شایعه کپکام به ساخت چند ریمیک از سری Resident Evil چراخ سبز نشان داده است

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
داسک گالم، اینسایدر شناخته‌شده صنعت بازی اخیرا اطلاعات اندکی را از پروژه‌های در دست ساخت مرتبط با سری Resident Evil به اشتراک گذاشته است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Resident Evil 5

مدتی پیش بود که داسک گالم از در دست ساخت بودن 5 بازی مختلف از مجموعه محبوب رزیدنت ایول خبر داد. البته که توسعه این عناوین در مراحل مختلفی قرار دارند، اما اکنون این اینسایدر جزئیات تکمیلی‌تری را در خصوص این عناوین لو داده است. او در یک پیام بر روی دیسکورد مدعی شده که از بین این 5 بازی، «چند» مورد از آن‌ها ریمیک عناوین قدیمی‌تر رزیدنت ایول خواهند بود که کپکام در سال 2023، به ساخت آن‌ها چراغ سبز نشان داده است.

با توجه به موفقیت‌های بزرگی که بازی‌های اخیر Resident Evil به آن دست یافته‌اند، این شایعه چندان هم باعث تعجب طرفداران نخواهد بود. شایعات گذشته به این اشاره داشتند که یکی از این 5 پروژه، نهمین شماره از مجموعه است که در سال 2024 رونمایی و در سال 2025 منتشر می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که یکی از ریمیک‌های در دست ساخت، ریمیک پنجمین نسخه سری باشد که در سال 2009 عرضه شده بود.

البته که باید دید که آیا کپکام برای ریمیک عناوین اسپین آف سری (مانند Resident Evil Code: Veronica) نیز برنامه‌ای دارد یا خیر. در هر صورت، یوشیاکی هیرابایاشی (تهیه‌کننده ریمیک رزیدنت ایول 4) مدتی قبل از تمایل کپکام نسبت به ریمیک کردن بازی‌های بیشتری از این سری سخن گفته بود. بنابراین باید منتظر ماند و دید که به‌غیر از Resident Evil 5، کپکام کدام یک از عناوین قدیمی این مجموعه را برای بازسازی کردن در نظر گرفته است.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر