یوبیسافت ساخت بازی Assassin's Creed Infinity را تأیید کرد

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
گزارش جدید بلومبرگ اطلاعات فراوانی را از نسخه بعدی سری Assassin's Creed که ظاهرا یک پلتفرم آنلاین عظیم خواهد بود، لو می‌دهد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
لوگوی بازی Assassin's Creed

طبق این گزارش، شرکت Ubisoft بر روی این پروژه که با اسم رمز Assassin's Creed Infinity شناخته می‌شود، در حال کار است. گفته شده این پروژه در حقیقت یک پلتفرم آنلاین عظیم محسوب می‌شود که بر خلاف بازی‌های قبلی سری، بجای یک دوره تاریخی مشخص و تمرکز روی آن، دارای چندین ستینگ مختلف خواهد بود.

هر چند یوبیسافت در خصوص اطلاعات جزئی این گزارش واکنشی نشان نداده، اما وجود داشتن پروژه Assassin's Creed Infinity را تأیید کرده است. سخنگوی یوبیسافت به بلومبرگ اعلام کرده: «قصد داریم انتظارات طرفدارانی که به‌دنبال یک رویکرد منسجم‌تر بودند را برآورده کنیم.»

بلومبرگ ذکر می‌کند که این تغییر بزرگ با الهام از موفقیت‌های Fortnite و GTA V صورت گرفته است. هنوز تا عرضه آساسینز کرید اینفینیتی سال‌ها فاصله داریم و گفته شده این عنوان به مرور زمان تکامل می‌یابد. همچنین منابع بلومبرگ گفته‌اند که این پروژه با همکاری شعبه مونترال (سازندگان Assassin’s Creed Valhalla) و کوبک (سازندگان Assassin’s Creed Odyssey) ساخته می‌شود، اما شعبه کوبک مسئولیت مجموعه آساسینز کرید را بر عهده می‌گیرد.

با توجه به عرضه شدن آپدیت‌های رایگان و محتویات پولی مختلف برای نسخه‌های اوریجینز، آدیسی و والهالا، می‌توان گفت مجموعه Assassin's Creed سال‌هاست که به سمت رویکردی لایو سرویس محور نزدیک شده. با اینحال، به‌نظر می‌رسد Assassin's Creed Infinity یک قدم بزرگ‌تر در این راه به‌شمار می‌آید.

در هر صورت، طبق شنیده‌های جیسون شرایر از بلومبرگ، Assassin's Creed Infinity حداقل تا سال 2024 عرضه نمی‌شود و ممکن است در سال‌های آینده برنامه‌های یوبیسافت در خصوص توسعه این پلتفرم آنلاین تغییر یابد.​
 
بنظر میاد creative director های بازی jonathan dumont (کارگردان Odyssey و Immortals Fenyx rising) و Clint Hocking (کارگردان خلاق Chaos Theory, Far Cry 2 و WD: Legion) باشن.

من مقاله بلومبرگ رو خوندم. جدای اون نیمه ای که به آزار های جنسی حکایت داشت، بقیش داشت میگفت بنظر داخل یوبیسافت یک تحول بزرگی رخ داده و شخصا از این قضیه راضی نیستم. بنظر تیم ها همگی دارن ترکیب میشن و دست جمعی روی پروژه ها کار میکنن.
The organizational change is designed to help the franchise “evolve in a more integrated and collaborative manner that’s less centered on studios and more focused on talent and leadership, no matter where they are within Ubisoft,” the spokeswoman said.

ولی جدای این بنظرم نمیشه از همین الان فاتحه AC جدیدو بخونیم. بنظر میخوان مثل روند Fortnight و یا مثال بهتر Halo Infinite یک مدل هاب بسازن که گسترش دهنده های داستانی به همین بازی اضافه بشن بجای اینکه هر سال بازی جدید بیاد.
بنظرم قضیه جوری نیست که بگیم GaaS شد فاتحشو بخونیم. یوبی توی این 3 نسخه اخیر قدم های ریزی از سرویس شدن داشت برمیداشت و جوری که بوش میاد، قراره جدی تر دنبالش کنن.
باید ببینیم چی میشه. همونقدر که ممکنه کاملا گند بخوره بهش، حس میکنم ممکنه یک سیستم یکپارچه و خوب پیاده سازی کنن که نتیجه نهایی چیز اوکی یی بشه
 
بنظرم بزودی تنوع پروداکتیویتی صنعت گیم میاد پایین و هر استودیو حداکثر دوتا آیپی در طول نسل ریلیز می‌کنه تصمیمی که الان یوبیسافت گرفته تازه نیست و شرکتی مثل Valve بجز بحث درآمد از استورش، چندین سال قبل تصمیم گرفت Dota مثل یه سرویس این چندسال زنده نگه داره و دیگه خبری از هفت لایف یا پورتال آفلاین نشد، یوبیسافت هم عینا اون پلن نه ولی از نظر کلی شبیه اون میخواد اجرا کنه ولی با جزییات و تنوع بیشتر هرچند یوبیسافت با ریلیز R6 پی برد به سیاستی که چندین سال پیش Valve بهش رسیده بود
چند وقت پیش شایعه ای هم شد که GTA6 قراره با یه مپ کوچیک عرضه بشه و کم کم محتوا بهش اضافه بشه و در کل خیلی شبیه کاری که یوبیسافت میخواد بکنه بود هرچند راک استار با GTA Online چندین ساله کار مشابهی انجام میده
Konami هم مثل Valve دیگه آیپی های آفلاینش مثل MGS و SH و کستلوانیا خبری ازشون نیست قراره تمرکز بذاره رو PES که شاید بدون شماره عرضه بشه(مثل GTA Online) محتواش جدا بشه خرید
EA هم قطعا تمرکز اصلیش اول رو فیفا التیمیت بعد بتلفیلدِ

این مثال هارو زدم که بدونید تقریبا آینده صنعت گیم به سمت و سویی می‌ره و سیاست شرکت ها از نظر کلی شبیه به هم ولی از نظر جزئیات بدلیل تفاوت منابع و استعداد و.. باهم فرق دارن.

و

ترکیب شدن Branches تو هیچ صنعتی و تو هیچ زمینه ای بوی خوبی نداره معمولا و چندتا دلیل می‌تونه داشته باشه:
1.میانگین پائینتر از انتظار efficiency برنچ ها
2.
گزارشات آزارهای جنسی یکی از بزرگترین تهدید های کمپانی ها و ادارات اروپا و آمریکا بوده این چندساله چون حساسیت به آزارهای جنسی بشدت بالا رفته و تنبیهات مالی، اعتباری که کمپانی ها دچارش میشن هم بالاتر رفته اینجور گزارشات برای اون کمپانی، دپارتمان و... مثل یه ویروسی هست که بسرعت پخش میشه چون اون مجموعه از کسی که آزار داده تا کسی که نظارگر آزار بوده تا مدیریت که زمینه ساز همچین بستری شدن انگشت اتهام به سمت اونها میاد
3. اختلاس
4. مدیریت بد یعنی که پروژه ها طبق برنامه پیش نرفته و مجبور شدن از شعبه های دیگه کمک بگیرن که معمولا برای پوشوندن ضعف مدیریتی اسمشو میذارن همکاری
5.تصمیم مدیریت و سهامداران بزرگ برای رسیدن به سود بیشتر
چند وقت پیش بود که خبر اومد یوبیسافت علاقه ای به انتشار بازیها AAA و آفلاین نداره قراره تمرکزش بذاره رو بازیهای مولتی پلیر...، که این تصمیم اساسین اینفینیتی هم احتمالا از ترکش های تغییر کلی سیاستهای یوبیسافته
 
بنظرم بزودی تنوع پروداکتیویتی صنعت گیم میاد پایین و هر استودیو حداکثر دوتا آیپی در طول نسل ریلیز می‌کنه تصمیمی که الان یوبیسافت گرفته تازه نیست و شرکتی مثل Valve بجز بحث درآمد از استورش، چندین سال قبل تصمیم گرفت Dota مثل یه سرویس این چندسال زنده نگه داره و دیگه خبری از هفت لایف یا پورتال آفلاین نشد، یوبیسافت هم عینا اون پلن نه ولی از نظر کلی شبیه اون میخواد اجرا کنه ولی با جزییات و تنوع بیشتر هرچند یوبیسافت با ریلیز R6 پی برد به سیاستی که چندین سال پیش Valve بهش رسیده بود
چند وقت پیش شایعه ای هم شد که GTA6 قراره با یه مپ کوچیک عرضه بشه و کم کم محتوا بهش اضافه بشه و در کل خیلی شبیه کاری که یوبیسافت میخواد بکنه بود هرچند راک استار با GTA Online چندین ساله کار مشابهی انجام میده
Konami هم مثل Valve دیگه آیپی های آفلاینش مثل MGS و SH و کستلوانیا خبری ازشون نیست قراره تمرکز بذاره رو PES که شاید بدون شماره عرضه بشه(مثل GTA Online) محتواش جدا بشه خرید
EA هم قطعا تمرکز اصلیش اول رو فیفا التیمیت بعد بتلفیلدِ

این مثال هارو زدم که بدونید تقریبا آینده صنعت گیم به سمت و سویی می‌ره و سیاست شرکت ها از نظر کلی شبیه به هم ولی از نظر جزئیات بدلیل تفاوت منابع و استعداد و.. باهم فرق دارن.

و

ترکیب شدن Branches تو هیچ صنعتی و تو هیچ زمینه ای بوی خوبی نداره معمولا و چندتا دلیل می‌تونه داشته باشه:
1.میانگین پائینتر از انتظار efficiency برنچ ها
2.
گزارشات آزارهای جنسی یکی از بزرگترین تهدید های کمپانی ها و ادارات اروپا و آمریکا بوده این چندساله چون حساسیت به آزارهای جنسی بشدت بالا رفته و تنبیهات مالی، اعتباری که کمپانی ها دچارش میشن هم بالاتر رفته اینجور گزارشات برای اون کمپانی، دپارتمان و... مثل یه ویروسی هست که بسرعت پخش میشه چون اون مجموعه از کسی که آزار داده تا کسی که نظارگر آزار بوده تا مدیریت که زمینه ساز همچین بستری شدن انگشت اتهام به سمت اونها میاد
3. اختلاس
4. مدیریت بد یعنی که پروژه ها طبق برنامه پیش نرفته و مجبور شدن از شعبه های دیگه کمک بگیرن که معمولا برای پوشوندن ضعف مدیریتی اسمشو میذارن همکاری
5.تصمیم مدیریت و سهامداران بزرگ برای رسیدن به سود بیشتر
چند وقت پیش بود که خبر اومد یوبیسافت علاقه ای به انتشار بازیها AAA و آفلاین نداره قراره تمرکزش بذاره رو بازیهای مولتی پلیر...، که این تصمیم اساسین اینفینیتی هم احتمالا از ترکش های تغییر کلی سیاستهای یوبیسافته
کلا کمپانی ها دارند به سمت بازی هایی بر بستر آنلاین می روند
 
بنظر میاد creative director های بازی jonathan dumont (کارگردان Odyssey و Immortals Fenyx rising) و Clint Hocking (کارگردان خلاق Chaos Theory, Far Cry 2 و WD: Legion) باشن.

من مقاله بلومبرگ رو خوندم. جدای اون نیمه ای که به آزار های جنسی حکایت داشت، بقیش داشت میگفت بنظر داخل یوبیسافت یک تحول بزرگی رخ داده و شخصا از این قضیه راضی نیستم. بنظر تیم ها همگی دارن ترکیب میشن و دست جمعی روی پروژه ها کار میکنن.


ولی جدای این بنظرم نمیشه از همین الان فاتحه AC جدیدو بخونیم. بنظر میخوان مثل روند Fortnight و یا مثال بهتر Halo Infinite یک مدل هاب بسازن که گسترش دهنده های داستانی به همین بازی اضافه بشن بجای اینکه هر سال بازی جدید بیاد.
بنظرم قضیه جوری نیست که بگیم GaaS شد فاتحشو بخونیم. یوبی توی این 3 نسخه اخیر قدم های ریزی از سرویس شدن داشت برمیداشت و جوری که بوش میاد، قراره جدی تر دنبالش کنن.
باید ببینیم چی میشه. همونقدر که ممکنه کاملا گند بخوره بهش، حس میکنم ممکنه یک سیستم یکپارچه و خوب پیاده سازی کنن که نتیجه نهایی چیز اوکی یی بشه
عزیزم ما فاتحه‌ی این بازی رو نزدیک به یه دهه‌اس خوندیم. کی رو داری متقاعد می‌کنی؟! :))
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Natural Killer
هعی زندگانی...هعی زندگانی...

بعد ما اینجا جلسه و شورای حل اختلاف برای مشکل AC گرفته بودیم!

این فلان فلان شده ها چندوقت پیش نظرسنجی نزاشته بودن از AC چی میخواید؟
یعنی باور کنم نتیجه ش شده GAAS ؟ :|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or