یک چهارم از سهم فروش بازی های ویدئویی سال بعد از آن CoD و GTA V

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
حواشی پیرامون دو فرانچایز بسیار مهم و بحث هایی که در مورد رقابت این دو عنوان در فروش، مدتیست که شروع شده. گزارشی از Baird Equity، موسسه تحلیل اقتصادی در آمریکا مبنی بر این است که، این دو عنوان در سال مالی آینده یک چهارم از سهم فروش بازی ها را از آن خود خواهند کرد. هم چنین یک سوم درآمد مربوط به بازی های ویدئویی نیز از آن این دو عنوان خواهد بود.


gta-v-logo1.jpg

هنوز تاریخ انتشار GTA 5 و CoD بعدی مشخص نشده ولی به نظر تا قبل از آپریل 2013 عرضه خواهند شد. از طرفی، طبق این گزارش شانس EA برای مقابله با این دو سری، در سال مالی آینده کم خواهد بود. زباستین کالین (Sebastian Colin) تحلیل گر این موسسه این چنین گفت که :" در بخش کنسولی بعید است که افزایش فروشی برای EA اتفاق بیفتد."

البته نباید انتشار مدال افتخار جدید را در اواخر سال جاری میلادی از یاد برد (که هنوز تایید شده است).

افزایش بی چون وچرای فشار شرکت هایی چون Zynga در بازار بازیهای موبایل و موضع مبهم و پر از تردید EA در مقابل Wii U هم ممکن است برای EA دردسرهایی ایجاد کند.
 

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,465
نام
Nimo
طفلی استودیوهایی که کارشون عالیه ولی هایپ ندارند. مثل 4A و Metro: Last Light و امثالهم...
sigh.gif

مترو که میترکونه ولی این 2 تا بازی م کلا هایپ انچنانی نکردن به نظرم اصلا کاری نکردن ولی واقعا این 2 تا میترکونن شک نکن مخصوصا ACTI که میخواد یه کارایی بکنه

==================================
ea هم فعلا تا مدتی کلا حرف نزنه بهتره.:d
 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,303
نام
بابک
نوش جان treyarch>:d<
شرکت های دیگه هم چشموشون درآد اگه عرضه دارن برن یه بازی بسازن که مولتی پلریش به خوبی call of duty باشه تا بازی شون فروش بره لامصب آدم میشینه 4 ساعت هم بازی میکنه خسته نمیشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر