم

در کل جیمزباندی هست که میخوام

این بشکه های قرمز رنگ بنزین مثل اینکه قرار نیست از سر این طراحهای بازی بیرون بره.
چپ و راست هم که اسلحه روی زمین افتاده و دشمن ها کلا چسبیده به این بشکه های قرمز دیدبانی میدن یا سنگر میگیرن و منتظرن که یکی اونها رو منفجر کنه!
دیگه واقعا برای نسل 9 که داریم میریم به 10 این شکل از طراحی بازی خیلی قدیمیه بابا.
مهم اینه که حال میده :D
 
آخرین ویرایش:
تو شرایط فعلیش نمایش بازی روی PS5 اگه بوده باشه که خیلی خوب نبود.
کلا بازی چه وقتی باند داشت راه میرفت و یا چه حین رانندگی و... سکته داشت و دوباره یکی دو فریم رو میپرید.
همه جای بازی این مورد بود.
البته کلی زمان دارن برای فیکس کردن همچین مواردی.

اما در مورد خود بازی نمایش واقعا خوب بود و برای امشب دوستش داشت :D
نکات جذاب هیتمن رو گرفتن و با set pieceهای سینمایی همیشگی فیلمهای جیمز باند ترکیب کردن که نتیجه خیلی خوب از آب در اومده.
خود باند هم که طبق روال بازیهای مدرن شیزوفرنی داره و یکسره داره هینت و... میده که خب این حتما بازی رو به نسبت هیتمنها خیلی در دسترس تر کرده.

بخوام کمی ایراد بگیرم و غر هم زده باشم اینکه طراحی بازی خیلی جاهاش واقعا نسل ششمیه.
این بشکه های قرمز رنگ بنزین مثل اینکه قرار نیست از سر این طراحهای بازی بیرون بره.
چپ و راست هم که اسلحه روی زمین افتاده و دشمن ها کلا چسبیده به این بشکه های قرمز دیدبانی میدن یا سنگر میگیرن و منتظرن که یکی اونها رو منفجر کنه!
دیگه واقعا برای نسل 9 که داریم میریم به 10 این شکل از طراحی بازی خیلی قدیمیه بابا.
 
مهم اینه که حال میده :D
حتما همینطوره ولی انصافا خیلی حرکت چیپیه.
خیلی لوس و تخیلی میکنه فضای بازی رو.
آخه خیلی هم اگزجره چپ و راست بشکه و تانکر سوخت انداختن تو این مرحله.
==========

الان نمایش رو کامل دیدم ، انجین بازی تو بخش هواپیما فکر کنم تا مرحله زایش رفت :D
مشخصه که هنوز خیلی وقت صرف بهینه کردن بازی نکردن ، البته این همیشه تو مراحل پایانی بازی انجام میشه.
ولی امیدوارم قبل از انتشار کاملش کنن و این مشکلات رو تو روز انتشار تجربه نکنیم.
 
این بشکه های قرمز رنگ بنزین مثل اینکه قرار نیست از سر این طراحهای بازی بیرون بره.
چپ و راست هم که اسلحه روی زمین افتاده و دشمن ها کلا چسبیده به این بشکه های قرمز دیدبانی میدن یا سنگر میگیرن و منتظرن که یکی اونها رو منفجر کنه!
دیگه واقعا برای نسل 9 که داریم میریم به 10 این شکل از طراحی بازی خیلی قدیمیه بابا.
البته اونجا ها ست پیس خطی بود واسه Spectacle کار گذاشته بودنشون که احتمالا هر چند مرحله از این مدل طراحی ها داشته باشه .
 
کلیت بازی که خیلی خفن بود! ترکیب هیتمن و آنچارتد هست برای من
تقریبن ۶ ماه فاصله هست و بعیده این افت فریم ها درست نشه ٬ اما قشنگترین بخش نمایش بازی این بود که اومدن هر آن چه که ساختن و نمایش دادن! نیومدن گیم پلی فیک و به ظاهر فک برنداز نشون بدن که روز عرضه نصفشم نتونن دربیارن.
 
این بازی نسبت به هیتمن یه جهش بزرگه .صحنه های اکشن ، مخفی کاری ، پلتفورمینگ ، ماشین سواری و... یه پکیج کامله . امیدوارم موفق بشه
باتوجه به ماشین سواری ، احتمالا محیط های وسیع داره یا شاید اوپن ورد باشه .
صحنه های اکشن و هیجانی توی بازی زیاد هست .
قسمتهای پلتفورمینگ خیلی نرم اجرا میشه و شبیه انچارتد ۴ هست . انیمیشن ها نسبت به انچارتد در هشت سال پیش ضعیفتره .

از چیزی که دیدم خوشم اومد و همچین بازی ای به بودجه و زمان ساخت زیادی لازم داره و در کل بازی نسبت به هیتمن یه جهش بزرگه
 
نکات منفی:
گرافیکی که برای ps5 هست و کلی مزیت اپتیمایز داره وضعش اینه، آشغالی که میخوان برا پی سی بدن خدا میدونه چیه
کامل ندیدم تا قسمت کشت و کشتار فرودگاه دیدم. حداقل چند ده مورد استاتر وحشتناک. من نمیدونم اینا خودشون قسمت رانندگی رو ندیدن یا کورن یا چی این تریلر مثلا قراره روش کار کرده باشن پالیش کرده باشن تمیزش کرده باشن.فاجعه است. تو پارگینگ سطح طراحی ماشینا بیشتر نسل قبلی بود. تو قسمت رانندگی موشن بلر رو تا کهکشان راه شیری بالا بردن اصن حال بهم زن شده. گوشه اشیا گوستینگ داشت.
کلا به نظر میرسه گرافیکش مال اخرای نسل هشت باشه نه گرافیک نسل نه
شخصیت اصلی کاریزماتیک نیست( نه چهره اش نه صداش ی لبخند احمقانه ای هم داره که رو مخه مقایسه شود با دنیل کریگ)
مشکل با هوش مصنوعی ندارم مشکل با دیزاین مراحله. طرف از سی سانتی متریش میپره میره تو گل! نمیفهمه. تو روز روشن جلو چشم همه از دیوار کشیده بالا کسی نگاش نمیکنه ینی اینا با خودشون فکر نکردن چطور ممکنه؟
قبلا میگفتم هیتمن 3 با ماد جیمز بانده الان دیدم خیلی عقب تر از هیتمنه
هیتمن وقتی میخواستی برسی به باس اصلی پدرت در میومد
گیم پلیشو دوس داشتم ولی ینی تقریبا تنها چیزی که دوست داشتم همین گیم پلیش بود اونم نه قسمت تیر اندازیش اونجا اصن تخیلی بود.
برخلاف دوستان که فکر میکنن مشکل گرافیکیش حل میشه نمیشه نهایتا تخفیف پیدا کنه
این مشکلات تو عمق انجین هستن
در کل چارتا تکسچر کوه خوب داشت گیم پلی مخفی کاریش رو دوس داشتم گان پلیش زیادی روون بود و تخیلی داستانش یحتمل ی داستان آبکی خواهد بود شخصیت اصلی هم فاقد کاریزما گرافیک بسیار داغان
 
اپروچ کلی رو داشتم مخصوصا اینکه به هرچی اشاره کنی به اغراق آمیزترین شکل ممکن منفجر میشه واقعا باحال بود ولی امیدوارم یکم افکتای انفجارش بهتر بشه وقتی اینقد تاکید روش هست
شوتینگشم اوکی بود
ولی یکم سطح رئالیسم مخفیکاریش از سطح رئالیسم ویژوآلش پایینتر بود ینی بعضی جاها طبیعی نبود که دشمن جیمزباندو نبینه یا صدای پاشو نفهمه یکم آرکیدطور بود تو ذوق میزد ولی اشکال نداره
اینم دوس داشتم که تو هر موقعیت میشه سه چهارتا استراتژی مختلف برای پیشروی داشت ولی یه جوری نشون داده بودن انگار بیشتر از سه چهارتا موقعیت اسکریپت شده س و به طور بی نهایت دستت بازه که قطعا اینطور نخواهد بود ولی اشکال نداره
کلا به اندازه بلاکباسترای سونی به طور چشمی تمیز و flawless نبود ولی خوب بود اوکی بود ولی با این حال فک نکنم خودم بازیش کنم مگه اون موقع خیلی حوصله داشته باشم و بیکار باشم
خسته نباشن در کل کارو درآوردن بلاکباستری که سونی تهیه نکرده باشه سقفش همینه به نظرم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or