شایعه گزارش: استودیو بایوور در روند توسعه Halo Infinite به استودیو 343I کمک می کند

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
halo-infinite-masterchief-generacionxbox.jpg

قطعا مورد انتظار ترین بازی سال آینده یا در واقع عنوان روز عرضه کنسول نسل بعدی مایکروسافت با نام پروژه اسکارلت عنوانی جز سری HALO نخواهد بود . Halo Infinite که ششمین نسخه اصلی از این مجموعه محبوب محسوب میشود در اصل نوعی ریبوت معنوی برای این مجموعه نیز به حساب می آید و توسط موتور جدید و نسل بعدی این استودیو "SlipSpace" توسعه می یابد و آن طور که سازندگان قول میدهند باید شاهد بهترین تجربه ای که روی اکس باکس تاکنون وجود داشته است بود .
halo-infinite-tech-demo-slipspace-engine.jpg


اما با گذشتن از این ها ، موضوعی که باعث ایجاد سوالات فراوان برای کاربران میشود این است که هیلو در حقیقت یک بازی AAAA محسوب میشود و این بدین معناست که پیشروی روند توسعه آن وابسته به تعداد بسیار زیادی توسعه دهنده در بخش های مختلف است که این به نوبه خود مشکل جدی برای منابع انسانی استودیو محسوب میشود . اما آن طور که به نظر میرسد روئسای استودیو و اکس باکس چاره ای برای این کار اندیشیده اند . این راه حل استفاده از استودیو های مستقل یا همکاری با استودیو های بزرگ و با تجربه است. برای همین منظور ابتدا شرکت صنایع 343 تصمیم به همکاری با استودیو Skybox Labs که سابقه کار برروی سری EA Sport UFC را دارد کرد و حالا خبر های اخیر حاکی از این است که مایکروسافت تصمیم گرفته است که از استودیو BioWare که برای ساخت سه گانه افسانه ای MassEffect و Dragon's Age شناخته میشود برای توسعه عنوان Halo: Infinite استفاده کند تا کمکی برای استودیو343I باشد.


111239
*کمک استودیو بایوور دقیقا در چه زمینه ایست ؟
تکمیلی : آن طور که به نظر میرسدشرکت SperaSoft که همکاری نزدیکی با بایوور داردموتور بازی سازی خود را با 343I به اشتراک گذاشته است و از آن برای ساخت انیمیشن های بازی استفاده می کند ، البته موضوع مربوط به انمیشن ها صرفا مربوط به انمیشن های حرکتی شخصیت ها میشود و 343i هنوز هم وظیفه ساخت وطراحی انمیشن های چهره شخصیت ها و کاتسین هارا برعهده دارد.
نکته ای که کمی نگران کننده است مربوط به آخرین بازی ساخته شده با این موتور ، Mass Effect Andromeda است که از مشکلات عدیده ای در بخش فنی وانیمیشن ها رنج میبرد که امیدواریم در بازی هیلیو اینفینیت این مشکلات رفع شده باشند.

***
آنطور که پیداست باید شاهد جهان عظیم تری نسبت به شماره های قبلی این سری باشیم که مایکروسافت طلب یاری به سوی تیم های بزرگ دیگر میکند . طبق شایعات این بازی از عناصر RPG و محیطی سندباکس ( یاشاید جهان باز ) بهره میبرد که بعد از تغییرات گیمپلی در شماره پنجم بزرگترین تغییر مهم این سری تا به اکنون است. شایعات دیگری که منتشر شده است مربوط به بودجه سرسام آورد 500 میلیون دلاری مایکروسافت برای این بازی است که کاملا نشان میدهد IP هیلو و جهان آن چقدر برای مایکروسافت اهمیت دارد .
بازی Halo: Infinite در تاریخ نامعلومی از تعطیلات سال 2020 میلادی همراه با کنسول نسل بعدی مایکروسافت منتشر میشود.
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,166
نام
∂αнмα
یکی از منابع خبر مال یک سال پیشه !

screenshot-comicbook.com-2019.07.15-13-24-23.png

جفت این SkyBox Labs و Sperasoft, Inc. که توی منابع ذکر شدن هیچ ربط به بایور ندارند !!! Sperasoft, Inc در واقع با استدیوی های زیادی همکاری داشته بایور هم یکی از اوناست حالا چجوری اسم بایور کشیده میشه این وسط ؟

screenshot-generacionxbox.com-2019.07.15-13-36-35.png

Sperasoft اخیرا با بایور همکاری داشته نه این که بایور قرارـه با 343i همکاری کنه ......
 
آخرین ویرایش:

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
یکی از منابع خبر مال یک سال پیشه !

View attachment 111240

جفت این SkyBox Labs و Sperasoft, Inc. که توی منابع ذکر شدن هیچ ربط به بایور ندارند !!! Sperasoft, Inc در واقع با استدیوی های زیادی همکاری داشته بایور هم یکی از اوناست حالا چجوری اسم بایور کشیده میشه این وسط ؟

View attachment 111242

Sperasoft, Inc اخیرا با بایور همکاری داشته نه این که بایور قرارـه با 343i همکاری کنه ......
بخش اول خبر ، مربوط به همکاری این استودیو با 343 هست و کاملا معلومه که ربطی به بایوور نداره و فقط محض اطلاع از فعالیت های مرتبط است ...

بخش دوم هم بله اشکالی تو ترجمه است که اصلاح میکنم
 
  • Like
Reactions: g4mer and X B I T B

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
500 میلیون دلار برای یه بازی؟ دمش گرم :blink1:
کوجیما فکر کنم بعد از مطلع شدن از این خبر با خودش میگه کاش جای 343 بودم :D
فعلا در حد شایعه است ولی اگر اینطور باشه میشه گفت توی تاریخ بازیسازی اولین بازی کمپین محوریه که اینقدر خرج شده براش (قبلی Destiny بود اونم با بودجه 500 میلیون دلار).
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر