گزارش JP : کنسول PS4 از فناوری Gaikai استفاده میکند - با قیمت $400

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
ps4_31.jpg


طبق ادعای روزنامه ای ژاپنی ، PS4 احتمالا قبل ازپایان سال 2013 عرضه خواهد شد و از تکنولوژی Gaikai و ویژگی های شبکه های اجتماعی به صورتی گسترده استفاده خواهد کرد . جزئیات منتشر شده مربوط به روزنامه Asahi Shimbun است و طی این اطلاعات قیمت PS4 را در زمان عرضه حدود 400 دلار اعلام کرده . در زمان لانچ کنسول PlayStation 3 ، قیمت جهانی این کنسول 534 دلار بود که در آمریکا با 500 دلار به فروش میرسید . این موارد نشان دهنده این موضوع است که در صورت تکرار الپوی فوق و با وجود پیشرو بودن PS4 ، ممکن است با قیمت ارزان تری عرضه شود ، اما این اعداد و ارقام بر پایه پول ژاپن نوشته شده . PS4 بر پایه پول ژاپن قیمتی معادل ¥40,000 خواهد داشت که این رقم با توجه به اوضاع جهانی دلار متفاوت خواهد بود . در این گزارش بدون اشاره به اروپا ، اعلام شده که سونی به صورتی دست پاچه و سریع برای پاسخگویی به تقاضای مورد انتظار در ژاپن و آمریکا ، عرضه و ساخت نسخه PAL کنسول PS3 را به تعویق انداخت . قیمت برای نسخه های PAL بسیار بیشتر از نسخه های دیگر است وظاهرا کنترلر آن شامل صفحه ای لمسی خواهد بود .


در همین حال گفته شده کنسول PS4 به نحوی به سمت زیر ساخت های ابری فناوری Gaikai کشیده میشود . البته بنا به دلایلی ، بعید است سونی بخواهد بازی کاملی رابر پایه این سرویس ارائه دهد . اما از سرویس Gaikai میتوان برای به نمایش گذاشتن قدرت و آزمایشات مختلف و ارائه محتویات ویدئویی استفاده کرد . قبل از کسب این فناوری و شرکت توسط سونی ، این فناوری در اختیار تنها چند شرکت معدود یا سرورهایی مخصوص از این نوع بود که انتظار میرود ازآن برای بازیهای کاملا دیجیتال تحت سرور به صورت جهانی استفاده شود . طبق این گزارش PS4 ازتوابع پیشرفته شبکه برای شبکه های اجتماعی خود استفاده میکند که به بازیکنان اجازه استفاده از چت و تبادل محتوا هنگام بازی را میدهد . چیزی که ادعا شده شبیه شبکه MiiVerse کنسول WIIU است و شامل دکمه ای با عنوان " Share " است که با فشردن آن ممکن است به صفحه عنوان مخصوص چت هدایت شوید . چیزی که درخواست بسیاری برای آن شده بود .


نشست PS4 از این هفته به مدت 2 هفته شروع خواهد شد و انتظار میرود در این همایش در باره PS4 و چیزی که , codenamed Orbis نامیده میشود ، اطلاعاتی منتشر شود .


منبع




 
آخرین ویرایش:

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha
اگه قیمتش حقیقتا همین باشه واقعا مضخرفه !
قیمت هر کنسولی اعم از خانگی و دستی و دیواری(!:d) نباید بیشتر از 300 دلار باشه ... :|
 

hosseincode

کاربر سایت
Dec 15, 2007
832
اگه قیمتش حقیقتا همین باشه واقعا مضخرفه !
قیمت هر کنسولی اعم از خانگی و دستی و دیواری(!:d) نباید بیشتر از 300 دلار باشه ... :|
تازه طبق اين گزارش گفتن حداقل 400 دلار!

اميدوارم هر چه زودتر 20م برسه و اين كنسول رسما معرفي بشه تا ما از دست اين همه شايعات حال به هم زن خلاص بشيم! كم مونده خودم يه مشخصاتي سر هم كنم پخش كنم تو سايت ها 8-|
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
گای کای واسه ارائه بازی های کنسول های قبلی سونی عالی هستند. ما نمتونیم استفاده کنیم از بازی ابری ولی درکل ارزش کنسول رو بالا میبرم.

Sent from my MT25i using Tapatalk 2
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
چه سونی چه ماکرو فرق نمیکنه هر کدوم این سیستم ابری یا قفل گذاری روی دیسک رو اجرا کنن شکست خواهند خورد..
 

Playst@tion

کاربر سایت
Mar 7, 2011
140
نام
!H@D
سخت افزارها قراره جهش قابل قبولی داشته باشند. طبیعیه قیمت هم یکم گرونتر بشه... البته بعد از کاهش هزینه های تولید، حتماً قیمت تا 300 نزول خواهد داشت.
البته قیمت، یکی از مهمترین عوامل موفقیت یا شکست لانچ هست. امیدواریم از همون 299 شروع کنند.
یا صبر کنید... ما چرا باید حرص بخوریم؟ مگه قیمت های اینجارو سونی تعیین میکنه؟! اصلاً اون چیکارس که برای محصول خودش قیمت میذاره؟:d
من میگم صبر کنید اسلیم اش بیاد:d
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
چه سونی چه ماکرو فرق نمیکنه هر کدوم این سیستم ابری یا قفل گذاری روی دیسک رو اجرا کنن شکست خواهند خورد..
منظور اینکه بجای فشار اوردن به خودشون و هزینه ها سنگین واسه backwards compatibility، این بخش رو بصورت ابری به مشتری برسونن!. دیگه نیاز نیست این همه بازی رو روی PSN قرار بدن یا کاربر مجبور بشه حجم قابل توجهی از هاردش رو اختصاص بده به اینها. بنظرم من عالی واسه BC.
 

stevejobs

کاربر سایت
Nov 29, 2011
580
نام
فرشاد
خدایی انصاف داشته باشید دیگه..
400-500$ عالیه دیگه!!دستگاهی میخریم که تا 6-7 سال اینده واسش بازی میاد و قطعا" عالی خواهد بود.اونوقت زیاده؟؟
ماشالله همه میرید گوشی 500-600$ رو راحت میخرید نهایت 2-3 سال چی بشه 4-5 سال باهاش حال کنید و نگهش دارید و بشه روش برنامه های روز رو نصب کرد اما یه کنسول میخری چند سال ساپورت میشی اونم چی با بازیهای انحصاری و.... !!
به نظر من که عالیه
 

-----moh-----

کاربر سایت
Jan 28, 2012
325
کنسول ps3 که از نسل ps2 دومین پرفروش ترین کنسول بازی (البته اگر بین کنسول های خانگی حساب کنیم اولینه) اومده بود بخاطر قیمت 499 دلاریش و البته مدل 60 گیگابایتش که 599 دلار بود توی لانچش هفته ی اولش در ژاپن 88 هزار دستگاه فروخت.یعنی حتی به 100 هزار هم نرسید در هفته ی اول عرضش(اگر یادتون باشه ps2 بالای 700 هزار دستگاه فروخت در هفته ی اول.).الان اگر با این قیمت بده سونی نباید انتظار سود دهی و البته مهمتر از اون فروش خوب رو داشته باشه توی 2-3 سال اول(درست مثل ps3) و فکر نمی کنم الان در وضعیت مناسبی باشه.از اون ور ویتا که کمرش رو شکسته و از اون ور هم opreating income که دوساله مال سونی منفیه.تقریبا غیر ممکنه که کنسولش رو با این قیمت عرضه کنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر