گیب نویل: Counter-Strike: Global Offensive و امکان بازی بین پلتفرمی

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بتوانید بخش چند نفره ی عنوان مورد علاقه خود را با دوستانتان بر روی پلتفرم های مختلف به صورت آنلاین تجربه کنید؟
آیا شما عقیده دارید که با دسته کنسولی میتوانید در یک عنوان شوتر اول شخص از پس دوستی که حسابی پز موس وکیبورد را به شما میدهد برآیید؟

CSGOaug.jpg


گیب نویل در گفت و گویی با سایت خبری آلمانی PC Games گفت :"ما در شرکت Valve احساس می کنیم بازیکنان فارغ از اینکه از چه پلتفرمی استفاده میکنند، باید بتوانند با یکدیگر بازی کنند."
"ما هیچ وقت نمی خواهیم این چزیره های بازیکنان را بسازیم"(اشاره به محدودیت ارتباط بین پلتفرم های مختلف برای انجام بازی ها)
وی افزود: "شما باید به تفاوت کنترلر ها حساس باشید و مطمئن شوید که آن را هماهنگ کرده اید. اما، میدانید، دیدگاه ما این است که بازیکنان باید بتوانند به عنوان بخشی از اجتماع بر روی هر ابزاری که می توانند با هم بازی کنند."
"میدانید، بعضی وقت ها قرارداد هایی وجود دارند، یا مسائل دیگری که این کار را دشوار می کند. وقتی یک نفر، مثلاً صاحب امتیاز یک پلتفرم به هر دلیلی مخالف انجام این کار توسط شماست. اما ترجیح ما همواره این بوده است که مشتریان بتوانند بخشی از یک جامعه بزرگتر باشند."
باید دید آیا گیب نویل میتواند این حصار بزرگ را در هم شکند و بازیکنان را به جهانی وسیع تر در عرصه بازی های آنلاین چند نفره وارد کند.

Counter-Strike: Global Offensive برای انتشار در اوایل سال 2012 برنامه ریزی شده است. این بازی در نمایشگاه های PAX و EuroGamer EXPO 2011 قابل بازی خواهد بود.

منبع
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
راستی به احتمال زیاد این Cross Platform فقط بین PC و PS3 هست مثل Portal 2 چون مایکروسافت اجازه استفاده از Steam تو Xbox Live رو نمیده. برای بالانس بین PS3 و PC خیلی راحت Valve میتونه امکان استفاده از موس و کیبورد رو تو نسخه PS3 بگذاره. همونطور که UT3 استفاده میکرد.
 

Death Proxy

مدیر انجمن
Mar 7, 2006
3,685
نام
محمد طالبیان
یعنی من مرده اخلاق ایرانی ها هستم. اون موقعی که هنوز به دنیا نیومدن و جنین هستن هم برای هم دیگه تو CS، Fifa و Pes و هزار تا کوفت دیگه شاخ بازی در میارن !
 

The Jackal

کاربر سایت
Nov 29, 2008
425
نام
امير
دوستانی که تا این شدت به گیم پد و خودشون ایمان دارن,بیان روی PC من با ماوس و کیبورد شما با گیم پد 360-CS 1.6 یا COD رو یه تستی کنیم باهم...(یا هر FPS دیگه ای)ولی اگه شکست که نه "بد" شکست خوردید لطفا مرد باشید و دیگه پستی در این رابطه ندید...میتونین به جاش شبها بالشتون رو بغل کرده و اشک بریزید تا خالی شید:biggrin1:
ما با همين موس و كيبورد هم همينه وضعمون با شما نميخواد ديگه گيم پد بگيريم :D X_X
من که برا PS3 موس وکیبرد دارم تکلیف چیه؟
خوب چه كاريه با همون PC بزن بره ديگه :-؟
حالا من كاری به اين حركات مثلا "انقلابی" ندارم...جدا من هنوز نفهميدم چجوری ميشه با دسته FPS زد جلو PC بازها!؟از اونجايی كه هنوز دستمون به اين كنسول ها آلوده نشده/متبرك نشده/نرسيده/Whatever :-"
باز حالا Console vs Console قابل درك بود چون هر دو تا يه شرايط يكسان داشتن...ولی با اين حركت ديگه رسما گند كشيده شد بين مرز اين چنتا دستگاه...يعنی كسی كه با گيم پد بازی ميكنه در مقابل كسی كه با موس كيبورد بازی ميكنه،چيزی بيشتر از يه فلج به نظر ميرسه؟‌:-\
Analog Sensivity : 20 مثلا؟!‌
 
آخرین ویرایش:

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
بين پلتفورمي فقط روي كنسول ها امكان پذيره !!
من به شخصه حاضرم يك نفري روي پي سي با 50 نفر روي كنسول كانتر بازي كنم و اخر سر با اختلاف زياد ببرم !!!!
اصلا روي پي سي قابل قياس نيست بازيها در مقابل كنسول ....
بزرگترين خيانتي كه كنسول به گيمر ميكنه همون Auto Aim هست كه هيچوقت كاربراش رو به اون حد از توانايي نميرسونه كه روزي، روزي، روزي بتونن جلو يك پي سي گيمر رو در رو شوتر بازي كنن !!!!!!
 

R.I.P

Father
کاربر سایت
Jun 5, 2006
3,217
ما با همين موس و كيبورد هم همينه وضعمون با شما نميخواد ديگه گيم پد بگيريم :biggrin1: X_X

نه داداش اختیار داری :D همون گیم پدیا مد نظرم بود...البته با این بچه هایی که توی BC هستن ماوس با ماوس هم میزنم:)
---------------
راستی تا یادم نرفته,یه عده میگن فخر فروشی و کل کل الکی و هنر ... بهتره اول تاپیک رو بخونن ببینن کنسول بازای هم فکرشون میان با گیم پد شاخ و شونه میکشن!!!!! البته قبول دارم کلا به شما جماعت نباید جواب داد چون ... :D . :D
پ ن: به کنسول باز عزیزی بی احترامی نشه! من خودم ته کنسول بازم,حتی FPS هام رو هم توی کنسول میزنم این اواخر...هیچ وقت مثلا با فیفا یا MK روی PC هم حال نخواهم کرد (البته قدیم با فیفا حال میکردم)... ولی اگه بحث بازی جدی باشه و رقابت فقط ماوس کیبورد (ماوس انالوگ خنده دار هم نه! کیبود)...CS هم که کلا یه بازی PC هست و بحثش جداست...فقط امیدوارم پورتش روی کنسول ضربه ای به مالتی پلیر PC بازی نشه و به قول معروف کنسولیزه نشه...
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,582
نام
حسین
اونوقت با اون ماوس و کیبورد ps3 بالانس میشه ؟ قضیه حل میشه ؟
نه بابا کنسولو جون به جونش کنی کنسوله تو میخوای موس بگیر براش وصلش کن مانیتور یا هر کار دیگه ای
بزرگترين خيانتي كه كنسول به گيمر ميكنه همون Auto Aim هست كه هيچوقت كاربراش رو به اون حد از توانايي نميرسونه كه روزي، روزي، روزي بتونن جلو يك پي سي گيمر رو در رو شوتر بازي كنن !!!!!!
*گاندی کوروش:d

بی شوخی 100% حرف اقا کوروش تایید میشه*
یه سیستُم Auto Aim میذارن رو کنسول با Lock on Target اونوقته که ...
نچ داداش اصلا هیچ ربطی نداره شما تا اوتو ایم کنید 3 سوت یارو با موس بستت به تیر
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
خب حالا از شوخی گذشته یکم جدی بشیم ؛ اول این که مسلمه که با ماوس و کیبُرد خیلی بهتر میشه Aim کرد ؛ این از این ... اما"من" جون به جونم هم کنی بلد نیستم با ماوس و کیبُرد نشانه روی کنیم :D اینم بگم نتونستم روی Easy هم Crysis 1 رو با ماوس و کیبرد بازی کنم و نشستم کنار دوستم و اون بازی میکرد منم تماشا میکردم ... ! :Dبه هرحال بدیهیه که هر چقدر هم مهارتم با آنالوگهای کنسول بالا باشه ، جلوی دوستان PC gamer با مهارت معمولی شکست خواهم خورد .
اما یه سری جک دارم میشنوم این جا نمیتونم از کنارش بگذرم :
جک اول : نه بابا کنسولو جون به جونش کنی کنسوله تو میخوای موس بگیر براش وصلش کن مانیتور یا هر کار دیگه ای .
الآن جناب گاو 3 شما به من بگو چه منظقی پشت این جملت هست ! الآن اگه 360 ماوس داشته باشه چه فرقی با ماوس PC میداشت ؟!
جک دوم : نچ داداش اصلا هیچ ربطی نداره شما تا اوتو ایم کنید 3 سوت یارو با موس بستت به تیر .
بدون شرح ...
 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
اگر اشتباه می کنم بگین، ولی انگار یه بازی دیگه هم بود که بین پلت فرم های مختلف قابل بازی بود و بعد از یه مدت انقدر غنثول بازان اعتراض کردن که Community پی سی از Community های دیگه جدا شد و بعد از اون کبوتر فقط با کبوتر می تونست بازی کنه و باز با باز؟؟
54r82zmd4cgvs6crdmw6.gif


در مورد کنترل بازی هم که بنده با ماوس و کی برد و یه دونه از این تفنگ بادی های Metro 2033، حریف گیمری با Unreal Tournament Redeemer و کنترلر کنسول هستم! :D

پ.ن: البته Wii U New Controller رو نمی دونم!
scratch_one-s_head.gif
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
حركت بسي جالبه !!!
ولي كلا فقط به درد بازي هاي اسپورت و ريسينگ ميخوره اين سيستم تركيب پلتفورم ها برا بازي !!
يا بازي هاي شبيه اسسينز كريد و ...
حتي به نظرم استراتژيك هم جوابگو نيست ..
سرعت عمل پي سي خيلي بالتر از كنسوله توي بازي هاي استراتژيك
هر بازي كه قرار باشه با تفنگ ادم بكشي توش ... پي سي و كنسول ابشون تو يه جوب نخواهد رفت :d
 

孢子

کاربر سایت
Oct 24, 2008
1,319
نچ داداش اصلا هیچ ربطی نداره شما تا اوتو ایم کنید 3 سوت یارو با موس بستت به تیر
28265361324816680468.jpg


درسته که هیچی به پای موس کیرد نمیرسه ولی نه این که auto aim هم در مقابلش کم بیاره !!!
 
  • Like
Reactions: shayan720

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
راستی تا یادم نرفته,یه عده میگن فخر فروشی و کل کل الکی و هنر ... بهتره اول تاپیک رو بخونن ببینن کنسول بازای هم فکرشون میان با گیم پد شاخ و شونه میکشن!!!!! البته قبول دارم کلا به شما جماعت نباید جواب داد چون ... :biggrin1: . :biggrin1:

والا من به پست های هر دو طرف نگاه کردم اما با دیدن پست های PC بازای هم فکر شما واقعاً احساس کردم یه عده از دماغ فیل ولو شدن :D البته همه پست های دو طرف شوخی بوده.
اتفاقاً به نظر من هم جواب اینجور آدم هایی که خود بزرگ بینی مفرط به خاطر پلتفرمشون دارن، رو نباید داد :D
 
  • Like
Reactions: Kavigne

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر