یوشیدا: شبکه PSN به معنای واقعی کلمه هر روز مورد حمله هکر ها قرار می‌گیرد

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
تعطیلات کریس‌مس امسال را می‌توان یکی از بدترین روز های گیمری هر بازیکن نامید، تعطیلاتی که از همان روز اول با حملات «DDOS» گروهی با نام «Lizard Squat» بر روی شبکه‌های PSN و XBL شروع شد و عملکرد این دو شبکه را به صورت کامل مختل کرد. اما به نظر می‌رسد حملات از این دست همچنان ادامه دارد و به گفته یوشیدا حملات از این دست هر روز انجام می‌شود. اما دو شرکت سونی و مایکروسافت در خصوص این حملات هکر ها چه راهکاری دارند؟

dfru6ukwedsultdb3ouj.gif

اخیرا Shuhei Yoshida رییس استودیو های سونی در خصوص حملات «DDOS» و حملات پر تعداد هکر ها به شبکه PSN مصاحبه‌ای کرده‌است. که بدین شرح است: « ما همیشه، همیشه در حال کار کردن برای دفع این حملات اینترنتی هستیم. در واقع، این حملات هر روز صورت می‌گیرند. به معنای واقعی کلمه این حملات هر روز صورت می‌گیرند. بعضی روز ها شاهد حملات بیشتر و بعضی روز ها هم شاهد حملات کمتری هستیم. بعضی از روز ها آن ها [هکر ها] با تدبیر و راه‌های جدید به PSN حمله می‌کنند. کار ما شبیه داستان گربه و موش است. ما یک شرکت همکار داریم که با آن‌ها برای مقابله با حملات همکاری می‌کنیم و همیشه در حال بروز رسانی روش های جدیدی هستیم تا از حملات جلوگیری کنیم. بنابر این این یک جنگ ثابت بین ما و هکر ها است.»


هفته گذشته هم فیل اسپنر رییس بخش Xbox شرکت مایکروسافت اعلام کرده بود که در حال همکاری با دو شرکت «نینتندو» و «سونی» برای جلوگیری از حملات اینترنتی و «DDOS» به شبکه‌های آنلاین این کمپانی ها است.

منبع
 
آخرین ویرایش:

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,696
نام
علی
یه سری ادم بی مغز که هدفی در زندگی ندارن:|
اگه واقعا ادعا دارین بیاین کنسولارو هک کنید بلکه مورد امرزش قرار بگیرید:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر