شایعه یوبیسافت تیم توسعه دهنده‌ی Persia: The Lost Crown را منحل کرد

Adam

عضو تحریریه
Prince of Persia.jpg

دنباله‌ای برای The Prince of Persia: The Lost Crown وجود نخواهد داشت و تیم سازنده بازی دیگر در کمپانی Ubisoft وجود ندارد. طبق شایعه جدیدی از روزنامه نگار فرانسوی، Gautoz، یوبی‌سافت تیم توسعه دهنده‌ی بازی را پس از اینکه نتوانست به انتظارات داخلی دست یابد، منحل کرده است. پیشنهاد ساخت دنباله‌ای برای این بازی نیز ارائه شد، اما یوبی‌سافت آن را رد کرد.

این خبر اولین بار توسط Gautoz در کانال یوتیوبش گفته شد. نمایش به زبان فرانسوی است، اما کاربری از Reset Era گزارش را ترجمه و خلاصه کرد. این گزارش ادعا می‌کند که تصمیم در مورد آینده بازی چند هفته پس از انتشار گرفته شده است. یوبی سافت گفته بود که پس از انتشار بازی و DLC، پشتیبانی به اتمام خواهد رسید. همچنین گفته شد که اعضای اصلی تیم توسعه دهنده برای دنباله‌ها و حتی توسعه‌های بیشتر مبارزه کردند.

در نهایت، گفته می‌شود که یوبی‌سافت بازی دیگری از این سری نمی‌خواهد، زیرا مدیران رده بالا فکر می‌کنند این بازی به فروش طولانی‌مدت عنوان اولی صدمه بزند.
 
این اتفاق زودتر باید می افتاد. بشخصه اولین باره که از انحلال یک تیم خوشحال شدم, هرچند که همین الان اعلام شد یسری از اعضای تیم به همراه بازگشت میشل آنسل دارن ریمن ریمیک میکنن.
یوبی سافت سر این بازی باید کمرش میشکست و نه واکنش منفی به اساسینز جدید, که البته میشه گردن ایندی بودن و تبلیغات کمش انداخت, اما بگذریم.

ژاپنی ها چنان میدل فینگری سر تهاجم فرهنگی و دروغ های تاریخی یوبی سافت داد که خسارت جبران ناپذیری زد.
ما هم باید با بلک واش کردن نژاد پرستانه یوبی سافت سر این بازی همین کار رو میکردیم, اما چیکار کردیم؟
بخاطر یکی دوتا طراحی تاریخی درست کف و سوت زدیم و به به چه چه کردیم.

یادمه که همینجا خیلیا میگفتن این چه کاریه که کردن, ولی وقتی بازی اومد صرفا بخاطر گیم پلی و شاید داستان خوب شروع به تعریف کردن, اطلاع دارید که اینا چیکار کردن؟
امیدوارم یوبی سافت ضربه شدیدی بخوره تا بفهمه ول کردن ساخت اثر هنری و سرگرم کننده برای پول DEI و تبلیغات وکیسم چه نتیجه ای داره.

امیدوارم این آخرین دست درازی این وک های کثیف به تاریخ و فرهنگ ایران و هرکجای دنیا باشه.

ریمیک کنسل نکنن صلوات
با این حساب بعد ریمیک دیگ پرس نمی بینیم
ساخت ریمیک از اول شروع شده.
این هم تقصیر خودشونه چون اومدن "چند فرهنگه" بازی در بیارن و چون داستان بازی در هند جریان داشت توسعه رو به استودیو ای در هندوستان سپردن.
هندوستان هم که در صنعت گیم تجربه ای نداره و نتیجه کار هم تعجبی نداره, الانم مانتریال داره میسازتش.

بسوزد پدر پول پرستی...
والا خود این تیم ها بی تقصیر نیستن.
یوبی سافت برای وک سازی این بازی ها کلی پول میگیره و کارمندهای وک برای عملی شدن کار استخدام میکنه.
نهایتش علت این قاجعه پول پرستی کمپانی و حماقت اشخاصیه که اسم خودشون رو گذاشتن بازی ساز.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or