خبر رسمی یوبیسافت رسما از پلتفرم Assassin's Creed Infinity رونمایی کرد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
شرکت Ubisoft در جریان جشن پانزدهمین سالگرد سری Assassin's Creed، با تأیید شایعات ماه‌های گذشته از پروژه Infinity رونمایی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی  Assassins Creed Codename RED

همان‌طور که از قبل شایعه شده بود، Assassin's Creed Infinity نه به عنوان یک بازی، بلکه به عنوان یک پلتفرم برای عناوین تک‌نفره، مولتی‌پلیر و همچنین روایت داستان زمان حال مجموعه Assassin's Creed عمل خواهد کرد. به‌طور کلی، اینفینیتی در آینده یک نقطه ورود برای این مجموعه خواهد بود.

مارک الکسیس کوت، مدیر فرنچایز Assassin's Creed در صحبت‌های خود با یوروگیمر از Infinity به عنوان یک تغییر مهم و بزرگ در این سری محبوب یاد کرده و گفته: «با Infinity، ما بهتر از همیشه از داستان گسترده خود نگهداری خواهیم کرد و این هاب به ما کمک خواهد کرد تا به چنین هدفی دست یابیم.»

پلتفرم Infinity محل اصلی قرارگیری پروژه‌های RED و HEXE که به‌تازگی در رویداد یوبیسافت معرفی شدند، خواهد بود. کار کردن با این پلتفرم جدید برای بازیکنان، همانند داشتن یک دستگاه آنیموس توصیف شده است. شما قادر خواهید بود تا با عرضه بازی‌های جدید از سری (پروژه‌های RED و HEXE)، آن‌ها را در پلتفرم اینفینیتی به عنوان یک خاطره DNA انتخاب کنید. البته یوبیسافت تأکید دارد که این بازی‌ها همچنان در قالب سنتی فیزیکی عرضه خواهند شد، اما بازیکنان ابتدا در هنگام اجرای بازی، پلتفرم اینفینیتی را خواهند دید.
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
یکی توضیح میده دقیقا چه غلطی دارند می‌کنند؟
والا من درک نمیکنم.
به زبان ساده دارن پلیر رو واقعا تبدیل به پروتاگونیست داستان زمان حال میکنن که ایده بشدت جاه طلبانه ای هست. :D اما خب باید دید چجوری اجراش میکنن.
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,362
نام
محمد
به زبان ساده دارن پلیر رو واقعا تبدیل به پروتاگونیست داستان زمان حال میکنن که ایده بشدت جاه طلبانه ای هست. :D اما خب باید دید چجوری اجراش میکنن.
والا این دیگه زیادی توهمیه، من فکر نکنم موفق بشند.:D
 

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,942
نام
MR.1199
یکی توضیح میده دقیقا چه غلطی دارند می‌کنند؟
والا من درک نمیکنم.
والا منم درک نمی کنم :D حرکتای احمقانه ای که نه جذابیتی دارن و نه فایده ای و فقط و فقط هم از عهده یوبی سافت برمیاد! :D
"البته یوبیسافت تأکید دارد که این بازی‌ها همچنان در قالب سنتی فیزیکی عرضه خواهند شد، اما بازیکنان ابتدا در هنگام اجرای بازی، پلتفرم اینفینیتی را خواهند دید."

assassins-creed-dummy-menu_o8k8.jpg

اگه در همین حد باشه مثل شروع Unity مطلبی نداره ولی اگه واقعا بخوان برا پلیر پیچیده کنن کار رو که اصن کنسله. فکر کن پلیر بدبخت دو دقیقه میخواد بشینه گیم پلی بده رسما یه کاری کردن به قول @Dreadlord آدم حس میکنه پروژه سنگین برداشته :|
 

Assassin's Creed

کاربر سایت
Jun 24, 2006
1,320
نام
محمد امین
یکی توضیح میده دقیقا چه غلطی دارند می‌کنند؟
والا من درک نمیکنم.
احتمالا همون کاری که اکتی با COD ها کرده اینها میکنن.
یک پلتفورم اصلی برای مولتی پلیر و... میاد وسط که هربار یک نسخه جدید میاد به اون بخش چیزائی اضافه میشه و بقیه بخش های داستانی داره و یک جورائی یک منو داره مثل همین COD ها که میتونی توش هر بازیو خواستی انتخاب کنی

یک چیزیه که فکر کنم بعد 2 یا 3 نسخه جمع کنه بره.
 

Amir09

کاربر سایت
Aug 10, 2008
1,686
نام
امیر
بنظر ایده خوبی میاد. یوبیسافت دوتا راه داشت یا مثل سالهای اخیر سالی یک بار یک اساسینز کرید پر از محتوای تکراری عرضه کنه و ۶۰ دلار بفروشه یا هر ۳-۴ سال یک اساسینز کرید درست حسابی بده دست ما. حالا با اینفینیتی میتونه هم خر رو داشته باشه هم خرما رو! میاد هر سال چندتا مموری عرضه میکنه ولی نه با قیمت ۶۰ دلار بلکه بخشی از اینفینیتی که فشار تولید یک بازی AAA در بازه زمانی یک سال روش نباشه اینجوری در تئوری میتونه هر سال محتوای کم ولی با کیفیت ارائه بده.
 

robertofantasy

کاربر سایت
Sep 25, 2006
158
بنظر ایده خوبی میاد. یوبیسافت دوتا راه داشت یا مثل سالهای اخیر سالی یک بار یک اساسینز کرید پر از محتوای تکراری عرضه کنه و ۶۰ دلار بفروشه یا هر ۳-۴ سال یک اساسینز کرید درست حسابی بده دست ما. حالا با اینفینیتی میتونه هم خر رو داشته باشه هم خرما رو! میاد هر سال چندتا مموری عرضه میکنه ولی نه با قیمت ۶۰ دلار بلکه بخشی از اینفینیتی که فشار تولید یک بازی AAA در بازه زمانی یک سال روش نباشه اینجوری در تئوری میتونه هر سال محتوای کم ولی با کیفیت ارائه بده.
البته این که یک سال یبار میده به این معنی نیست که زمان تولیدش یک ساله بلکه اینجوریه که چند تا تیم هستن و تو بازه های احتمالا 3 ساله یا یه چیزی تو این مایه‌ها بازی رو تولید میکنن، مثه call of duty که حداقل 3 تا استودیو پشتشه
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
بنظر ایده خوبی میاد. یوبیسافت دوتا راه داشت یا مثل سالهای اخیر سالی یک بار یک اساسینز کرید پر از محتوای تکراری عرضه کنه و ۶۰ دلار بفروشه یا هر ۳-۴ سال یک اساسینز کرید درست حسابی بده دست ما. حالا با اینفینیتی میتونه هم خر رو داشته باشه هم خرما رو! میاد هر سال چندتا مموری عرضه میکنه ولی نه با قیمت ۶۰ دلار بلکه بخشی از اینفینیتی که فشار تولید یک بازی AAA در بازه زمانی یک سال روش نباشه اینجوری در تئوری میتونه هر سال محتوای کم ولی با کیفیت ارائه بده.
البته که هر AC تو یک سال ساخته نمیشد :D

ولی در مجموع فکر نکنم فرق خاصی در ساخت بازی هاشون بزنند:-"
الانم که رسما همین بازی های اخیرشون هم GAAS بودن دیگه، ایونت های مختلف ، DLC و اکسپنش به طور مداوم و ...

چیزی که به نظر میاد، صرفا یک منوی کاربری مشترک دارن میدن این وسط، و ممکنه تمام آنلاینش هم کنند مثل خیلی از GAASها :-"
ولی حرکت ترسناک به قول یکی از دوستان اینه که بخواد وضعیت بازی و آپدیت هاش شبیه به COD بشه:-" پیر نصف حجم کنسول رو دائم در اختیار این سری قرار بدیم:-"
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,821
نام
نریمان
"What I can confirm to you is that [Hexe] is not an RPG," says Côté. "When I say it's a different type of game, I want people to go beyond the expectations of Origins, Odyssey, and Valhalla. They're all an iteration on our RPG design, right? But Hexe and Red are taking different tracks."

ظاهرا Red و Hexe با 3 شماره اخیر خیلی فرق دارن و RPG نیستن.
 

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,476
infinity احتمالا یه چیزی مثل COD هست بخش های داستانی با یه مولتی مشترک مثل warzone اونجوری دیگه هر بازی جدیدی میاد نهایت یه مپ به مولتیش اضافه میکنه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر