در زمان عرضه Watch Dogs، این بازی با انتقادات زیادی نظیر افت کیفیت بازی نسبت به تریلر نشان داده شده توسط یوبی سافت در E3 2012 مواجه شد.
آقای Yves Guillemot، مدیر Ubisoft، اکنون می گوید که از آن پس ما باید مطمئن باشیم که بازی ما بر روی سخت افزار مورد نظر قابل اجرا است و سپس آن را در رویداد هایی مانند E3 نمایش بدهیم.
او گفت:" در E3 2015 ما با خود گفتیم درسته ! ما ابتدا باید اطمینان حاصل کنیم که آیا کیفیت مورد نظرمان بر روی سخت افزار های مورد قابل اجرا و بازی هست یا خیر"
قبل از انتشار Watch Dogs تریلر هایی از این بازی منتشر می شد که کاملا افت کیفیت بازی را نسبت به نسخه نمایشی در E3 2012 نشان میداد.
Guillemot درمورد این موضوع گفت گفت:" قبل از نمایش بازی ما از تیم سازنده می خواهیم که آن ها مطمئن باشند که کیفیت نسخه نمایشی با کیفیت محصول نهایی تفاوتی نداشته باشد و این تجربه بسیار مهمی است که Watch Dogs گرفته ایم - اگر بازی هنوز روی سخت افزاد مورد نظر قابل بازی نباشد پس نمایش دادن آن یک ریسک است."
البته او باور دارد که Watch Dogs یک گام مثبت برای ایجاد یک تجربه جدید است.
" ساختن این نوع بازی ها همیشه حساس است و منطقی است که امکان دارد در همه چیز کامل نباشد. ما معتقدیم که کیفیت خوبی از بازی را منتشر کردیم و این برای یک برند جدید گام مهمی است."
Ubisoft تایید کرده است که فرانچایز Watch dogs یک عنوان دنباله دار است. Tony Key معاون بخش بازاریابی می گوید:
"ساختن یک فرانچایز جدید مانند این سخت ترین کار ممکن در این صنعت است و چالش های زیادی همراه آن وجود دارد. ما از بابت فروش موفقی که Watch Dogs داشته است خوشحال هستیم و حالا در فکر این هستیم که قدم بعدی را چگونه برداریم."
تاکنون Watch Dogs بیش از 9 ملیون نسخه بر روی X360 , PS3 , PS4 , Xone و PC شیپ کرده است.
Source
![lstwcnxleqsyb6wil3md.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2F8pic.ir%2Fimages%2Flstwcnxleqsyb6wil3md.jpg&hash=f0a6596a24e02b58e6945b96a62b83bb)
آقای Yves Guillemot، مدیر Ubisoft، اکنون می گوید که از آن پس ما باید مطمئن باشیم که بازی ما بر روی سخت افزار مورد نظر قابل اجرا است و سپس آن را در رویداد هایی مانند E3 نمایش بدهیم.
او گفت:" در E3 2015 ما با خود گفتیم درسته ! ما ابتدا باید اطمینان حاصل کنیم که آیا کیفیت مورد نظرمان بر روی سخت افزار های مورد قابل اجرا و بازی هست یا خیر"
قبل از انتشار Watch Dogs تریلر هایی از این بازی منتشر می شد که کاملا افت کیفیت بازی را نسبت به نسخه نمایشی در E3 2012 نشان میداد.
Guillemot درمورد این موضوع گفت گفت:" قبل از نمایش بازی ما از تیم سازنده می خواهیم که آن ها مطمئن باشند که کیفیت نسخه نمایشی با کیفیت محصول نهایی تفاوتی نداشته باشد و این تجربه بسیار مهمی است که Watch Dogs گرفته ایم - اگر بازی هنوز روی سخت افزاد مورد نظر قابل بازی نباشد پس نمایش دادن آن یک ریسک است."
البته او باور دارد که Watch Dogs یک گام مثبت برای ایجاد یک تجربه جدید است.
" ساختن این نوع بازی ها همیشه حساس است و منطقی است که امکان دارد در همه چیز کامل نباشد. ما معتقدیم که کیفیت خوبی از بازی را منتشر کردیم و این برای یک برند جدید گام مهمی است."
Ubisoft تایید کرده است که فرانچایز Watch dogs یک عنوان دنباله دار است. Tony Key معاون بخش بازاریابی می گوید:
"ساختن یک فرانچایز جدید مانند این سخت ترین کار ممکن در این صنعت است و چالش های زیادی همراه آن وجود دارد. ما از بابت فروش موفقی که Watch Dogs داشته است خوشحال هستیم و حالا در فکر این هستیم که قدم بعدی را چگونه برداریم."
تاکنون Watch Dogs بیش از 9 ملیون نسخه بر روی X360 , PS3 , PS4 , Xone و PC شیپ کرده است.
Source
آخرین ویرایش: