کپکام: Resident Evil 6 از برخی جهات یک موفقیت به حساب می‌آید

Safety & Peace

May I stand unshaken Amid, amidst a crashing world
کاربر فعال
Sep 4, 2011
12,848
نام
تونی آلمِیدا


کمپانی کپکام در طی جلسه پرسش و پاسخی که در سایت سرمایه گذاری این کمپانی منتشر شده است، عنوان Resident Evil 6 را با توجه به عملکرد آن، یک موفقیت خواند اما بیان کرد که هنوز برای اظهار نظر در رابطه با عملکرد این عنوان، بسیار زود است.

این گزارش شامل چندین سوال از جانب سرمایه گذاران است که یکی از آن ها مربوط به واکنش های انتقادی نسبت به RE 6 بوده است. از این کمپانی سوال شد: " نقدهای خارج در رابطه با این عنوان زیاد مثبت نبوده است. استراتژی شما برای گسترش دادن این عنوان در خارج از ژاپن چیست؟ "

بنا بر این گزارش، این کمپانی در جواب اعلام کرد: " RE 6 به فروش خود در ژاپن و خارج ادامه خواهد داد. علاوه بر این، عرضه داخلی این بازی، رکورد جدید برای کپکام به شما می‌آید. پس این بازی از جهاتی یک موفقیت به شمار می‌آید."

" بنابراین ما معتقدیم که هنوز برای رسیدن به یک نظر جامع پیرامون دیدگاه بازیکنان نسبت به این عنوان، زود است. ما همیشه با دقت به نظرات و بازخوردهای بازیکنان گوش می‌دهیم و از این اطلاعات برای ساخت بازی ها استفاده می‌کنیم."

RE 6 در حال حاضر با میانگین نمرات 67 برای کنسول Xbox 360 و 76 برای کنسول PS3 منتشر شده است که یک روند نزولی برای این عنوان به شمار می‌رود.

سپس از کپکام پرسیده شد که چرا انتظارات خود مبنی بر عرضه 7 میلیون نسخه از بازی را به 6 میلیون نسخه کاهش داده است که این کمپانی در جواب گفت: " تجدید نظر ما در رابطه با فروش بازی بر اساس یک تصمیم جامع بوده است که بازتاب فاکتور ها، عوامل و ریسک های مختلفی در این زمان بوده است."

این کمپانی در ادامه افزود: " ما چشم انداز خوبی برای رسیدن به هدف خود، یعنی فروش بیش از 6 میلیون نسخه، می‌بینیم. ما به خاطر نزدیک شدن کریسمس در خارج و شروع فصل فروش سال نو، فروش عناوین قدیمی در این سری و دیگر عوامل، به خود امیدوار هستیم."


منبع
 

farhad_fr2

کاربر سایت
Jul 31, 2009
1,265
نام
فرهاد
درسته که مثل نسخه 2و3و4 نیست و یکم زیادی فیلم وسط بازی پخش میکنه که آدم بازی رو با فیلم اشتباه میگیره اما بازم این نسخه بنظر من خیلی بهتر از نسخه قبلیش یعنی هم راکون سیتی و هم نسخه شماره 5 هست !
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,262
نام
بهنام
@ کپکام
باو از رو برید دیگه! عجیب گیری گرفتار شدیم...
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
15,589
نام
امین رضا
از جهت منفجر کردن یک عنوان واقعاً موفقیت های کم نظیری به دست آورده:|:D:|
 

.:BigBoss:.

کاربر سایت
Nov 8, 2007
1,040
نام
حسین
متوهم ترین کمپانی چیست ؟
جواب : کپکام
:d
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
13,689
نام
مصطفی682سابق
سوال از كپكام="چرا امتيازات اين بازي اينقدر كمشده؟"
كپكام:به توچه مهم فروشه كه داره مثه بنز ميفروشه":|
 

Chubek

کاربر سایت
Nov 6, 2012
57
نام
چوبک سیف الآدم ابولعجم
هیچ بقالی نمیاد بگه ماست من ترشیده کپکام هم نمیاد بگه امسال دوتا آشغال محض به نام Resident Evil عرضه کرد و به فامیستو پول داد که بهش 39 بدن.
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,063
نام
morteza
به خود امیدوار هستیم.
:| :| :|

facepalm ـه مناسبی پیدا نکردم تا عمق این فاجعه رو نشون بده! :D

Capcom should hand Resident Evil over to Platinum Games.
>:d:D
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,269
نام
عارف
پ چتونه ؟! :d اینکه نگفتی بازیمون خیلی خوبه و موفق بوده ! گفته از بعضی جهات موفق بوده ! مهمترین جهت هم که مسلما جهت $ هست ! پس بازی بدون شک از جهاتی موفق بوده و راس میگن ! دیگه این دعواها چیه ؟! نیومده بگه که RE6 باید GOTY بشه :d
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,090
نام
احد
بازی از نظر فنی اشکالاتی داشت. اتفاقا اگر این مشکلات بعضا عجیب نبودن، میتونستیم به عنوان یکی از برترین بازی‌های سال ازش یاد کنیم. من خودم هیچ وقت به سبک بازی معترض نمیشم، چون دیگه نمیشه کاریش کرد!
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
8,497
Ahad فنی بازی واقعا ضعیف بود؛ بازی محتواش خوب بود، فرم نداشت. این احمقا فک کردن دست زدن به فرمول RE4 خیلی سادست، با تغییر ساختار بازی گند خورد به همه چیش. یه همچین محتوایی رو اگه توی کالبد اویل 4 میدیدیم واقعا بازی خوبی رو شاهد می بودیم بجای این بازی نا امید کننده...
بازی گیر کرده بود که گیرز/آنچارتد بشه، یا اویل 4 بمونه.
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,212
نام
وحید
به همین خیال باشین. با گندی که RE6 زد، روتون میشه که بگین موفقیت هم بوده براتون؟
دقیقا عین حرفی که در مورد سوپر آشغال Racoon City زدن.
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,692
در کل اویل بعد از شماره چهارم به بعدش آشغال شد ...
دوربین ثابت،زامبی های کند و ترسناک،زوزه های وحشی کنیبال ها،کمبود تیر و آمو،معماهای فسفر سوز،موسیقی پیانو و آرامبخش اتاق ذخیره و صندوق بازی،چهره مخوف نمسیس با اون استار استار گفتنش،سگ های کریه المنظر سخت جون ،تاریکی قسمت هایی از بازی ،گیر کردن تو اتاق های سمی و گاز،عنکبوت های عظیم الجثه و خیلی عناصر دیگه از شماره 4 به بعد حذف شد تا فاجعه هایی مثل این به وجود بیاد ...
البته سناریوی لیون بدک نبود ....;)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟