کپکام: Wii U امکان ساخت یک Resident Evil منحصر به فرد را به ما می‌دهد

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
resident_evil_revelations.jpg

کپکام تصور می‌کند که Wii U می‌تواند پلت‌فرم بزرگی برای فرانچایز Resident Evil باشد. کارگردان Resident Evil: Revelations آقای Koshi Nakanishi صحبت‌هایی در مورد احساس خود راجع به مناسب بودن کنسول Wii U برای این فرانچایز کرده است.

Nakanishi در مصاحبه با ONM گفت:

به نظر می‌رسد کنسول Wii U قادر است تا به سازندگان امکان پیاده سازی ایده‌های جدید در گیم‌پلی را بدهد. ایده‌های بسیاری وجود دارد که من مایل هستم روی این کنسول پیاده کنم. اگر من روی عنوانی برای Wii U کار می‌کردم، قطعاً چیزی می‌خواستم که امکان ساختش بر روی سخت‌افزارهای دیگر نباشد.

وی در ادامه گقت؛

صفحه نمایش جدا بر روی گیم پد Wii U امکانات فراوانی را فراهم کرده است و بازی کردن روی یک صفحه نمایش بزرگ (TV) تجربه‌ای را به ارمغان می‌آورد که در بازی با 3DS امکان پذیر نیست. احساس می‌کنم این کنسول اجازه ساخت یک Resident Evil منحصر به فرد و جالب را به ما می‌دهد.

این یک تأیید برای ساخت Resident Evil جدید نیست اما شما چه فکر می‌کنید؟ امکان دارد نسخه‌ای از این سری برای Wii U ساخته شود؟ شاید ریمیک‌های دیگر؟ ... .

منبع
 
آخرین ویرایش:

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,353
نام
Matthew
من که Revelotion رو ندیدم Remake رو هم دارم می گردم برا دانلود

بهر حال این یارو عه که میگید باید بد نباشه ولی چرا توی ساخت 6 کاری نکرده ؟
 

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
میشه به حرفش امیدوار بود چون Revelation روی 3DS عالی ساخته شده بود البته به شرطی که راز موفقیتشون در ساخت Revelation رو از یاد نبرن:-b
 

amirsaman2

کاربر سایت
Feb 17, 2008
639
نام
سامان
من بعد از چندین سال وقفه (به دلیل نداشتن GC و Wii ) تو این چند روز اخیر شروع کردم به بازی کردن RE Rmake و همین چند دقیقه پیش بازی رو با Jill تموم کردم ، باید بگم این بازی یه شاهکار تاریخی تو صنعت گیمه ^:)^.
من همه ی دفترچه نت های بازی رو ترجمه و خوندم . بخشهایی از داستان بازی کاملا برام روشن شد . هر چقدر بیشتر میفهمیدم که این اعضای UMB و Stars از کجا اومدن بیشتر به این قضیه پی میبردم که تیم تولید کننده ی بازی (بخصوص Shinji M) ، چه آدمای هیولی بودن . احساس عجیبی دارم ، الان فکر میکنم Capcom تو RE 5 به بعد (البته 6 رو هنوز بازی نکردم) یه اشغال تحویل من داده ، البته اون موقع هم میدونستم که 5 یه بازی افتضاحه اما الان که Remake تموم کردم فاصله بین کیفیت بازی رو بخوبی درک میکنم .
خلاصه اینکه فکر میکنم احتمال برگشت اون حالو هوای شماره های گذشته بازی با اون اتمسفر فوق سنگین خیلی خیلی کمه .
residentEvil_9.jpg
 
آخرین ویرایش:

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
نینتندو از نسل قبل روی کنسولهاش RE انحصاری رو داشته احتمالش بسیار زیاده روی wii u هم داشته باشه.

اینجا بستگی داره به نینتندو که بخواد راه کلاسیک رو در پیش بگیره یا راه الان این ip رو.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر