گفتگو پیرامون ایرانسل

h.m.r.kh

کاربر سایت
Nov 12, 2006
261
نام
حسین
به نظر من ایرانسل با اینکه آنتن دهیش خیلی خوب نیست باز هم بهتر از همراه اوله که فقط خدمات اولیه و ابتدایی گوشی رو ارائه می کنه.
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,796
نام
امین
به نظر من ایرانسل با اینکه آنتن دهیش خیلی خوب نیست باز هم بهتر از همراه اوله که فقط خدمات اولیه و ابتدایی گوشی رو ارائه می کنه.
خب یه گوشی مهم اینه که انتن خوب بده و اینکه وقتی sms میدی سریع برسه دستش نه اینکه فرداش برسه دسته طرف:)
 

ldghn

کاربر سایت
Oct 20, 2005
2,576
نام
Milad
من میخوام با Gprs بازی دانلود کنم میشه سایت هایی که بازی هاش زیپ نشده رو بگین؟ ممنون
اينم يه برنامه برای باز کردن zip.
DOWNLOAD

الان خريد سيم کارت دائمی ايرانسل اصلاً توجيحی نداره.ولی خو اعتباريش بهتر از همراه اول هستش.

يه نکته هم اينجا هست .اگه اشتباه نکنم بيش از 50 % سهام ايرانسل مربوط به شرکتهايی مثل صاايران و بنیاد مستضعفين و .. هستش.و سهم کمتری در اختیار MTN میباشد
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,796
نام
امین
يه نکته هم اينجا هست .اگه اشتباه نکنم بيش از 50 % سهام ايرانسل مربوط به شرکتهايی مثل صاايران و بنیاد مستضعفين و .. هستش.و سهم کمتری در اختیار Mtn میباشد

پس چرا این شرکتا هیچ تبلیغی نمیکنن و همش Mtn داره تبلیغ میکنه؟!
 

ldghn

کاربر سایت
Oct 20, 2005
2,576
نام
Milad
خو برای اينه که اين شرکت در اصل داره خدمات ميده نه شرکت های ديگه،

اين واگذار شدن اپراتور دوم هم به Mtn داستان ها داره.اين شرکت آفریقایی زياد اپراتور خوبی نيست
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
آقایون ،دهن من صاف شد... این ایرانسل که هیچ رقمه حاضر نیست gprs رو واسه من فعال کنه... یعنی فعال بود ولی وقتی گوشیم رو دزدیدن از خرداد تا حالا sms واسه فعال سازی gprs نیومده... این کد هایی هم که وحید نوشته بود قبلا امتحان کردم،نشد... میگه تنظیمات مربوط به گوشی شما موجود نمیباشد.
اون روش که sms باید بزنی هم امتحان کردم... sms نمیره هر کاری میکنم... حالا یکی توضیح بده من چه جوری دستی تنظیم کنم اینو..گوشی هم w810 i هست :biggrin1:
 

ldghn

کاربر سایت
Oct 20, 2005
2,576
نام
Milad
ولی من 99% مطمعنم ترکسل اگه میومد دهن مخابرات رو *رویس میکرد بره همونم نزاشتن بیاد....
يکی از مهم ترين دلايلی که ترک سل رفت اين بود که سهم شرکت های ايرانی زيره 30% بود که خو...

حالا یکی توضیح بده من چه جوری دستی تنظیم کنم اینو..گوشی هم w810 i هست

مسیر زیر را دنبال کنید :
منو > تنظیمات > اتصال > اشتراک های دیتا > اشتراک جدید
سپس یک اسم وارد کنید ، مثلا Irancell ؛ سپس برروی دکمه ادامه کلید کنید و در صفحه جدید GPRS APN رو با کلمه gprs مقداردهی کنید . دکمه ذخیره (Save) را زده و به صفحه اشتراک های دیتا برگردید ، حالا اسم کانکشنی را که ساختید پیدا کرده و آن را انتخاب کنید (دایره کناری آن توپر شود).
دوباره به تنظیمات > اتصال برگردید و این دفعه تنظیمات اینترنت رو انتخاب کنید ، گزینه تنظیم جدید را انتخاب کرده و سپس وارد صفحه جدید شوید ، نامی برای تنظیم انتخاب کرده ، ok کنید و سپس از قسمت اشتراک ، همان اشتراکی را انتخاب کنید که قبلا ساختید در اینجا Irancell می باشد ، دکمه ذخیره را انتخاب کنید و به صفحه تنظیمات اینترنت برگردید ، سپس همان تنظیمی را انتخاب کنید که در بخش قبل ساختید (دایره کناری تنظیم باید توپر شود).
حالا به منوی اصلی برگشته و گزینه اینترنت (شکل کره زمین) رو انتخاب کنید منتظر بمانید تا اتصال صورت گیرد.
برای وارد کردن آدرس دکمه "بیشتر (More)" را زده و سپس گزینه "وارد کردن آدرس (Enter URL)" را انتخاب کنید !!!!
 

h.m.r.kh

کاربر سایت
Nov 12, 2006
261
نام
حسین
سرويس مخابرات-شرکت ارتباطات سيار به عنوان اولين اپراتور تلفن همراه با پخش يک تيزر تلويزيوني به منظور جذب مشترکان بيشتر اطلاعات نادرست و غير دقيق در اختيار مخاطبان قرار مي دهد.

همراه اول با پخش يک تيزر تلويزيوني که مبتني بر گفتگوي رودرروي يک پيرمرد و يک جوان است،اطلاعات ناصحيح و غير دقيق به مخاطبان ارائه مي دهد.
در اين تيزر پيرمرد در پاسخ به اين که تعرفه همراه اول به چه صورت است،ميگويد:
((حدودا دقيقه اي 44 تومان در روزهاي عادي محاسبه ميشود که از ساعت 9 شب تا 10 صبح در روزهاي جمعه و ايام تعطيل دقيقه اي حدودا 35 تومان محاسبه ميشود.))
اين در حالي است که طبق مستندات موجود و حتي فيش هاي تلفن همراه اول،نرخ يک دقيقه مکالمه شهري از سيم کارت دائمي همراه اول به سيم کارت دائمي يا اعتباري همراه اول و تلفن ثابت از ساعت 8صبح تا 21 ، 447 ريال و در ساعات 21 تا 8 صبح جمعه و روزهاي تعطيل 358 ريال اعلام شده است.همچنين نرخ يک دقيقه مکامه بين شهري از سيم کارت دائمي همراه اول به سيم کارت دائمي يا اعتباري همراه اول و تلفن ثابت از هر نقطه با ساير نقاط کشور در ساعات 8صبح تا 21 760 ريال و در ساعات 21 تا 8 صبح جمعه و روزهاي تعطيل 536ريال اعلام شده است.

آخرين ضربه کاري هم زماني در تيزر به مخاطبان وارد ميشود که مرد جوان از پيرمرد ميپرسد:((ببخشيد همراه اول اعتباري هم دارد؟))پيرمرد در جواب ميگويد:((بله،خدمات سيم کارت اعتباري همانند دائمي است))
اين در حالي است که سيم کارت دائمي همراه اول و سيم کارت اعتباري همراه اول از نظر خدمات و تعرفه کاملا متفاوتند.از نظر خدمات،سيم کارت هاي اعتباري همراه اول فاقد سرويس ديتا ونمابر هستند.از نظر تعرفه نرخ يک دقيقه مکالمه بين شهري از سيم کارت اعتباري همراه اول به سيم کارت اعتباري و دائمي همراه اول و تلفن ثابت در حالت بين استاني در ساعات 8 صبح تا 21 ،1139 ريال و در ساعات 21 تا 8 صبح جمعه و روزهاي تعطيل ،804 ريال محاسبه ميشود.
در واقع در تيزر تلويزيوني همراه اول با توجه به اين که اعلام ميشود ((خدمات سيم کارت اعتباري مانند دائمي است))بدون اشاره به موضوع تعرفه ها که کاملا متفاوت با سيم کارت هاي دائمي است ،تصور نادرستي را در ذهن مخاطبان ايجاد ميکند.
منبع: هفته نامه عصر ارتباط


حالا خودتون قضاوت کنيد که ايرانسل بهتره يا اين همراه آخر؟
 

h.m.r.kh

کاربر سایت
Nov 12, 2006
261
نام
حسین
ربطش به ايرانسل این هست که ایرانسل هيچوقت دروغ نميگه...وقتي بگه ميخوام يک سرويس ارائه بدم(مثلا gprs) واقعا سر موقع و قولش ارائه ميده ولي همراه اول 200 سال که ميخوادgprs راه بندازه........ولي...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر