گزارش: Resident Evil 8 نمای اول شخص خواهد داشت

آیا نمای اول شخص در صورت حقیقی بودن اطلاعات، به تجربه شما در بازی لطمه می زند

  • بلی

  • خیر

  • در حال حاضر در مورد خوب یا بد بودنش نظری ندارم


Results are only viewable after voting.

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
c7943_.png
Resident Evil 8 از یک جنبه مهم مانند Resident Evil 7 خواهد بود. کپکام در حال حاضر مشغول بازسازی Resident Evil 3 است، اما جزئیات جدیدی درباره ادامه بازی موفق Resident Evil 7 که در سال 2017 انتشار یافت منتشر نشده است، حداقل تا این لحظه؛ یک گزارش حاکی از آن است که Capcom برای عنوان RE8 دوباره به نمای اول شخص باز خواهد گشت.
مطابق گفته کانال YouTube Residence of Evil، رزیدنت ایول 8 از فرمول رزیدنت ایول 7 پیروی و نمای اول شخص را حفظ خواهد کرد. Eurogamer نیز جزئیات مشابهی از منابعی که با کپکام در ارتباط هستند شنیده‌ است.
RE7 نسبت به عناوین قبلی خود رویکرد جدیدی را در پیش گرفت، چیزی که طرفداران سال ها انتظارش را می کشیدند، کپکام با تغییرات ساختاری و چشم اندازی به عناوین کلاسیک خود، با انجین پر زرق و برق RE Engine سعی در جبران اشتباهات قبلی خود داشت.
جزئیات جدید به نقل از کانال Residence of Evil نشان می دهد که پروتاگونیست RE7 اتان وینترز در RE8 بازمیگردد، همچنین کریس ردفیلد احتمالا متفاوت از RE7 با چهره جدیدش حضور خواهد داشت، همچنین جزییاتی در مورد دشمنان از جمله چند زامبی و ارواح مونث که شما را از طریق محیط روستا و یک قلعه تعقیب می کنند وجود دارد.
IGN در مورد این شایعات با کپکام صحبت کرد، اما کپکام از پاسخ به سوالات امتناع نمود.
منبع
کپکام امروز برای تسترها دعوتنامه ای جهت ایونتی در کشورهای مختلف دنیا از جمله ژاپن، آمریکا و آلمان ارسال نمود. ممکن است در مورد مباحث مختلف سری و RE8 در این ایونت پرسشهایی انجام شود.

f768042_.png
 
آخرین ویرایش:

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
برعکس نسخه های بازسازی قدیمی که خیلی هیجان زدم واسه تجربشون" برای نسخه های جدید اصلا هیجان ندارم.RE5/RE6 و یکی دو تا عنوان فرعی دیگه ناامیدم کردن" به همین دلیل حتی به خودم زحمت ندادم یه تریلر از RE7 ببینم.حالا هم که شایعات نسخه هشتم! نمیدونم چرا کپکام بیخیال پشت سرهم ساختن RE نمیشه.اینهمه IP داری" اَد گیر کردی رو این یکی!
Revelation 1 2 خیلی خوب بودن . تجربه کن
 
  • Like
Reactions: residen

sepehr_100

کاربر سایت
Mar 16, 2017
111
Revelation 1 2 خیلی خوب بودن . تجربه کن
نسخه یکش رو رفتم.بنظرم کپکام پس از این ریمیکها باید یه استراحت طولانی مدت به این IP بده. دیگه با شنیدن نام RE حالم بد میشه.
دو رو برو عالیه
همین ریمیک نسخه سوم رو هم بعید میدونم حالا حالاها تجربه کنم چه برسه به اون.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Nameless King

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر