گرافیک World In Conflict نسخه pc در کنسولها شدنیست .

Gartall

کاربر سایت
به گفته سازندگان World In Conflict گرافیک DX10 در کنسولها شدنیست .
توسط Wesley Yin-Poole در تاریخ 20/05/2008 - 10:16am GMT
با گذاشتن زمان و انرزی کافی روی کنسولها (XBOX360 و PS3 ) در بازی World In Conflict میتوان افکتهای DX10 نسخه PC را به دست اورد .
در یک مصاحبه با سایت VideoGamer با Petter Sydow
Sydow said: ما تلاش میکنیم برای جور ساختن بعضی از این افکتهای dx10 .ولی من نمیدونم سیمای نهایی بازی چگونه خواهد بود .تقریبا تمام سیمای dx10 بازی ما در کنسولها با گذشتن وقت کافی روی کنسولها شدنیست . ما ادامه میدیم کار روی ان و برای مشاهده نتایج ان .
world_in_conflict_17.jpg


برای خشنود ساختن فن های کنسولی RTS که یه بازی برابر با نسخه pc داشته باشند و.......

برای دیدن متن کامل :
http://www.videogamer.com/xbox360/world_in_conflict/preview-946.html
 
آخرین ویرایش:
در اینکه میشه افکت های DX10 رو روی کنسولها شبیه سازی کرد که شکی نیست، اما سئوال مهم اینجا اینه که اگه اینکارو بکنن اون وقت بازی با چه فریم ریتی اجرا میشه؟؟
خو شبیه سازی با استفاده کردن خیلی فرق داره
292.gif
 
بين ماه اكتبر تا دسامبر سال 2008 براي PS3-X360 عرضه ميشود اول قرارا بود در بين همين 3 ماه اما درسال 2007 عرضه شود بعد افتاد براي ماه مي بد 2-3 ماه پيش گفتند بازي براي PS3 عرضه ميشود و تاريخش هم عقب افتاد
 
نميخوام! تو بحث شيرين! كلاس اولي ها شركت كنم.
ولي كجاي اين بنده خدا گفته كه تمامي افكت هاي DX10 رو ميشه توي كنسول ها پياده كرد!؟

مطمئنا اگر چنين چيزي بود هيچ وقت نه DX10 درست ميشد نه S4 !! پس چنين چيزي روي كنسول ها غير ممكنه! مگر يك سري افكت هاي! محدود كه اونم دوستان ميگند ديگه فوقش با شبيه سازي! ولي واقعا! اين عكس هايي كه من از اين بازي ديدم! خيلي راحت ميشه توي كنسول ها بهترش رو هم درست كرد :-"
 
بنظرم الان ساختن بازی های کنسول با گرافیکی مشابه DX10 پی سی کار شاقی نیستش !
چون فعلا بازی که از DX10 پشتیبانی می کنند گرافیکشون نسبتا شبیه حالت DX9 اونها هست !
باید دید در آینده چی میشه ! :-"
البته من WiC رو ندیدم :cheesygri
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or