کپکام تصمیم دارد بهترین استودیوی بازی‌سازی جهان شود

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#85.jpg
شرکت کپکام با انتشار و معرفی نسخه‌های جدید سری بازی‌ها محبوب خود نظیر Street Fighter و Resident Evil روزهای موفقیت آمیزی را سپری می‌کند. در عین حال آن‌ها تصمیم دارند تا به موفقیتی بزرگتر برسند؛ کپکام تصمیم دارد تا در آینده به بهترین استودیوی بازی‌سازی جهان تبدیل شود.

این شرکت چندی پیش گزارش سالیانه خود را منتشر کرد و در جریان آن برنامه‌های مد نظر خود برای آینده را اعلام کرد، که بر طبق آن، این شرکت تصمیم به تقویت IPهای فعلی خود در ضمن ورود به دیگر تجربه‌ها و سبک‌ها گرفته است. Yoichi Egawa از کپکام در این مورد بیان داشته:

"در عین پیشرفت مداوم، ما تصمیم گرفتیم که به بهترین استودیوی بازی‌سازی جهان تبدیل شویم. ما احساس می‌کنیم که این مورد با پیشبرد و گسترش بازی‌های فعلی و همچنین حضور در چالش‌ها و سبک‌های جدید میسر شود. ما نمی‌توانیم سبک‌های موفق و محبوبی مانند تیر‌اندازی [شوتر] و استراتژی که بازیکنان زیادی به آن‌ها علاقه‌مند هستند و در رقابت‌های آنلاین و رقابت‌های ورزش‌های الکترونیک بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند را نادیده بگیریم."

وی در ادامه اذعان داشت:" بنابراین ما با حفظ نقاط قوت خود و بررسی نیازهای بازار با خلق بازی‌هایی که تنها از دست کپکام برمی‌آید به جلو حرکت می‌کنیم."

البته او در جریان شرح برنامه‌های کپکام تائید کرد که توجه این شرکت بر روی کیفیت خواهد بود نه تعداد؛ موردی که باعث شکست شرکت‌های بسیار تاکنون شده است. شرکت کپکام اوایل سال جاری بازی Street Fighter V را منتشر کرد و تصمیم دارد تا بازی بسیار مورد انتظار Resident Evil 7 را نیز ماه ژانویه سال 2017 میلادی وارد بازار کند.

منبع
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,541
نام
Mehrdad
چه حرفا کپکام بهترین استودیوی بازی سازی جهان من میخندونن
شما سنت از ip های کپکام هم کمتره دوست عزیز. قبل خندیدن یک مقدار فکر کنیم:D
---
به نظرم همه چیز به revii بستگی داره. اگر موفق بشه که شخصا مطمئنم میشه. میتونیم امیدوار باشیم که مثل زمان ps1/2 وقتی اسم کپکام میاد موهای تنمون سیخ شه.
 
  • Like
Reactions: IMANOKA

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
شما سنت از ip های کپکام هم کمتره دوست عزیز. قبل خندیدن یک مقدار فکر کنیم:D
---
به نظرم همه چیز به revii بستگی داره. اگر موفق بشه که شخصا مطمئنم میشه. میتونیم امیدوار باشیم که مثل زمان ps1/2 وقتی اسم کپکام میاد موهای تنمون سیخ شه.
داداش گلم اون زمان خدا بیامرزه بعدشم حتی اگه دوباره خوب بشه انقدر استودیوی خفن هست کپکام میکنه تو جیبش از بهترینا شاید ولی ادعای بهترین(شماره یک) خیلیه
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: gamer1998y

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
الان تقریبا همه ی ip های کپکام نابود شده هست re که دیگه مثل قدیما نمیشه مگامن اونوشیما dmc که مردن فقط همون استریت فایتر مونده یعنی کپکام میتونه دوباره این ip ها رو زنده کنه من که بعید میدونم8-|
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
الان به نظر شما dmc میتونه مثل گذشته بشه؟؟؟
چرا نتونه؟ ایتسونو و اکثریت تیم سازنده DMC که شاهکار DMC3 رو ساختن هنوز توی کپکام هستن و به احتمال خیلی خیلی زیاد دارن روی نسخه جدید سری کار می‌کنند.

اگر کپکام با مدیریت و برنامه ریزی‌های غلطش زحمت سازنده‌ها رو به هدر نده (Street Fighter V) هنوز افراد خیلی با استعدادی بین سازنده‌های کپکام وجود دارند که پتانسیل و توانایی بالایی برای ساخت بازی‌ها با کیفیت و درجه یک درشون دیده میشه.

هرچند در مورد این خبر و هدف کپکام برای بهترین شدن توی صنعت بازی، هنوز یه یک دهه‌ای مونده تا بخوان همچین ادعاهای بکنند.
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
0zkuvqmizgszrlo28009.gif



یه زمانی تو بازار میرفتی از مغازه دار ها میپرسیدی کدوم بازی بهترینه میگفتن اونی که لوگوی CAPCOM داشته باشه:)
الان هم میتونه بهترین باشه.فقط بازاریابی و تبلیغ خوب میخواد.
 
  • Like
Reactions: FUTURE

pizza

کاربر سایت
Jun 6, 2016
267
خیلی هم خوب. کپکام خودش یه زمانی (حدود ۱۲-۱۰ سال پیش) سومین شرکت بزرگ بازی سازی در جهان بود (بعد از کنامی و نامکو). این سه شرکت هم توی تولید بازی بهترین بودن، هم توی نشر بازی. و حالا کپکام تصمیم گرفته به جایگاه سابقش برگرده که این خیلی عالیه. اصلاً من تعجب میکنم که چرا شرکتای ژاپنی جایگاه خودشونو از دست دادن. بازیهای ژاپنی همیشه بهترین کیفیت ساخت رو داشتن.
یادش بخیر، یه زمانی بود که بچه های تازه به دوران رسیده به آخرین نسل بازیها دسترسی نداشتن و مجبور بودن از بازیها و کنسولهایی که دوره اش به اتمام رسده استفاده کنن که باعث میشد سلیقه اینها برای سازندگان گیم اهمیتی نداشته باشه. ولی از وقتی که صنعت گیم همه گیر شد و قیمت کنسولها کاهش پیدا کرد، این کودکان تازه به دوران رسیده به بازیهای جدید دسترسی پیدا کردن و شرکتهای سازنده هم ناچار شدن سلیقه این گروه رو در تولیداتشون مد نظر قرار بدن. از اینجا بود که بازیهای با کیفیت و استخوان دار کم کم کنار رفتن و بازیهای آبگوشتی که فقط گرافیک دارن رونق گرفتن. قدیما کسی شرکت فرانسوی یوبیسافت رو اصلاً تحویل نمیگرفت! حتی تولید هم نداشت، فقط ناشر بود. EA اصلاً عددی نبود! بازیهاش جزو بنجل ترینها بود. اون زمانی که کنامی با winning eleven دنیای فوتبال رو قبضه کرده بود، EA داشت خودشو میکشت که یه کپی ناقص از رو فوتبال کنامی بزنه که آخرشم نمیتونست. همین الانشم من مطمئنم فوتبال fifa 2017 با وجود اینهمه جو هواداری که به نفعش راه افتاده از نظر کیفیت گیم پلی پایینتر از pes هستش. این که فلان ورزشگاه رو لایسنس کرده به چه درد من میخوره؟ من از این بازی ای بابتش پول دادم گیم پلی با کیفیت و روان میخوام، کیفیت میخوام نه چیز دیگه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر