
یکی از بزرگترین مشکلات Assassin’s Creed 3 با حساب نکردن باگ ها ی زیاد آن بخش داستانی حوصله سربر آن بود، با پایانی نا امید کننده و قهرمانی مبتذل، و ماموریت های جانبی بی استفاده.خوشبختانه کارگردان هنری Assassin’s Creed IV: Blackflag گفت که این شماره اینطور نخواهد بود.
"ما یک کارائیب بزرگ Open World داریم که پر از فعالیت و ماموریت های جانبی است. شما می توانید به قلعه ها حمله کنید، کشتی آواره پیدا کنید، غار های قاچاقچی ها را پیدا کرده و نفوذ کنید، کشتی های متحد را اسکورت کنید، مسیر های بازرگانی را مختل کنید، حیوان شکار کنید، پیدا کردنی ها را پیدا کنید و ...."
کلید اصلی این است که تمام این فعالیت ها در زمینه Open World هستند و شما هیچ وقت فکر نمی کنید که این فعالیت ها اضافی و بیش از حد هستند.همه آنها برای یک دلیل وجود دارند، و همه آنها جذاب هستند. شما این فعالیت ها را انجام می دهید تا دزد دریایی و اساسینی بهتری شوید.
او در مورد مکانیک کنترل ها صحبت کرد.
" نبرد های آن بسیار شبیه به ACIII است. ولی چیزهایی که به آن اضافه شده آنرا به یک مرحله بالاتر می برد. دو پیستول به شما اجازه می دهد که هنگام نبرد به دشمنان تیر بزنید. و به شما یک نگاه جدید در جنگ می دهد. Free-aim به شما اجازه می دهد که قبل از شروع شدن جنگ چند نفری را بکشید که خیلی کمک می کند.
Asssassin’s Creed IV: Blackflag در 29 اکتبر در امریکای شمالی برای Wii U, PC, Xbox 360, Playstation 3 عرضه می شود و نسخه های Xone و PS4 در راه هستند.
Source
آخرین ویرایش: